PDA

View Full Version : Jon Jones says 'No' Sweden as location for Alexander Gustafsson rematch



Pahlavan
16-06-2014, 20:35
Jon Jones relented on the public's demand for a rematch against Alexander Gustafsson, a fighter he defeated just last year.


But he's putting his foot down at the notion of traveling to the challenger's backyard.


UFC president Dana White has indicated that the three cities being considered for the Sept. 27 UFC light heavyweight title bout are Stockholm, Toronto, and Las Vegas.


But on Monday's edition of The MMA Hour, the defending champ said he's not going to go fight on his challenger's home turf.


"It won't be Sweden. No chance," Jones said. "I have no reason to. I'm the champ and he's the challenger, I don't find it appropriate for me to go to his back yard."


Jones-Gustafsson I, which was won by Jones on a unanimous decision, was held at UFC 165 last September at Toronto's Air Canada Centre. Aside from noting the hassle of paying Canadian taxes, Jones says he doesn't care whether the fight is held in Toronto or Nevada.


"Either one of those locations is fine with me," Jones said.

ijsbier
16-06-2014, 20:40
Wat een kapsones begint die vent te krijgen

cornelus
16-06-2014, 20:47
Jones in the show..

http://www.mmafighting.com/2014/6/16/5810216/the-mma-hour-with-jon-jones-matt-serra-in-studio-jason-high-melvin

ChingChong
16-06-2014, 21:52
Ik word echt moe van deze gast. Er is altijd wel wat.

cornelus
16-06-2014, 22:13
Ik denk dat Jones gewoon steeds nogal nasty gepusht wordt door Dana/de UFC.. en dat ie graag zelf ook nog wat in de melk te brokkelen wil hebben. Daarnaast is elke vermelde scheet in de media of op een website ook weer niet echt aan hem zelf te wijten.

e-type
16-06-2014, 22:32
Gelijk heeft ie. In het hol van de leeuw tegen Gustafsson...slecht idee.

BIG Lebowski
17-06-2014, 00:15
Slimme vent die Jon. Waarom zou hij in vredesnaam in Zweden gaan vechten, met 10.000 woeste vikingen die zich tegen hem keren.:twak:

Chane
17-06-2014, 10:52
Hij heeft gewoon gelijk... Hij is de champ... laat Gustafsson lekker naar de VS komen ;)

Bromios
17-06-2014, 12:01
Wie betaald bepaalt. Hij klaagt er ook over dat ze hem Gus hebben opgedrongen.

Vechten waar en tegen wie de baas wil en anders belt inleveren.

lopez86
17-06-2014, 12:08
Hij heeft gewoon gelijk... Hij is de champ... laat Gustafsson lekker naar de VS komen ;)

x2!
Wie denkt Gustafsson wel niet dat ie is?

Tony
17-06-2014, 12:15
Ik heb een stronthekel aan Jones, maar geef hem in deze wel gelijk ja.

YoMarK
17-06-2014, 12:56
Ik word echt moe van deze gast. Er is altijd wel wat.
Dat kan je vinden, maar hij verdedigd z'n titel tenminste op regelmatige basis. Dat kan je niet van alle Champs zeggen.

appelsap
17-06-2014, 13:29
Groot gelijk. Lekker in Vegas, ook geen State income tax in Nevada.

hankmoody
17-06-2014, 22:56
En als Gegard straks de titel heeft worden alle titelverdedigingen in Nederland gehouden? Als Gus straks de belt pakt alles in Zweden?

Wat een onzin. Ik hoop dat Gus hem k.o. slaat en ik heb ook het gevoel dat dat gaat gebeuren.

BIG Lebowski
17-06-2014, 23:28
En als Gegard straks de titel heeft worden alle titelverdedigingen in Nederland gehouden? Als Gus straks de belt pakt alles in Zweden?

Wat een onzin. Ik hoop dat Gus hem k.o. slaat en ik heb ook het gevoel dat dat gaat gebeuren.

IJdele hoop Hank. Jon maakt korte metten met Gus.

kooivechter
17-06-2014, 23:33
Gustafson en misschien Cormier, zijn de echte rivalen. Gustafson heeft de laatste keer gewonnen. Jones weet dat,
ik zou ook de titel op thuisbasis willen verdedigen. Stockholm is veel te riskant voor Jones om zijn titel kwijt raken.
Jones weet ook wel dat er een grote kans bestaat, dat het weer een titanegevecht gaat worden.

hankmoody
22-06-2014, 16:47
IJdele hoop Hank. Jon maakt korte metten met Gus.

Wees geen dummy. Jones kan alleen middle weights finishe die 30cm kleiner zijn dan hij. Als hij tegen echte lhw's knokt zoals Gus, Texeira en Rashad kan hij alleen wat puntjes eruit krijgen. En die dominante wrestling waar hij om bekend stond is helemaal verwoest door Gustaffson. Jon Jones heeft geen k.o. power niks.

Gus daarin tegen kan gevechten echt finishe. Echte knock out power. De enige reden dat Jones er met een gelukkie vanaf kwam was omdat Gus niet gewend was aan een 5-rounder.

Willem033
22-06-2014, 17:19
Wees geen dummy. Jones kan alleen middle weights finishe die 30cm kleiner zijn dan hij. Als hij tegen echte lhw's knokt zoals Gus, Texeira en Rashad kan hij alleen wat puntjes eruit krijgen. En die dominante wrestling waar hij om bekend stond is helemaal verwoest door Gustaffson. Jon Jones heeft geen k.o. power niks.

Gus daarin tegen kan gevechten echt finishe. Echte knock out power. De enige reden dat Jones er met een gelukkie vanaf kwam was omdat Gus niet gewend was aan een 5-rounder.

Je klinkt een beetje butthurt Hankie.
Geloof dat Jones de helft van zijn partijen op (t) ko heeft gewonnen.
Die gozer is van 1987 en denk dat we het beste nog van hem te zien gaan krijgen.
Gus vocht de wedstrijd van zijn leven.
Ik denk dat Jones korte mette maakt met je stoere viking.

S.B.
22-06-2014, 17:45
Ben het nu wel een keer met Willem eens