PDA

View Full Version : Badr Hari zet de boel op scherp haha



arielhelwani
22-05-2014, 18:06
Badr Hari tegen Leko op Faebook: Ok I stole your shoes and training gear. Do something about it May 29th!

onne1983
22-05-2014, 18:07
Ik zie niks!

ArjanV
22-05-2014, 18:12
Durft ie wel tegen een oud,opgewarmd Duits lijk...

Kemal
22-05-2014, 18:22
Bij wie is dat account van Badr in het beheer, of doet hij alles zelf?

Tony
22-05-2014, 18:25
War Blitz Leko :)

(maar goed, volgens mij heeft hij zo ongeveer zijn laatste 9 partijen verloren.. dus veel hoop heb ik niet)

Boxingfan
22-05-2014, 18:30
Ik hoop eigenlijk dat Aerts hem in de finale KO slaat.

Turboknecht
22-05-2014, 18:39
Hij maakt z'n naam weer waar.

micha
22-05-2014, 19:22
de laatste keer dat ik Leko zag was op de begrafenis van Ramon en toen zag hij er heel slecht uit. ik hoop dat hij nu beter in vorm is

Pahlavan
22-05-2014, 19:33
Badr Hari tegen Leko op Faebook: Ok I stole your shoes and training gear. Do something about it May 29th!

Dat is precies hetzelfde wat Floyd Mayweather tegen Oscar de la Hoya zei voor hun gevecht...
Kom op badr, Einstein zou nu teleurgesteld in je zijn!

Nosferatu187
22-05-2014, 19:56
Ik hoop eigenlijk dat Aerts hem in de finale KO slaat.

wat

Nosferatu187
22-05-2014, 19:57
Dat is precies hetzelfde wat Floyd Mayweather tegen Oscar de la Hoya zei voor hun gevecht...
Kom op badr, Einstein zou nu teleurgesteld in je zijn!

https://pbs.twimg.com/media/Bl2zwCjIMAA70Mu.jpg

de Stiep
22-05-2014, 20:08
https://pbs.twimg.com/media/Bl2zwCjIMAA70Mu.jpg

OOOO waz den vuk, leukkkkkkkk is dit.

Wheelie
22-05-2014, 21:03
Ik hoop eigenlijk dat Aerts hem in de finale KO slaat.

Aerts vecht niet in het toernooi

Wheelie
22-05-2014, 21:08
Bij wie is dat account van Badr in het beheer, of doet hij alles zelf?

Badr post niks zelf. Voorheen deed Adenane zijn Facebook en nu doet zijn broertje Yassin dat

tarantula
22-05-2014, 23:31
http://www.youtube.com/watch?v=OJGD26skN9g

tarantula
22-05-2014, 23:32
Stefan the blitz leko, toch een van mijn favoriete vechters.
http://www.youtube.com/watch?v=Js8egrWUJsc

Willem033
22-05-2014, 23:57
Haha Aerts vecht niet in het toernooi.
En dat de organisatie met Leko op de proppen komt kan Badr niks aan doen.

Overhand Right
23-05-2014, 00:50
Hahaha de interviewer zei vast tegen Leko: Wil je nog iets zeggen tegen Badr? Doe maar iets intimiderend en stoer.
"Watch out man" :lol: Ik heb er wel zin in. Altijd leuk om Badr in actie te zien. Elke partij weer benieuwd in wat voor vorm hij verkeert...

K-1sunstarr
24-05-2014, 20:38
Ik zeg dikke vette KO voor Badr.:lol:

R.D.N
25-05-2014, 11:53
Nee dit mag Badr never nooit verliezen.

Peter0711
25-05-2014, 13:23
Nee dit mag Badr never nooit verliezen.


Dat zou toch wat zijn......

R.D.N
25-05-2014, 16:08
Dat zou toch wat zijn......

Ja dan ken die beter stoppen.

BIG Lebowski
25-05-2014, 22:40
Je weet het nooit. Mike moet voor alle zekerheid toch maar een theedoek-sorry handdoek- standby houden. Ignashov en Samedov liggen nog vers in het geheugen.

micha
26-05-2014, 07:16
Leko zag er beter uit dan de laatste keer dat ik hem zag gelukkig

king
26-05-2014, 13:42
Leko zag er beter uit dan de laatste keer dat ik hem zag gelukkig

Denk je dat hij Badr nog een beetje tegenstand zal kunnen bieden?

Son & Breugel!
26-05-2014, 14:22
http://youtu.be/CKslSiCBLCo?t=1m32s


vanaf 1:30

tarantula
26-05-2014, 20:31
Echt een smerige huichelachtige entourage heeft die mayweather om zich heen stelletje slijmballen lachen om alles wat hij zegt.
Die oom van hem kan wel even een tandarts bezoeken met al die geld die hij heeft of die mayweather heeft koop wat tanden voor je oom/trainer al doe je het voor de vistitekaart.

tarantula
27-05-2014, 16:47
http://www.youtube.com/watch?v=EisPgE_ssJE


Wat is dat tegenwoordig met die voetballerssupport rage.

S.B.
27-05-2014, 17:17
Dat vuistje ook elke keer... Om te kotsen.

Waarom doen die gasten dit? En waar komt het inderdaad vandaan want om zijn resultaten kan het niet zijn.

Facade
27-05-2014, 17:19
om het geld natuurlijk.

cornelus
27-05-2014, 17:44
Afrikanen onder elkaar :)

Ik denk dat voetballers ook gewoon graag een hele wedstrijd lowkicks (zouden willen) uitdelen.

Willem033
27-05-2014, 18:47
Dat vuistje ook elke keer... Om te kotsen.

Waarom doen die gasten dit? En waar komt het inderdaad vandaan want om zijn resultaten kan het niet zijn.

Weet je wat om te kotsen is, die figuren die zijn prestaties in de ring niet waarderen door zijn prive dingen.

Om zijn resultaten zal het niet zijn?
Ik mag hopen dat je een grapje maakt anders moet jenje echt na laten kijken.
102 partijen gewonnen waarvan 88 op KO.
en dan serieus afvragen waarom die man zoveel fans heeft.

S.B.
27-05-2014, 19:38
Toen hij het aansprekende deel van die resultaten behaalde, heb ik de ronaldo van die tijd nooit met zn vuistje op youtube zien staan hoor...

S.B.
27-05-2014, 19:41
Weet je wat om te kotsen is, die figuren die zijn prestaties in de ring niet waarderen door zijn prive dingen.

Om zijn resultaten zal het niet zijn?
Ik mag hopen dat je een grapje maakt anders moet jenje echt na laten kijken.
102 partijen gewonnen waarvan 88 op KO.
en dan serieus afvragen waarom die man zoveel fans heeft.

Wil je zeggen dat ik het niet waardeer door zijn prive dingen dan? Knap dat jij dat weet zeg haha

mario the count
27-05-2014, 23:04
is gewoon effe een hype joh. 90% van die lui net als ronaldo hebben totaal geen verstand van kickboksen, ze hebben een highlight van hem gezien en denken dat hij nog wereldtop is. ze weten niet dat een verhoeven,spong , saki of ghita hem nu gewoon de ring uitmeppen.

Wiseguy
27-05-2014, 23:15
http://ct.weirdnutdaily.com/ol/wn/sw/i53/2/11/9/wnd_addd2693c837b063a473f5135ba3e67d.jpg

mario the count
27-05-2014, 23:21
fanboys gonna love.

R.D.N
27-05-2014, 23:57
is gewoon effe een hype joh. 90% van die lui net als ronaldo hebben totaal geen verstand van kickboksen, ze hebben een highlight van hem gezien en denken dat hij nog wereldtop is. ze weten niet dat een verhoeven,spong , saki of ghita hem nu gewoon de ring uitmeppen.

Verhoeven tegen Badr lijkt me wel wat .

#teamBADGUY
28-05-2014, 02:08
Weet je wat om te kotsen is, die figuren die zijn prestaties in de ring niet waarderen door zijn prive dingen.

Om zijn resultaten zal het niet zijn?
Ik mag hopen dat je een grapje maakt anders moet jenje echt na laten kijken.
102 partijen gewonnen waarvan 88 op KO.
en dan serieus afvragen waarom die man zoveel fans heeft.

x2 nogmaals ik ben geen badr fan maar soms doen sommige hier wel heeeeel hypocriet

#teamBADGUY
28-05-2014, 02:09
Dat vuistje ook elke keer... Om te kotsen.

Waarom doen die gasten dit? En waar komt het inderdaad vandaan want om zijn resultaten kan het niet zijn.



Badboy image in de vechtsport wereld wordt altijd wel gewaardeerd , behalve in NL.


mensen kijken nou eenmaal liever naar een gangster achtige kampioen dan naar een super geschoolde kampioen .
je kan er tegenin gaan maar je weet dat het zooo is


Badr zal bijvb altijd meer tickets verkopen dan Rémy of Sem . Thatshowitizz

kendamac
28-05-2014, 03:16
Geloof me ik heb een hekel aan die gast maar om te zeggen dat hij geen resultaten heeft behaald slaat nergens op.

Tony Galento
28-05-2014, 11:11
ik begrijp de irritatie wel, hij heeft sinds z'n gevecht tegen saki nooit meer z'n niveau gehaald. en nu gaan allerlei topvoetballers opeens hun support via twitter laten blijken.

dit terwijl hij aan een toernooi meedoet met een bezetting van b-garnituur.

laten we hopen dat hij een beetje vorm laat zien.

YoMarK
28-05-2014, 11:46
Stefan the blitz leko, toch een van mijn favoriete vechters.
http://www.youtube.com/watch?v=Js8egrWUJsc
Ben ik de enige die denkt dat Blitz nu al een spraakgebrekje ontwikkeld heeft?

Ontopic: Ben geen Badr fan(door z'n gedrag buiten de ring), maar zou toch wel balen als ie dit gaat verliezen.

tarantula
28-05-2014, 12:44
Ben ik de enige die denkt dat Blitz nu al een spraakgebrekje ontwikkeld heeft?

Ontopic: Ben geen Badr fan(door z'n gedrag buiten de ring), maar zou toch wel balen als ie dit gaat verliezen.

Ik hoor geen spraakgebrek ik denk dat zijn engels gewoon zo is.

king
28-05-2014, 12:46
Ben ik de enige die denkt dat Blitz nu al een spraakgebrekje ontwikkeld heeft?




Nee

willy123
28-05-2014, 13:12
Leko's mondhoek hangt ook naar beneden aan een kant. Stuk of 10 KO's de laatste vier was net iets teveel?
Aan de andere kant, Hari heeft ook zo'n scheve bek, en ook al praat hij enkel poep, hij is tenminste wel nog
verstaanbaar...

S.B.
28-05-2014, 13:32
x2 nogmaals ik ben geen badr fan maar soms doen sommige hier wel heeeeel hypocriet

Weet je wel wat hypocriet betekent? Net wat er zojuist gezegd wordt, die man haalt al 2,5 jaar zijn oude niveau niet en al die profvoetballers gaan dit soort filmpjes posten. Wat hij in de ring en erbuiten laat zien kan ik prima gescheiden houden in tegenstelling tot 50% van het forum hier.

mario the count
28-05-2014, 13:37
Weet je wel wat hypocriet betekent? Net wat er zojuist gezegd wordt, die man haalt al 2,5 jaar zijn oude niveau niet en al die profvoetballers gaan dit soort filmpjes posten. Wat hij in de ring en erbuiten laat zien kan ik prima gescheiden houden in tegenstelling tot 50% van het forum hier.

Je hoeft het niet gescheiden te houden, het is zowel binnen als buiten de ring bagger.

Leventdepevent
28-05-2014, 13:52
Ik hoor geen spraakgebrek ik denk dat zijn engels gewoon zo is.
ow was dat engels ;)

Bromios
28-05-2014, 13:59
Badr moet nog wel ff shoppen voor de wedstrijd.
Zijn free Nelson , Free Gwenette en Free Volkert shirtjes heeft hij niks meer aan.

tarantula
28-05-2014, 14:04
ow was dat engels ;)

Een duitser die engels spreekt, mischien heeft hij spraakgebrek maar in dat filmpje viel dat mij niet op.
Dan zou elke vechter die niet er niet perfect uitkomt in het engels een spraakgebrek hebben.

YoMarK
28-05-2014, 14:07
Z'n engels in "an sich" prima, maar ging me meer over het slissen en z'n mondhoeken.

dirk5
28-05-2014, 14:17
Badboy image in de vechtsport wereld wordt altijd wel gewaardeerd , behalve in NL.


mensen kijken nou eenmaal liever naar een gangster achtige kampioen dan naar een super geschoolde kampioen .
je kan er tegenin gaan maar je weet dat het zooo is


Badr zal bijvb altijd meer tickets verkopen dan Rémy of Sem . Thatshowitizz

Oké, dat is dus de reden dat Fedor nogsteeds zo populair is in vergelijk met Aleksander...

Fedor doerakje dat je bent!

#teamBADGUY
28-05-2014, 15:23
Oké, dat is dus de reden dat Fedor nogsteeds zo populair is in vergelijk met Aleksander...

Fedor doerakje dat je bent!


Goeie vergelijking man , heb je hun record vergeleken ?

Vergelijk Tyson en Ali met klinchkos dan ....

cornelus
28-05-2014, 15:26
Die voetballers kwamen 'vroegah' trouwens ook al bij Badr kijken..

http://books.google.nl/books?id=sYKBAAAAQBAJ&pg=RA1-PA21-IA1&lpg=RA1-PA21-IA1&dq=ac+milan+badr+hari+tokyo&source=bl&ots=2mT6tJgnzg&sig=o5Kq7Y1SpCesUliXytfC8QdhZcs&hl=nl&sa=X&ei=59KFU6ShN4KqO_jggZgN&redir_esc=y#v=onepage&q=ac%20milan%20badr%20hari%20tokyo&f=false



Leko's mondhoek hangt ook naar beneden aan een kant. Stuk of 10 KO's de laatste vier was net iets teveel?
hij heeft idd een beetje zo'n druilerig Stallone mondje gekregen?
(ik dacht altijd dat Leko een kroaat was)

tarantula
28-05-2014, 16:11
Hij is ook een croaat en in duitsland opgegroeid, op die mond heb ik niet gelet is wel tragisch.
Hij is 39 ik vind dat hij allang had moeten stoppen en dat geldt voor meer vechters die door blijven gaan en niet weten wanneer te stoppen een soort verslaving de andere mischien voor het geld, al die dingen zijn je gezondheid niet waard.

Vooral als je al tegen de beste hebt geknokt valt er niks meer te bewijzen om in de nasleep van je carriere je gezondheid op het spel te zetten tegen subtoppers of te worden gedomineerd door topvechters die nog in hun topjaren zitten.

Ik vind het geen rationele beslissing mischien beter begeleid worden door de mensen eromheen.

Tony Galento
28-05-2014, 16:21
Die voetballers kwamen 'vroegah' trouwens ook al bij Badr kijken..

http://books.google.nl/books?id=sYKBAAAAQBAJ&pg=RA1-PA21-IA1&lpg=RA1-PA21-IA1&dq=ac+milan+badr+hari+tokyo&source=bl&ots=2mT6tJgnzg&sig=o5Kq7Y1SpCesUliXytfC8QdhZcs&hl=nl&sa=X&ei=59KFU6ShN4KqO_jggZgN&redir_esc=y#v=onepage&q=ac%20milan%20badr%20hari%20tokyo&f=false



hij heeft idd een beetje zo'n druilerig Stallone mondje gekregen?
(ik dacht altijd dat Leko een kroaat was)


jij denkt dat de selectie van ac milan speciaal voor badr hari naar tokio kwam? :)

mrtweakbox
28-05-2014, 19:01
nu we het er over hebben, op de website van het evenement

http://www.globalfightingchampionship.com/

ziet Peter Graham er ook uit of er elk moment een druppel kwijl uit een mondhoek kan ontsnappen - maar wellicht is dat gewoon een ongelukkige foto

appelsap
28-05-2014, 19:42
Hij is ook een croaat en in duitsland opgegroeid, op die mond heb ik niet gelet is wel tragisch.
Hij is 39 ik vind dat hij allang had moeten stoppen en dat geldt voor meer vechters die door blijven gaan en niet weten wanneer te stoppen een soort verslaving de andere mischien voor het geld, al die dingen zijn je gezondheid niet waard.

Vooral als je al tegen de beste hebt geknokt valt er niks meer te bewijzen om in de nasleep van je carriere je gezondheid op het spel te zetten tegen subtoppers of te worden gedomineerd door topvechters die nog in hun topjaren zitten.

Ik vind het geen rationele beslissing mischien beter begeleid worden door de mensen eromheen.

Mee eens, alleen in het geval van Leko hebben de drank/drugs ook een rol gespeeld denk ik... En geld blijft belangrijk, zeker als je tijdens je carriere minder goed op je uitgavepatroon hebt gelet.

Ik ben wel benieuwd naar die Rus van 24.

Overhand Right
28-05-2014, 20:00
Russen kunnen altijd voor een verrassing zorgen. Ik ken hem overigens niet.

Over dat op tijd stoppen, tja... blijft een issue he. Vele gaan door voor het geld inderdaad.Ik geloof echter dat een Aerts echt moeilijk zonder kan en dat het hem dus niet persé om het geld gaat. Daardoor alleen maar meer sympathie voor die man, hij draait ook nog prima partijtjes. Of het goed is voor z'n gezondheid is een ander verhaal...

cornelus
28-05-2014, 21:22
jij denkt dat de selectie van ac milan speciaal voor badr hari naar tokio kwam? :)

:superwink:

Illest
28-05-2014, 23:12
waar is de line up te zien?

tidelot
29-05-2014, 00:03
Hoelaat begint Nederlandse tijd?
Als ik de site moet geloven begint het over een paar uurtjes.

En weet iemand of er een stream is??

Nosferatu187
29-05-2014, 00:08
RTL 7 Fight Night’ brengt donderdag (29 mei) vanaf 23.15 uur de Global Fighting Championship 3 (GFC3) in beeld, een viermans zwaargewicht toernooi met onder anderen Badr Hari. Dit vechtsport event vindt op Hemelvaartsdag plaats in het World Trade Centre van Dubai (Verenigde Arabische Emiraten).

Badr Hari donderdag in 'RTL 7 Fight Night' in Dubai Twee winstpartijen levert in de GFC3 een bedrag op van 1 miljoen VAE-dirham (bijna 200.000 euro). De weg daarnaartoe belooft geen gemakkelijke te worden voor Badr Hari, die eerder 102 van zijn 114 wedstrijden wist te winnen. In de eerste ronde van het toernooi ontmoet hij Stefan Leko. De Duitser heeft 104 partijen op zijn naam staan, waarbij hij eenmaal won en eenmaal verloor van Badr Hari.

Badr Hari: “Ik ken mijn eerste tegenstander al heel lang en respecteer hem zeker. Zijn leeftijd is weliswaar niet in zijn voordeel maar hij blijft een lastige vechter. Ik heb er echter alle vertrouwen in en ik kijk uit naar het gevecht. Hij gaat zeker KO!!”

Mocht de Amsterdammer dit duel winnen, dan ontmoet hij in de finale de winnaar van de wedstrijd Peter Graham – Arnold Oborotov. De Australiër Graham wist eerder ook al eenmaal te winnen van Hari, die echter een jaar later revanche op hem wist te nemen. Hij heeft in totaal 71 partijen gevochten. Oborotov is met zijn 36 wedstrijden de minst ervaren van het viertal. De inwoner van Londen is echter wel de meest jeugdige met zijn 24 jaar.

Het commentaar bij de wedstrijden komt van Koert Westerman en Thom Harinck. Op zaterdag 31 mei komt de RTL 7 Fight Night met het WK Boksen tussen Carl Froch en George Groves live vanuit Wembley Stadium in Londen

tarantula
29-05-2014, 00:08
Russen kunnen altijd voor een verrassing zorgen. Ik ken hem overigens niet.

Over dat op tijd stoppen, tja... blijft een issue he. Vele gaan door voor het geld inderdaad.Ik geloof echter dat een Aerts echt moeilijk zonder kan en dat het hem dus niet persé om het geld gaat. Daardoor alleen maar meer sympathie voor die man, hij draait ook nog prima partijtjes. Of het goed is voor z'n gezondheid is een ander verhaal...

Bij aerts heb ik al sinds een paar jaar terug gemerkt dat hij soms onverstaanbaar is.
Als je in een sport consequent moet zijn is het wel met kickboks/boksen/mma.
Ik hoorde laatst dat bijvoorbeeld brock lesnar dana smeekte om pat barry los te laten omwille van vaak k.o. gegaan en vreesde voor zijn gezondheid omdat hij een goede vriend is van hem.

Het antwoord van dana was zo een beetje dat hij een volwassenen man is en hem niet kan dwingen en helemaal omdat financieel gezien geen chuck liddel of forest is die multi miljoenen hadden terwijl ze stopte.
Ik vind het eigelijk heel simpel miljoenen of niet gewoon stoppen en iets anders doen dat hoort ook bij een vechtsporter de spirit hebben om zulke situaties in het leven aan te kunnen er zijn genoeg dingen om te doen als je echt wilt, want uiteindelijk is je gezondheid belangrijker dan alles wat je in de ring kan winnen.

Illest
29-05-2014, 02:07
voor Badr valt er eigenlijk geen eer te behalen....verliest hij dan is het een schande...wint hij dan is het van vechters die eigenlijk niets meer voorstellen

zal wel goed betalen ofzo...de top vecht er iig niet dus zal om het geld gaan

faysal
29-05-2014, 03:50
waar vecht 'de top' dan wel? glory? dus als hij van Rico Verhoeven (waarvan hij simpel wint in MIJN ogen) wint is hij de man? wat hij ook doet, het is nooit goed bij sommigen ;)

Ralph
29-05-2014, 09:16
Badr gast gewoon even wat geld pakken. Logisch volgens mij; dit is een van de snelste en makkelijkste (legale) manieren voor hem om aan een smak geld te komen. En om Leko en Graham nu met Verhoeven te vergelijken... Verhoeven is nu net ff een maatje te groot voor Badr.

mario the count
29-05-2014, 10:26
Ondanks dat hij vandaag tegen vechters uitkomt die zich nog geen subtop mogen noemen kunnen we wel kijken of hij weer eens in vorm is. Mits hij in zijn oude vorm verkeerd, laat rico hem op dit moment alle hoeken van de ring zien.

Willm
29-05-2014, 13:28
Hoe laat begint het? En heeft iemand streams?

tarantula
29-05-2014, 13:38
Als het goed is begint het om 4 uur smiddags maar ik denk niet dat er een gratis live stream is. Op eliteboxing.tv kan je live kijken maar dat is niet graitis.

Ik zelf ben ook op zoek naar een live stream.

cornelus
29-05-2014, 13:41
hier nog even een 'hoogtepuntje' .. uit Badr zijn carriere


http://youtu.be/VnatvUE-PS0

tarantula
29-05-2014, 14:41
nog eentje hoppaaaa


http://www.youtube.com/watch?v=upTaWOaNHx4

S.B.
29-05-2014, 14:55
Benzema vind ik denk ik nog wel de ergste likker als sidekick van Ronaldo. Hoop dat ze die een keer tegen Badr matchen...

tidelot
29-05-2014, 15:04
Benzema vind ik denk ik nog wel de ergste likker als sidekick van Ronaldo. Hoop dat ze die een keer tegen Badr matchen...

:wacko::wacko::wacko:

likker??, spits van real?????, 8 miljoen per jaar????

Willem033
29-05-2014, 15:31
:wacko::wacko::wacko:

likker??, spits van real?????, 8 miljoen per jaar????

Weet niet wat die zegt joh!!

tarantula
29-05-2014, 15:40
Ik ben niet van de rlt samenvattingen, altijd al live vanaf de k1 tijd smorgens om 9 uur met een bakje koffie, waar o waar of wie o wie heeft een link om deze event live te bekijken waar zijn de hyenas.

Mister_K1
29-05-2014, 20:25
Ik ben niet van de rlt samenvattingen, altijd al live vanaf de k1 tijd smorgens om 9 uur met een bakje koffie, waar o waar of wie o wie heeft een link om deze event live te bekijken waar zijn de hyenas.

http://www.chouftv.ma/sports/watch/25

Comments van Mike Schiavello :pimp:

Mister_K1
29-05-2014, 20:30
-

tarantula
29-05-2014, 20:31
als ik op play druk staat er you are not allowed to view this content geographicly

tidelot
29-05-2014, 20:33
ja bij mij ook

tarantula
29-05-2014, 20:36
Het lijkt net of ze fortknox willen beveiligen nergens binnen te komen joh, en niet eens een topevent.

tidelot
29-05-2014, 20:40
fuck it dan, kijk vanavond wel naar knoert

Mister_K1
29-05-2014, 21:12
Khad proxy veranderd naar US en kon kijken, maar inmiddels is die stream ook down.

tarantula
29-05-2014, 21:35
stream?