PDA

View Full Version : UITSLAGEN A1 WORLD COMBAT CUP EINDHOVEN - 17 MEI 2014



Glen
18-05-2014, 14:51
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/Matchmaking_zpsb2c0bab1.jpg (http://s253.photobucket.com/user/farlan_2008/media/Matchmaking_zpsb2c0bab1.jpg.html)

De loting voor de Final 8 heeft ook al plaatsgevonden.
Deze finale wordt in september uitgevochten.
1) Nordin Ben Mo vs Robbie Hageman
2) Henri van Opstal vs Steven Jonis
3) Cenk Cankurtaranoglu vs Wael Karoumi
4) Tayfun Özcan vs Mo BenNasser

Anderson
18-05-2014, 17:02
Hageman heeft niet echt gungstig geloot. Ik heb een paar partijen gezien van de Belg hoe die een paar Nederlanders flink pak slaag gaf.

Willem033
18-05-2014, 17:03
Thnx Glen!!!

Wat vinden jullie van die Cedric Manhoef?
Heb meerdere partijen van hem gezien, maar vind m eigenlijk een beetje tegenvallen.
Misschien schept zijn achternaam te hoge verwachtingen.

mootje46
18-05-2014, 18:01
Thnx Glen!!!

Wat vinden jullie van die Cedric Manhoef?
Heb meerdere partijen van hem gezien, maar vind m eigenlijk een beetje tegenvallen.
Misschien schept zijn achternaam te hoge verwachtingen.


In mijn ogen een jongen die goed gebracht is maar is zeker niet zo explosief als zijn oom/neef. Hij heeft wel een mooie partij gevochte die in extra ronde is beslist. Hij deed toen te weinig eigenlijk had ik verwacht dat manhoef het naar 3 rondes had gewonnen. Ik denk dat Nordin Ben Moh veruit de favoriet is. Is gewoon heel krachtig snel explosief sterk en fysiek ook vaak voordeel. Je weet het nooit zeker in een toernooi maar in losse partijen zie ik er geen in dat toernooi van hem winnen.

Sadix
18-05-2014, 18:37
In mijn ogen een jongen die goed gebracht is maar is zeker niet zo explosief als zijn oom/neef. Hij heeft wel een mooie partij gevochte die in extra ronde is beslist. Hij deed toen te weinig eigenlijk had ik verwacht dat manhoef het naar 3 rondes had gewonnen. Ik denk dat Nordin Ben Moh veruit de favoriet is. Is gewoon heel krachtig snel explosief sterk en fysiek ook vaak voordeel. Je weet het nooit zeker in een toernooi maar in losse partijen zie ik er geen in dat toernooi van hem winnen.

denk dat de winnaar van Tayfun ozcan vs Mo bennasser de toernooi pakt. Ben mo is inderdaad ook een kans hebber

Kemal
18-05-2014, 18:54
Bedankt Glen!

Willem033
18-05-2014, 19:45
Komen de partijen online???

Willem033
18-05-2014, 19:47
In mijn ogen een jongen die goed gebracht is maar is zeker niet zo explosief als zijn oom/neef. Hij heeft wel een mooie partij gevochte die in extra ronde is beslist. Hij deed toen te weinig eigenlijk had ik verwacht dat manhoef het naar 3 rondes had gewonnen. Ik denk dat Nordin Ben Moh veruit de favoriet is. Is gewoon heel krachtig snel explosief sterk en fysiek ook vaak voordeel. Je weet het nooit zeker in een toernooi maar in losse partijen zie ik er geen in dat toernooi van hem winnen.

Ok, ja ik weet niet goed wat ik van hem moet vinden.
Laatst vocht hij ergens voor een titel, toen vond ik m ook niet erg goed, en tegen echte toppers heeft die nog niet gestaan.
hopelijk kan Melvin er wat van maken.

de Stiep
18-05-2014, 23:39
Dank je wel voor de uitslagen Glen.

cobra
19-05-2014, 07:18
Thanks Glen voor de uitslagen:

foto's van gala staan op:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?130990-FOTOVERSLAG-A1-WCC-17mei-2014