PDA

View Full Version : Stefan Struve kreeg blackout voor zijn partij



Wheelie
06-07-2014, 21:08
UFC president Dana White zette het volgende op de officiële ESPN SportsCenter Twitter account:

http://mixfight.com/uploads/images/Schermafbeelding%202014-07-06%20om%2019.46.21.png

Dana White: "Zijn hartslag was hoog en hij kreeg een black-out, ze denken dat het een paniekaanval was, maar we wilden geen enkel risico nemen."

http://mixfight.com/2014/07/Stefan-Struve-kreeg-vlak-voor-zijn-partij-een-blackout

Turboknecht
07-07-2014, 05:15
Echt balen voor Struve. Had best naar deze partij uitgekeken.

Kemal
07-07-2014, 09:12
Ik ben wel erg benieuwd wat nu echt de oorzaak is geweest. Ik hoop het beste voor hem, gezondheid boven alles!

Tony
07-07-2014, 09:46
Stefan Struve (https://www.facebook.com/stefan.struve.3?hc_location=timeline)Gisteren via Twitter

Just want to let everybody know I'm ok, had a blackout in the locker room and we had to call the fight off, thanks for the love folks!






Stefan Struve (https://www.facebook.com/stefan.struve.3?hc_location=timeline) 55 minuten geleden via Twitter

Drove back to LA today and tho the traffic SUCKED I'm feeling good and phisically I'm 100% Thanks again for the love, much appreciated!

Jamopa
07-07-2014, 11:39
Erg jammer, hoop dat deze partij snel weer op de line-up komt te staan.

amilster
07-07-2014, 11:48
wat een domper idd, ik had hier zo naar uitgekeken, wij allemaal en Stefan nog het meeste.
Hoop op een spoedig herstel en dat de oorzaken gevonden en verholpen worden.

Tony
08-07-2014, 10:01
Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.

Richelieu
08-07-2014, 10:12
Vervelend, maar gezondheid gaat boven alles.

Pansier
08-07-2014, 11:35
Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.

Inderdaad! Had ik niet van ze verwacht!

Willem033
08-07-2014, 11:40
Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.
Die van Mitrione ook.

e-type
08-07-2014, 12:09
Die van Mitrione ook.

Yep. Goede actie van de UFC hoor. Zelfs de winbonus, wow.

arielhelwani
08-07-2014, 12:26
Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.

Vind het juist een rare actie,niet dat ik het Struve niet gun maar een winbonus is overdreven, een showbonus daarentegen kan ik nog begrijpen

FMACH
08-07-2014, 12:29
Yep. Goede actie van de UFC hoor. Zelfs de winbonus, wow.

top en voor Stefan beterschap

Turboknecht
08-07-2014, 12:52
Vind het juist een rare actie,niet dat ik het Struve niet gun maar een winbonus is overdreven, een showbonus daarentegen kan ik nog begrijpen

Die jongen heeft al een hele tijd op de bank gezeten met hartproblemen. Misschien dat hij er nu weer voor langere tijd uit ligt. Hij draait geen partijen en verdient niks. Ik vind het juist erg sociaal van de UFC.

mario the count
08-07-2014, 13:20
goede actie, respect. Hoop dat Stefan straks weer kan knallen, gezondheid gaat echter voor alles.

e-type
08-07-2014, 20:20
Vind het juist een rare actie,niet dat ik het Struve niet gun maar een winbonus is overdreven, een showbonus daarentegen kan ik nog begrijpen

En daarom leid jij geen miljoenenbedrijf.
De UFC weten blijkbaar trouw en waardevol personeel op waarde te schatten en durven dan gewoon hun nek uit te steken. Ze doen niet altijd alles goed heeft ook het verleden laten zien, maar soms zijn ze enorm loyaal naar hun vechters…kijk ook naar het betalen van medische kosten van bepaalde vechters…Dana soms uit eigen zak.
In Nederland is dat niet echt normaal, daar moet iedereen in dezelfde functie maar hetzelfde verdienen en behandeld worden. In de VS krijg je gewoon loon naar werken en Dana weet dat het geld dubbel en dwars weer terugkomt als Struve weer gezond is en meerdere events gedraaid heeft. En mocht dat niet meer gebeuren is de UFC $160.000 kwijt…peanuts op jaarbasis en deel van het bedrijfsrisico. Struve heeft gewoon een toekomst in de UFC en deze uitbetaling bewijst dat.

sterrenkijker
09-07-2014, 15:57
Het is zeker sociaal van de UFC, maar toch zijn ze met dit soort acties redelijk selectief. Lig je goed bij Dana heb je een goede werkgever. Lig je minder goed flikkeren ze je er zo uit.

Turboknecht
09-07-2014, 18:46
Het is zeker sociaal van de UFC, maar toch zijn ze met dit soort acties redelijk selectief. Lig je goed bij Dana heb je een goede werkgever. Lig je minder goed flikkeren ze je er zo uit.

Dat is natuurlijk ook de Amerikaanse cultuur. Werk hard en blijf met iedereen goede vrienden, dan kom je er wel. Tenminste, dat is het idee.

Jamopa
15-07-2014, 13:20
Ik heb zelf hartproblemen gehad en er ook weer bovenop gekomen.
Mijn eerste "openbaar optreden" (in mijn geval muzikaal) was ook geen succes vanwege soort van blackout.
Blijkbaar hebben spanningen en misschien medicatie daar effect op.

Marchant
17-07-2014, 00:18
wat een domper idd, ik had hier zo naar uitgekeken, wij allemaal en Stefan nog het meeste.
Hoop op een spoedig herstel en dat de oorzaken gevonden en verholpen worden.

Oorzaak schijnt in de medicijnen te liggen die hij slikt tegen zijn hart probleem, deze hebben een bijwerking dat zij stemmingen versterken.. zo was hij natuurlijk zenuwachtig voor de partij en werd versterkt door de medicijnen..daardoor een soort paniekaanval.. zijn haty was gewoon goed gelukkig.

SpelPlan
17-07-2014, 03:32
En daarom leid jij geen miljoenenbedrijf.
De UFC weten blijkbaar trouw en waardevol personeel op waarde te schatten en durven dan gewoon hun nek uit te steken. Ze doen niet altijd alles goed heeft ook het verleden laten zien, maar soms zijn ze enorm loyaal naar hun vechters…kijk ook naar het betalen van medische kosten van bepaalde vechters…Dana soms uit eigen zak.
In Nederland is dat niet echt normaal, daar moet iedereen in dezelfde functie maar hetzelfde verdienen en behandeld worden. In de VS krijg je gewoon loon naar werken en Dana weet dat het geld dubbel en dwars weer terugkomt als Struve weer gezond is en meerdere events gedraaid heeft. En mocht dat niet meer gebeuren is de UFC $160.000 kwijt…peanuts op jaarbasis en deel van het bedrijfsrisico. Struve heeft gewoon een toekomst in de UFC en deze uitbetaling bewijst dat.

Precies.

Struve heeft overal altijd ja op gezegd, doet z'n promowerk goed en heeft het gebracht tijdens elk gevecht. Nooit voor de punten overwinning, altijd all out. En ik vermoed dat hij ook Dana nog nooit het vel over de neus heeft getrokken tijdens een onderhandeling.

Of dat allemaal slim is, is een tweede. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze hem laten merken dat het een two way street is. Ook een goed signaal naar andere vechters toe.

Ik denk dat Bones Jones in dezelfde situatie er naar zou kunnen fluiten.