PDA

View Full Version : Daniel Cormier



S.B.
25-05-2014, 14:51
Hoe goed is hij nou precies? Kan hij winnen van Jones? Zijn laatste twee partijen waren natuurlijk geen tegenstanders in hun prime, maar het gemak waarmee hij uberhaupt iedereen aanpakt in de ufc en strikeforce is natuurlijk verbazingwekkend.

SpelPlan
25-05-2014, 15:01
Als je dit met Henderson doet dan heeft Jones wel een uitdaging denk ik.

Josh Barnett rag dollen vond ik al vrij schokkend maar ik hoopt dat Barnett misschien een slechte dag had. Zeker nadat later bekend werd dat hij met een blessure vocht. Maar als ik zag hoe vanacht Henderson echt helemaal niks in te brengen had qua worstelen denk ik dat er geen enkele vechter op dit moment is die zoveel beter is op minimaal 1 onderdeel dan de rest zoals Cormier met worstelen.

Dus Jones z'n gameplan wordt iets lastiger dan normaal. Normaal gesproken weet hij dat hij zich met z'n worstelen kan redden en niet heel bang hoeft te zijn voor een take down. Nu vermoed ik dat hij dit gevecht staande moet houden en hem KO moet slaan. Is zijn reach en zijn goed ontwikkelde kwaliteit om daar gebruik van te maken dus voldoende?

Ik ben heel benieuwd naar de odds voor die partij.

S.B.
25-05-2014, 15:09
Ook omdat Cormier zn kickboksen van best hoog niveau is, het is niet zo creatief als bij Jones, maar die heeft nog nooit een zuivere KO gescoord.

Klassikl
25-05-2014, 16:51
Zijn standup blijft ook nog verbeteren. Zijn kicks en combinaties gaan er steeds beter uitzien.

Ik zie hem wel winnen van Jones.

king
25-05-2014, 16:55
Zijn standup blijft ook nog verbeteren. Zijn kicks en combinaties gaan er steeds beter uitzien.

Ik zie hem wel winnen van Jones.

Dat hoop ik ook! Gaat arme Daniel wel een oog kosten ben ik bang...

pronk
25-05-2014, 16:55
Comier was voor mij de man van de avond , had wel verwacht dat hij zou winnen maar de manier hoe was gewoon werelds.

Anderson
25-05-2014, 18:48
Was gewoon een sparrings partijtje voor de hulk.

BC1983
25-05-2014, 19:11
Comier was voor mij de man van de avond , had wel verwacht dat hij zou winnen maar de manier hoe was gewoon werelds.
Man van de avond? Indrukkende prestatie was het zeker maar TJ Dillashaw was ongelooflijk! Wat een voetenwerk!

hankmoody
25-05-2014, 20:13
Gustaffson zette Jones op zijn kont, wat gaat Cormier dan doen? Jones word helemaal geneukt. De enige in LHW die een kans zou maken op Cormier is Rashad aangezien Cormier striking niet altijd even technisch is.

BIG Lebowski
25-05-2014, 22:29
Intelligente vechter die DC. Gaat een wereld partij worden; toch met Jones als winnaar. Althans als Jones in normale doen is. Eerst Jones vs. Gus, haha, mooie vooruitzichten!

S.B.
25-05-2014, 22:35
Denk trouwens dat Jones deze keer vrij makkelijk wint van Gus.

SpelPlan
26-05-2014, 02:13
Het zou mij niks verbazen als Jones na Gus2 Cormier probeert te dodgen. Zou er wel een keer bij willen zitten als Jackson en Winkeljohn met elkaar bespreken hoe ze Jones Cormier willen laten bevechten :)

ijsbier
26-05-2014, 03:08
Denk trouwens dat Jones deze keer vrij makkelijk wint van Gus.

Ligt er maar net aan, ik denk dat Gus met veel meer zelfvertrouwen dan vorige keer de partij in gaat, ik vond hem nog vrij terughoudend bij de laatste pot. Jones vocht natuurlijk ook niet zijn beste partij, maar dat was ook wel dankzij Gus die hem geweldig uit zijn spel wist te halen. Wel is Jones veelzijdiger en op elk moment en vanuit elke positie in staat om iemand uit te schakelen.

ijsbier
26-05-2014, 03:20
Cormier vond ik gewoon heel indrukwekkend heeft duidelijk potentie om erg ver te komen, het is alleen de vraag hoe hij met strikers als Gustafsson en Jones over weg kan. Z'n kickboxen mag dan wel vrij aardig zijn, maar vind hem niet extreem snel en z'n reach is ook maar beperkt (1.83 m tegen 2.15 van Jones en 2.06 van Gustafsson), als het op worstelen aankomt hebben al deze jongens duidelijk niks in te brengen tegen Cormier.

Lionheart
26-05-2014, 09:10
Lengte zegt vrij weinig bij Cormier, hij ragdolled ze even hard.
Kijk maar wat hij met Barnett deed.

LightHeavyWeight
26-05-2014, 10:21
Jones zou Cormier op afstand willen houden maar met eye-poken gaat dat niet meer lukken. Die truc zal niet meer getolereerd worden. Maar met een dichte hand kun je natuurlijk ook iemand op afstand houden, mocht Cormier die afstand kunnen dichten wordt het nog enorm interessant. Maar die Anthony Johnson, hoe ver zou hij kunnen komen nog in LHW?
Het is een mooie gewichtsklasse bij de UFC met interessante vechters.

jantje11
26-05-2014, 13:07
Bigfoot Silva is ook 1,93m net als Jon Jones en Cormier mepte hem ook makkelijk KO.

Kwa bouw is Bigfoot ook veel extemer en ook nog veel zwaarder.

Jones mag dan wel over betere skills beschikken en zijn snelheid zal vele malen beter zijn maar ik denk dat Cormier nie al te veel moeite zal hebben met Jones.

Wheelie
26-05-2014, 13:09
http://i.minus.com/ibbHzW91BkB7NA.gif


http://37.media.tumblr.com/bf80644c53f76fe8b3e88b05182bd2bc/tumblr_n642czZmh11rofocqo1_500.gif

ijsbier
26-05-2014, 14:08
Jones mag dan wel over betere skills beschikken en zijn snelheid zal vele malen beter zijn maar ik denk dat Cormier nie al te veel moeite zal hebben met Jones.

Dat is dan ook precies waar ik op doel, big foot is een lompe slome gast waar comier makkelijk bij komt, ik denk dat dat met jones een ander verhaal zou kunnen worden aangezien die zijn belachelijk lange reach echt optimaaal benut. Barnett is misschien wat soepeler, maar hij is eigenlijk ook een worstelaar en cormier is gewoon de betere worstelaar.

king
26-05-2014, 14:40
Dat is dan ook precies waar ik op doel, big foot is een lompe slome gast

Dat dacht Alistair ook.

LightHeavyWeight
26-05-2014, 14:44
Bigfoot Silva is ook 1,93m net als Jon Jones en Cormier mepte hem ook makkelijk KO.

Kwa bouw is Bigfoot ook veel extemer en ook nog veel zwaarder.

Jones mag dan wel over betere skills beschikken en zijn snelheid zal vele malen beter zijn maar ik denk dat Cormier nie al te veel moeite zal hebben met Jones.

Jones zijn reach is nog eens even 7cm langer ook dan Bigfoot.

LightHeavyWeight
26-05-2014, 14:45
Dat dacht Alistair ook.

Alistair was op dat moment net zo lomp en sloom.

KeobNepo
26-05-2014, 16:02
Het zal me toch een geweldige partij worden tegen Jones. geen idee aan wie ik deze moet geven; denk echt 50/50

Minotauro
26-05-2014, 21:41
Denk dat Cormier wel van Jones kan winnen. 50/50 is het bij zulke grote verschillen niet zo snel