PDA

View Full Version : Glory 17: Los Angeles + Last Man Standing | Results **SPOILER**



Kemal
22-06-2014, 08:53
Glory 17 Los Angeles

Main card
Mirko Cro Cop def. Jarrell Miller via unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
Gabriel Varga def. Shane Oblonsky via unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Andy Ristle def. Ky Hollenbeck via KO (left hook) at 0:35 of round one
Shane Oblonsky def. Marcus Vinicius via unanimous decision (29-26, 29-26, 29-26)
Gabriel Varga def. Yodkhunpon Sitmonchai via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)


Undercard
Mike Lemaire def. Dustin Jacoby via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
Ron Cruz def. Sonny Singh via unanimous decision (38-37, 38-37, 39-36)
Brian Bruns def Joe Davis via TKO (strikes) at 1:10 of round two
Spencer Mix def. Jules Wallace via unanimous decision (40-36, 40-36, 39-37)
Jay Alvarez def. Chris Henry via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)

Kemal
22-06-2014, 08:54
Last Man Standing

Rico Verhoeven def Daniel Ghita via unanimous dec (49-46, 49-46, 48-47)
Joseph Valtellini def Marc de Bonte via unanimous dec (47-46 x 3)
Tournament Final: Levin def Schilling via unanimous dec (29-26, 29-26, 29-26) new Middleweight champion
Semi final: Levin def Verlinden via unanimous dec (30-27 x 3)
Semi final: Schilling def Barrett via split dec (29-28, 30-27, 28-29)
Artem Levin def Alex Pereira via unanimous dec (30-27, 30-27, 30-27)
Joe Schilling def. Simon Marcus via KO in extra round 2:41
Wayne Barrett def Bogdan Stoica via KO RD 3 0:58
Filip Verlinden def Melvin Manhoef via unanimous dec (30-27, 30-27, 28-28)

mario the count
22-06-2014, 09:05
Levin toch gewonnen dus, nice!
Rico ook weer gewonnen, ben benieuwd naar de beelden.

MB667
22-06-2014, 10:14
Hoe haal je die spoiler iconen eraf

Jeru
22-06-2014, 10:23
Hoe haal je die spoiler iconen eraf

Normaal gesproken door op die spoiler button te klikken.

MB667
22-06-2014, 10:38
Op mijn ipad niet

MB667
22-06-2014, 10:39
Oeps. Iets te ongeduldig.moest iets langer indrukken :)

Willem033
22-06-2014, 12:09
Zaten een aantal hele vreemde beslissingen tussen.
En een aantal hele dikke partijen.
De beste Glory tot nu toe.
Alleen een beetje jammer dat tijdens Verhoeven Ghita de stream eruit viel.

Willem033
22-06-2014, 12:23
De Bonte werd zwaar bestolen van de winst tegen Schilling.
Schilling daarentegen maakte een mogelijke KO of the year.
Na al die "bad blood" tussen Verhoeven en Ghita zou je aan knal partij verwachten, maar het was meer een veredeld sparpartijtje.
En heel eerlijk gezegd had het me niets verbaasd als Ghita de winst had gekregen.
Levin is een super vechter met een hele aparte style, maar echt een beest.
Kortom ondanks een aantal rare beslissingen was dit echt een super event.
En heel eerlijk gezegd had ik toch een beetje het oude k1 gevoel.
Glory is goed bezig en hoop dat ze het financieel volhouden.

Nosferatu187
22-06-2014, 16:36
wat gaat ghita nu dan voor smoesje verzinnen?

Willem033
22-06-2014, 18:12
Denk niet dat hij smoesjes hoeft te verzinnen.
Denk dat we het beste van Ghita gezien hebben.
Gewoon een goede subtopper die net boven Gerges en boven cancrusher Zimmerman staat.
Met het doodgaan van de K1 lijkt het wel of de echte heavyweight toppers ook uitgestorven zijn.
Ik zie voorlopig ook geen nieuwe lichting Hari's, Aertsen of hoosten opstaan.

Nosferatu187
22-06-2014, 18:48
exactly net boven cancrusher.

willy123
22-06-2014, 19:14
Verhoeven vs Ghita was idd een vreselijk saaie partij. Allebei even weinig scores...

Wheelie
22-06-2014, 21:33
De Bonte werd zwaar bestolen van de winst tegen Schilling.

Het was tegen Valtellini ;)

Denk dat Nieky Holzken hier weer kampioen gaat worden

RedDawn
22-06-2014, 21:38
Verhoeven vs Ghita was idd een vreselijk saaie partij. Allebei even weinig scores...

Misschien hadden ze wat minder moeten twitteren en meer trainen. Wat een wanprestatie van beiden was dat zeg.

mario the count
22-06-2014, 22:55
Heb de partij nog niet gezien, maar het was niet best dus.

tarantula
22-06-2014, 23:03
Misschien hadden ze wat minder moeten twitteren en meer trainen. Wat een wanprestatie van beiden was dat zeg.

Ik zie dat verhoeven heeft gewonnen hoe zit dat als ze beide evenveel of weinig scoorde, ik zelf heb de partij nog niet gezien.

hypergiant
22-06-2014, 23:06
Mooie event! Levin is een beest en ik heb het gevoel dat ie niet eens alles heeft laten zien. Het was gisteren vooral de linkerhoek en zijn gave om aanvallen te ontwijken.

Willem033
23-06-2014, 01:21
Het was tegen Valtellini ;)

Denk dat Nieky Holzken hier weer kampioen gaat worden

Klopt ja, haalde ze even door elkaar.
Verder een super event hoor.
Maar wie heeft de partij Verhoeven vs Ghita ook gezien?
De partij had ook naar Ghita kunnen gaan.
Ik zeg een derde match.

tarantula
23-06-2014, 02:12
Klopt ja, haalde ze even door elkaar.
Verder een super event hoor.
Maar wie heeft de partij Verhoeven vs Ghita ook gezien?
De partij had ook naar Ghita kunnen gaan.
Ik zeg een derde match.

Ik snap niet waarom er geen draw bestaat dit was dus duidelijk een draw geen echte winnaar beide evenveel gedaan, ik kijk niet naar vooruit lopen maar naar wat er daadwerkelijk wordt gescoord na mijn optiek.

Met dit formule gaat rico snel gekraakd worden namelijk alleen vooruit lopen en proberen veel te werken hij zal vroeg of laat iemand tegen komen met net zo veel lucht en die ook punten wil blijven pakken en mischien wel met een stoot in huis dan heeft hij een probleem, of iemand die veel beweegt en in en uit gaat en hem te slim af is.

Ik denk niet dat hij lang blijft als prince .

Willm
23-06-2014, 02:33
Verhoeven en Ghita man man man en dat noemt zich de "top"

Nosferatu187
23-06-2014, 02:46
Verhoeven en Ghita man man man en dat noemt zich de "top"


https://www.youtube.com/watch?v=oIDupDEO6z0

cornelus
23-06-2014, 10:32
https://www.youtube.com/watch?v=oIDupDEO6z0
Ik wil ook niet al te betweterig klinken, maar het lijkt er toch wel op dat Ghita zich niet echt meer door ontwikkeld heeft. Hij kwam ineens op als een mogelijk spectaculaire zwaargewicht, maar dat momentum lijkt nu wel heel ver weg. Best wel jammer eigenlijk.

Willem033
23-06-2014, 11:13
Ik wil ook niet al te betweterig klinken, maar het lijkt er toch wel op dat Ghita zich niet echt meer door ontwikkeld heeft. Hij kwam ineens op als een mogelijk spectaculaire zwaargewicht, maar dat momentum lijkt nu wel heel ver weg. Best wel jammer eigenlijk.

Klopt, hij heeft wen leuk record en een leuk KO ratio maar als je er naar kijkt naar wie hij verslagen heeft dan valt het weer tegen.
Het is gewoon een bikkelharde oostblokker die af en toe een super partij vecht en iemand binnen 30 seconde KO kan slaan maar ik denk dat nu na de Verhoeven rematch wel aangenomen mag worden dat hij niet tot de absolute wereldtop heeft behoort.
Hij heeft 4 keer tegen de absolute wereldtop gevochten en 4 keer verloren. 2 keer tegen Saki en 2 keer tegen Schilt.
Rico is nu ook wereldtop (bij gebrek aan beter) en ook daar heeft hij 2 keer van verloren nu.
Ik probeer hem helemaal niet af te kraken of te haten want ik kijk graag naar zijn partijen maar hij is een momenteel de Junior dos Santos van de UFC, de eeuwige 2e.

Lionheart
23-06-2014, 13:18
Manhoef verloren maar wel gestreden zoals altijd. A true warrior!

mario the count
23-06-2014, 13:47
Ik wil ook niet al te betweterig klinken, maar het lijkt er toch wel op dat Ghita zich niet echt meer door ontwikkeld heeft. Hij kwam ineens op als een mogelijk spectaculaire zwaargewicht, maar dat momentum lijkt nu wel heel ver weg. Best wel jammer eigenlijk.

echt jammer, van hem had ik echt hele hoge verwachtingen.Ik weet nog wel dat hij zowat een heel toernooi op lowkicks won.
Ik kan niet wachten totdat spong weer volledig hersteld is, de LHW klasse bij Glory is wel de mooiste nu.

Nosferatu187
23-06-2014, 15:01
ghita heeft het nu echt afgedaan voor mij.

Guytje
23-06-2014, 15:46
Mooi event, mooie beelden, zat goed in elkaar..8 man tornooi was spannend!! De Bonte vs Valtellini was berepartij!! Die Gabriel Varga vond ik ook leuk. Lachen met Bonjasky wel die moest zoeken achter woorden, zinnen die dan volledig verkeerd doorkwamen..Maar is ook niet makkelijk natuurlijk. Weet er iemand hoeveel mensen er in die zaal zaten?

RedDawn
23-06-2014, 16:07
Mooi event, mooie beelden, zat goed in elkaar..8 man tornooi was spannend!! De Bonte vs Valtellini was berepartij!! Die Gabriel Varga vond ik ook leuk. Lachen met Bonjasky wel die moest zoeken achter woorden, zinnen die dan volledig verkeerd doorkwamen..Maar is ook niet makkelijk natuurlijk. Weet er iemand hoeveel mensen er in die zaal zaten?

Een kleine 5000, van wie naar schijnt de helft gratis kaarten had gekregen.

Willem033
23-06-2014, 16:43
Las op een buitenlands forum van iemand die er geweest was dat er tijdens de ppv geluidsopname van juichend publiek werd afgespeeld

Djoggo
23-06-2014, 16:47
Manhoef verloren maar wel gestreden zoals altijd. A true warrior!Ik vond het opmerkelijk dat die Amerikaan (Joe Schillings) na een knock-down een extra ronde kreeg nadat hij redelijk terug kwam en Melvin niet...

En over Ghita ik denk dat de reden voor zijn matige prestatie ook de schuld is van zijn trainer (Erik).
Tussen de rondes viel het mij namelijk op dat hij tegen Ghita bleef zeggen doe rustig aan laat hem maar komen etc.

Ik vind juist dat Ghita's kracht is om gelijk vanaf de eerste ronde agressief op de aanval te gaan (net zoals tegen Zimmerman). Nu ging hij afwachten en iedereen weet dat Ghita geen comeback vechter is en na een aantal rondes ook is uitgeput...

Kemal
23-06-2014, 16:49
Las op een buitenlands forum van iemand die er geweest was dat er tijdens de ppv geluidsopname van juichend publiek werd afgespeeld

hahaha omg..

Nosferatu187
23-06-2014, 16:58
Ik vond het opmerkelijk dat die Amerikaan (Joe Schillings) na een knock-down een extra ronde kreeg nadat hij redelijk terug kwam en Melvin niet...

En over Ghita ik denk dat de reden voor zijn matige prestatie ook de schuld is van zijn trainer (Erik).
Tussen de rondes viel het mij namelijk op dat hij tegen Ghita bleef zeggen doe rustig aan laat hem maar komen etc.

Ik vind juist dat Ghita's kracht is om gelijk vanaf de eerste ronde agressief op de aanval te gaan (net zoals tegen Zimmerman). Nu ging hij afwachten en iedereen weet dat Ghita geen comeback vechter is en na een aantal rondes ook is uitgeput...

dit is wel heel makkelijk de trainer de schuld geven.

Willm
23-06-2014, 23:46
Las op een buitenlands forum van iemand die er geweest was dat er tijdens de ppv geluidsopname van juichend publiek werd afgespeeld
Klopt ahahahah

Vond die ontlading bij Levin op het einde prachtig om te zien. Wat was er trouwens met Bonjasky? Zat de hele tijd te stotteren en kwam er maar niet uit, Jo Bonten zou het beter doen.

Bloeba
24-06-2014, 02:51
Ik merk dat er nogal een geteleursteld gevoel heerst onder de overwinning van rico en de prestatie van ghita. Ergens wel mooi dat er naar kickboks prestaties word gekeken en niet naar afkomst ookal is het meerendeel hollander op dit forum.

Willem033
24-06-2014, 04:03
Ik merk dat er nogal een geteleursteld gevoel heerst onder de overwinning van rico en de prestatie van ghita. Ergens wel mooi dat er naar kickboks prestaties word gekeken en niet naar afkomst ookal is het meerendeel hollander op dit forum.
Slaat dat nou op.
ken mij het nou schelen wat de afkomst van een vechter is.
als ze maar goede partijen neer zetten.

mario the count
24-06-2014, 09:07
Ik merk dat er nogal een geteleursteld gevoel heerst onder de overwinning van rico en de prestatie van ghita. Ergens wel mooi dat er naar kickboks prestaties word gekeken en niet naar afkomst ookal is het meerendeel hollander op dit forum.
WTF :lol: Remy?

ChingChong
24-06-2014, 12:51
De Bonte had dat duidelijk gewonnen. Waar kan je vinden wat de jury per ronde heeft gescoord??

blackadder
24-06-2014, 13:15
Las op een buitenlands forum van iemand die er geweest was dat er tijdens de ppv geluidsopname van juichend publiek werd afgespeeld
Ik las op hetzelfde buitenlandse forum dat de zaal tot 70%-80% gevuld was.

BIG Lebowski
25-06-2014, 00:56
Glory is voor mij eenoog in het land der blinden. It's showtime en K1 was op alle fronten beter: gevechten, openbaarheid en bovenal de It's Showtime gevechten in NL. Jammer dat Glory zijn afkomst en fans in NL verloochent; het is toch allemaal begonnen in het gezellige Breda. Opdoeken en doorstarten met échte liefhebbers.

Willem033
25-06-2014, 01:25
Ik las op hetzelfde buitenlandse forum dat de zaal tot 70%-80% gevuld was.

Als daarvan de helft gratis kaarten heeft gehad isbhet natuurlijk 1 grote aanfluiting geweest
Ben benieuwd naar de cijfers van de ppv.

pwie
25-06-2014, 02:46
Ze blijven ook maar naar Amerika gaan terwijl het hier in Europa toch veel meer leeft

Atila
25-06-2014, 08:23
Ze willen Amerika warm krijgen voor de sport en dat kan alleen maar door de gala's daar te houden, met Amerikaanse vechters. Want daar zit het grote geld. Het echt grote geld zit in het Oostblok en het Midden-Oosten, dus verwacht maar dat er binnen no-time een organisatie komt, die wel deze kant op komt. Of in ieder geval in de buurt.