PDA

View Full Version : Kim Winslows Finest Moments



Turboknecht
16-05-2014, 10:28
http://youtu.be/JeCgHiR4mG0

Dit is toch best wel erg ja.

Leventdepevent
16-05-2014, 23:22
dit is een beetje de vrouwelijke Higler van het mma

Klassikl
17-05-2014, 00:09
Wat heb ik een hekel aan haar. Gewoon weg alles aan dit mens irriteert me. Om te beginnen heeft ze een kop van een crack gebruiker. De elegantie van een zeekoe die aangespoeld is en in een wanhoopspoging terug de zee in probeerd te huppen. Ze staat in de ring altijd een beetje rond te rennen alsof ze zwanger is en opzoek naar een patatje moyo. Ze heeft werkelijk0,0 verstand van mma, ze voelt partijen totaal niet aan. En de meeste stoppages zijn op zijn minst totaal ridicuul. Het is gewoon weg een schandevlek om deze vrouw de ring in te sturen. En dan sommige Athletic Comissions dan nog gaan lopen kloten en haar partijen tussen heavyweights en lhw gaan geven is natuurlijk helemaal om te huilen. Kunnen ze beter Britney Palmer de ring insturen. Die kijkt ook uit haar ogen alsof ze net haar naam kan spellen, echter valt er nog van haar voorkomen te genieten.

Ik heb het filmpje dan ook niet gekeken.

Silat
17-05-2014, 00:34
Nou nou nou... deze dame wordt ook maar neer gezet door een werkgever. Die moet je schop geven. Zij weet niet beter.

Klassikl
17-05-2014, 02:02
Dat ze niet beter weet is wel duidelijk ja. Dat is ook mijn punt!

Kemal
17-05-2014, 07:36
Zijn best vreemde beslissingen :P, maar ja ze wordt door dit filmpje wel helemaal naar de klote geholpen natuurlijk, das wel zielig :lol:

lopez86
17-05-2014, 13:54
Degene die dit filmpje heeft gemaakt heeft echt tijd teveel.
Dat Winslow niet de beste ref ooit is oke, maar om iemand nou zo de grond in te trappen zegt meer over de maker.
Elke bekendere scheids heeft slechte stoppages.
Triest imho.

Turboknecht
19-05-2014, 11:33
Is wel waar ja, maar het is wel vermakelijk om naar te kijken. Hier nog eentje:


http://youtu.be/o3eBAhsQ-qo

YoMarK
19-05-2014, 15:36
Niet half zo slecht als Dan Miragliotta...wat een drama is dat zeg.

En die opmerkingen over haar uiterlijk..ja ok, het is en spook, maar dat doet er toch niet toe.