PDA

View Full Version : Ghita and Verhoeven the saga continues



Nosferatu187
03-06-2014, 16:31
https://www.youtube.com/watch?v=pbvaiqGvkAw

RedDawn
03-06-2014, 16:55
Zet dit af tegen de K-1 van vroeger: Aerts, Hoost, Hug, Hunt, Bernardo, Greco, Sefo, Bonjasky etc etc.

Nosferatu187
03-06-2014, 17:02
vroeger is niet meer.

Overhand Right
03-06-2014, 17:03
Leuk! Ghita lijkt zich serieus te ergeren aan Rico. Denk niet dat dit allemaal opgezet is. Op internationaal podia root ik altijd voor onze "Nederlanders" Wanneer Overeem, Badr, Struve of Mousasi vechten, dan hoop ik dat zij winnen. Maar ik heb echt niks met Rico Verhoeven. Met zijn uitspraak: " I took the fire of Peter" o.i.d. The fire van Peter die iedereen K.O sloeg bedoel je?
Daar is toch niks van te zien tijdens Rico's wedstrijden. Hij wint zijn partijen, prima, maar ik ben geen fan.

Ik deel overigens enkel mijn mening, ik weet dat er een hoop zijn hier die hem wel geweldig vinden.

Nosferatu187
03-06-2014, 17:18
ik heb ook helemaal niks met rico ik hoop dat ghita hem alsnog pakt.

Turboknecht
03-06-2014, 17:45
Ik vind er ook niks aan met Rico.

Wiseguy
03-06-2014, 17:53
Verhoeven is een Sem Schilt zonder KO power.43 Wins (8 (T)KOs), 7 Losses, 1 Draw

Ze kunnen hem hypen wat ze willen, maar met deze style zal hij nooit een publiekslieveling worden. Zijn laatste KO was 12 wedstrijden geleden tegen niemand minder dan Justice Smith.

mrtweakbox
03-06-2014, 18:38
Zijn laatste KO was een maand geleden in Duitsland, in een bokswedstrijd https://www.youtube.com/watch?v=DOHbSX77eqQ

Ik begrijp de kritiek heus wel al vind ik dat het hem tekort doet: zijn wedstrijden worden steeds spannender om naar te kijken terwijl hij zijn stijl steeds verder scherp slijpt. De eerste pot tussen deze 2 heeft hij prima doorstaan, hopelijk krijgen we nu te zien wat hij nog meer in zn mars heeft!

LightHeavyWeight
03-06-2014, 18:55
Ik vind er heel veel aan met Rico.

RedDawn
03-06-2014, 19:18
Zijn laatste KO was een maand geleden in Duitsland, in een bokswedstrijd https://www.youtube.com/watch?v=DOHbSX77eqQ

Ik begrijp de kritiek heus wel al vind ik dat het hem tekort doet: zijn wedstrijden worden steeds spannender om naar te kijken terwijl hij zijn stijl steeds verder scherp slijpt. De eerste pot tussen deze 2 heeft hij prima doorstaan, hopelijk krijgen we nu te zien wat hij nog meer in zn mars heeft!

Tegen een bokser die al zijn partijen op KO heeft verloren.

Maar dat vertel je er niet bij...

e-type
03-06-2014, 19:56
Ghita laat het tegen toppers altijd liggen. Kijk z'n record. W's tegen de middenmoot… Verhoeven is gewoon lekker bezig de laatste tijd. Hoop alleen dat ie wat dominanter wordt en wat spectaculairder gaat vechten.

tidelot
03-06-2014, 21:18
die rico lijkt me een prima kerel, gun het die jongen van harte, maar in 2008/2009 zou hij de laatse 8 niet eens halen bij wijze van spreken.

Willm
03-06-2014, 21:47
Ghita schiet idd elke tekort tegen de toppers. En Verhoeven tjah, als dat de champ is zegt dat veel over de huidige "top". Met gekke kapsels alleen ga je geen mensen aan je binden.

gek
03-06-2014, 22:05
Heb bij Ghita altijd het gevoel dat niet het beest loskomt dat er werkelijk in zit.

mario the count
03-06-2014, 22:13
Ik denk dat men moeite heeft met het onderscheiden van spectaculair vechten en een goede kickbokser zijn. Het mooiste is natuurlijk als je iemand hebt die spectaculair vecht en ook nog eens bijna al zijn partijen wint zoals een spong of een saki maar die zitten nu eenmaal op LHW. Rico is gewoon een goede kickbokser die zijn partijen wint, alleen niet spectaculair. Hij heeft van Saki, Ghita en Aerts gewonnen zijn laatste partijen,allemaal niet echt koekenbakkers. Rico is gewoon een lastige klant voor iedereen, en dat had hij waarschijnlijk ook geweest voor de top van een jaar of 6 tot 8 geleden. Daarnaast wordt hij steeds beter, en als het meezit komen die KO's ook nog zodat iedereen wat meer kan genieten van zijn partijen.

Eerst maar eens zien of hij van Ghita gaat winnen, Ghita gaat er echt volle bak voor nu in een losse partij.

Budokan
03-06-2014, 22:58
Hij heeft van Saki, Ghita en Aerts gewonnen zijn laatste partijen,allemaal niet echt koekenbakkers. Rico is gewoon een lastige klant voor iedereen, en dat had hij waarschijnlijk ook geweest voor de top van een jaar of 6 tot 8 geleden.

Eh, de pot tegen Saki was erg discutabel en daarnaast is Saki geen zwaargewicht qua bouw zoals Rico. Ghita doet leuk mee maar ook geen echte top. Aerts zit ook niet meer op het niveau van weleer. Rico is een grote sterke vent met een goede dekking maar geen wereldtop.

joshhgv
03-06-2014, 23:05
Ik mag erg graag naar rico kijken. Fire is niet alleen knockouts brengen. Overtuiging discipline en slim met je hart knokken. Doorzettingsvermogen jongens..vechten als een leeuw. Dat is fire.
Ik hoop dat hij wint en nog wat dominanter word in de ring.

Boxingfan
03-06-2014, 23:19
Als Verhoeven de hw champ is zegt dat wel genoeg over het niveau en allure van het hedendaagse kickboksen. Een fitte Badr zou binnen 60 seconde klaar zijn met Rico. Saki in goede doen zou hem ook pakken. Ghita is een klasbak maar hij verliest telkens wanneer hij er moet staan maar ik heb het gevoel dat hij deze partij wel gaat pakken. Hierna zou ik wel Ben Saddik vs Verhoeven willen zien.

Nosferatu187
03-06-2014, 23:37
Als Verhoeven de hw champ is zegt dat wel genoeg over het niveau en allure van het hedendaagse kickboksen. Een fitte Badr zou binnen 60 seconde klaar zijn met Rico. Saki in goede doen zou hem ook pakken. Ghita is een klasbak maar hij verliest telkens wanneer hij er moet staan maar ik heb het gevoel dat hij deze partij wel gaat pakken. Hierna zou ik wel Ben Saddik vs Verhoeven willen zien.

dat is precies hoe ik denk ja.

Overhand Right
04-06-2014, 00:58
Zo te lezen zijn we het bijna allemaal met elkaar eens. Hij is een prima vechter, kan prima meedraaien met de "top" van nu. Maar het is geen spectaculaire vechter die KO's brengt en ongelooflijk populair is; wat best raar is als the champ.

Verder dacht ik ook aan de vergelijking met Schilt, maar dan zonder KO's maar zelfs die vergelijking verdient ie in mijn optiek niet.

Schilt was dominant en verwoestelijk en had KO-power in zijn jabs. Nooit gedacht dat ik Schilt zo erg zou missen. Man man man, het is wel erg gesteld met het kickboksen van nu zeg.

Anyway, ik denk dat Ghita 'm wel pakt nu, maar Rico heeft wel een goede verdediging. Op punten win je niet zo snel van Rico, aangezien hij ook continu blijft komen. Het zal om de timing gaan van Ghita. Scherp genoeg zijn en Rico (T)KO slaan.

Nosferatu187
04-06-2014, 01:51
^^

LightHeavyWeight
04-06-2014, 06:44
Mark my words: Rico gaat winnen op K.O.

mario the count
04-06-2014, 07:15
Eh, de pot tegen Saki was erg discutabel en daarnaast is Saki geen zwaargewicht qua bouw zoals Rico. Ghita doet leuk mee maar ook geen echte top. Aerts zit ook niet meer op het niveau van weleer. Rico is een grote sterke vent met een goede dekking maar geen wereldtop.
Wereldtop is hij wel, de vraag is dan alleen hoe het niveau van de wereldtop is op het moment.

RedDawn
04-06-2014, 07:56
Ghita en Verhoeven zijn inderdaad de twee beste zwaargewichten van het moment. Maar dat is toch treurig?

Verder hoop ik dat Verhoeven wint. Sympathieke jongen, die niet vanwege zijn talent maar met hard werken de top heeft bereikt.

MaTo
04-06-2014, 19:25
Ghita en Verhoeven zijn inderdaad de twee beste zwaargewichten van het moment. Maar dat is toch treurig?

Verder hoop ik dat Verhoeven wint. Sympathieke jongen, die niet vanwege zijn talent maar met hard werken de top heeft bereikt.

Zie Spong van beiden winnen!

mario the count
04-06-2014, 19:46
Zie Spong van beiden winnen!

Dat denk ik ook wel ja. Eerst maar hopen dat zijn herstel voorspoedig blijft verlopen.

cornelus
06-06-2014, 17:05
Dat denk ik ook wel ja. Eerst maar hopen dat zijn herstel voorspoedig blijft verlopen.

Denken jullie dat Spong echt nog helemaal terug kan komen van zo'n blessure? Zijn er gevallen bekend waarin dat wel permanent en met succes is gelukt.. (Dus wat kickboksen en Muay Thai betreft.) Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Kan me niet voorstellen dat je dan ergens nog volledig in kunt gaan met je been. 't Zelfde wat Anderson Silva betreft. Maar misschien beweren deskundigen hele andere dingen uiteraard.

Nosferatu187
06-06-2014, 17:06
ik hoop het wel voor hem.

ArjanV
06-06-2014, 17:07
Niet alleen voor hem...

king
06-06-2014, 18:22
Denken jullie dat Spong echt nog helemaal terug kan komen van zo'n blessure? Zijn er gevallen bekend waarin dat wel permanent en met succes is gelukt.. (Dus wat kickboksen en Muay Thai betreft.) Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Kan me niet voorstellen dat je dan ergens nog volledig in kunt gaan met je been. 't Zelfde wat Anderson Silva betreft. Maar misschien beweren deskundigen hele andere dingen uiteraard.

Ik heb er ook een hard hoofd in dat hij 100% terug komt van zo'n zware blessure, maar als iemand het kan dan is het Spong wel. We gaan het snel genoeg meemaken.

mario the count
06-06-2014, 18:40
Denken jullie dat Spong echt nog helemaal terug kan komen van zo'n blessure? Zijn er gevallen bekend waarin dat wel permanent en met succes is gelukt.. (Dus wat kickboksen en Muay Thai betreft.) Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Kan me niet voorstellen dat je dan ergens nog volledig in kunt gaan met je been. 't Zelfde wat Anderson Silva betreft. Maar misschien beweren deskundigen hele andere dingen uiteraard.

ik weet het niet. mij lukt het niet maar mijn blessure was net wat anders en hij heeft betere begeleiding. op zich had hij een vrij nette breuk, als hij niet te snel de ring in gaat zou het moeten kunnen.

LightHeavyWeight
06-06-2014, 19:18
Denken jullie dat Spong echt nog helemaal terug kan komen van zo'n blessure? Zijn er gevallen bekend waarin dat wel permanent en met succes is gelukt.. (Dus wat kickboksen en Muay Thai betreft.) Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Kan me niet voorstellen dat je dan ergens nog volledig in kunt gaan met je been. 't Zelfde wat Anderson Silva betreft. Maar misschien beweren deskundigen hele andere dingen uiteraard.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/2927378/2011/09/26/Worden-je-botten-sterker-na-een-breuk.dhtml

ArjanV
06-06-2014, 19:39
Zal hem niet zozeer zitten in de sterkte van het bot maar meer hoe het zit tussen de oortjes....durf je er voor te gaan? Durf je vol door te halen,denk dat 99% zich (on)bewust inhoud...

Ik heb zelf eens mijn bicepspees van mijn schouderblad afgescheurd,niet te vergelijken met een botbreuk natuurlijk,maar wel misschien wat het mentaal met je doet...mij is destijds gegarandeerd dat mijn schouder sterker is dan ooit en ik die niet meer kapot ga krijgen...toch houd ik me in en durf ik er niet echt vol voor te gaan...helaas...

tidelot
06-06-2014, 21:55
Denken jullie dat Spong echt nog helemaal terug kan komen van zo'n blessure? Zijn er gevallen bekend waarin dat wel permanent en met succes is gelukt.. (Dus wat kickboksen en Muay Thai betreft.) Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Kan me niet voorstellen dat je dan ergens nog volledig in kunt gaan met je been. 't Zelfde wat Anderson Silva betreft. Maar misschien beweren deskundigen hele andere dingen uiteraard.


ik hoop het wel voor hem.


Niet alleen voor hem...


Ik heb er ook een hard hoofd in dat hij 100% terug komt van zo'n zware blessure, maar als iemand het kan dan is het Spong wel. We gaan het snel genoeg meemaken.



ik weet het niet. mij lukt het niet maar mijn blessure was net wat anders en hij heeft betere begeleiding. op zich had hij een vrij nette breuk, als hij niet te snel de ring in gaat zou het moeten kunnen.


http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/2927378/2011/09/26/Worden-je-botten-sterker-na-een-breuk.dhtml


Zal hem niet zozeer zitten in de sterkte van het bot maar meer hoe het zit tussen de oortjes....durf je er voor te gaan? Durf je vol door te halen,denk dat 99% zich (on)bewust inhoud...

Ik heb zelf eens mijn bicepspees van mijn schouderblad afgescheurd,niet te vergelijken met een botbreuk natuurlijk,maar wel misschien wat het mentaal met je doet...mij is destijds gegarandeerd dat mijn schouder sterker is dan ooit en ik die niet meer kapot ga krijgen...toch houd ik me in en durf ik er niet echt vol voor te gaan...helaas...

topic gaat over ghita vs verhoeven:wacko:

FREE MURRAY
06-06-2014, 22:34
topic gaat over ghita vs verhoeven:wacko:

Badr Hari real champion! Sloopt zowel Rico als Ghita!

mario the count
06-06-2014, 23:00
och, komt het theejongetje van badr ook weer.

FREE MURRAY
06-06-2014, 23:05
och, komt het theejongetje van badr ook weer.

Daar heb je het theedoekje van Koen! Jammer dat die wedstrijden nu niet komen kon ik je keihard uitlachen! Badr is de beste klaar kom je met Rico Verhoeven en Spong! Spong wint niet eens van Saki! Lachwekkend! Rico heeft nooit iemand ko geslagen behalve een nobody! Feiten jongen! Badr 90 Ko's ga maar lekker kapot! Huillie huillie doen!

mario the count
07-06-2014, 08:40
Daar heb je het theedoekje van Koen! Jammer dat die wedstrijden nu niet komen kon ik je keihard uitlachen! Badr is de beste klaar kom je met Rico Verhoeven en Spong! Spong wint niet eens van Saki! Lachwekkend! Rico heeft nooit iemand ko geslagen behalve een nobody! Feiten jongen! Badr 90 Ko's ga maar lekker kapot! Huillie huillie doen!

estelle moet je luisteren. Badr zal vast wel ergens de beste in zijn. misschien poolstoklaagspringen, 100m hordestruikelen, maar niet in kickboksen.

BIG Lebowski
07-06-2014, 16:44
Wel grappig hoor! Als de naam Badr valt, gaat de hele goegemeente op tilt. Ik zal er eens een aparte thread over starten.... :lol: