PDA

View Full Version : Piep in het oor



Baske
10-06-2014, 08:55
Laatste tijd steeds meer last ervan.

Kan dit te wijten zijn aan het vele grappling/BJJ? En is er iets aan te doen?

Kan overigens onmogelijk zijn van uitgaan of andere vormen van harde geluiden dicht bij het oor, dit doe ik namelijk maar zeer minimaal, en dichtbij harde geluidsbronnen ben ik de laatste tijd niet gekomen.

Tony
10-06-2014, 09:02
Hoge bloeddruk kan ook een soort geluid in je oren voortbrengen (maar meen dat dat meer een 'suis' is dan een piep.

Bromios
10-06-2014, 11:12
In ieder geval moet je dit soort klachten serieus nemen. Ff langs de huisarts zou ik zeggen.

Pansier
10-06-2014, 12:12
Je hebt toch ook oorbeschermers voor grappling?

ARMENIA
10-06-2014, 18:19
oorsuizen?

ARMENIA
10-06-2014, 18:19
oftewel, tinnitus

Baske
10-06-2014, 23:35
Bedankt, nu heeft het beestje een naam. Kan ik eens wat verder gaan kijken.. Heb vandaag het oor eens goed schoongemaakt, echter lijkt dat weinig te helpen, en het is echt iets van de afgelopen twee weken. Morgen maar eens de dokter bellen..

De wiki lezende van Tinnitus verwacht ik echter een "je hebt stress, ik schrijf je wat pillen voor die niet in je verzekering vallen en als dat niet werkt kom je maar terug."

Maar goed, we zullen zien...

HARDnickCORE
13-06-2014, 11:43
Bedankt, nu heeft het beestje een naam. Kan ik eens wat verder gaan kijken.. Heb vandaag het oor eens goed schoongemaakt, echter lijkt dat weinig te helpen, en het is echt iets van de afgelopen twee weken. Morgen maar eens de dokter bellen..

De wiki lezende van Tinnitus verwacht ik echter een "je hebt stress, ik schrijf je wat pillen voor die niet in je verzekering vallen en als dat niet werkt kom je maar terug."

Maar goed, we zullen zien...

Komt dat niet door een scheurtje in het trommelvlies?

Baske
15-06-2014, 14:47
Oren laten uitspuiten.

Heeft wel wat effect gehad, maar niet gek veel. Overweeg om nogmaals langs te gaan...