PDA

View Full Version : Jason Jones vast voor .... ???



Willem033
17-06-2014, 02:37
Hoor in de wandelgangen een aantal verhalen.
Ben benieuwd of mijn forumbroeders iets weten voordat ik roddels in de wereld breng die niet waar zijn.

cholitzu
17-06-2014, 03:52
Drie man gepakt in VS wegens Xbox-modificatie
Door Arthur Scheffer (http://tweakers.net/plan/crew/102), woensdag 21 december 2005 08:29, reacties: 95 (http://tweakers.net/nieuws/40444/drie-man-gepakt-in-vs-wegens-xbox-modificatie.html#reacties), views: 34.348 • Feedback (http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/43)
Bron: Red Herring (http://www.redherring.com/Article.aspx?a=14939&hed=3+Charged+With+Modifying+Xbox&sector=Industries&subsector=EntertainmentAndMedia)
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1064427445.jpgIn de Amerikaanse staat Californië zijn drie mannen voor het gerecht gedaagd in verband met het modificeren van Xbox-consoles. Jason Jones en Jonathan Bryant, eigenaars van een gamewinkel, leverden nieuwe Xboxen aan Pei Cai, die ze vervolgens ombouwde om het spelen van geïmporteerde en gekopieerde spellen mogelijk te maken. Cai voorzag de consoles doorgaans ook van een grotere harde schijf, waarna de consoles al dan niet uitgerust met diverse voorgeïnstalleerde spellen in de winkel van Jones en Bryant werden verkocht voor tussen de $225 en $500. De openbaar aanklager heeft het drietal onder meer samenzwering tot het plegen van inbreuk op het auteursrecht ten laste gelegd. Indien veroordeeld kunnen de drie tot vijf jaar achter de tralies verdwijnen.

bron (http://tweakers.net/nieuws/40444/drie-man-gepakt-in-vs-wegens-xbox-modificatie.html)

Wheelie
17-06-2014, 09:19
Ik had deze topic al een hele tijd geleden verwacht ;)

Bromios
17-06-2014, 09:55
december 2005 ? Het is nu 2014.

sportfan
17-06-2014, 10:01
Hoor in de wandelgangen een aantal verhalen.
Ben benieuwd of mijn forumbroeders iets weten voordat ik roddels in de wereld breng die niet waar zijn.

Ik denk dat je verhalen kloppen (is al lang bekend: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?129289-waarom-geen-topic-over-Jason-Jones&highlight=jason+jones) alleen zijn eventuele misstappen Badr Hari natuurlijk veel verschrikkelijker en sensationeler...

Willem033
17-06-2014, 10:38
De verhalen van Hari vallen totaal in het niet mochten de geruchten kloppen.Ik zat werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik het gisteravond voor de 2e keer hoorde.Ik heb het nu van 2 verschillende personen gehoord die elkaar totaal niet kennen.

Willem033
17-06-2014, 10:46
Overigens erg jammer want vind die Jones echt een goede knokker. Maar mocht het waar zijn wat er gebeurt is hoop ik dat die brand in de hel.

Tony
17-06-2014, 11:11
De verhalen van Hari vallen totaal in het niet mochten de geruchten kloppen.Ik zat werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik het gisteravond voor de 2e keer hoorde.Ik heb het nu van 2 verschillende personen gehoord die elkaar totaal niet kennen.

Het gaat dus niet om die xbox zaak? Of waar doel je op?

Tony
17-06-2014, 11:12
Overigens erg jammer want vind die Jones echt een goede knokker. Maar mocht het waar zijn wat er gebeurt is hoop ik dat die brand in de hel.

Dit klinkt eerder op iets in de richting van een zedenzaak ofzo? Ben ik warm?

sportfan
17-06-2014, 11:17
De verhalen van Hari vallen totaal in het niet mochten de geruchten kloppen.Ik zat werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik het gisteravond voor de 2e keer hoorde.Ik heb het nu van 2 verschillende personen gehoord die elkaar totaal niet kennen.

Op het moment van de vorige thread had ik het verhaal al gehoord en bevestigd gekregen (tenminste dat hij daarvoor vastzit sinds die tijd). Is wel in de krant verschenen maar onder andere naam. Ik denk zelfde verhaal als jij nu hoort.

RedDawn
17-06-2014, 11:43
Op het moment van de vorige thread had ik het verhaal al gehoord en bevestigd gekregen (tenminste dat hij daarvoor vastzit sinds die tijd). Is wel in de krant verschenen maar onder andere naam. Ik denk zelfde verhaal als jij nu hoort.

Kan je het verhaal posten? Anders blijft het zo geheimzinnig.

RedDawn
17-06-2014, 11:52
Dit maakt van Badr Hari inderdaad een onschuldig koorknaapje.

Minotauro
17-06-2014, 12:26
Nou wat is er gebeurd? Wilma Nanninga's

new_world_order
17-06-2014, 12:32
idd, spill the beans, of wordt er aan willekeur gedaan als we het over prive zaken van mensen hebben?

Minotauro
17-06-2014, 12:33
Ik heb een privé bericht gekregen, dus vind het niet netjes om het te delen met het forum t.o.v. degene die het mij gestuurd heeft. Zou het wel graag willen. Wat een vieze hond is het, als het waar is. Alle vingers wijzen zijn kant op. De schoft

Flabbert
17-06-2014, 12:46
ik ben ook wel erg benieuwd nu, erg heftig?

Bromios
17-06-2014, 12:55
Ik heb een privé bericht gekregen, dus vind het niet netjes om het te delen met het forum t.o.v. degene die het mij gestuurd heeft. Zou het wel graag willen. Wat een vieze hond is het, als het waar is. Alle vingers wijzen zijn kant op. De schoft

Ga dan ook lekker in je priveberichten verder lullen ipv over een privebericht lekker vaag en interessant te gaan doen hier.

Leventdepevent
17-06-2014, 13:37
nou ben ik toch ook wel nieuwsgierig geworden

Willem033
17-06-2014, 13:55
http://www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel/100012980/32-jarige-jordan-j-opgepakt-voor-moord-en-in-brand-steken-van-prostituee-in-bos-en-lommer.html



Bij deze dan

Ik hoop dat die schoft brand in de hel.

Willem033
17-06-2014, 14:06
Misschien kan een mod de titel aanpassen in Jason Jones vast voor moord.

Minotauro
17-06-2014, 14:23
Ga dan ook lekker in je priveberichten verder lullen ipv over een privebericht lekker vaag en interessant te gaan doen hier.


Als ik je bericht eerder had gelezen had ik het je geinboxt. Nergens voor nodig om zo te doen. Aangezien ik hem ook in een privébericht kreeg vond ik het niet netjes tegenover diegene om het publiekelijk te posten. Stel je niet zo aan

RedDawn
17-06-2014, 14:28
Zijn bijnaam is ook "The Villian" volgens sherdog.com.

Wat een gestoorde gek als de beschuldigingen kloppen.

Tony
17-06-2014, 15:04
Misschien kan een mod de titel aanpassen in Jason Jones vast voor moord.

Nou... de vraag is echter wel.. Weten wij 100% zeker dat de Jordan J. uit het artikel daadwerkerkelijk onze MMA Jason Jones is? (dus echt 100%).. Ik geloof het ook wel inmiddels. Maar het blijft een persoonlijke aanname van mij.

R.D.N
17-06-2014, 15:52
Die man is wel van de aardbodum verdwenen ineens,maar je hoort er voor de rest niks over in het nieuws.
Ik heb dit verhaal ook al van meerdere mensen gehoord,als het echt zo is,echt leip.

Minotauro
17-06-2014, 15:59
Als het echt zo is, is hij een faler. Die meid was 22, hij 32. Redelijke carriere en echt niet de lelijkste op de wereld. Word je verliefd op een prostituee en zodanig dat je haar gaat stalken, mishandelen en uiteindelijk vermoord? Wat een loser ben je dan. Hij had sowieso geen jaren een relatie met haar, maar vraag me wel af wat voor prostituee zo speciaal is dat je er een relatie mee wilt en dan ook nog dit doet

Tony
17-06-2014, 16:13
Als het echt zo is, is hij een faler. Die meid was 22, hij 32. Redelijke carriere en echt niet de lelijkste op de wereld. Word je verliefd op een prostituee en zodanig dat je haar gaat stalken, mishandelen en uiteindelijk vermoord? Wat een loser ben je dan. Hij had sowieso geen jaren een relatie met haar, maar vraag me wel af wat voor prostituee zo speciaal is dat je er een relatie mee wilt en dan ook nog dit doet

Denk niet dat je je hoeft af te vragen wat er zo speciaal is aan de prostituee... Je kunt je eerder afvragen wat er mis is met de dader...

RedDawn
17-06-2014, 16:28
Als het echt zo is, is hij een faler. Die meid was 22, hij 32. Redelijke carriere en echt niet de lelijkste op de wereld. Word je verliefd op een prostituee en zodanig dat je haar gaat stalken, mishandelen en uiteindelijk vermoord? Wat een loser ben je dan. Hij had sowieso geen jaren een relatie met haar, maar vraag me wel af wat voor prostituee zo speciaal is dat je er een relatie mee wilt en dan ook nog dit doet

Hij had haar volgens het OM in het verleden ook al verkracht en beroofd.

Josh
17-06-2014, 17:24
Hij had haar volgens het OM in het verleden ook al verkracht en beroofd.

ik heb persoonlijk een aantal keer met jason mogen trainen en voor zover ik kon inzien was Jason gewoon een normale dude die indd een beetje aggressief was, maar verder gewoon cool en open. Ik kan me wel voorstellen dat iemand van zijn kaliber een x kan ontploffen en iemand pijn kan doen...maar dit had ik niet verwacht....ik hoop stiekem ook dat het niet waar is.

new_world_order
17-06-2014, 17:25
Hij had haar volgens het OM in het verleden ook al verkracht en beroofd.

Maw hij was dr pimp?

lopez86
17-06-2014, 17:51
http://www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel/100012980/32-jarige-jordan-j-opgepakt-voor-moord-en-in-brand-steken-van-prostituee-in-bos-en-lommer.html



Bij deze dan

Ik hoop dat die schoft brand in de hel.

Misschien mis ik iets maar hebben we het hier over Jason J. en niet Jordan J. zoals in het nieuwsbericht wordt vermeld?
Ook wordt er niets vermeld over zijn vechtsportachtergrond, en is er geen telegraafbericht voorbij gekomen waarbij dit prominent vermeld wordt zoals nogal gebruikelijk is.
Is het zeker dat het hier over dezelfde persoon gaat?

RedDawn
17-06-2014, 18:01
Misschien mis ik iets maar hebben we het hier over Jason J. en niet Jordan J. zoals in het nieuwsbericht wordt vermeld?
Ook wordt er niets vermeld over zijn vechtsportachtergrond, en is er geen telegraafbericht voorbij gekomen waarbij dit prominent vermeld wordt zoals nogal gebruikelijk is.
Is het zeker dat het hier over dezelfde persoon gaat?

Het is bevestigd door meerdere mensen uit de vechtsportwereld.

Wheelie
17-06-2014, 18:15
Ik heb inderdaad ook gehoord dat het om Jason Jones zou gaan.

Tony
17-06-2014, 19:29
Jason is dus een stage name... (en terecht volgens mij :S )

Kemal
17-06-2014, 19:56
Vreemde pipo zeg, hij is/was echt een geweldig talent, veelal in bamma actief vanuit de golden glory school onder leiding van Martijn.

Wheelie
17-06-2014, 20:42
https://www.youtube.com/watch?v=Wu5JolxCeBA

Wheelie
17-06-2014, 20:43
https://www.youtube.com/watch?v=nR1DEAMLkLk

ijsbier
17-06-2014, 21:07
Verschrikkelijk zeg.

Wel interessant om te zien dat het halve forum blijkbaar al maanden op de hoogte was maar dat tot nu toe iedereen braaf zijn mondje heeft gehouden :D

Wiseguy
17-06-2014, 21:25
Verschrikkelijk zeg.

Wel interessant om te zien dat het halve forum blijkbaar al maanden op de hoogte was maar dat tot nu toe iedereen braaf zijn mondje heeft gehouden :D

Logisch, iemand in de fik steken is niet zo boeiend als een theedoek vasthouden.

Anderson
17-06-2014, 21:48
Die is hard stikken gestoord hopelijk krijgt die levenslang

Willem033
17-06-2014, 21:52
Logisch, iemand in de fik steken is niet zo boeiend als een theedoek vasthouden.

Dit dus.

sportfan
17-06-2014, 22:22
Logisch, iemand in de fik steken is niet zo boeiend als een theedoek vasthouden.

Inderdaad.

RedDawn
17-06-2014, 22:23
Verschrikkelijk zeg.

Wel interessant om te zien dat het halve forum blijkbaar al maanden op de hoogte was maar dat tot nu toe iedereen braaf zijn mondje heeft gehouden :D

Lijkt inderdaad wel of er met twee maten wordt gemeten.

Turboknecht
17-06-2014, 23:10
Hoge bomen vangen nou eenmaal meer wind. Is dat nou echt zo moeilijk om te begrijpen?

e-type
18-06-2014, 00:00
Logisch, iemand in de fik steken is niet zo boeiend als een theedoek vasthouden.

Wat iemand in zn privé doet gaat me niet aan. Hoop alleen dat ie snel weer staat te knallen in de ring...

Willem033
18-06-2014, 00:47
Wat iemand in zn privé doet gaat me niet aan. Hoop alleen dat ie snel weer staat te knallen in de ring...

O dus jij vind iemand vermoorden even erg als iemand helemaal in elkaar slaan.
Die clowns hier worden met de dag lachwekkender.

SpelPlan
18-06-2014, 02:52
Jason is dus een stage name... (en terecht volgens mij :S )

Ik ken hem (een beetje) toen hij nog judoka was. Toen stelde hij zich ook voor als Jason. Dat zal rond 1996/1998 zijn geweest.

Bizar verhaal dit. Was een superaardige gast toendertijd voor zover ik hem oppervlakkig meemaakte. Maar ja hij was toen ook een stuk jonger.

Zou wel geinteresseerd zijn in een lang artikel te lezen waarin z'n levensloop van judo kampioen tot verdachte nu beschreven wordt. Hij deed het toendertijd in elk geval goed bij de meisjes en het intrigeert me dan hoe iemand die zo sportief en succesvol is toch in zulke bizarre situaties terecht komt.

Hoop dat het niet klopt maar als het wel zo is verdient hij meer straf dan hij in Nederland zal krijgen.

mario the count
18-06-2014, 08:33
Opsluiten en sleutel weggooien.

Leventdepevent
18-06-2014, 08:53
Lijkt inderdaad wel of er met twee maten wordt gemeten.
lijkt? er wordt met 2 maten gemeten

bladetrinity
18-06-2014, 10:19
O dus jij vind iemand vermoorden even erg als iemand helemaal in elkaar slaan.
Die clowns hier worden met de dag lachwekkender.

Zegt iemand die gwynette Martha een soldier vind.

Mauro
18-06-2014, 10:28
Hoge bomen vangen nou eenmaal meer wind. Is dat nou echt zo moeilijk om te begrijpen?
Dit.

Flabbert
18-06-2014, 11:23
Zegt iemand die gwynette Martha een soldier vind.


haha inderdaad!

Illest
18-06-2014, 12:21
Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!


ps:
al het gejank over Badr meteen...ik denk dat het grootste probleem met Badr zijn fans zijn...begin daar steeds meer van overtuigd te raken...hij is een mongolen-magneet

sportfan
18-06-2014, 13:27
Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!


ps:
al het gejank over Badr meteen...ik denk dat het grootste probleem met Badr zijn fans zijn...begin daar steeds meer van overtuigd te raken...hij is een mongolen-magneet

Opmerkelijk dat je met minimaal 2 moordenaars (1 nog verdacht dan) hebt getraind. Mensen die met hun destijds getraind hebben zijn ook 'mongolen'? Moeten wij nu iets van je denken?

Ironisch als je de Badr topics op dit forum bekijkt en jouw deelname m.b.t. het plaatsen van reacties (voor mij zijn extreme fans in deze hetzelfde als extreme haters zoals jij).

Coldcrust
18-06-2014, 14:06
Logisch, iemand in de fik steken is niet zo boeiend als een theedoek vasthouden.

Kan je anders nog wel een vermeend incident herinneren van brandbom/brandstichting door de theedoekvasthouder. ..had ook zo kunnen aflopen

Minotauro
18-06-2014, 15:41
Zegt iemand die gwynette Martha een soldier vind.

Haha precies, maar zo is willem

cornelus
18-06-2014, 16:11
Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!


als jij maar niet de volgende bent dan... die naam van jou jongen.. 'Illest' oei oei :pimp: :blush: :rolleyes:

Willem033
18-06-2014, 17:00
Haha idd. Nickname illest.
Enough said.

Bromios
18-06-2014, 17:00
Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!

Statistiek is een mooi iets. Criminaliteit komt in de vechtsport veel voor. Maar dit is wel bijzonder. En op dit forum begaat Willem binnenkort ook nog wel een moord denk ik en dan heb je er al 3. Ik denk dat jij gewoon op het dam& schaak forum moet gaan zitten dat lijkt me beter voor het imago van onze sport.

Kemal
18-06-2014, 21:24
Statistiek is een mooi iets. Criminaliteit komt in de vechtsport veel voor. Maar dit is wel bijzonder. En op dit forum begaat Willem binnenkort ook nog wel een moord denk ik en dan heb je er al 3. Ik denk dat jij gewoon op het dam& schaak forum moet gaan zitten dat lijkt me beter voor het imago van onze sport.

hahaha omg...

mario the count
18-06-2014, 21:52
Wat iemand in zn privé doet gaat me niet aan. Hoop alleen dat ie snel weer staat te knallen in de ring...

hahahah, willempie moet nog even leren wat sarcasme is.

Ellen
18-06-2014, 22:01
Als dit echt waar is....

http://i.imgur.com/5iqw3aM.jpg

e-type
18-06-2014, 22:44
O dus jij vind iemand vermoorden even erg als iemand helemaal in elkaar slaan.
Die clowns hier worden met de dag lachwekkender.


Prostituee....risico van het vak...elke dag kan je laatste zijn.....weet ze toch....

(Met 2 maten meten)

Asura
18-06-2014, 23:25
Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!


ps:
al het gejank over Badr meteen...ik denk dat het grootste probleem met Badr zijn fans zijn...begin daar steeds meer van overtuigd te raken...hij is een mongolen-magneet

Zal toch wel niet zo uniek zijn, daar?

Willem033
18-06-2014, 23:30
Statistiek is een mooi iets. Criminaliteit komt in de vechtsport veel voor. Maar dit is wel bijzonder. En op dit forum begaat Willem binnenkort ook nog wel een moord denk ik en dan heb je er al 3. Ik denk dat jij gewoon op het dam& schaak forum moet gaan zitten dat lijkt me beter voor het imago van onze sport.

Pik, jij kent mij niet dus praat niet zo over me.
Zolang er niemand aan me vrouw, familie of brothers komt zalnik geen gekke dingen doen.

RocknRolla
18-06-2014, 23:43
Vechtsport is mijn ervaring nou niet de sport waar de meest intelligente mensen aan meedoen maar, dit is wel erg. Afgelopen jaar is dit forum ook zwaar achteruit gaan. Vooral met al de drama. Focus je op de sport en niet de mensen op het forum.

Minotauro
19-06-2014, 03:42
Wel grappig hoe Willem altijd zijn woordjes klaar heeft staan, maar nu de gehele discussie ontloopt en over iemands naam gaat beginnen

mario the count
19-06-2014, 09:22
Hee Willem, die negrep is niet netjes hee. Nu moet ik weer allemaal grapjes gaan verzinnen of nuttige dingen gaan plaatsen om mijn reputatie omhoog te krikken :(

En je weet, wij soldaten geven veel om onze reputatie!!!!!

Illest
19-06-2014, 10:25
Opmerkelijk dat je met minimaal 2 moordenaars (1 nog verdacht dan) hebt getraind. Mensen die met hun destijds getraind hebben zijn ook 'mongolen'? Moeten wij nu iets van je denken?

Ironisch als je de Badr topics op dit forum bekijkt en jouw deelname m.b.t. het plaatsen van reacties (voor mij zijn extreme fans in deze hetzelfde als extreme haters zoals jij).

Nee, je hoeft niks over mij te denken. Ik vind de gedachte totaal niet cool dat ik met zulke gasten getraind heb. Blijkbaar oefent onze sport een grote aantrekkingskracht uit op mensen die tot zulke dingen in staat zijn.
Ik vind dat best wel triest...zielig hoe dat meisje aan haar eind is gekomen

en jammer dat elke thread in een badr-thread verandert

sportfan
19-06-2014, 11:07
en jammer dat elke thread in een badr-thread verandert

Ach gossie, ik dacht juist dat ik jou daar een dienst mee zou bewijzen.

Kemal
19-06-2014, 11:18
Laten we Badr hier lekker buiten laten, die heeft genoeg eigen topics op het forum.

Bromios
19-06-2014, 11:38
Hee Willem, die negrep is niet netjes hee. Nu moet ik weer allemaal grapjes gaan verzinnen of nuttige dingen gaan plaatsen om mijn reputatie omhoog te krikken :(

En je weet, wij soldaten geven veel om onze reputatie!!!!!

You must spread some Reputation around before giving it to mario the count again.

Illest
19-06-2014, 11:42
Ach gossie, ik dacht juist dat ik jou daar een dienst mee zou bewijzen.

je moet je niet zo bezig houden met mij....freak!

er is een meisje vermoord...:fp:

sportfan
19-06-2014, 13:38
je moet je niet zo bezig houden met mij....freak!

er is een meisje vermoord...:fp:

Sorry hoor niet huilen.

En wat heeft dat met een vermoord meisje te maken? Daar heb jij toch niets mee te maken toch? Behalve dat jouw trainingspartners bejaarden en prostituees (JJ is nog verdachte) vermoorden en jij Badr overal aan het afzeiken bent vanwege mishandelingen (ook erg)?

Mattie73
19-06-2014, 13:57
Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor. t

Haha 😊. En dit komt van de man die zijn neefje van Mikes Gym heeft afgehaald omdat de crimineel Badr daar trainde. Maar ondertussen zelf met 2 moordenaars trainen 😜.

Fightfan
19-06-2014, 14:06
Haha ��. En dit komt van de man die zijn neefje van Mikes Gym heeft afgehaald omdat de crimineel Badr daar trainde. Maar ondertussen zelf met 2 moordenaars trainen ��.

Wist hij dit toen hij met hem trainde?
Anders is jouw vergelijking nogal scheef.
Is het bevestigd dat het Jones is?

Flabbert
19-06-2014, 14:25
Pik, jij kent mij niet dus praat niet zo over me.
Zolang er niemand aan me vrouw, familie of brothers komt zalnik geen gekke dingen doen.

het nederlandse woord voor brothers is broers.... ik dacht ik help je even aangezien je schijnbaar de nederlandse benaming niet weet.

cornelus
19-06-2014, 14:56
Ik krijg een beetje een slappe piemel van al dat ouwe leed hier op Mixfight.nl
Wat zit iedereen toch te bitchen tegen elkaar... gezellig.
:whistling:

Illest
19-06-2014, 15:02
Wist hij dit toen hij met hem trainde?
Anders is jouw vergelijking nogal scheef.


Dat dus..

ik heb ontzettend veel kwaad bloed gezet bij de tokkensnuivers van Badr...komt niet meer goed, wel jammer dat mixfight steeds meer een platform is geworden om mensen persoonlijk aan te vallen, belachelijk te maken, uit te lokken, beledigen

na elk bezoek stel ik m'n verwachtingspatroon weer bij, maar wauw wat een frustratie hier

je wordt er bijna somber van

Facade
19-06-2014, 15:21
Mag ik je er wel even op wijzen dat je dit topic in stapt met de constatering dat zo ongeveer iedereen die voor Badr Hari is een mongool is. Dat is op zich geen punt, maar ga dan niet doen alsof je op zoek bent naar een constructieve discussie en laat opmerkingen over het niveau dan ook achterwege.

Voor het overige een verschrikkelijk verhaal. Of nou deze gozer of een andere gestoorde het gedaan heeft hoop ik op een lange straf.

Willem033
19-06-2014, 15:28
het nederlandse woord voor brothers is broers.... ik dacht ik help je even aangezien je schijnbaar de nederlandse benaming niet weet.
Grappig dat een boer uit Almelo met zo'n onderschrift mij een Nederlandse les wilt geven.
Doe me een plezier en houd je harses.

sportfan
19-06-2014, 15:40
Mag ik je er wel even op wijzen dat je dit topic in stapt met de constatering dat zo ongeveer iedereen die voor Badr Hari is een mongool is. Dat is op zich geen punt, maar ga dan niet doen alsof je op zoek bent naar een constructieve discussie en laat opmerkingen over het niveau dan ook achterwege.

Voor het overige een verschrikkelijk verhaal. Of nou deze gozer of een andere gestoorde het gedaan heeft hoop ik op een lange straf.

Herstel; 'mongolen' en 'tokkensnuivers' terwijl hij zelf gezellig met 2 moordenaars (goed voor 3 moorden in totaal, bejaarden en een vrouw) traint :-).

En inderdaad de daden van de trainingsmaatjes van Illest zijn verschrikkelijk.

Nb. Nog even vergeten JJ (technisch nog verdachte) schijnt die vrouw ook nog even verkracht en verbrand te hebben (vraag me nu ook af in welke volgorde de moord, verkrachting en verbranding heeft plaatsgevonden maar krankzinnig verhaal). Maar toch goed van Illest dat hij zij neefje weggehaald heeft bij de sportschool waar Badr traint!

Flabbert
19-06-2014, 15:53
Grappig dat een boer uit Almelo met zo'n onderschrift mij een Nederlandse les wilt geven.
Doe me een plezier en houd je harses.

ik ben blij dat je er om kunt lachen ga nu maar gauw naar je brothers

Willem033
19-06-2014, 15:55
ik ben blij dat je er om kunt lachen ga nu maar gauw naar je brothers

laat jij je nou maar niet meer op je kop zitten keutel.

Willem033
19-06-2014, 15:56
Hee Willem, die negrep is niet netjes hee. Nu moet ik weer allemaal grapjes gaan verzinnen of nuttige dingen gaan plaatsen om mijn reputatie omhoog te krikken :(

En je weet, wij soldaten geven veel om onze reputatie!!!!!

Doe esther de groetjes van me

Kemal
19-06-2014, 16:11
Dames, zonder gekheid, er is reeds 1 Badr topic waar jullie lekker tegen elkaar kunnen klootviolen, houdt de andere topics clean.

Overhand Right
19-06-2014, 19:15
Doe esther de groetjes van me

Hoe laag is dit? Ik dacht tijdje terug te lezen dat je rond de 30 jaar bent. Gedraag je naar je leeftijd man, dwaas.

Minotauro
19-06-2014, 19:23
Elke keer weer die Willem. Nog onder de gordel ook. Lafjes

mario the count
19-06-2014, 19:29
Even laten weten dat hij weet wie ik ben. Nu mag ik geen commentaar meer geven op zijn posts want anders krijg ik soldaten op bezoek.

Willem033
19-06-2014, 20:33
Als je constant bezig bent iemand het bloed onder de nagels vandaan te halen moet je ook niet piepen.

mario the count
19-06-2014, 21:45
Als je constant bezig bent iemand het bloed onder de nagels vandaan te halen moet je ook niet piepen.

Dan heb jij niet veel te piepen, gezien je 90% hier het bloed onder de nagels vandaan haalt.

lopez86
19-06-2014, 21:59
Dan heb jij niet veel te piepen, gezien je 90% hier het bloed onder de nagels vandaan haalt.

:lol:
Willem is ook een parel van de maatschappij.
Dan kan dat.

mario the count
19-06-2014, 22:30
:lol:
Willem is ook een parel van de maatschappij.
Dan kan dat.

Oh is dat het :lol:

Willem033
19-06-2014, 23:17
Dan heb jij niet veel te piepen, gezien je 90% hier het bloed onder de nagels vandaan haalt.

Blijf je nou aan de gang gaan of niet?

mario the count
19-06-2014, 23:25
Blijf je nou aan de gang gaan of niet?

Blijkbaar.

Willem033
19-06-2014, 23:50
Seeee rdn mario the cunt maak grappen g

R.D.N
20-06-2014, 00:02
Seeee rdn mario the cunt maak grappen g

Hij weet niet amboe jij bent Soldaat hahaahhah

Willem033
20-06-2014, 00:05
Hoe laag is dit? Ik dacht tijdje terug te lezen dat je rond de 30 jaar bent. Gedraag je naar je leeftijd man, dwaas.
Waar bemoei jij je mee dan.
En ik ben precies 30 ja. So what.

Willem033
20-06-2014, 00:06
Hij weet niet amboe jij bent Soldaat hahaahhah

Haha ik heb ff ze facebook zitten kijken net nadat ik een privebericht van iemand kreeg.
Die man is de moeite niet waard pik.
Hoj lijk een beetje op nelis van kobus van marie haha

daanII
20-06-2014, 00:24
Ik ken Jason persoonlijk. Een goede vader van twee kinderen.

daanII
20-06-2014, 00:32
En sportman in hart en nieren.

daanII
20-06-2014, 00:34
Voor rechter spelen is makkelijk op een forum.

Die-ene
20-06-2014, 00:46
Ook een moordenaar in hart en nieren. Ooh ja een verkrachter in hart en nieren.

Maar goed dat weegt niet op voor wat voor goede vader hij natuurlijk is en wat voor goede sportman hij is. Dat is natuurlijk belangrijker :wacko:

daanII
20-06-2014, 00:51
Ook een moordenaar in hart en nieren. Ooh ja een verkrachter in hart en nieren.

Maar goed dat weegt niet op voor wat voor goede vader hij natuurlijk is en wat voor goede sportman hij is. Dat is natuurlijk belangrijker :wacko:

Je kent de feiten niet.

daanII
20-06-2014, 00:56
Ook een moordenaar in hart en nieren. Ooh ja een verkrachter in hart en nieren.

Maar goed dat weegt niet op voor wat voor goede vader hij natuurlijk is en wat voor goede sportman hij is. Dat is natuurlijk belangrijker :wacko:

En je bent *laat maar*.....

daanII
20-06-2014, 00:58
@Die-ene:

"Heel dom"

Proximo
20-06-2014, 01:18
Zit een beetje terug te lezen. wanneer komt hij voor? En wat zijn de vooruitzichten met betrekking tot straf? TBS? hoe lang moet hij zitten? Wordt trouwens allemaal erg persoonlijk.

Facade
20-06-2014, 01:23
Ja het is die tijd van de maand. Iedereen gaat uit z'n plaat de laatste tijd.

my2cents
20-06-2014, 01:31
Je kent de feiten niet.

Ik ken de feiten inderdaad niet, maar als er waar is wat er staat dan kun je de beste man toch moeilijk verdedigen... Ook al vroeg ze misschien of zijn geld op was

Willem033
20-06-2014, 02:17
Natuurlijk wel, ze kunnen alles van iedereen verdedigen zolang het maar niet om Badr H. Gaat

ArjanV
20-06-2014, 05:08
Stelletje haters! :whistling:

mario the count
20-06-2014, 08:18
Haha ik heb ff ze facebook zitten kijken net nadat ik een privebericht van iemand kreeg.
Die man is de moeite niet waard pik.
Hoj lijk een beetje op nelis van kobus van marie haha
Voor iemand die de moeite niet waard is, doe je aardig veel moeite.

Willem033
20-06-2014, 08:50
Voor iemand die de moeite niet waard is, doe je aardig veel moeite.

Hoefde alleen op een link re drukken in me inbox, niet veel moeite hoor.

mario the count
20-06-2014, 08:58
als ik jou zo inschat ligt dat al een beetje aan de grenzen van jouw kunnen, dus petje af.

Nick2802
20-06-2014, 10:04
:jerry:maak de vrijdag ochtend leuk voor me op het werk.....

Kemal
20-06-2014, 10:15
Ik zeg: Maak lekker een thread aan in The Pit en dan kun je kijken wie de amstelman van het zooitje is. ;)

Succes

mario the count
20-06-2014, 10:24
Ik zeg: Maak lekker een thread aan in The Pit en dan kun je kijken wie de amstelman van het zooitje is. ;)

Succes
Dan moet het initiatief weer van mij komen aangezien ik de moeite niet waard ben. Laat dan maar zitten.

Illest
20-06-2014, 10:25
Herstel; 'mongolen' en 'tokkensnuivers' terwijl hij zelf gezellig met 2 moordenaars (goed voor 3 moorden in totaal, bejaarden en een vrouw) traint :-).

En inderdaad de daden van de trainingsmaatjes van Illest zijn verschrikkelijk.

Nb. Nog even vergeten JJ (technisch nog verdachte) schijnt die vrouw ook nog even verkracht en verbrand te hebben (vraag me nu ook af in welke volgorde de moord, verkrachting en verbranding heeft plaatsgevonden maar krankzinnig verhaal). Maar toch goed van Illest dat hij zij neefje weggehaald heeft bij de sportschool waar Badr traint!

Gooi het eruit...het lucht op

@ Facade:

point taken...:lol:

Bromios
20-06-2014, 10:32
@DaanII. Geen verbazing bij mij dat jij de feiten kent. Is altijd zo. Dus vertel; wat is er echt aan de hand. Is hij het niet ? Is hij het wel maar was er een hele logische reden waarom hij dit deed ?

PS. Sorry dat ik jullie fittie verstoor jongens.

Flabbert
20-06-2014, 10:39
laat jij je nou maar niet meer op je kop zitten keutel.
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/0/1/1/666781106_09.jpg (http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=nE3WD_md37JtbM&tbnid=yzvzIZmhjP4sRM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.bol.com%2Fnl%2Fp%2Fover-kleine-mol-die-wil-weten-wie-er-op-zijn-kop-gepoept-heeft%2F666781106%2F&ei=LuWjU-qJK4ejO6GFgNAI&bvm=bv.69411363,d.ZWU&psig=AFQjCNEaHHkDLUitEca2KpKqduXWzP4dVQ&ust=1403336352449178)


dat is niet top G gangster homeboy je weet zelluf no spang...

R.D.N
20-06-2014, 11:00
Ik ken Jason persoonlijk. Een goede vader van twee kinderen.

Ik kon Jason ook persoonlijk,trainde met hem bij Mike,trainde met hem bij F.P.A,werkte met samen gewoon een toffe gozer waar je mee kon lachen,alleen dit is wel een ziek verhaal...maar als jij meer weet Vertel?

Willem033
20-06-2014, 12:04
Ik kon Jason ook persoonlijk,trainde met hem bij Mike,trainde met hem bij F.P.A,werkte met samen gewoon een toffe gozer waar je mee kon lachen,alleen dit is wel een ziek verhaal...maar als jij meer weet Vertel?

Jaa klopt. Jij trainde veel met hem bij fpa he.
Gekke matties jij G :) :)

lopez86
20-06-2014, 12:59
Fawaka je weet zelluf G!!!

Glen
20-06-2014, 14:06
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/0/1/1/666781106_09.jpg
Uit: De mol en de drol.....
Verplichte literatuur op de basisschool.

Ellen
20-06-2014, 18:15
Fawaka je weet zelluf G!!!

Speciaal voor Santi de 2 meter hoge reus:
http://i.imgur.com/mdT5WhY.jpg

http://i.imgur.com/fWsJyk7.jpg

Budokan
06-09-2014, 00:10
Is er al meer bekend? Zit Jason nog steeds vast?

blackadder
06-09-2014, 03:18
Ik ben een beetje de draad kwijt. Over wie gaat deze thread ook alweer?

Marchant
06-09-2014, 03:20
Ik zeg: Maak lekker een thread aan in The Pit en dan kun je kijken wie de amstelman van het zooitje is. http://www.mixfight.nl/forum/images/smilies/wink3.gif

Succes


dan kom ik ook weer ff kijken

appelsap
06-09-2014, 07:15
Ik wacht nog steeds op wat 'feiten' van Daan. Vind het nogal wat dat je JJ zonder twijfel verdedigd. Ik ben daar wat voorzichtiger mee geworden na Melvin R. Ook een prima vader en trainingspartner. Maar dit soort grappen verjaard niet en kan niet goed gepraat worden. Enige feit wat dus zou helpen is dat hij het niet gedaan heeft. Volgens mij zit ie nog vast dus er moet iets aan de hand zijn, of hij heeft slechte advocaten.

R.D.N
01-09-2017, 12:43
Check panorama van deze week.
Voorpagina Jason J van judokampioen tot moordenaar.
Heeft dus 12 jaar gehad en hogerberoep gaat van start.

Minotauro
01-09-2017, 15:16
http://panorama.nl/blog/misdaad-blog/jason-j-van-judokampioen-tot-verkrachter-brandstichter-en-moordenaar

micha
01-09-2017, 15:53
Hij heeft ook regelmatig bij Glory [de oude organisatie] gevochten. Volgens mij voor het laatst in Moskou

Rverm
02-09-2017, 00:15
Hij heeft ook regelmatig bij Glory [de oude organisatie] gevochten. Volgens mij voor het laatst in Moskou

En kwam ook uit voor Golden Glory...

micha
02-09-2017, 12:39
En kwam ook uit voor Golden Glory...Jij was toch een groot fan van het allerbeste vechtsportteam? Mooie tijden