PDA

View Full Version : Gracie uitgedaagd door klojo



goro
28-06-2014, 14:25
http://www.bjjee.com/articles/the-gracie-challenge-that-went-horribly-wrong-robin-gracie-damien-riccio/

Sato
28-06-2014, 17:03
Misschien lees ik er snel overheen maar Robin accepteert de uitdaging hij had deze ook kunnen weigeren.
Damien wint, prima kous is af. Of ga voor een rematch, fair en square zou je zeggen.
Nee, Gracie familie begint e-mails met dreigende taal te versturen en mept die kerel inclusief broer in elkaar in een bar.
Dat is volgens mij de strekking.

Die klojo heeft het zoals het in het artikel is geschreven volgens de regels gedaan, dat je niet uitgenodigd bent okey maar om zo te reageren.
Maar ik kan er naast zitten (wat ik niet denk ;)).

Jeru
28-06-2014, 17:05
Wow... blast from the past :lol:

Pansier
28-06-2014, 17:40
Misschien lees ik er snel overheen maar Robin accepteert de uitdaging hij had deze ook kunnen weigeren.
Damien wint, prima kous is af. Of ga voor een rematch, fair en square zou je zeggen.
Nee, Gracie familie begint e-mails met dreigende taal te versturen en mept die kerel inclusief broer in elkaar in een bar.
Dat is volgens mij de strekking.

Die klojo heeft het zoals het in het artikel is geschreven volgens de regels gedaan, dat je niet uitgenodigd bent okey maar om zo te reageren.
Maar ik kan er naast zitten (wat ik niet denk ;)).

Precies wat ik dacht...

gek
28-06-2014, 22:04
De Gracie familie moet accepteren dat ze niet onoverwinnelijk zijn. Zijn ze nooit geweest.

ChingChong
29-06-2014, 10:09
Wat is dit voor facking kinderachtig gedoe

Bart Aarts
30-07-2014, 14:21
Martial Arts en ego...

Jammer!

De Gracies zijn ambassadeurs van het Braziliaans Jiu-Jitsu en zouden zich niet tot dit soort dingen moeten verlagen. Ze mogen trots zijn op wat hun familie voor de Martial Arts heeft gedaan. Maar je moet ook het dan ook respecteren en erkennen wanneer iemand beter is geworden dan jij (een wedstrijd of gevecht wint).

Dat de Brazilianen niet onverslaanbaar zijn hebben ze op de WK voetbal al bewezen... ;)

KeobNepo
30-07-2014, 16:47
Gaat helemaal nergens over. Uitdaging wordt vrijwillig geaccepteerd en hij verliest. Over en uit.

RedDawn
30-07-2014, 16:49
Robin had in de krant aangekondigd dat iedereen hem kon uitdagen.

Bovendien hebben de Gracies ook zoveel dojo's bestormd om judoka's, boksers en karateka's op te vouwen. Zo wat is het probleem?

Dragao
31-07-2014, 21:00
Kan de titel worden aangepast, want ik zou niet weten waarom die Damian een klojo is.

Briant
01-08-2014, 11:00
Dit is echt een oud verhaal jongens. Als de Gracies ergens goed in zijn is het wel marketing. Daarom moet je eigenlijk alles wat uit die hoek komt met een grote korrel zout nemen. Behalve natuurlijk als het gaat om technieken in jiu jitsu. Bij Robin Gracie kun je overigens erg goed terecht als je in Barcelona bent. Hele fijne man.

KeobNepo
01-08-2014, 12:08
Kan de titel worden aangepast, want ik zou niet weten waarom die Damian een klojo is.
x2