PDA

View Full Version : Badr verdient 1,6 miljoen euries in Dubai! Niet slecht!



FREE MURRAY
30-05-2014, 22:05
Badr Hari
3 uur geleden
$1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.

tarantula
30-05-2014, 22:54
Wel nobel dat er veel gaat naar goede doelen, goede dingen opnoemen van iemand mag ook een keer.
Ik hoop dat hij zijn leven serieus gaat nemen.

FREE MURRAY
31-05-2014, 00:16
Wel nobel dat er veel gaat naar goede doelen, goede dingen opnoemen van iemand mag ook een keer.
Ik hoop dat hij zijn leven serieus gaat nemen.

Klopt mensen zijn 1 en al negatief als het om Badr gaat. Privé snap ik het wel maar op sportief gebied willen mensen beweren dat hij C klasse moet gaan vechten. Mensen maken fouten maar niemand is perfect. Hopelijk leert hij hier van! Idd nobel om het grootste gedeelte aan goede doelen te schenken!

Turboknecht
31-05-2014, 01:28
Badr is nobel.

lopez86
31-05-2014, 04:47
Badr is een parel van de maatschappij.

Klassikl
31-05-2014, 11:42
Klopt mensen zijn 1 en al negatief als het om Badr gaat. Privé snap ik het wel maar op sportief gebied willen mensen beweren dat hij C klasse moet gaan vechten. Mensen maken fouten maar niemand is perfect. Hopelijk leert hij hier van! Idd nobel om het grootste gedeelte aan goede doelen te schenken!

Die 5 euro per maand kan hij nu ook wel missen...

Nosferatu187
31-05-2014, 11:57
goede doelen hihihi

appelsap
31-05-2014, 12:05
Idd nobel om het grootste gedeelte aan goede doelen te schenken!

ALS dat zo is dan is dat top. Maar dat zegt hij niet. En gezien zijn historie zou ik het graag eerst willen zien voordat ik het geloof. Net als de bedragen voor de ppc trouwens. Lijkt me sterk dat hij na aftrek van kosten zo'n (ppv)bedrag krijgt voor dit event. De belastingdienst zal dit nieuws trouwens zeker interessant vinden.

Mensen kunnen zeker fouten maken, en daarvan leren. De fouten van Badr zijn echter wel pittig ( niet alles staat in de media ) en ik vraag me af of hij het af als fouten ziet en er dus van wil leren.

Neemt niet weg dat ik hem wel wil zien vechten tegen Glory tegenstanders. Misschien dat hij beter vecht tegen betere tegenstanders. Fysiek trekt hij het nog makkelijk. Zit hem meer in het hoofd, en misschien zijn training/trainer, denk ik.

malle eppie
31-05-2014, 12:09
Ik verdeel me geld ook altijd onder de armen !!!! Beetje onder me linker en beetje onder me rechterarm !!!

Nosferatu187
31-05-2014, 12:32
:lol:

Tomcraft86
31-05-2014, 12:43
Badr Hari
3 uur geleden
$1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.

Bron?

Nosferatu187
31-05-2014, 12:51
dat hij 1.6 miljoen heeft verdiend is natuurlijk bullshit.

appelsap
31-05-2014, 12:55
Bron?

Lee Murray

Nosferatu187
31-05-2014, 13:21
Lee Murray

Lee Murray's fantasie.

FREE MURRAY
31-05-2014, 15:10
Het komt van zijn Facebook! En ga niet zeggen het is zijn Facebook niet want hij communiceert daar met bekenden. Vrienden en familie! Het is dus Badr zelf die dat soort berichten naar buiten brengt! Plus via zijn instagram verwijst hij altijd naar zijn Facebook!

FREE MURRAY
31-05-2014, 15:16
ALS dat zo is dan is dat top. Maar dat zegt hij niet. En gezien zijn historie zou ik het graag eerst willen zien voordat ik het geloof. Net als de bedragen voor de ppc trouwens. Lijkt me sterk dat hij na aftrek van kosten zo'n (ppv)bedrag krijgt voor dit event. De belastingdienst zal dit nieuws trouwens zeker interessant vinden.

Mensen kunnen zeker fouten maken, en daarvan leren. De fouten van Badr zijn echter wel pittig ( niet alles staat in de media ) en ik vraag me af of hij het af als fouten ziet en er dus van wil leren.

Neemt niet weg dat ik hem wel wil zien vechten tegen Glory tegenstanders. Misschien dat hij beter vecht tegen betere tegenstanders. Fysiek trekt hij het nog makkelijk. Zit hem meer in het hoofd, en misschien zijn training/trainer, denk ik.

Jawel gast hij heeft zich voor de wedstrijden uitgesproken om groot deel uit ppv opbrengst te doneren onder andere aan goede doelen in Bosnie!

Tegen Glory vechters zul je hem waarschijnlijk niet meer zien. Tenzei die Glory vechters verstandig zijn en voor het echte geld gaan vechten in Dubai! Hij gaat nu volop voor Gfc/ legend vechten! Die betalen gewoon simpelweg beter. Ik zie wel een partij tegen Aerts er aan zien komen.

tidelot
31-05-2014, 15:50
Wie betaalt, die bepaalt

appelsap
31-05-2014, 17:15
Jawel gast hij heeft zich voor de wedstrijden uitgesproken om groot deel uit ppv opbrengst te doneren onder andere aan goede doelen in Bosnie!

Tegen Glory vechters zul je hem waarschijnlijk niet meer zien. Tenzei die Glory vechters verstandig zijn en voor het echte geld gaan vechten in Dubai! Hij gaat nu volop voor Gfc/ legend vechten! Die betalen gewoon simpelweg beter. Ik zie wel een partij tegen Aerts er aan zien komen.

Lesje begrijpend lezen meepakken zou geen overbodige luxe zijn, gast.
Hij zegt 'een groot deel', jij zegt ' het grootste deel'.......
Ik geef aan dat ik het eerst wil zien en dan geloof. Je weet inmiddels trouwens toch wel dat Badr zelf niet communiceert via Facebook, dus ik zou alles met een korreltje zout nemen als ik jou was. Neemt niet weg dat ik het uitstekend zou vinden als hij een deel van zijn gage aan goede doelen geeft.

Zou het wel leuk vinden te weten wat hij als goede doelen ziet.

#teamBADGUY
31-05-2014, 17:19
Badr Hari
3 uur geleden
$1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.

en de HAAT zal verdubbelen , kom op boys laat je lekker kennen lol

#teamBADGUY
31-05-2014, 17:22
Badr Hari
3 uur geleden
$1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.

en de HAAT zal verdubbelen , kom op boys laat je lekker kennen lol

en die 1.6mil kan makkelijk lol ze betalen het hem daar gewoon voor een seminar als ze leuk willen doen . En als ze de haat hier op mixfight lezen betalen ze hem volgende keer gewoon het dubbele , just2fuckwithyou lol

he getting arab money lol

FREE MURRAY
31-05-2014, 17:23
Lesje begrijpend lezen meepakken zou geen overbodige luxe zijn, gast.
Hij zegt 'een groot deel', jij zegt ' het grootste deel'.......
Ik geef aan dat ik het eerst wil zien en dan geloof. Je weet inmiddels trouwens toch wel dat Badr zelf niet communiceert via Facebook, dus ik zou alles met een korreltje zout nemen als ik jou was. Neemt niet weg dat ik het uitstekend zou vinden als hij een deel van zijn gage aan goede doelen geeft.

Zou het wel leuk vinden te weten wat hij als goede doelen ziet.

Nee want voor de gala zei Badr via zijn Facebook dat hij de grootste deel van zijn ppv naar een goed doel gaat in Bosnië! Het is wel zijn Facebook want hij communiceert daar met vrienden, kennissen en weet ik veel wie allemaal! Zelfs met bekende sterren zoals Benzema etc... Dat hij zei dat hij niet actief is via social media kwam hem destijds goed uit! Jij moet niet praten als je niks weet!

S.B.
31-05-2014, 18:00
Jezus waar is de tijd dat er hier normaal nederlands geschreven werd? Tegenwoordig vliegen de hashtags, afkortingen en verkrachte straattaal door het forum.

Afijn; murray wie ben jij dan dat je denkt te weten wie daadwerkelijk zijn facebook doet? Ik kan mij namelijk een bericht vanuit de sportschool herinneren een tijd geleden dat Badr zelf GEEN facebook bijhoudt.

Daarnaast kan ik het alleen maar toejuichen dat hij wat aan goede doelen schenkt, welke dat ook mogen zijn.

Tomcraft86
31-05-2014, 18:29
Het komt van zijn Facebook! En ga niet zeggen het is zijn Facebook niet want hij communiceert daar met bekenden. Vrienden en familie! Het is dus Badr zelf die dat soort berichten naar buiten brengt! Plus via zijn instagram verwijst hij altijd naar zijn Facebook!

Badr neemt wel vaker een loopje met de waarheid. Ik zou het dus niet al te serieus nemen wat hij beweert.

Als hij het al is, kan me namelijk geen (vecht)sporter herinneren die de hoogte van zijn gage zo openbaar maakt via social media. Vrij ongebruikelijk.

lopez86
31-05-2014, 18:59
Het is 1.6 dirham, geen euros.

Nosferatu187
31-05-2014, 19:30
Jezus waar is de tijd dat er hier normaal nederlands geschreven werd? Tegenwoordig vliegen de hashtags, afkortingen en verkrachte straattaal door het forum.

http://mashable.com/wp-content/uploads/2013/07/crying-waterfalls.gif

Budokan
31-05-2014, 22:54
Toch raar dat Badr wel meldt hoeveel geld hij verdient en niks meldt over zijn goede vriend Gwenette

http://instagram.com/p/oULB1-OawW/#

Kemal
31-05-2014, 23:27
Hoeveel hij ook krijgt of zal krijgen, het is natuurlijk dik geld voor 2 van die kut partijen.

Anderson
31-05-2014, 23:33
Toch raar dat Badr wel meldt hoeveel geld hij verdient en niks meldt over zijn goede vriend Gwenette

Voor Badr is geld belangrijker dan vriendschap.

FREE MURRAY
31-05-2014, 23:38
Voor Badr is geld belangrijker dan vriendschap.

Weer fout check z'n instagram en ook na de finale wijst ie met z'n vinger de lucht in voor Gwennete! Steeds zijn de haters aan t haten!

Klassikl
01-06-2014, 00:04
Weer fout check z'n instagram en ook na de finale wijst ie met z'n vinger de lucht in voor Gwennete! Steeds zijn de haters aan t haten!

:lol:

Turboknecht
01-06-2014, 00:10
Weer fout check z'n instagram en ook na de finale wijst ie met z'n vinger de lucht in voor Gwennete! Steeds zijn de haters aan t haten!


En niet alleen Badr. Vrienden van Gwenette Martha vind je overal.


http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2012/05/Par6957770.jpg

Peter0711
01-06-2014, 00:14
Toch raar dat Badr wel meldt hoeveel geld hij verdient en niks meldt over zijn goede vriend Gwenette

http://instagram.com/p/oULB1-OawW/#

Al had hij dat wel gedaan was het ook niet goed.

Wat betreft het gala. Een aanfluiting eerste klas.

S.B.
01-06-2014, 00:17
Hahahaha murray ben je stiekem zelf badr?

FREE MURRAY
01-06-2014, 01:06
Hahahaha murray ben je stiekem zelf badr?


Nee ben Badr niet! Denk niet dat hij hier actief is!

Hier een foto van Badr voor z'n homeboy Gwennete!

http://instagram.com/p/oqTCzpOa4B/

arielhelwani
01-06-2014, 01:18
Dit bewijst maar weer hoe hard Badr de haters uitlacht haha
Keep up the good work bro!!

Illest
01-06-2014, 02:39
Dit bewijst maar weer hoe hard Badr de haters uitlacht haha
Keep up the good work bro!!

Misschien lacht ie zijn haters niet uit maar houdt ie zich bezig met dingen die voor hem belangrijk zijn...geld verdienen...de strafzaak etc..

Ik denk dat het de fanboys zijn die anderen proberen uit te lachen door met Badr's prestaties schermen alsof ze er zelf een bijdrage aan hebben geleverd...

iets zegt me dat sommigen er zelfs hun levensgeluk aan ontlenen, maar dat terzijde

S.B.
01-06-2014, 02:45
Misschien lacht ie zijn haters niet uit maar houdt ie zich bezig met dingen die voor hem belangrijk zijn...geld verdienen...de strafzaak etc..

Ik denk dat het de fanboys zijn die anderen proberen uit te lachen door met Badr's prestaties schermen alsof ze er zelf een bijdrage aan hebben geleverd...

iets zegt me dat sommigen er zelfs hun levensgeluk aan ontlenen, maar dat terzijde

X2

Illest
01-06-2014, 03:03
laat duidelijk zijn dat als hij dit soort bedragen betaald krijgt (wat ik best wil geloven) hij zakelijk gezien erg goed bezig is...dat is gewoon slim en lang niet voor iedereen in het vechten weggelegd hoe zeer ze het ook zouden verdienen op basis van echte prestaties...

De winnaar van een Grand Prix vroeger pakte dit soort bedragen niet, maar had los van wat hij aan geld pakte de eeuwige roem....hij was immers de man die het tegen de beste kickboksers moest opnemen in een toernooi en de laatste man die over was...met een belt en meestal gehavend na al die partijen...

dat was het romantische aan de K1 en aan toernooi vechten...het toernooi in Dubai waar Badr zo cashte heeft daar helemaal niks mee te maken

als je dat constateert ben je helemaal geen hater, maar juist een liefhebber

Nosferatu187
01-06-2014, 03:17
[black adder] daar kun je veel handdoeken voor kopen voor dat geld. [/black adder]

mario the count
01-06-2014, 09:40
En niet alleen Badr. Vrienden van Gwenette Martha vind je overal.


http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2012/05/Par6957770.jpg
:lol:

blackadder
01-06-2014, 10:35
[black adder] daar kun je veel handdoeken voor kopen voor dat geld. [/black adder]
Wat moet die afwas fanaat met handdoeken? Vaatdoeken. Dat heeft de wereld nodig.
Fuck Dana.

Dragao
01-06-2014, 19:42
Het blijft heerlijk om telkens die topics met Badr fans en tegenstanders te lezen.
You guys are the real MVP'S. Vooral zo doorgaan

Flabbert
01-06-2014, 19:52
Nosferatu187 top humor heb je! ik lach me de ballen uit de broek:lol:

Mauro
01-06-2014, 19:55
En niet alleen Badr. Vrienden van Gwenette Martha vind je overal.


http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2012/05/Par6957770.jpg
Must spread!

e-type
01-06-2014, 21:20
En niet alleen Badr. Vrienden van Gwenette Martha vind je overal.


http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2012/05/Par6957770.jpg

Nu al post van het jaar. Briljant.

FREE MURRAY
01-06-2014, 21:28
:lol:

X2

Eerlijk deze is wel goed! :)

Tycho van der Hoeven
01-06-2014, 21:36
Mooi, dat kan hij dan overmaken aan Koen Everink

Overhand Right
02-06-2014, 02:10
Nee ben Badr niet! Denk niet dat hij hier actief is!

Hier een foto van Badr voor z'n homeboy Gwennete!

http://instagram.com/p/oqTCzpOa4B/

"For my angel in the sky" Weet je zeker dat het over Gwenette gaat? Ik las laatst hier dat ze geen vrienden meer waren toch.
En daarnaast was Martha alles behalve een 'angel'.

Overhand Right
02-06-2014, 02:11
En niet alleen Badr. Vrienden van Gwenette Martha vind je overal.


http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2012/05/Par6957770.jpg

must spread...

pronk
02-06-2014, 12:01
Wat kreeg Rico verhoeven ook alweer toen hij Glory finale won... dan heeft Badr het opzich niet slecht gedaan door 2 pannenkoeken uitteschakelen , ik had het ook wel geweten.

Willem033
02-06-2014, 14:15
Wat kreeg Rico verhoeven ook alweer toen hij Glory finale won... dan heeft Badr het opzich niet slecht gedaan door 2 pannenkoeken uitteschakelen , ik had het ook wel geweten.

Heeft Rico al betaald gekregen eigenlijk?

Willm
02-06-2014, 17:04
1,6 miljoen damnn, dat is wel heel lekker voor een paar minuten.

Turboknecht
02-06-2014, 17:15
Tuurlijk is het lekker, maar het wordt ook lekker overtrokken. Het zijn geen euro's en het zijn natuurlijk geen twee minuten geweest. En het is allemaal maar tijdelijk zo'n carrière. Echt snugger komt Badr niet over, als hij net zo goed met zijn geld om gaat als dat hij zich gedraagt of bijvoorbeeld Engels spreekt, dan is het lang en breed op voordat meneer met pensioen kan.

Facade
02-06-2014, 17:18
Ik dacht dat die Dubai dollar een stuk minder waard was en dat 1,6 miljoen in euro's rond de 350000 ligt? Dat valt toch allemaal wel een beetje mee? Het is nou niet dat je kan beginnen met rentenieren.

hakkelaar
02-06-2014, 17:29
Ik dacht dat die Dubai dollar een stuk minder waard was en dat 1,6 miljoen in euro's rond de 350000 ligt? Dat valt toch allemaal wel een beetje mee? Het is nou niet dat je kan beginnen met rentenieren.

Totaal was 8 miljoen AED. Omgerekend zo'n 1,6 miljoen Euro.

Facade
02-06-2014, 17:39
Oja excuus iets te snel gekeken. Dat is wel lekker inderdaad.

Asura
02-06-2014, 18:27
Wat moet die afwas fanaat met handdoeken? Vaatdoeken. Dat heeft de wereld nodig.
Fuck Dana.

Precies, door dit soort onwetendheid lag Everink maanden lang in de kreukels.

Willem033
02-06-2014, 19:49
Iemand nieuws over Badr?
Hoor net van 2 verschillende personen dat die vast zit in Dubai

Overhand Right
02-06-2014, 19:59
Badr Hari is aangehouden op het vliegveld van Dubai nadat hij afgelopen donderdagavond in die stad een wedstrijd had gebokst. Na de aanhouding werd hij voor verhoor meegenomen.

Zijn advocaat Bénédicte Ficq ontkende de aanhouding aanvankelijk, maar zegt nu hierover: "Mijn cliënt is gehoord over een kwestie die eind 2011/2012 speelde. Hij is na verhoor weer vrijgelaten." De politie van Dubai bevestigt aan RTL Boulevard dat de zaak bij het Openbaar Ministerie ligt.

Het hele gesprek met de politie is vanavond te horen in RTL Boulevard.

Willm
02-06-2014, 20:02
Op het vliegveld kort meegenomen. Zouden wel weer een foto en handtekening willen hebben, net als die agenten in Rusland.

mario the count
02-06-2014, 20:11
:lol: dat dat ook net Badr weer moet overkomen.

Budokan
02-06-2014, 20:15
"For my angel in the sky" Weet je zeker dat het over Gwenette gaat? Ik las laatst hier dat ze geen vrienden meer waren toch.
En daarnaast was Martha alles behalve een 'angel'.
Klein vermoeden dat het om zijn blonde dolly gaat

e-type
02-06-2014, 20:40
Klein vermoeden dat het om zijn blonde dolly gaat


http://i58.tinypic.com/104erub.jpg