PDA

View Full Version : Volgende tegenstander Badr Hari



arielhelwani
20-06-2014, 11:40
Badr Hari gaf vandaag op Facebook aan dat later vandaag zijn volgende tegenstander bekend word gemaakt.

Wie o wie zal het worden? Aangezien Badr (nog) niet voor Glory vecht zijn er weinig interessante tegenstanders beschikbaar.

ruud
20-06-2014, 12:32
Zal wel weer een of ander opgewarmd lijk zijn bij een organisatie die daar veel te veel geld voor betaald aan Badr.

The Company
20-06-2014, 12:44
Gary Goodridge?

Peter0711
20-06-2014, 12:46
Gary Goodridge?

Hoe gaat het eigelijk met die kerel. Laatste wat ik las was niet zo best.

Wat betreft Badr zijn nieuwe tegenstander,ik hoop op een topper,maar dat zal wel weer niet..

LightHeavyWeight
20-06-2014, 13:05
Hoe gaat het eigelijk met die kerel. Laatste wat ik las was niet zo best.

Wat betreft Badr zijn nieuwe tegenstander,ik hoop op een topper,maar dat zal wel weer niet..

http://www.youtube.com/watch?v=H51FUvMOpVc

mario the count
20-06-2014, 14:20
Volgens mij een rematch tegen Leko, omdat hun laatste partij zo close was.

Tony Galento
20-06-2014, 14:31
butterbean?

Willem033
20-06-2014, 14:36
Er lopen hier forumleden van boven de 2 meter en boven de 100 kilo.
Badr bakt er niks meer van dus waarom proberen jullie het niet?

Kemal
20-06-2014, 14:43
Haha omg, ik voel weer een heel erg lange thread aan komen..

mario the count
20-06-2014, 14:47
:lol:

cornelus
20-06-2014, 14:53
Er lopen hier forumleden van boven de 2 meter en boven de 100 kilo.
Badr bakt er niks meer van dus waarom proberen jullie het niet?

Ik durf alleen tegen Badr in een kussengevecht.

Nosferatu187
20-06-2014, 15:00
Zal wel weer een of ander opgewarmd lijk zijn bij een organisatie die daar veel te veel geld voor betaald aan Badr.

dat verwacht ik dus ook ja.

Nosferatu187
20-06-2014, 15:00
Haha omg, ik voel weer een heel erg lange thread aan komen..

het is hier gezellig.

mario the count
20-06-2014, 15:01
dat verwacht ik dus ook ja.
Die tieten zijn echt niet best hoor:whistling:

R.D.N
20-06-2014, 15:01
Er lopen hier forumleden van boven de 2 meter en boven de 100 kilo.
Badr bakt er niks meer van dus waarom proberen jullie het niet?

Regel jij het ff,wil wel minimaal 50 ruggen beuren,anders begin ik er niet aan hoor hahahah

Flabbert
20-06-2014, 15:05
gooi de theedoek maar in de ring...

R.D.N
20-06-2014, 15:07
Tja wat is een leuke tegenstander voor badr,die zitten allemaal bij Glory.
Wil hem graag tegen Zimmerman zien momenteel.

blackadder
20-06-2014, 15:15
Ik hoorde dat Badr mss tegen zichzelf gaat.

mario the count
20-06-2014, 15:18
Het zou voor Londt wel mooi zijn om tegen Badr aan te treden aangezien de laatste keer niet is door gegaan. Zelf denk ik dat Het Badr vs Aerts wordt.

S.B.
20-06-2014, 15:18
Er lopen hier forumleden van boven de 2 meter en boven de 100 kilo.
Badr bakt er niks meer van dus waarom proberen jullie het niet?

Het kan ook nooit eens even normaal he? Kan je geen fanclub oprichten? Of een anti-hari-haat-club? Heel vermoeiend...

lopez86
20-06-2014, 16:55
Er lopen hier forumleden van boven de 2 meter en boven de 100 kilo.
Badr bakt er niks meer van dus waarom proberen jullie het niet?

Ik ben al sparringspartner geweest van Hari, dus ik weet wat er te wachten staat.
Daarbij, betalen ze me niet genoeg.
Ik wil minimaal 100k dan doe ik t.
Ga ik binnen een minuut liggen, easy money.

Kemal
20-06-2014, 18:12
Wat hierboven al is gezegd , zie ik Badr ook graag bij Glory tekenen, dan krijg je leuke partijen. Partijen tegen Leko en Graham zijn niet echt de partijen waar ik warm voor loop. Tegen Saki, Zimmerman, Gerges , Ghita, Verhoeven etc dat zijn leuke partijen!

cornelus
20-06-2014, 20:44
Ja inderdaad gewoon alsnog tegen Londt... dat zou voor iedereen mooi zijn.

tarantula
20-06-2014, 21:24
Ik zie hem geen comeback maken en prestaties neerzetten zoals bij k1 die tijd is voorbij, zelfs al duikt hij hongerig de gym in en focust hij weer 100% op trainen trainen trainen dan nog krijgt hij het moeilijk.

Bij tyson hebben wij dat ook gezien toen hij begon te feesten en prive problemen begon te krijgen en weg ging bij kevin rooney en allemaal van die aasgieren om zich heen kreeg heeft hij nooit meer zijn oude niveau gehaald die hij had toen hij kampioen werd en keihard trainde.

Wat mij betreft heeft badr absoluut niet laten zien dat hij weer de beste kan slopen en serieus is met zichzelf ontwikkelen ik gun hem het beste talent heeft hij zeker maar ik vrees dat hij niet meer terug komt zoals eerst ik hoop dat ik er naast zit.

Londt zou wel mooi zijn als tegenstander trouwens.

Willm
20-06-2014, 21:39
Ik zie hem geen comeback maken en prestaties neerzetten zoals bij k1 die tijd is voorbij, zelfs al duikt hij hongerig de gym in en focust hij weer 100% op trainen trainen trainen dan nog krijgt hij het moeilijk.

Bij tyson hebben wij dat ook gezien toen hij begon te feesten en prive problemen begon te krijgen en weg ging bij kevin rooney en allemaal van die aasgieren om zich heen kreeg heeft hij nooit meer zijn oude niveau gehaald die hij had toen hij kampioen werd en keihard trainde.

Wat mij betreft heeft badr absoluut niet laten zien dat hij weer de beste kan slopen en serieus is met zichzelf ontwikkelen ik gun hem het beste talent heeft hij zeker maar ik vrees dat hij niet meer terug komt zoals eerst ik hoop dat ik er naast zit.

Londt zou wel mooi zijn als tegenstander trouwens.
De beste van nu stellen natuurlijk ook niks voor met die van 3/4+ jaar geleden. Verhoeven zou dan niet eens top 10 zijn. Het niveau is nu gewoon waardeloos, inclusief Badr. Het enige voordeel dat Badr heeft is dat er een enorme hype om heen hang, waardoor hij gewoon dik casht. Maar ik zag laatst dat er een aantal Glory jongens voor een andere organisatie gingen vechten, waaronder Gerges, Kraus en Ben Sadik. Rematch Gerges zou me wel leuk lijken. Dus het lijkt me niet onmogelijk om tegen de Glory jongens te staan, zonder bij Glory te tekenen. Aangezien Badr dat toch nooit gaat doen voor die paar "coins" zoals hij zelf zegt.

Nosferatu187
20-06-2014, 23:24
^^ zeker

Willem033
21-06-2014, 02:55
Het kan ook nooit eens even normaal he? Kan je geen fanclub oprichten? Of een anti-hari-haat-club? Heel vermoeiend...

Je hoeft niet te reageren hoor knul.

Nick2802
21-06-2014, 15:03
staat nog niets op zijn fb. Wel een schout out naar de leraren die zeiden dat hij er niet ging komen haha hij is zo ontzettend goed!!!

Pansier
21-06-2014, 15:20
De beste van nu stellen natuurlijk ook niks voor met die van 3/4+ jaar geleden. Verhoeven zou dan niet eens top 10 zijn. Het niveau is nu gewoon waardeloos, inclusief Badr. Het enige voordeel dat Badr heeft is dat er een enorme hype om heen hang, waardoor hij gewoon dik casht. Maar ik zag laatst dat er een aantal Glory jongens voor een andere organisatie gingen vechten, waaronder Gerges, Kraus en Ben Sadik. Rematch Gerges zou me wel leuk lijken. Dus het lijkt me niet onmogelijk om tegen de Glory jongens te staan, zonder bij Glory te tekenen. Aangezien Badr dat toch nooit gaat doen voor die paar "coins" zoals hij zelf zegt.

Leuk dat iedereen Verhoeven zo erg onderschat enkel en alleen omdat hij geen knockouts heeft. Je onderschat zijn vechtershart, techniek en fysieke kracht.

Nosferatu187
21-06-2014, 17:49
ik vind hem echt geen vechtershart hebben hoor.

R.D.N
21-06-2014, 18:23
Verhoeven is net als Gerges.

Nosferatu187
21-06-2014, 18:49
Verhoeven is net als Gerges.

precies

mario the count
21-06-2014, 22:17
Vind zowel Verhoeven als Gerges over een vechtershart beschikken.

Willem033
21-06-2014, 22:21
Enige wat Gerges heeft wat met een vechtershart te maken heeft is een tattoo.

mario the count
21-06-2014, 22:46
Enige wat Gerges heeft wat met een vechtershart te maken heeft is een tattoo.
Ik heb toch wel wat harde partijen van hem gezien hoor, hij kan incasseren als een gek en geeft niet zomaar op. De meeste lui op dat niveau beschikken over een vechtershart vind ik. Ga na een paar flinke KO's maar weer in de ring staan tegen de andere toppers, mensen zonder vechtershart doen dat niet. En dan heb ik het niet over een Sapp die gelijk in de foetus houding kruipt.

Willem033
21-06-2014, 23:04
Ik heb toch wel wat harde partijen van hem gezien hoor, hij kan incasseren als een gek en geeft niet zomaar op. De meeste lui op dat niveau beschikken over een vechtershart vind ik. Ga na een paar flinke KO's maar weer in de ring staan tegen de andere toppers, mensen zonder vechtershart doen dat niet. En dan heb ik het niet over een Sapp die gelijk in de foetus houding kruipt.

Ik snap wat je bedoelt Mario, en moet toegeven datbje enigszins gelijk hebt, maar ik heb het niet zo op Gerges.
Ik zet ook nirt op me rug soldier omdat ik een soldaat ben ;)

RedDawn
22-06-2014, 23:44
Hij gaat het opnemen tegen......Dewey Cooper.

Echt triest!

Pahlavan
22-06-2014, 23:45
:fp:

king
23-06-2014, 00:08
http://gifsection.com/wp-content/uploads/2013/04/chuck-headshake.gif

Nick2802
23-06-2014, 00:19
Pro badr groupies zullen hier vast een goede verklaring voor hebben, toch?

appelsap
23-06-2014, 01:27
Pro badr groupies zullen hier vast een goede verklaring voor hebben, toch?

Doekoe???

Nosferatu187
23-06-2014, 01:41
https://www.youtube.com/watch?v=bcuAw77J8_Y

tarantula
23-06-2014, 02:19
Hij is denk ik gewoon bang van de glory jongens als hij zeker van zichzelf was zou hij op zijn minst een degelijke tegenstander uitkiezen buiten glory hij is 29 hij vecht tegen of bijna 40ers of bijna 40er en iemand die niet van zijn kaliber is.

Tegenstrijdigheid aan de ene kant zegt hij het niet voor de geld te doen en aan de andere kant kaart hij het aan als de reden om niet voor glory te vechten. Tot de tijd dat hij blijft weglopen en zulke tegenstanders accepteerd zeg ik dat hij en bang is en niet zijn niveau heeft en dat hij wordt gesloopt door de jongens van glory, is het niet zo dan wil ik het tegendeel zien om te zien dat ik ongelijk heb.

Willm
23-06-2014, 02:31
Hij is denk ik gewoon bang van de glory jongens als hij zeker van zichzelf was zou hij op zijn minst een degelijke tegenstander uitkiezen buiten glory hij is 29 hij vecht tegen of bijna 40ers of bijna 40er en iemand die niet van zijn kaliber is.

Tegenstrijdigheid aan de ene kant zegt hij het niet voor de geld te doen en aan de andere kant kaart hij het aan als de reden om niet voor glory te vechten. Tot de tijd dat hij blijft weglopen en zulke tegenstanders accepteerd zeg ik dat hij en bang is en niet zijn niveau heeft en dat hij wordt gesloopt door de jongens van glory, is het niet zo dan wil ik het tegendeel zien om te zien dat ik ongelijk heb.

Badr die tegen Schilt, Overeem, Aerts, Bonjasky, Saki enzzzz heeft gestaan staat te trillen op zijn benen voor de Glory jongens

http://www.hippotoaster.com/wp-content/uploads/2009/08/16bageg1.jpg

Alsof hij zijn tegenstanders uitkiest. Als ik 3 ton voor een minuutje knokken zou krijgen, zou ik gelijk tekenen en daar zelfs twee minuten van maken.

appelsap
23-06-2014, 04:46
Ik heb niks met Badr en denk dat hij eigenlijk vast zou moeten zitten voor wat zaken waar hij niet voor vervolgd is, maar hij is een pro vechter en volgens mij begrijpt niet iedereen dat hier.

Willem033
23-06-2014, 04:59
Hater gonna hate in 3, 2, 1

willy123
23-06-2014, 08:12
Zonder 'haat' of zoiets, maar zijn er echt mensen die zo'n partij willen zien? Hier hoeft Badr niet eens voor te trainen..

Willem033
23-06-2014, 08:26
Toen Aerts tegen hem vocht waren de reacties volgens mij een stuk milder.

Kemal
23-06-2014, 08:29
2 threads over BH z'n nieuwe tegenstander bij elkaar gezet.

Leventdepevent
23-06-2014, 09:03
laat maar komen:
http://i1.wp.com/nationalreport.net/wp-content/uploads/2013/09/garrett-holeve.png (http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=7ppRbkYkmDZg5M&tbnid=AudUq62A4rwYcM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fnationalreport.net%2Fgarrett-holeve-mma-rematch-david-steffin%2F&ei=EcOnU7GSG8fROY7-gdgD&bvm=bv.69411363,d.ZGU&psig=AFQjCNH0popL185hDVA0SKe0KLlZ2Kcmog&ust=1403589758528417)

Flabbert
23-06-2014, 09:07
laat maar komen:
http://i1.wp.com/nationalreport.net/wp-content/uploads/2013/09/garrett-holeve.png

Badr ziet er fit uit!

LightHeavyWeight
23-06-2014, 10:17
Nou laat ik het zo zeggen, Badr mag vechten tegen wie hij wilt dus wie ben ik om daar wat van te vinden. Daarentegen heb ik het recht om niet te gaan kijken, het is bijna crimineel om tegen deze jongen te gaan vechten. Badr slaat hem dood, het is nog maar met moeite een heavyweight ook.
Ik als (ex)fan van Badr vind het jammer dat hij niet tegen de besten gaat vechten, veel plezier met het geld.

cornelus
23-06-2014, 10:21
Waar las ik dat hier nou over Dewey Cooper.. dat was toch een grap he?

arielhelwani
23-06-2014, 10:42
Hij is denk ik gewoon bang van de glory jongens als hij zeker van zichzelf was zou hij op zijn minst een degelijke tegenstander uitkiezen buiten glory hij is 29 hij vecht tegen of bijna 40ers of bijna 40er en iemand die niet van zijn kaliber is.

Tegenstrijdigheid aan de ene kant zegt hij het niet voor de geld te doen en aan de andere kant kaart hij het aan als de reden om niet voor glory te vechten. Tot de tijd dat hij blijft weglopen en zulke tegenstanders accepteerd zeg ik dat hij en bang is en niet zijn niveau heeft en dat hij wordt gesloopt door de jongens van glory, is het niet zo dan wil ik het tegendeel zien om te zien dat ik ongelijk heb.

Hoe weet jij of Glory Badr wel een aanbieding heeft gedaan?
Als ze hem dik betalen tekent Badr meteen.

Glory heeft Badr nodig, Badr heeft Glory niet nodig.

Overhand Right
23-06-2014, 12:52
Dewey wie?

Kemal
23-06-2014, 13:11
Dewey ?

Gezellig

tarantula
23-06-2014, 13:24
Hoe weet jij of Glory Badr wel een aanbieding heeft gedaan?
Als ze hem dik betalen tekent Badr meteen.

Glory heeft Badr nodig, Badr heeft Glory niet nodig.

Dat weet ik niet het was ook een aanname van mijzelf, ik ben een neutrale persoon die hele hype boeit mij niet het gaat mij erom dat ik een hele andere badr zie ik kan mij nog herrineren dat hij op een persconferentie van its showtime zei na jaren langen afwezigheid in amsterdam vanwege het uitfluiten tegen leko dat hij toen zei ik zei tegen simon ik wil in amsterdam vechten na jaren lange afwezigheid maar dan wel tegen de beste namelijk semmy schilt en sem was ook werkelijk de beste die tijd en hij deed het en sloeg hem de eerste ronde k.o.

Dat was de Badr die ik kon die de beste opzocht en niet om dubieuze redenen tegen zulke gasten als cooper gaat vechten en de serieuze jongens links laat liggen, ook vond ik hem in zijn eind tienerjaren begin 20 heel technisch vechten en op een gegeven moment technisch met k.o power dat zie ik niet meer terug.

Er is ook niemand die hier verder over spreekt van binnenuit niet glory en ik heb verder ook niks anders autentiek gehoord van insiders jammer want ik zie hem graag de heavyweight domineren of tenminste proberen.

Nick2802
23-06-2014, 13:58
Ach ja, dat is nu eenmaal het probleem van deze en vele andere sporten. Er wordt gevochten tegen opbod. Als de sport nou eens centraal georganiseerd werd dan was het al een ander verhaal. Zijn verleden heeft natuurlijk bewezen dat hij op sportief gebied veel kan, acties zoals in het verleden tegen Schilt is hij nu aan het uitmelken. Om het heel bot te stellen kan Badr dit imago eindeloos vasthouden en de dans tegen de huidige tops blijven ontlopen. Aan het einde van de streep heeft hij 300 winstpartijen en zijn zakken vol arab money. Sporten met hart en nieren komt in de commerciele wereld niet heel veel voor denk ik....

Nosferatu187
23-06-2014, 16:33
geef hem eens ongelijk dan? ik zou hetzelfde doen als ik badr was het gaat allemaal toch om het geld.

Willem033
23-06-2014, 16:40
Volgens mij heeft die Fred Sikking laatst ook van die Cooper gewonnen.
Wel mooie kans voor Cooper om na Sikking tegen een wereldvechter aan te treden

blackadder
23-06-2014, 21:25
Toen Aerts tegen hem vocht waren de reacties volgens mij een stuk milder.
Als Hari ook 40+ was en recentelijk nog wel tegen echte tegenstanders had gestaan zou men denk ik hier ook milder op reageren.

Nick2802
23-06-2014, 22:47
Volgens mij heeft die Fred Sikking laatst ook van die Cooper gewonnen.
Wel mooie kans voor Cooper om na Sikking tegen een wereldvechter aan te treden

misschien word er wel voor een pannenkoek betaald om in ieder geval een partij tegen publiekstrekker Hari te hebben? Mensen zouden zelfs geld betalen om badr te zien schijten...

thewatcher
23-06-2014, 23:38
Dewy Cooper dus...

FREE MURRAY
25-06-2014, 15:24
Die Cooper is oud en versleten. Ik had liever een rematch gezien tussen Badr Hari en Aerts! Maar goed aan de andere kant Aerts won ook niet van Cooper. Hij was wel dan geblesseerd aan z'n voet maar z'n stoten daar kon hij Aerts het verschil ook niet mee maken. Ik denk een zware ko voor Cooper of hij komt ook cashen net als Badr en zal na 1 stoot zoals Leko en Graham gaan liggen! Niet echt een partij om naar uit te kijken! Maar Badr z'n vorige prijzen geld was makkelijk verdient maar dit is helemaal easy money! Ik weet zkr dat Badr niet gaat trainen voor deze pot!

Nosferatu187
25-06-2014, 15:48
http://www.mikesgym.nl/store/image/cache/data/mikesgym2.jpeg-600x600.jpg

http://www.mikesgym.nl/store/image/cache/data/red.jpeg-600x600.jpg

http://www.mikesgym.nl/store/image/cache/data/walkout1.jpeg-600x600.jpg

arielhelwani
25-06-2014, 15:55
http://www.mikesgym.nl/store/image/cache/data/mikesgym2.jpeg-600x600.jpg

http://www.mikesgym.nl/store/image/cache/data/red.jpeg-600x600.jpg

http://www.mikesgym.nl/store/image/cache/data/walkout1.jpeg-600x600.jpg

Vooral die eerste is dikkk

e-type
25-06-2014, 20:16
vet hoor!


http://i58.tinypic.com/mcycsy.jpg

mario the count
25-06-2014, 21:25
vet hoor!


http://i58.tinypic.com/mcycsy.jpg

:lol: :lol:

Flabbert
25-06-2014, 23:09
vet hoor!


http://i58.tinypic.com/mcycsy.jpg

hahahh goeie soep

Willem033
26-06-2014, 03:24
misschien word er wel voor een pannenkoek betaald om in ieder geval een partij tegen publiekstrekker Hari te hebben? Mensen zouden zelfs geld betalen om badr te zien schijten...

Rare gedachtes heb jij zeg

Turboknecht
26-06-2014, 09:34
Rare gedachtes heb jij zeg

Het zegt wel wat over de fanboys hier. Ze zouden hem zelfs willen zien schijten. Sterker nog, ze zouden er voor betalen. Persoonlijk zou ik dan liever naar de dierentuin gaan om een nijlpaard te zien schijten. Dat schijnt best spectaculair te zijn.


http://youtu.be/PSKQ3ZNQ_O8

Nick2802
26-06-2014, 13:40
Rare gedachtes heb jij zeg

Hoe zie jij het dan Willem? waarom zou je in hemelsnaam Cooper neerzetten? Gaat het hier dan om een vette partij tussen 2 vechters of zet je deze partij voor 1 vechter op je gala om zelf ook je Arab Money te pakken?

Dus wat jij claimt, Cooper verliest eerder van Sikking en met alle respect dit is dus geen wereldniveau. er wordt imo een pannekoek voor badr gehaald om hem neer te zetten op hun gala. in mijn ogen dus een totaal interessante match, kan je net zo goed kijken naar hou hij zit te schijten, live per ppv.

De harde kern van Badr kunnen wel alles ombuigen of goedpraten of zelfs gooien met Aerts won ook niet van Cooper en dat soort shit. Aan de andere kant kunnen ze zich afvragen waarom sportman (dus niet zakelijke) Badr, deze wedstrijden zou willen. Het lijkt me dat je namelijk niet fan bent van een zakenman, toch? Ben je dan fan van iemand die nu nog even zijn geld binnenharkt of ben je fan van resultaten uit het verleden?

Tony Galento
26-06-2014, 14:23
de laatste tien partijen negen verloren en één onbeslist.

tegen aerts op één been.

leuke pot. :)

Willem033
26-06-2014, 14:39
Hoe zie jij het dan Willem? waarom zou je in hemelsnaam Cooper neerzetten? Gaat het hier dan om een vette partij tussen 2 vechters of zet je deze partij voor 1 vechter op je gala om zelf ook je Arab Money te pakken?

Dus wat jij claimt, Cooper verliest eerder van Sikking en met alle respect dit is dus geen wereldniveau. er wordt imo een pannekoek voor badr gehaald om hem neer te zetten op hun gala. in mijn ogen dus een totaal interessante match, kan je net zo goed kijken naar hou hij zit te schijten, live per ppv.

De harde kern van Badr kunnen wel alles ombuigen of goedpraten of zelfs gooien met Aerts won ook niet van Cooper en dat soort shit. Aan de andere kant kunnen ze zich afvragen waarom sportman (dus niet zakelijke) Badr, deze wedstrijden zou willen. Het lijkt me dat je namelijk niet fan bent van een zakenman, toch? Ben je dan fan van iemand die nu nog even zijn geld binnenharkt of ben je fan van resultaten uit het verleden?

Wat een verhaal jochie. Ik ben net me nest uit. Reageer later wel

blackadder
26-06-2014, 14:55
kan je net zo goed kijken naar hou hij zit te schijten, live per ppv.



https://www.youtube.com/watch?v=u5HOt0ZOcYk

Budokan
26-06-2014, 20:01
Hoor net dat niemand anders tegen Badr durfde ...

blackadder
26-06-2014, 21:08
Hoor net dat niemand anders tegen Badr durfde ...
Zelfs Badr Hari niet.