PDA

View Full Version : UFC 176: Mousasi vs. Jacare



Pages : 1 [2]

Willem033
07-09-2014, 12:17
Hoe vet zou het zijn als die big Ben nu een streak van 4 of 5 wins neer zet en vecht voor de titel.
Dat zou de pijn enigzins verzachten.
Ik had dit echt niet aan zien komen en was er redelijk ziek van.
Eerlijk gezegd had ik wel een paar tientjes op Rothwell gezet, omdat de odds super waren.
Ik had zoiets als Alistair wint dan maken die paar tientjes me ook niet uit
Ook met Lauzon pakte ik lekker geld..
Met Moose verloor ik weer wat.
Komen leuke ufc events aan maar goede odds. Kijk maar op unibet

Pr00f
07-09-2014, 12:45
Ligt nu alle hoop voor een stukje Nederlands, UFC succes bij Stefan Struve?

YoMarK
07-09-2014, 12:56
Mousasi hoeven we nog echt niet af te schrijven. Die heeft talent en skills genoeg, maar op deze manier zal hij nooit kampioen worden.

Willem033
07-09-2014, 13:01
Struve zal nooit ufc goud om zijn middel hebben.
Al denk ik wel dat hij in de rankings ooit plek 4 tot 7 in zal nemen.

pronk
07-09-2014, 13:35
Ik heb nog wel meer hoop voor mousasi , die heeft zoveel meer in huis ,hoop dat hij vanaf nu juiste weg gesteund zal worden en die knop omzet.

LJ Silver
07-09-2014, 13:44
En wie zou dan een tegenstander voor Overeem zijn... Schaub, Vera? Zekerheidjes om van te winnen zijn er niet meer, wat zijn dan nog leuke partijen om te zien....

my2cents
07-09-2014, 14:00
Zou Mousasi een financiele afweging maken om niet in de States te trainen? Denk dat Bert een stuk goedkoper is dan Jackson bijv

kendamac
07-09-2014, 14:55
En wie zou dan een tegenstander voor Overeem zijn... Schaub, Vera? Zekerheidjes om van te winnen zijn er niet meer, wat zijn dan nog leuke partijen om te zien....
Als hij niet gecut word zou ik hem graag zien vechten tegen Johnson. Maar dat zal Dana niet doen denk ik. En tegen JDS zie ik ook niet meer gebeuren.

tommys
07-09-2014, 14:55
Zijn de urine uitslagen al binnen?
Idd dacht ik daar ook aan, maar dan voor die van Ben.
hij was/leek zo zenuwachtig en onzeker net voor de partij begon en dan toch zo "niet uit de weg gaan".
hoop dat het komt dat ie zenuwachtig is voor de uitslag achteraf...

e-type
07-09-2014, 16:01
Zou Mousasi een financiele afweging maken om niet in de States te trainen? Denk dat Bert een stuk goedkoper is dan Jackson bijv

Misschien. Maar nu loopt ie een mogelijke winbonus mis. Zo duur kan Jackson toch niet zijn?

king
07-09-2014, 18:32
Wat moet Gegard bij Jacksons doen? Leren hoe hij trappen naar de knie kan maken net als Alistair? Heeft Alistair veel opgeleverd...

kendamac
07-09-2014, 18:58
Wat moet Gegard bij Jacksons doen? Leren hoe hij trappen naar de knie kan maken net als Alistair? Heeft Alistair veel opgeleverd...

Jacksons is een goede gym en dat het Alistair niks heeft opgeleverd ligt denk ik meer aan overeem dan aan Greg. Moos kan daar (of bij andere top gyms) goed aan zijn groundgame werken en heeft daar toppers als sparringpartners.

S.B.
07-09-2014, 19:05
American Top Team lijkt me meer iets voor hem.

Pahlavan
07-09-2014, 19:41
American Top Team lijkt me meer iets voor hem.

Mee eens. En anders Blackzilians.

Wheelie
07-09-2014, 20:06
Eyewitness Gossips About Overeem’s Pre-fight Activities

2


http://www.bjpenn.com.4sj1.spdl.us/wp-content/uploads/2014/09/390x270xAlistair-Overeem.png.speedilic.ic.Yy5buRQs7J.jpg (http://www.bjpenn.com/quick-twitt-alistair-overeem-reacts-to-ko-loss/alistair-overeem-14/)
Alistair Overeem was knocked out in just the first round of his UFC Fight Night 50 bout against Ben Rothwell this past Friday. Many fans believed this was a do or die fight for Overeem given that his only win in the last 3-years came in a lackluster decision win over Frank Mir. Prior to his fight this past Friday, Overeem moved his camp to the famed Jackson-Winkeljohn camp in Albuquerque New Mexico.
After being knocked out by Rothwell, talk increased about a potential drop to light heavyweight for Overeem, who has been KO’d in all 3 of his UFC losses.
Earlier today we stumbled upon a fight fan who is claiming to have seen Overeem pre-fight, and what he was doing may shock you.
The eyewitness said:
About a half hour before the main card started, he (Overeem) was out in a hallway making out with some hot chick.


- See more at: http://www.bjpenn.com/eyewitness-gossips-about-overeems-pre-fight-activities/#sthash.XpvsHBLl.dpuf

Eyewitness Gossips About Overeem’s Pre-fight Activities

Alistair Overeem was knocked out in just the first round of his UFC Fight Night 50 bout against Ben Rothwell this past Friday. Many fans believed this was a do or die fight for Overeem given that his only win in the last 3-years came in a lackluster decision win over Frank Mir. Prior to his fight this past Friday, Overeem moved his camp to the famed Jackson-Winkeljohn camp in Albuquerque New Mexico.

After being knocked out by Rothwell, talk increased about a potential drop to light heavyweight for Overeem, who has been KO’d in all 3 of his UFC losses.

Earlier today we stumbled upon a fight fan who is claiming to have seen Overeem pre-fight, and what he was doing may shock you.

The eyewitness said:

About a half hour before the main card started, he (Overeem) was out in a hallway making out with some hot chick.

Turboknecht
07-09-2014, 20:35
Wat een nieuws. Overeem stond te bekken van tevoren... Is het nog steeds komkommertijd?

onne1983
08-09-2014, 11:56
Zijn vriendin was gewoon in Vegas, Dus ik neem aan dat zij hem gewoon even romantisch geluk wenste! Wat een non-nieuws zeg.

arielhelwani
08-09-2014, 12:09
Zijn vriendin was gewoon in Vegas, Dus ik neem aan dat zij hem gewoon even romantisch geluk wenste! Wat een non-nieuws zeg.

Hoe weet jij dat zijn vriendin in Vegas was?

onne1983
08-09-2014, 12:21
Omdat ik haar ken.

S.B.
08-09-2014, 12:29
Hoezo was jij er niet dan?

lopez86
08-09-2014, 12:52
Omdat ik haar ken.

Hoe ken jij haar dan? is wel heel verdacht

onne1983
08-09-2014, 13:31
Kleine,
Niet zo vervelend doen... anders zet ik je weer bij mijn vijver met een mutsje en een hengeltje.

:-)

ijsbier
08-09-2014, 16:32
En wie zou dan een tegenstander voor Overeem zijn... Schaub, Vera? Zekerheidjes om van te winnen zijn er niet meer, wat zijn dan nog leuke partijen om te zien....

Overeem tegen Arlovski lijkt me nog wel de moeite waard om te zien

S.B.
08-09-2014, 16:50
Dan wint diegene die het eerst raakt...

cornelus
08-09-2014, 21:22
het ergste is natuurlijk nog dat al mijn vCash nu op is, bedankt Overrreem :swear: (:))

ARMENIA
08-09-2014, 22:10
Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd stukken beter?

mario the count
08-09-2014, 23:44
Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd stukken beter?
Bas rutten.

Dragao
09-09-2014, 11:39
Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd stukken beter?
Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd slechter?

jantje11
09-09-2014, 14:22
Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd slechter?

Overeem.
Zijn standup is helemaal na de klote.

Zoals bas rutten in een intervieuw zei: bij Golden Glory vocht die altijd met 1 hand bij zn kin bij al zijn combinaties die die maakte.
Hun hielden er wel rekening mee.

mario the count
09-09-2014, 14:44
Antony Hardonk?

S.B.
09-09-2014, 15:06
Ibrahim Affelay

Dragao
09-09-2014, 16:03
Overeem.
Zijn standup is helemaal na de klote.

Zoals bas rutten in een intervieuw zei: bij Golden Glory vocht die altijd met 1 hand bij zn kin bij al zijn combinaties die die maakte.
Hun hielden er wel rekening mee.

Leuk en aardig maar heb je wel het verschil gezien tegen wie hij vocht toen hij nog blij glory zat, Brett Rogers, Todd Duffee, Fujita. Dat zijn wat, top 30 vechters als ik hen de voordeel van de twijfel geef.

Willem033
09-09-2014, 16:35
Ze hebben hem eerst allemaal Nobody's laten bossen om ze waarde te vergroten toen hij bij de ufc tekende.
Als hij bij SF al tegen Bigfoot had gevochten was het al klaar geweest met de hype.

O'reily
09-09-2014, 21:50
Het is allemaal wat, het respect is ver te zoeken... fans zijn kritisch dat is nu eenmaal de gang van zaken.
Iedere vechter die een niveau van Ufc-K1-Pride etc heeft gehaald heeft er wel gestaan heeft de sfeer mee gemaakt,iets wat veel mensen niet hebben gehaald.
Deze vechters hebben er altijd hard voor getraind en ook er naar geleefd, drank en lekker eten laten staan voor zichzelf.. maar ook voor de fans.
Maak geen reet uit hoe deze mensen het gehaald hebben, anabolen groeihormonen etc etc sport is doping.. al jaren zelfs dammers en schakers gebruiken middelen.
betreft The reem is helaas niet anders, ook ik ben fan van hem ik heb veel respect wat deze man heeft bereikt tot nu, natuurlijk hebben de middelen geholpen dat is met elke sport.

Ook als je geen fan bent moet je respect tonen voor vechtsporters op een hoog niveau.

rene37
09-09-2014, 21:56
Refrein:
Als je wint, heb je vrienden
Rijen dik, echte vrienden
Als je wint, nooit meer eenzaam
Zolang je wint


Al ben je nog zo moe, ze komen naar je toe
Of je nu slaapt of eet, of half aangekleed
Een feest is nooit een feest, als jij niet bent geweest
Nooit meer alleen, nooit meer alleen

Down under
09-09-2014, 22:35
Tja, ben echt geschrokken van Overeem. Jezus wat een verschil met een tijdje terug. Kijk voor de lol even naar A Overeem vs Bonjasky in 2009, de beste man valt nu wel flink door de mand. Ik ben altijd wel fan van 'm geweest, hij deed het meer dan goed in Pride, kwam tijdens de GP heel erg ver.

Storend? Eens met eerdere opmerkingen die ik hier lees. Hij begon te 'groeien' en begon medium knokkers kapot te slaan. Vervolgens Crocop en Fedor uit de tent lokken, etc. Brock werd vakkundig gesloopt, daarna ging het allemaal goed mis. Heb achteraf ook echt het idee dat hij JDS echt uit de weg is gegaan. Al met al best zonde..

Anderson
09-09-2014, 22:41
Zonder toverdrank is Overeem nergens.

jantje11
10-09-2014, 00:04
Overeem vs Lesnar was leuk.
Doe nu een rematch en Brock slaat hem door de Cage hene zo bij Dana op schoot.!

Overeem zal op zoek moeten naar nieuwe toverdrank anders wordt zijn volgende gevecht meteen zn laatste. Als je als K-1 champ KO gemept wordt door Rothwell ja dan is naar amerika verkassen dus toch een slechte stap geweest

e-type
10-09-2014, 00:34
Weer terug in gewichtsklasse. In het HW zonder paardenvlees redt ie het niet. Misschien dat ie meer succes heeft als LHW. Moet ie wel de discipline hebben om flink te cutten.

Nosferatu187
10-09-2014, 01:16
misschien moet hij wel naar de 70 kg :lol:

hankmoody
10-09-2014, 03:11
Heeft allemaal geen ruk met paardenvlees te maken. Alistair moet gewoon focussen op de basics.

Bromios
10-09-2014, 08:57
Hij kan beter terug gaan naar Martijn. (zal wel niet haalbaar zijn maar ik denk dat het zijn enige kans is)
Al dat switchen van camp is niks.

Tony
10-09-2014, 09:08
Bij een volgende partij sloopt Alistair zijn tegenstander weer, en dan is iedereen weer fan.

Alistair zit nu in een rotperiode.. Maar 1 goeie win kan wel al dat vertrouwen en focus weer terugbrengen...
Ik zie hem nog steeds als een potentiele contender... We weten allemaal dat hij het in zich heeft. Punt is echter dat het er nu ook een keer uit moet komen.

Turboknecht
10-09-2014, 11:33
Zou hij wel een volgende partij in de UFC krijgen?

pronk
10-09-2014, 12:35
Ze hebben hem eerst allemaal Nobody's laten bossen om ze waarde te vergroten toen hij bij de ufc tekende.
Als hij bij SF al tegen Bigfoot had gevochten was het al klaar geweest met de hype.

En zonder paardenvlees had hij het in SF ook niet gered.

Tony
10-09-2014, 12:54
En zonder paardenvlees had hij het in SF ook niet gered.

Ligt eraan.. Zijn tegenstanders waren natuurlijk ook niet clean (uitzonderingen daargelaten)

blade
10-09-2014, 14:00
Zou hij wel een volgende partij in de UFC krijgen?

ik denk het niet valt weinig geld te verdienen voor de UFC als ze AO bij de organisatie houden mensen kopen er geen kaartje meer voor.maar goed denk ook niet dat AO het niveau meer aan kan tis gewoon einde oefening voor hem dat is mijn mening dan al hoop ik wel dat die terug komt maar mijn gevoel is dat die het gewoon heeft gehad er mee nog ff een paar centen pakken en dan er mee kappen.en dat van kamp tot kamp gaan schiet ook niet op dat is gewoon een wanhopige poging weer terug te komen maar die jongen is ook geen zwaargewicht meer als die een pegel op zijn glazen kin krijgt is het al over als ik hem was gewoon op half zwaargewicht knokken en kijken waar het schip strand

Brainthief
10-09-2014, 14:19
Volgens mij zijn er genoeg mensen die overeem interessant vinden om naar te kijken. De ene wilt dat ie wint en de ander ziet hem graag KO gaan. Ik heb weinig hoop meer op goede prestaties door Ali hoewel ik hem graag zie winnen.

Boxingfan
10-09-2014, 16:39
Bij een volgende partij sloopt Alistair zijn tegenstander weer, en dan is iedereen weer fan.

Alistair zit nu in een rotperiode.. Maar 1 goeie win kan wel al dat vertrouwen en focus weer terugbrengen...
Ik zie hem nog steeds als een potentiele contender... We weten allemaal dat hij het in zich heeft. Punt is echter dat het er nu ook een keer uit moet komen.

ja want hij heeft tot nu toe echt lopen slopen in de ufc haha.

1 maal gewonnen tegen een over datum mir en zelfs die kreeg die niet KO. Daarnaast 3x KO geslagen. Dus wanneer je zegt dat hij de volgende x ''weer'' gaat slopen vind ik dat best geinig. hihi.

Turboknecht
10-09-2014, 17:09
ja want hij heeft tot nu toe echt lopen slopen in de ufc haha.

1 maal gewonnen tegen een over datum mir en zelfs die kreeg die niet KO. Daarnaast 3x KO geslagen. Dus wanneer je zegt dat hij de volgende x ''weer'' gaat slopen vind ik dat best geinig. hihi.

Je vergeet Lesnar.

Bromios
10-09-2014, 17:23
Hij heeft Jones al gesloopt, en Arlovski en Anthony Johnson en nog een hele hoop anderen die zich schamen dat ze klappen hebben gehad op de training. Ze hebben allemaal commentaar maar worden bij het trainen al dubbelgevouwen door hem.

Boxingfan
10-09-2014, 17:59
Je vergeet Lesnar.

Oja.

Meest overschatte UFC vechter ooit nog eens in zijn slechtste doen.

Boxingfan
10-09-2014, 18:00
Hij heeft Jones al gesloopt, en Arlovski en Anthony Johnson en nog een hele hoop anderen die zich schamen dat ze klappen hebben gehad op de training. Ze hebben allemaal commentaar maar worden bij het trainen al dubbelgevouwen door hem.

ja en in een echte wedstrijd wordt ie links en rechts KO geslagen, zelfs tegen vechters buiten de top10.

LightHeavyWeight
10-09-2014, 18:53
Ik ben duidelijk een grotere chauvinist dan veel anderen hier. Er was een tijd dat ik echt het idee had dat hij om de belt kon gaan knokken en dat vond ik toch behoorlijk tof. Dat is nu weg en als Nederlander baal ik daar van, in Mousasi geloof ik niet voor de top 5 en de overige Nederlanders gaan daar ook niet meer komen.
Ik vind het gewoon klote.

hankmoody
10-09-2014, 21:32
Vergeet niet hoe Mousasi Munoz domineerde. Het was niet eens dat Munoz al klappen had gekregen, Mousasi was technisch gewoon heel veel beter. En ondanks de vervelende verlies partijen heeft Overeem ten eerste Brock in elkaar gemept in de eerste ronde, de manier waarom was erg veelzeggend. En ook in de eerste gedeeltes tegenover Bigfoot en Travis heeft hij wel degelijk laten zien dat hij de UFC vechters klappen kan geven.

Daarbij hebben we ook nog Stefan Struve die een paar mooie overwinningen op zijn naam heeft zoals Stipe Miocic en Pat Barry. En kijk eens http://www.sherdog.com/fighter/Stefan-Struve-15063. Op één na heeft hij al zijn partijen gefinished. Van Hans Stringer weet ik nog niet te spreken, maar dat is ook een Nederlander in de UFC. Mijn hoop is in ieder geval nog niet opgegeven.

Willem033
11-09-2014, 03:23
Heeft allemaal geen ruk met paardenvlees te maken. Alistair moet gewoon focussen op de basics.

Niet?
Weerleg het feit dan even dat hij vanaf 2007 iedereen door de ring heen gooide en ko sloeg toen hij aan het paardenvleesch zat en plots in 2013 en 2014 weer pak rammel kreeg toen hij geen paardenvleesch meer kon nemen.

Willem033
11-09-2014, 03:30
Vergeet niet hoe Mousasi Munoz domineerde. Het was niet eens dat Munoz al klappen had gekregen, Mousasi was technisch gewoon heel veel beter. En ondanks de vervelende verlies partijen heeft Overeem ten eerste Brock in elkaar gemept in de eerste ronde, de manier waarom was erg veelzeggend. En ook in de eerste gedeeltes tegenover Bigfoot en Travis heeft hij wel degelijk laten zien dat hij de UFC vechters klappen kan geven.

Daarbij hebben we ook nog Stefan Struve die een paar mooie overwinningen op zijn naam heeft zoals Stipe Miocic en Pat Barry. En kijk eens http://www.sherdog.com/fighter/Stefan-Struve-15063. Op één na heeft hij al zijn partijen gefinished. Van Hans Stringer weet ik nog niet te spreken, maar dat is ook een Nederlander in de UFC. Mijn hoop is in ieder geval nog niet opgegeven.

Je kunt Munoz niet echt als graadmeter gebruiken en als je tdd solide is kan Munoz niet echt veel.

Brock die van een levensbedreigende ziekte terug kwam en Alistair die stijf stond van de testo.

Alistair kan zeker wel klappen uitdelen, hij heeft talent genoeg en is erg alround, maar alleen met talent kom jer niet heheeft alistair wel bewezen.
Voor elke tegenstander van Alistair is het gameplan simpel, de eerste ronde overleven en je wint bijna zeker de partij.
En denk dat verschillende pillowfisten hem met een kleine tik tko kunnen krijgen.

Struve is een spectaculaire vechter alleen heeft op jonge leeftijd al een aantal zware ko's achter de rug die helemaal onnodig waren als die eindelijk zijn reach eens leert gebruiken.

Die win op Miocic was een lekkere alleen stelt die win op Barry niet veel voor, is niet voor niks gecut en is bij Glory met grote handschoenen ook al gruwelijk ko geslagen.

hankmoody
11-09-2014, 11:07
Niet?
Weerleg het feit dan even dat hij vanaf 2007 iedereen door de ring heen gooide en ko sloeg toen hij aan het paardenvleesch zat en plots in 2013 en 2014 weer pak rammel kreeg toen hij geen paardenvleesch meer kon nemen.

Kracht is maar een heel klein deel van vechtsport. Het feit dat Alistair het nu echt van zijn techniek moet hebben zal hem alleenmaar beter maken. Die kleine details die hij een lange tijd links kon laten liggen wordt hij nu keihard op afgestraft. De grootste reden dat Alistair het nu slechter doet dan bijvoorbeeld in de k1 is om dat zijn techniek nu meer belabberd is.

Willem033
11-09-2014, 12:51
Kracht is maar een heel klein deel van vechtsport. Het feit dat Alistair het nu echt van zijn techniek moet hebben zal hem alleenmaar beter maken. Die kleine details die hij een lange tijd links kon laten liggen wordt hij nu keihard op afgestraft. De grootste reden dat Alistair het nu slechter doet dan bijvoorbeeld in de k1 is om dat zijn techniek nu meer belabberd is.

Welke techniek? Die powerpunch door de testo en ze kin verstoppen achter die grote handschoenen.
En als het zogezegd "kleine" details waren dan had die die details tegen een unranked vechter al verbeterd moetdn hebben.
Hij is 35 geloof ik, het is klaar met hem.
Die juice gaf hem niet alleen die brute kracht maar ook een onoverwinnelijk gevoel.