PDA

View Full Version : Overeem vs Miocic



S.B.
24-06-2014, 07:18
Mma Finest.
Alistair Overeem vs. Stipe Miocic to headline UFC Fight Night in Connecticut, September 5.

Weet niet of dit al bevestigd is door de UFC maar is dit niet een match voor Overeem waarin alleen maar te verliezen valt?

Kemal
24-06-2014, 07:46
Dikke pot hoor!

Leventdepevent
24-06-2014, 07:49
vind het alles behalve een dikke pot

LightHeavyWeight
24-06-2014, 08:03
Klotepartij.

Tony
24-06-2014, 08:41
Ik mag hopen dat Overeem deze in de eerste of tweede ronde pakt, en zich niet laat verleiden tot een brawl.
Overeem heeft enkel te verliezen in deze.

Ton
24-06-2014, 10:01
Dus niet 20 september in Japan, en tegen een tegenstander waarin ie alleen kan 'winnen' als ie hem binnen de eerste ronde sloopt... Pffffff

king
24-06-2014, 10:11
Mooie partij om te zien waar Overeem op dit moment staat.

e-type
24-06-2014, 10:35
Moet ie JDS maar accepteren.

Tykill
24-06-2014, 11:17
Overeem is lekker zijn carriere aan het vergooien. Zijn prima is al lang voorbij. Een beetje JDS ducken en ik zie hem nog verliezen van Miocic ook.

VivaLaStef
24-06-2014, 12:37
Jammer dat degene die nu weer over hem zitten te ouwehoeren straks weer z'n grootste fan zijn als hij heeft gewonnen

Chane
24-06-2014, 12:48
Miocic staat boven Overeem in de ranking, dus op zich een goeie pot.
Hij moet m natuurlijk wel overtuigend finishen ;)

Hierna het echte werk!

mario the count
24-06-2014, 13:26
ik weet niet in wat voor vorm overeem verkeert maar hij moet van miocic kunnen winnen, zeker nu hij met toppers traint ipv zich afzonderen van de toppers.

ijsbier
24-06-2014, 14:16
ik weet niet in wat voor vorm overeem verkeert maar hij moet van miocic kunnen winnen, zeker nu hij met toppers traint ipv zich afzonderen van de toppers.

Zeker een dikke pot, ik zie die Miocic nog best eens een keer kampioen worden.

K-1sunstarr
24-06-2014, 16:24
Jammer dat degene die nu weer over hem zitten te ouwehoeren straks weer z'n grootste fan zijn als hij heeft gewonnen

Ja inderdaad :lol:

yuko
24-06-2014, 17:35
Ik vind dit eigenlijk niet zo slechte match up. Die Miocic is nou ook niet bepaald een conditie beest en voor de rest vind ik Overeem op alle facetten beter.

Guytje
24-06-2014, 18:42
Hele goeie Matchup!! Goeie test!!

S.B.
24-06-2014, 18:47
Voor Miocic ja...

Willem033
24-06-2014, 19:06
Zeker een dikke pot, ik zie die Miocic nog best eens een keer kampioen worden.

Zolang Cain en JDS er nog zijn zie ik Miocic never nooit kampioen worden.
Tegen welke top 10 vechter heeft hij gevochten en dusdanig gefinished of dominant gewonnen dat je kan zeggen dat die ooit het ufc goud om ze middel krijgt.
het is een leuke vechter maar imo is Struve stukken beter.


En idd zoals hierboven al word aangegeven, Miocic staat boven in de rankings dus een win op Miocic brengt hem zeker dichterbij een titel gevecht.
alleen is het overduidelijk dat Alistair probeert in zijn weg naar een titel gevecht JDS probeert te ontlopen.
Ik vind het ook niet gek want die JDS is een monster.

hankmoody
24-06-2014, 21:38
Ducking JDS? Hoe weet je dat zo zeker dan !

Anyway Alistair kan dit makkelijk hebben. Okal wordt het geen finish, Alistair is op alle gebieden beter.

BIG Lebowski
24-06-2014, 23:40
Overeem is lekker zijn carriere aan het vergooien. Zijn prima is al lang voorbij. Een beetje JDS ducken en ik zie hem nog verliezen van Miocic ook.

Prime voorbij? Als hij wat minder cocky vecht zoals tegen Big foot en Browne pakt ie ze allemaal. Mooi dit gevecht! Hoe meer hij vecht hoe sneller hij een 4e (!) grote titel kan pakken.

Guytje
24-06-2014, 23:46
Er zijn geen makkelijke tegenstanders meer voor Overeem. Ben vooral benieuwd of we iets gaan zien van de verandering van kamp en spijs. Hopelijk heeft Overeem nu eindelijk iemand die hem zegt wat te doen en niet omgekeerd. En dat ie het vertrouwen vind in z'n team en omgekeerd. Ik geloof nog steeds heilig dat een vechter één iemand boven hem moet staan hebben die als ze hem vragen om door een muur te lopen dat ie dat ook doet. Je overstijgt jezelf als vechter in een ring/kooi als je voor je team/trainer door die muur wil. Heeft allemaal met wederzijds vertrouwen te maken en kan me dan ook voorstellen dat op dat niveau waar veel geld mee bepaald hoe en waar je staat dat het dan moeilijk is om ook daadwerkelijk dat vertrouwen nog aan iemand te geven. Ik hoop het in ieder geval voor hem zodat we toch nog wat berepartijen van hem te zien krijgen. En wie weet dan toch nog die kans op de titel..Ik wil het wel hopen voor hem!!

Pahlavan
25-06-2014, 00:00
Prime voorbij? Als hij wat minder cocky vecht zoals tegen Big foot en Browne pakt ie ze allemaal. Mooi dit gevecht! Hoe meer hij vecht hoe sneller hij een 4e (!) grote titel kan pakken.

Overeem zal geen UFC titel winnen.

Willem033
25-06-2014, 00:23
Ducking JDS? Hoe weet je dat zo zeker dan !

Anyway Alistair kan dit makkelijk hebben. Okal wordt het geen finish, Alistair is op alle gebieden beter.
Verdiep je even in de historie van JDS en Alistair dan weet je het ook zeker.

Klassikl
25-06-2014, 00:27
Leuke partij. Enige waar Overeem echt voor moet oppassen is dat Miocic geen rondjes om hem heen probeert te lopen in een mogelijke ronde 2/3.

SpelPlan
25-06-2014, 03:52
Miocic moet flink op z'n tellen passen. Op dit moment is Overeem zeker z'n meerdere. Helaas weten we uit ervaring dat een KO in een klein hoekje zit en heeft Miocic zeker een kans.

Dit gevecht winnen houdt hem zeker in de mix van de vechters die mogelijk voor een title kunnen gaan maar gaat hem geen title shot verdienen zoals winnen van JDS wel had kunnen doen. Zonde dus, heb het gevoel dat Overeem in de overtime van z'n carriere zit en zie hem liever de kortste weg naar de titlel nemen.

Enige reden die ik me zou kunnen voorstellen en ik hoop dat dat het is, is dat ze vanuit zijn kamp liever eerst een keer een top tiener ipv een top drieer wilde hebben om aan elkaar te wennen en eventuele kinderziektes eruit te halen.

Anyhoo, War Overeem!

LightHeavyWeight
25-06-2014, 07:17
Miocic moet flink op z'n tellen passen. Op dit moment is Overeem zeker z'n meerdere. Helaas weten we uit ervaring dat een KO in een klein hoekje zit en heeft Miocic zeker een kans.

Dit gevecht winnen houdt hem zeker in de mix van de vechters die mogelijk voor een title kunnen gaan maar gaat hem geen title shot verdienen zoals winnen van JDS wel had kunnen doen. Zonde dus, heb het gevoel dat Overeem in de overtime van z'n carriere zit en zie hem liever de kortste weg naar de titlel nemen.

Enige reden die ik me zou kunnen voorstellen en ik hoop dat dat het is, is dat ze vanuit zijn kamp liever eerst een keer een top tiener ipv een top drieer wilde hebben om aan elkaar te wennen en eventuele kinderziektes eruit te halen.

Anyhoo, War Overeem!

En zo is het precies.

ChingChong
25-06-2014, 10:23
Ik zie overeem dit niet winnen

Willem033
25-06-2014, 10:52
Waarom zou Overeem dit niet winnen, die Stipe is een leuke vechter maar heeft nog nooit tegen een top 10 vechter gevochten.
Hoeveel partijen heeft die gast eigenlijk gedraaid?
Alistair is op elk vlak beter en heeft 10 keer meer ervaring.
Denk een finish in de eerste ronde.
het word weer eens tijd voor een gruwelijke standing guillotine.

Turboknecht
25-06-2014, 11:48
Struve sloeg Miocic tegen het canvas. Ik denk dat Overeem dat ook gaat doen. De titel gaat hij echter nooit meer pakken. JDS krijgt hij niet klein en Velasquez ook niet. Ik denk dat Werdum ook van Overeem wint in een derde partij tussen hen.

ChingChong
25-06-2014, 12:23
Overeem is te statisch en ik zie hem Miocic niet KOen of submitten. Alleen in de clinch wint overeem. Ik denk dat Miocic ook gewoon een veel hardere werker dan overeem, zoals frank mir de partij uiteindelijk weggaf zal miocic niet doen.

Turboknecht
25-06-2014, 13:03
Ik ben wel benieuwd wat zijn move naar Jackson's gaat doen. Hij zal toch anders gaan vechten waarschijnlijk.

amilster
25-06-2014, 13:25
Ik ben wel benieuwd wat zijn move naar Jackson's gaat doen. Hij zal toch anders gaan vechten waarschijnlijk.

Ik ben ook wel benieuwd naar de invloed van camp Jackson op de stijl en strategie van AO.
denk ook dat zijn cardio weet wat beter zal zijn (althans dat hoop ik)
Ik zie er in iedergeval met vertrouwen naar uit
WAR Allister!

FREE MURRAY
25-06-2014, 14:19
Overeem wint dit makkelijk! Wij zijn te makkelijk gaan denken over Alister door 2 verlies partijen die hij makkelijk had kunnen winnen! Die knietjes van Overeem gaan het werk voor hem doen! Niemand die zulke knietjes kan uitdelen!

Turboknecht
25-06-2014, 14:50
Ik ben ook wel benieuwd naar de invloed van camp Jackson op de stijl en strategie van AO.
denk ook dat zijn cardio weet wat beter zal zijn (althans dat hoop ik)
Ik zie er in iedergeval met vertrouwen naar uit
WAR Allister!

Aan de andere kant. Travis Browne's cardio was drie keer niks tegen Werdum. Maar goed, we zullen het gaan zien.

LightHeavyWeight
25-06-2014, 15:04
Aan de andere kant. Travis Browne's cardio was drie keer niks tegen Werdum. Maar goed, we zullen het gaan zien.

Kwam dat ook niet door een gebroken rib? hij zag er al heel snel heel futloos uit terwijl hij in andere partijen toch echt een bikkel was. Hij is ook niet veel zwaarder dan dat hij van nature zou zijn dus pure cardio moet geen probleem zijn. Hij ademde ook vol door zijn buik al in de eerste ronde.

Maar het maakt niet uit want Alistair slaat hem in de eerst ronde helemaal verrot. Eerste twee minuten beetje hard raken en rustig opbouwen en daarna sloopt hij die Stipe.

pronk
25-06-2014, 17:20
Verdiep je even in de historie van JDS en Alistair dan weet je het ook zeker.

Idd daar hoef je geen Einstein voor te zijn.

Ralph
25-06-2014, 21:17
Ok, ben benieuwd. Als ie maar niet meteen weer een lange vakantie wil na de partij! Zou slim zijn om wat momentum op te bouwen denk ik; hij is de jongste niet meer.

su-dai
25-06-2014, 21:20
Er zijn geen makkelijke tegenstanders meer voor Overeem. Ben vooral benieuwd of we iets gaan zien van de verandering van kamp en spijs. Hopelijk heeft Overeem nu eindelijk iemand die hem zegt wat te doen en niet omgekeerd. En dat ie het vertrouwen vind in z'n team en omgekeerd. Ik geloof nog steeds heilig dat een vechter één iemand boven hem moet staan hebben die als ze hem vragen om door een muur te lopen dat ie dat ook doet. Je overstijgt jezelf als vechter in een ring/kooi als je voor je team/trainer door die muur wil. Heeft allemaal met wederzijds vertrouwen te maken en kan me dan ook voorstellen dat op dat niveau waar veel geld mee bepaald hoe en waar je staat dat het dan moeilijk is om ook daadwerkelijk dat vertrouwen nog aan iemand te geven. Ik hoop het in ieder geval voor hem zodat we toch nog wat berepartijen van hem te zien krijgen. En wie weet dan toch nog die kans op de titel..Ik wil het wel hopen voor hem!!

guyke!
X2!

YoMarK
26-06-2014, 10:07
Lees net op de Twitter van Helwani dat Miocic geblesseerd is, en dat het voor deze datum in ieder geval niet doorgaat. :(

S.B.
26-06-2014, 10:13
JDS BRING IT ON!!!

king
26-06-2014, 14:32
JDS BRING IT ON!!!

YES!

http://cageofbones.com/wp-content/uploads/2013/03/cigano-e-overeem.bmp

Klassikl
26-06-2014, 15:01
Tegen JDS zou geweldig zijn! Dana make it happen

king
26-06-2014, 16:32
Tegen JDS zou geweldig zijn! Dana make it happen

Zou top zijn, maar denk dat Alistair dan ineens weer een geblesseerde kleine teen heeft... ;)

kendamac
26-06-2014, 16:58
Gaf hem een kans tegen Miocic maar als hij tegen JDS moet dan zie ik het somber in voor hem.

mario the count
27-06-2014, 08:08
JDS zou mooi zijn. Winst of verlies, een gave partij wordt het sowieso.

Klassikl
27-06-2014, 10:33
Zou top zijn, maar denk dat Alistair dan ineens weer een geblesseerde kleine teen heeft... ;)

Ik vrees het eigenlijk ook. Maar jezus wat zou dat een partij zijn.

rene37
27-06-2014, 17:06
Zou top zijn, maar denk dat Alistair dan ineens weer een geblesseerde kleine teen heeft... ;)


Ik vrees het eigenlijk ook.

Heb je tegen de beste in de wereld gevochten voor een periode van pak 'm beet 12 jaar en word er zo over je gesproken op een forum...Vinden jullie dit nu zelf niet triest? Ben ik serieus benieuwd naar. Ik quote nu even deze 2 reacties maar er zijn er meerdere natuurlijk waar dit op van toepassing is.

Willm
27-06-2014, 17:39
Heb je tegen de beste in de wereld gevochten voor een periode van pak 'm beet 12 jaar en word er zo over je gesproken op een forum...Vinden jullie dit nu zelf niet triest? Ben ik serieus benieuwd naar. Ik quote nu even deze 2 reacties maar er zijn er meerdere natuurlijk waar dit op van toepassing is.
Tjah het opzichtige ducken van JDS en het uitdagen van uitgerangeerde Lesnar, hebben natuurlijk ook niet echt geholpen bij de beeldvorming. Al zie ik Overeem dit makkelijk winnen, win by overkill! War!

Willem033
27-06-2014, 18:20
Heb je tegen de beste in de wereld gevochten voor een periode van pak 'm beet 12 jaar en word er zo over je gesproken op een forum...Vinden jullie dit nu zelf niet triest? Ben ik serieus benieuwd naar. Ik quote nu even deze 2 reacties maar er zijn er meerdere natuurlijk waar dit op van toepassing is.

Hoe bedoel je word er zo over hem gesproken?
Ik hoop dat hij Miocic sloopt maar als je niet inziet dat hij JDS ontloopt dan moet je bij jezelf te raden gaan.

Wheelie
27-06-2014, 18:45
The Reem ontloopt niemand ;) , eens met rene

Willem033
27-06-2014, 18:55
Als the reem niemand ontloopt. JdS zoekt nog een tegenstander

Wheelie
27-06-2014, 19:51
Als the reem niemand ontloopt. JdS zoekt nog een tegenstander

Bel Dana White ;)

Willem033
27-06-2014, 20:38
Bel Dana White ;)

daar zul jij makkelijker mee in contact komen dan ik ;)

e-type
27-06-2014, 23:22
The Reem ontloopt niemand ;) , eens met rene

Ehm. Wel de dopingcontroleur tijdens een persconferentie... ;)

BIG Lebowski
28-06-2014, 01:13
Het zou fijn zijn als Alistair ons allemaal eens uitlegt waarom hij JDS ontloopt. Ik denk dat hij dat niet eens uit kan leggen. Om de simpele reden dat ie geen enkele reden heeft om JDS te ontlopen.

Pahlavan
28-06-2014, 01:31
Ehm. Wel de dopingcontroleur tijdens een persconferentie... ;)

Lol:lol: True...

Klassikl
28-06-2014, 09:58
Heb je tegen de beste in de wereld gevochten voor een periode van pak 'm beet 12 jaar en word er zo over je gesproken op een forum...Vinden jullie dit nu zelf niet triest? Ben ik serieus benieuwd naar. Ik quote nu even deze 2 reacties maar er zijn er meerdere natuurlijk waar dit op van toepassing is.

Nee, ik vind het niet triest. Ik heb respect voor alle mannen en vrouwen die de ring in durven te stappen. Maar dit betekend toch niet dat ik ze niet meer kritisch mag volgen? Ik geloof geen moment dat hij bang is voor JDS, daarvoor heeft hij al met te veel goede gasten in de ring gestaan. Wel dat hij deze partij al 3/4 keer geprobeerd is te maken en dat eigenlijk elke keer door Overeem het niet doorging. En dat ik vrees dat Overeem op dit moment totaal niet op deze partij zit te wachten, oftewel dat hij deze partij niet zal aannemen. Terwijl het de tofste partij zou zijn die er op het moment is in de HW.

LightHeavyWeight
28-06-2014, 10:34
Nee, ik vind het niet triest. Ik heb respect voor alle mannen en vrouwen die de ring in durven te stappen. Maar dit betekend toch niet dat ik ze niet meer kritisch mag volgen? Ik geloof geen moment dat hij bang is voor JDS, daarvoor heeft hij al met te veel goede gasten in de ring gestaan. Wel dat hij deze partij al 3/4 keer geprobeerd is te maken en dat eigenlijk elke keer door Overeem het niet doorging. En dat ik vrees dat Overeem op dit moment totaal niet op deze partij zit te wachten, oftewel dat hij deze partij niet zal aannemen. Terwijl het de tofste partij zou zijn die er op het moment is in de HW.

Ik denk dat hij meer doelt op het enorm cynische en denigrerende reacties t.o.v. Alistair, alsof het een schooljongetje is. Dit is misschien wel het meest gerespecteerde forum van de BeNeLux maar enkelen op dit forum, tja hoe moet je het noemen, doen een beetje uit de hoogte ofzo?

Willm
28-06-2014, 14:11
Het zou fijn zijn als Alistair ons allemaal eens uitlegt waarom hij JDS ontloopt. Ik denk dat hij dat niet eens uit kan leggen. Om de simpele reden dat ie geen enkele reden heeft om JDS te ontlopen.
Na een verlies tegen JDS, is de beetje hype die nog rond Overeem heerst natuurlijk helemaal weg. Het botert al niet zo lekker tussen Dana en Overeem, dus dat kan hij er niet bij hebben.

Sato
28-06-2014, 16:54
Het zou fijn zijn als Alistair ons allemaal eens uitlegt waarom hij JDS ontloopt. Ik denk dat hij dat niet eens uit kan leggen. Om de simpele reden dat ie geen enkele reden heeft om JDS te ontlopen.

Waarom zou hij het ons moeten uitleggen? Hij hoeft helemaal niks, alleen van Miocic winnen.
Mij hoeft hij iig. niks uit te leggen, hij moet lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
Hij is mij niks verschuldigd.

rene37
28-06-2014, 18:51
Nee, ik vind het niet triest. Ik heb respect voor alle mannen en vrouwen die de ring in durven te stappen. Maar dit betekend toch niet dat ik ze niet meer kritisch mag volgen? Ik geloof geen moment dat hij bang is voor JDS, daarvoor heeft hij al met te veel goede gasten in de ring gestaan. Wel dat hij deze partij al 3/4 keer geprobeerd is te maken en dat eigenlijk elke keer door Overeem het niet doorging. En dat ik vrees dat Overeem op dit moment totaal niet op deze partij zit te wachten, oftewel dat hij deze partij niet zal aannemen. Terwijl het de tofste partij zou zijn die er op het moment is in de HW.

De reacties hebben niks met kritisch volgen te maken. Alistair heeft tegen alles en iedereen gevochten en zou respect mogen verwachten. Al zou hij jds ontlopen dan heeft hij zijn sporen inmiddels meer dan verdiend dat hier gedacht zou kunnen worden dat daar misschien een reden voor is. Een reden waar een forum member geen sjoege van heeft. Om maar even wat te noemen.


Ik denk dat hij meer doelt op het enorm cynische en denigrerende reacties t.o.v. Alistair, alsof het een schooljongetje is.

Dit...Maar dat wisten ze heus wel hoor.