PDA

View Full Version : UFC releases Jason High for shoving referee



Naj85
11-06-2014, 14:17
http://cdn2.cagepotato.com/wp-content/uploads/2014/06/450250718-jason-high-protests-his-tko-loss-to-referee-gettyimages.jpg

At Saturday's UFC Fight Night 42 (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=news.search&phrase=UFC%20Fight%20Night%2042) event, Jason High (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=news.search&phrase=Jason%20High) felt referee Kevin Mulhall stopped the fight prematurely in awarding the fight to Rafael Dos Anjos. He expressed his displeasure by shoving the ref.

“Incredibly sorry & embarrassed for the ref incident,” High tweeted afterwards. “Will never happen again.”
There is no chance it will happen again for a while.
“That’s never happened in New Mexico before,” said New Mexico AC head Tom King. “That just really doesn’t happen sport wide. Everyone knows you don’t touch officials. You just don’t.”
King expects to address the foul next Tuesday; High could face a six-month to a year suspension.
And at least for the time being, there is no chance it happens in the UFC, as president Dana White announced that he would firing the fighter.
“What I did find out is that I guess that Jason High (http://www.MixedMartialArts.com/f/863018960CCED8DB/Jason-High/) kid got up and pushed a referee," said White on UFC.com "He’s cut. I’m going to cut him. I look at that the way Daley put his hands on his opponent after a fight was over.
“You don’t ever, ever f---ing touch a referee, ever. You’re done here. He’s been apologizing on Twitter, but he’s done.”
High went 3-0 in Strikeforce. When he moved to the UFC, he lost his first fight via submission, to Erick Silva. He then won the next two, beating James Head and Anthony Lapsley.
And then Saturday he lost.
And now he is gone.

Ronald
11-06-2014, 19:41
Zouden ze bij voetbal ook in moeten voeren.

Briant
11-06-2014, 19:44
Terecht, vandaag een duw, morgen een klap.

ChingChong
11-06-2014, 22:15
Terecht, vandaag een duw, morgen een klap.

2x, en Saki ook schorsen voor zijn actie in zn partij tegen Verhoeven

RedDawn
11-06-2014, 22:18
Zou Glory ook met Saki hebben moeten doen. Maar als een organisatie zo nauw is verweven met een sportschool zien ze dit natuurlijk door de vingers.

Turboknecht
12-06-2014, 00:33
Absoluut terecht. Kan niet.

Leventdepevent
12-06-2014, 11:44
zo is het weg ermee.....volgende

Klassikl
12-06-2014, 12:17
Zou het wel eens willen zien als een champ het doet. Meten met 2 maten is de UFC vrij goed in namelijk..

Westpaw
12-06-2014, 12:51
Zou het wel eens willen zien als een champ het doet. Meten met 2 maten is de UFC vrij goed in namelijk..
Voorbeeld?

Pansier
12-06-2014, 13:24
Voorbeeld?

Denk jij dat ze Aldo zullen ontslaan voor het duwen van een scheids?

LightHeavyWeight
12-06-2014, 13:49
Denk jij dat ze Aldo zullen ontslaan voor het duwen van een scheids?

Wanneer is dat gebeurd?

Overhand Right
13-06-2014, 03:07
Metaforisch...

LightHeavyWeight
13-06-2014, 07:14
Metaforisch...

Nee dat is gelul, op deze manier is het namelijk nooit goed. Aan 'stel dat' heb je niks, dit is gewoon een goede actie. Mocht het in de toekomst gebeuren dat er met twee maten gemeten wordt kun je gaan zeuren, nu is dat nergens op gebaseerd. Ja op onderbuikgevoel, iets dat dit land een stuk chagrijniger maakt want Nederlanders leven bijna op onderbuikgevoelens.

blade
13-06-2014, 07:50
ach een boete of een waarschuwing had ook gekund het is gewoon een stukje emotie maar goed wie betaalt bepaalt

blackadder
13-06-2014, 07:58
Zou Glory ook met Saki hebben moeten doen. Maar als een organisatie zo nauw is verweven met een sportschool zien ze dit natuurlijk door de vingers.
Mikes Gym?

king
13-06-2014, 10:38
Beetje overdreven naar mijn mening, voor een licht duwtje. Een boete of tijdelijke schorsing was meer op zijn plaats geweest. Met name nu Gilbert ook nog gewoon een drie partijen contract bij de UFC heeft kunnen tekenen, nadat hij in 2004 een ref KO heeft gemept.


https://www.youtube.com/watch?v=J4uQnUyUBfI&feature=kp

Overhand Right
13-06-2014, 14:06
Nee dat is gelul, op deze manier is het namelijk nooit goed. Aan 'stel dat' heb je niks, dit is gewoon een goede actie. Mocht het in de toekomst gebeuren dat er met twee maten gemeten wordt kun je gaan zeuren, nu is dat nergens op gebaseerd. Ja op onderbuikgevoel, iets dat dit land een stuk chagrijniger maakt want Nederlanders leven bijna op onderbuikgevoelens.

Ik legde alleen uit hoe hij het bedoelde. Verder ben ik het met je eens.

Overhand Right
13-06-2014, 14:08
Beetje overdreven naar mijn mening, voor een licht duwtje. Een boete of tijdelijke schorsing was meer op zijn plaats geweest. Met name nu Gilbert ook nog gewoon een drie partijen contract bij de UFC heeft kunnen tekenen, nadat hij in 2004 een ref KO heeft gemept.


https://www.youtube.com/watch?v=J4uQnUyUBfI&feature=kp

Gatverdamme, misselijk word ik er weer van. Dan ook nog die trap na. Randdebiel!

Josh
13-06-2014, 14:39
Gatverdamme, misselijk word ik er weer van. Dan ook nog die trap na. Randdebiel!

het was wel een mooie hoek, zat er goed op lol

Willem033
13-06-2014, 15:17
Tja Gilbert Twijfel, alleen om deze aktie had ik gehoopt op een partij tegen Testostereem.
Alistair had hem afgemaakt binnen de minuut.

Naj85
13-06-2014, 20:36
Tja Gilbert Twijfel, alleen om deze aktie had ik gehoopt op een partij tegen Testostereem.
Alistair had hem afgemaakt binnen de minuut.
had die partij ook graag gezien, kan me nog herinneren dat velen dachten dat gilbert zou winnen nog wel. tegen Ubereem zou hij dubbel zijn gevouwen

ChingChong
14-06-2014, 12:31
Gatverdamme, misselijk word ik er weer van. Dan ook nog die trap na. Randdebiel!

De scheids was ook de manager van zn tegenstander en benadeelde Gilbert steeds

Pansier
14-06-2014, 13:58
De scheids was ook de manager van zn tegenstander en benadeelde Gilbert steeds

Ja ok... Dan mag het natuurlijk! :fp:

Kemal
14-06-2014, 22:39
tja domme actie..

ChingChong
16-06-2014, 23:53
Ja ok... Dan mag het natuurlijk! :fp:

Ja, duh