PDA

View Full Version : Ilias Bulaid en Mohammed Jaraya



Wheelie
23-05-2014, 15:43
http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/overig/22657818/___Tussen_Hari_en_Aerts_in___.html


'Tussen Hari en Aerts in' De één doet eindexamen Gymnasium, de ander studeert en is al wereldkampioen. Ilias Bulaid (19) en Mohamed Jaraya (17) uit Den Bosch zijn dé supertalenten van het Nederlandse kickboksen.

mrtweakbox
23-05-2014, 15:54
Leuk item over deze 2 talenten, tof ook dat de telegraaf ook deze kant van de vechtsport aandacht wil geven

Boxingfan
23-05-2014, 15:55
Ze moeten deze jongens meer tegen het nationale jongens zetten ipv kwalitatief mindere buitenlanders elke keer bij enfusion.

Ik zou deze heren wel willen zien tegen Wail Karroumi b.v of Tayfun Ozcan.

tarantula
23-05-2014, 16:31
Nieuwe generatie, respect voor deze gentlemens.

Overhand Right
23-05-2014, 17:26
Geweldig stukje om te zien. Lijken me toffe knullen. Dat was Badr ook in zijn docu Vechtershart. Hoop dat deze twee wél op het rechte pad blijven.
En inderdaad chill, eens een keer positief in het nieuws.

lopez86
23-05-2014, 17:32
Ze moeten deze jongens meer tegen het nationale jongens zetten ipv kwalitatief mindere buitenlanders elke keer bij enfusion.

Ik zou deze heren wel willen zien tegen Wail Karroumi b.v of Tayfun Ozcan.

Waarom moet dat?
Die jij noemt vechten beiden op 70kg, en zijn al jaren ervaren A-klassers.
Deze jongens worden juist rustig gebracht, en dat is alleen maar goed op de lange termijn.
Je kan ze ook gelijk tegen Andy Souwer zetten, Petrosyan ofzo.
Schieten we niks mee op.

Anderson
23-05-2014, 17:44
Wail Karroumi vecht nog niet zo heel lang in de a klasse volgens mij net 2 jaar.

Ellen
23-05-2014, 18:05
Superleuk stuk over twee toppertjes die deze aandacht volledig verdienen!
En chapeau aan Hicham en Oussama el Gaoui dat ze de heren met beide benen op de grond houden, en ze goed begeleiden.
Hoop dat we ze nog vaak mogen zien vechten, onder leiding van Enfusion zie ik ze sowieso ver komen.
Succes voor in de toekomst, en Illias ik hoop dat je je examen hebt gehaald!

e-type
23-05-2014, 19:22
Wat een vechters zijn dit. Vooral Bulaid is een genot om te zien vechten...
Mooi stukje dit.

Wheelie
23-05-2014, 20:19
Jammer dat we ze nooit tegen elkaar zullen zien vechten ;)

e-type, Ilias is zeker een genot om te zien vechten, 18 jaar en nu al rond de 140 partijen

de Stiep
23-05-2014, 20:43
Wat een werkelijk heerlijke gasten zijn dit zeg !! Geweldige knokkers en 2 echte ruwe diamanten vind ik. Jeemig, ik hoop echt dat ze goed worden gebracht en zij zijn echt voorbeelden voor de toekomst voor kickboksend Nederland. Respect !:thup:

e-type
23-05-2014, 22:22
Jammer dat we ze nooit tegen elkaar zullen zien vechten ;)

e-type, Ilias is zeker een genot om te zien vechten, 18 jaar en nu al rond de 140 partijen


sja, ongelooflijk man.

Boxingfan
23-05-2014, 22:23
Waarom moet dat?
Die jij noemt vechten beiden op 70kg, en zijn al jaren ervaren A-klassers.
Deze jongens worden juist rustig gebracht, en dat is alleen maar goed op de lange termijn.
Je kan ze ook gelijk tegen Andy Souwer zetten, Petrosyan ofzo.
Schieten we niks mee op.

De 2 vechters die ik heb opgenoemd zijn ook jonge opkomende vechters net zoals deze 2.

The Doctor
24-05-2014, 11:40
Tayfun Ozkan is in een andere gewichtsklasse en staat ook op de verlanglijst van Enfusion. Net als Ismael Lazaar.
Maar deze twee mannen van fighting talents zijn exceptioneel.

Wheelie
24-05-2014, 17:23
Ismael Lazaar ja, Die wil ik zeker vaker zien op Enfusion zien

mootje_elo
24-05-2014, 21:00
Toptalenten! Mooi filmpje ;-)

Nog een groot opkomend talent is Zakaria Zouggary. Ik vraag me af waarom hij niet in de schijnwerpers staat als aankomend/aanstormend talent. Als het goed is heeft Zakaria, Ilias Bullaid al 2 x verslagen maar dat was natuurlijk 1 in de jeugd en 2 in de c klasse. Ilias is enorm gegroeid en Jaraya ook iemand om rekening mee te houden. Ik zou Zakaria willen zien tegen 1 van deze topvechters. Dus promoters opgelet !!

mootje_elo
24-05-2014, 21:04
Zakarai Zouggary vs noa ffc

www.youtube.com/watch?v=x6Bfs0LLHYs




<iframe width="640" height="390" src="//www.youtube.com/embed/x6Bfs0LLHYs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>