PDA

View Full Version : Statement Hesdy Gerges n.a.v. partij Ben Sadik



Justinian
30-06-2014, 19:34
Mixfight.com ontving zojuist onderstaand bericht van Hesdy Gerges:

To my fans, fellow colleagues, Qabala Fight Series and Glory Sport Promotions, It deeply saddens me what happened yesterday during my fight against Jamal Ben Sadik. I always work so hard for a fight and after every camp I leave a part of my life in the gym! His actions showed a guy who has absolutely no respect for fighters, the kickboxing fans around the world and the organizations who risk putting on big shows.

I fought against the best fighters in the world, and every time I would enter the ring, facing an opponent who had achieved more than myself, I felt a sense of honor and respect, that I was given the opportunity to fight this person. Jamal Ben Sadik didn't come to fight me, or try to make a better name for himself by trying to beat me. He entered that ring last night because there was no other option. He was scared, insecure and knew he was going to get beat. Instead of fighting like a man he chose to humiliate me, the sport, the fans, his trainers, my trainers, Qabala Fighting Series, Glory Sport Promotions and most of all himself. He's a disgrace to the sport I love and he took away my opportunity to show everybody why I'm called Fighterheart!
Osu!!
Hesdy Gerges

Pansier
30-06-2014, 19:38
Kan het volledig begrijpen, zeker als je nagaat hoeveel werk er in de voorbereiding zit.

Nosferatu187
30-06-2014, 19:46
I agree he showed his true self.

Kemal
30-06-2014, 21:21
Duidelijk. Ik ben overigens wel benieuwd of JBS nog met een verklaring komt.

king
30-06-2014, 21:56
Duidelijk. Ik ben overigens wel benieuwd of JBS nog met een verklaring komt.

Zie andere topic:

Dear friends/family/fans,*

I would like to apologize for my behavior during the fight against @Hesdy_Gerges.*
I can't explain what happened during the fight, only that I'm very sorry.
I have already apologized to Hesdy and his team.*

I am truly ashamed of my behavior and deeply sorry.

I hope that my fans/team/friends/family will keep supporting me because they have always been my strength since the day I started.

Jamal Ben Saddik

Nosferatu187
30-06-2014, 22:41
^^^

arielhelwani
01-07-2014, 09:27
Snap niet wat Gerges hier nog duidelijk mee wil maken. Beelden spreken voor zich toch?

Coldcrust
01-07-2014, 09:52
Kan me enigins voorstellen dat Hesdy wel een keer klaar is met dat soort idiote akties.

Nick2802
01-07-2014, 10:42
Hmm natuurlijk begrijp ik Hesdy, aan de andere kant zou ik het bij mezelf houden als ik hem was. Juist dan kan hij laten zien dat hij beter is en respect verdient, ipv dat hij nu weer Jamal "terug schopt". idd de beelden spreken voor zich, accepteer het zet jezelf neer als een topsporter...

Justinian
01-07-2014, 11:28
Hmm natuurlijk begrijp ik Hesdy, aan de andere kant zou ik het bij mezelf houden als ik hem was. Juist dan kan hij laten zien dat hij beter is en respect verdient, ipv dat hij nu weer Jamal "terug schopt". idd de beelden spreken voor zich, accepteer het zet jezelf neer als een topsporter...
Ik zie dit niet als 'schoppen', maar als een statement maken als sporter tegen dit soort idiote acties.

king
01-07-2014, 11:59
Ik zie dit niet als 'schoppen', maar als een statement maken als sporter tegen dit soort idiote acties.

Precies, het zou pas vreemd zijn als hij er helemaal niets van zou zeggen.

RedDawn
01-07-2014, 12:51
Hmm natuurlijk begrijp ik Hesdy, aan de andere kant zou ik het bij mezelf houden als ik hem was. Juist dan kan hij laten zien dat hij beter is en respect verdient, ipv dat hij nu weer Jamal "terug schopt". idd de beelden spreken voor zich, accepteer het zet jezelf neer als een topsporter...

Knap hoe je erin slaagt Hesdy nog te bekritiseren.....

Nick2802
01-07-2014, 13:31
Bekritiseren is een groot woord als je zwartmaken of kleineren bedoelt, dat doe ik absoluut niet! Ik denk dat hij het alleen beter bij zichzelf had kunnen houden. Hij heeft hard getraint, en hij heeft respect voor de sport en de mensen daaromheen. Ik denk persoonlijk als hij het beestje beter niet bij de naam had kunnen noemen, mensen zien de beelden namelijk zelf wel en kunnen de idiote situatie dan zelf uitspreken. Begrijp me niet verkeerd, want Hesdy verdient beter dan dit...

pitbulram
01-07-2014, 13:48
Bekritiseren is een groot woord als je zwartmaken of kleineren bedoelt, dat doe ik absoluut niet! Ik denk dat hij het alleen beter bij zichzelf had kunnen houden. Hij heeft hard getraint, en hij heeft respect voor de sport en de mensen daaromheen. Ik denk persoonlijk als hij het beestje beter niet bij de naam had kunnen noemen, mensen zien de beelden namelijk zelf wel en kunnen de idiote situatie dan zelf uitspreken. Begrijp me niet verkeerd, want Hesdy verdient beter dan dit...

Hij heeft groot gelijk dat hij reageert !!
Hij schrijft wat hij denkt, en dat is zijn goed recht .

Djani
01-07-2014, 14:04
Dat er hier mensen zijn die hun verbazing uitspreken over het feit dat Hesdy een statement maakt waarin hij de actie van Ben Sadik veroordeelt is beyond me. Echt een stelletje mafkezen.

RedDawn
01-07-2014, 14:37
Dat er hier mensen zijn die hun verbazing uitspreken over het feit dat Hesdy een statement maakt waarin hij de actie van Ben Sadik veroordeelt is beyond me. Echt een stelletje mafkezen.

x dikke 2!!

RedDawn
01-07-2014, 14:39
Bekritiseren is een groot woord als je zwartmaken of kleineren bedoelt, dat doe ik absoluut niet! Ik denk dat hij het alleen beter bij zichzelf had kunnen houden. Hij heeft hard getraint, en hij heeft respect voor de sport en de mensen daaromheen. Ik denk persoonlijk als hij het beestje beter niet bij de naam had kunnen noemen, mensen zien de beelden namelijk zelf wel en kunnen de idiote situatie dan zelf uitspreken. Begrijp me niet verkeerd, want Hesdy verdient beter dan dit...

Hesdy Gerges mag van jou dus niet zijn mening verkondigen? Echt totaal gestoord. Verlang je soms terug naar het Duitsland met die man met grappige snorretje?

Nick2802
01-07-2014, 15:17
Hesdy Gerges mag van jou dus niet zijn mening verkondigen? Echt totaal gestoord. Verlang je soms terug naar het Duitsland met die man met grappige snorretje?

man, lees eens niet zo selectief, lees eens wat ik schrijf!! Ik ben juist voor Hesdy, al wordt er misschien niet begrepen wat ik schrijf....

Nosferatu187
01-07-2014, 15:51
Dat er hier mensen zijn die hun verbazing uitspreken over het feit dat Hesdy een statement maakt waarin hij de actie van Ben Sadik veroordeelt is beyond me. Echt een stelletje mafkezen.

ja echt

Ulis-E
01-07-2014, 16:38
Dat er hier mensen zijn die hun verbazing uitspreken over het feit dat Hesdy een statement maakt waarin hij de actie van Ben Sadik veroordeelt is beyond me. Echt een stelletje mafkezen.

echt he...

ArjanV
01-07-2014, 18:19
Ik snap Nick2802 wel...

Ik vind Hesdy een topper en natuurlijk heeft hij het recht een statement te geven,prima! Maar soms is "er boven staan" en het geen aandacht geven,het gebeuren negeren misschien wel een groter statement dan een paar woorden op een velletje papier of op een of andere internetsite....en eerlijk is eerlijk de statement heeft ook weining toegevoegde waarde of niet? Wat,nogmaals,niet weg neemt dat Hesdy Gerges natuurlijk het volste recht heeft om met zo'n statement te komen...

Nosferatu187
01-07-2014, 18:36
het is gewoon een schande hij trapte na en daarna ging hij ook nog eens door met zijn vuisten.