PDA

View Full Version : Winnaar MMA partij klopt af



Wheelie
21-05-2014, 19:57
Check deze video van de partij tussen Mike Pantangco en Jeremy Rasner. De twee amateur vechters namen het tijdens de Prison City Fight League in Jackson , Michigan , tegen elkaar op toen er zich een ongewoon tafereel afspeelde. Naarmate de actie vorderde werd al snel duidelijk dat Pantangco de superieure vechter was, hij domineerde Rasner zwaar tot het moment dat hij aftikte omdat hij zijn tegenstander geen pijn meer wilde doen. Dit is wat Pantangco zelf zegt over zijn actie:


"I just feel that there's no point fighting him because he didn't train against me and I didn't train for him and I just feel like we're amateur fighters," he said. "We don't get money, we don't get paid, and I know that the only thing I'm going to finish the fight is him to go in the hospital or get hurt. I just feel terrible so I'm just going to give him the win."


https://www.youtube.com/watch?v=RyBZQlJ8VeA

http://mixfight.com/2014/05/Winnaar-MMA-partij-klopt-uit-sportiviteit-af

S.B.
21-05-2014, 20:01
Belchinezen

S.B.
21-05-2014, 20:01
Zo word je trouwens ook nooit prof

Kemal
21-05-2014, 20:09
Wel mooi toch

mrtweakbox
21-05-2014, 20:56
Het is in ieder geval een erg origineel einde van een gevecht. Natuurlijk had hij zich ook gewoon kunnen inhouden maar what the heck, het siert hem zeker.

Leventdepevent
21-05-2014, 21:04
ik vind het nergens op slaan

T15Boxing
21-05-2014, 21:25
Natuurlijk is het een yank die zoiets doet.

Pahlavan
21-05-2014, 21:32
ik vind het nergens op slaan

x2

Guytje
21-05-2014, 22:19
Amateurpartij!! Misschien dat de scheids ook wel mocht ingrijpen. Die gast stond gewoon staand KO. Dat je niet ingrijpt op dat punt bij de profs kan ik nog inkomen maar hier?? Dik respect voor die gast die z'n partij weggeeft. Bij de profs moet ie daar wel niet mee beginnen natuurlijk.

kruikenstad goes bjj
21-05-2014, 22:32
gewoon amateurs en geen profs ze knokken niet voor het geld iedereen ziet dat die gozer vele malen sterker is wat maakt het dan uit,moet hij hem echt zo nodig de tering in slaan?NEE!
Gewoon Respect hoor voor die gozer die de winst cadeau gaf imo.

Guytje
21-05-2014, 22:37
gewoon amateurs en geen profs ze knokken niet voor het geld iedereen ziet dat die gozer vele malen sterker is wat maakt het dan uit,moet hij hem echt zo nodig de tering in slaan?NEE!
Gewoon Respect hoor voor die gozer die de winst cadeau gaf imo.

X2

Facade
21-05-2014, 22:38
Ik zou me best vernederd voelen eigenlijk als ik de 'winnaar' was.

Sadix
21-05-2014, 22:53
moet zeggen als 1 van mijn jongens zo overklast zou worden en gewoon een vreselijke pakslaag zou krijgen ik het wel zou waarderen als de tegenstander dit doet ipv die jongen total loss te slaan. (had natuurlijk zelf de handdoek allang gegooid maar dat ter zijde).

Sadix
21-05-2014, 22:54
Ik zou me best vernederd voelen eigenlijk als ik de 'winnaar' was.

Klopt behalve als je weet dat je tegenstander bijv 8 jaar trained en jij net een jaar bijvoorbeeld. Kan je niets tegen doen. Maar weet je wel waar je staat.

Asura
21-05-2014, 23:14
Netjes van hem, hoewel het niet helemaal nodig leek.

Silat
21-05-2014, 23:23
Gewoon klasse respect. Al had hij best nog even door kunnen gaan en pas moeten stoppen bij een knockdown.
Nu zag het er een beetje raar uit.

Wiseguy
21-05-2014, 23:45
Ik vind het juist vernederend voor zijn tegenstander.

Willem033
22-05-2014, 01:24
Hij kon m gewoon niet finishen.

Leventdepevent
22-05-2014, 07:28
Ik zou me best vernederd voelen eigenlijk als ik de 'winnaar' was.precies wat je zegt, zo wil je toch niet winnen. en bovendien als ik trainer/coach van die "afkloppende" jongen was dan was dit zijn laatste partij waar ik bij betrokken was....hier ga je toch geen trainingstijd en energie insteken. als je niet komt om te winnen blijf dan thuis.

LightHeavyWeight
22-05-2014, 08:01
Hij vernedert die jongen juist door hem zijn arm op te tillen en demonstratief rond te lopen. Ik denk niet dat het zo bedoeld is maar zo zou ik me voelen. Had het partijtje lekker rustig uitgevochten, beetje jabs geven. Het is menselijk gezien wel een goed ventje.

Guytje
22-05-2014, 12:18
Die jongen mag zich best beetje vernederd voelen.Trainen en rematch vragen als ie klaar is om die jongen aan te kunnen. Beetje vernedering is nog steeds beter dan zwaar knokkie gaan. Een goeie trainer vangt dit wel op. Maar geen handdoek gooien in deze situatie vrees ik natuurlijk dat dit niet zo goed zal aflopen natuurlijk,lol

my2cents
22-05-2014, 13:19
gewoon amateurs en geen profs ze knokken niet voor het geld iedereen ziet dat die gozer vele malen sterker is wat maakt het dan uit,moet hij hem echt zo nodig de tering in slaan?NEE!
Gewoon Respect hoor voor die gozer die de winst cadeau gaf imo.

Dit dus.

Overhand Right
22-05-2014, 15:51
Ik zag het voorbij komen op facebook. In eerste instantie dacht het ging over een gruwelijke knockdown waar de scheids niet meteen in grijpt, maar dit was een beetje lame. Wel lief van die dude als het een spontane actie was, maar hij had inderdaad ook rustig de partij uit kunnen vechten of de ref. erop wijzen dat dit geen zin meer heeft o.i.d.

Beetje dubbel, maar wel leuk om te zien. Eens wat anders, dan iemand die een stoppage negeert ofzo.

Djani
22-05-2014, 16:24
Het valt te respecteren. Maar als je zoveel overwicht heb dan moet je ook wel een puntenoverwinning of submission kunnen afdwingen ipv af te kloppen.

Biiyen
22-05-2014, 16:38
gewoon amateurs en geen profs ze knokken niet voor het geld iedereen ziet dat die gozer vele malen sterker is wat maakt het dan uit,moet hij hem echt zo nodig de tering in slaan?NEE!
Gewoon Respect hoor voor die gozer die de winst cadeau gaf imo.

inerdaad, kan de actie wel waarderen. Geeft in ieder geval aan dat de jongen in kwestie geen agressieve debiel is.

BC1983
22-05-2014, 18:28
Dit gaat nergens over. Ga dan een andere sport doen.

de Stiep
22-05-2014, 19:13
Ik vind het wel netjes, whatever zijn bedoeling verder ook moge zijn. Ik ga er van uit dat die integer was.

lopez86
22-05-2014, 19:15
Hij had die gast ook kunnen submitten ofzo, op deze manier staat zijn tegenstander ook wereldwijd voor schut.
Zo wil je niet winnen.

niels
22-05-2014, 21:18
ik vind het nergens op slaan

Dit is natuurlijk de meest geniale reactie!