PDA

View Full Version : Foto Ginty Vrede



Stonehorn
07-07-2014, 19:00
Hier ben ik weer. In het later te verschijnen boek waar ik aan werk, staat ook een stukje over Ginty Vrede (RIP). Mijn vraag was of iemand een mooie foto heeft van Ginty die wij vrijblijvend mogen gebruiken. Van zijn partij tegen Hesdy Gerges zou helemaal mooi zijn, maar dat hoeft niet per se. Ik kan je naam of website noemen in het boek bij de credit bij de foto. Post de foto a.u.b hier dan kan ik hem downloaden. Mailen kan ook. Alvast bedankt!

payap
07-07-2014, 20:43
Heb nog een fiks aantal fotos van Ginty. Voornamelijk uit Suriname toen hij daar een maand voor zijn dood een ruime week verbleef en een partij vocht op het The Return of the King 2 gala.

anthony kane
07-07-2014, 23:57
Volgens mij heb jij een top foto van ginty dat hij achter na gezeten word door een hond in Suriname . Rip ginty wat een top gozer was het

Stonehorn
08-07-2014, 10:58
Heb nog een fiks aantal fotos van Ginty. Voornamelijk uit Suriname toen hij daar een maand voor zijn dood een ruime week verbleef en een partij vocht op het The Return of the King 2 gala.

Top! Check your PM's.

payap
08-07-2014, 21:21
Heb je gemaild Stonehorn. Probeer anders ook Harmen (Richelieu) hij was erbij in Las vegas toen Ginty daar de de WBC wereldtitel MuayThai won als verslaggver/fotograaf. Dat was zijn laatste partij en heel kort voor zijn overlijden.


Volgens mij heb jij een top foto van ginty dat hij achter na gezeten word door een hond in Suriname . Rip ginty wat een top gozer was het

Klopt inderdaad Anthony, was na de training in Boni Gym toen hij ging rondscheuren met een brommer. Heb ook nog dat Ginty ging scheidsen tussen twee kleine jochies in Boni Gym. Zal volgende week de serie op FB weer eens verder vervolgen van de highlights uit Su.

#teamBADGUY
13-07-2014, 11:48
Heb je gemaild Stonehorn. Probeer anders ook Harmen (Richelieu) hij was erbij in Las vegas toen Ginty daar de de WBC wereldtitel MuayThai won als verslaggver/fotograaf. Dat was zijn laatste partij en heel kort voor zijn overlijden.



Klopt inderdaad Anthony, was na de training in Boni Gym toen hij ging rondscheuren met een brommer. Heb ook nog dat Ginty ging scheidsen tussen twee kleine jochies in Boni Gym. Zal volgende week de serie op FB weer eens verder vervolgen van de highlights uit Su.

Ja man Ginty Vrede TOPgozer supertalent
te vroeg gegaan R.I.P

GINTY

Richelieu
13-07-2014, 16:53
PM me aub je mail Stonehorn, heb alles nog in mijn archief.

Stonehorn
27-07-2015, 17:26
Ik ben door computerperikelen helaas de foto's van Ginty Vrede kwijtgeraakt die een van jullie me had gemaild. Dus s.v.p. als je een mooie foto van Ginty hebt die we mogen gebruiken voor ons boek, pm even voor mijn prive e-mail of post hem hier zodat ik hem direct kan downloaden.

new_world_order
28-07-2015, 10:29
wie heeft nog meer dat stuk over Gerges gelezen in de Panorama van vorige week, werd ook een groot gedeelte aan Ginty gewijd door Thom Harinck. over de dag dat ie kwam trainen en het gebeurde, dat hij de ene na de andere red bull wegtikte aan de bar bij Chakuriki en dat hij was wezen stappen en al 24 uur wakker was. Thom waarschuwde hem nog dat ie een hartaanval zou krijgen van al die red bull voor het trainen.

Ik vond het vrij apart, het zal allemaal wel waarheid zijn geweest maar ik had het niet eerder gehoord. Geeft na het overlijden van zo'n jonge toch een rare bijsmaak voor mij.

Anderson
28-07-2015, 11:01
Ik ben ook wel eens 24 uur wakker geweest, ik heb wel eens van 7:00 s' ochtends tot 0.00 s' avonds gewerkt als je een goed hart hebt kan je wel wat hebben.

Richelieu
28-07-2015, 13:43
Ik ben door computerperikelen helaas de foto's van Ginty Vrede kwijtgeraakt die een van jullie me had gemaild. Dus s.v.p. als je een mooie foto van Ginty hebt die we mogen gebruiken voor ons boek, pm even voor mijn prive e-mail of post hem hier zodat ik hem direct kan downloaden.

Stuur me even een PM met je mailadres en de foto die je graag wilt hebben en ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.


wie heeft nog meer dat stuk over Gerges gelezen in de Panorama van vorige week, werd ook een groot gedeelte aan Ginty gewijd door Thom Harinck. over de dag dat ie kwam trainen en het gebeurde, dat hij de ene na de andere red bull wegtikte aan de bar bij Chakuriki en dat hij was wezen stappen en al 24 uur wakker was. Thom waarschuwde hem nog dat ie een hartaanval zou krijgen van al die red bull voor het trainen.

Ik vond het vrij apart, het zal allemaal wel waarheid zijn geweest maar ik had het niet eerder gehoord. Geeft na het overlijden van zo'n jonge toch een rare bijsmaak voor mij.

Klopt, ook gelezen. Zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar een maand voor zijn dood is er voor zijn partij tegen Rosario in Los Angelos nog een hartritme filmpje gemaakt waarop niets te zien was. Ben meer van mening dat Ginty door een aangeboren hart afwijking vroegtijdig dit leven heeft moeten verlaten.

Stonehorn
03-08-2015, 17:27
Ik heb nog niets per mail ontvangen. Heeft helemaal niemand een mooie foto van Ginty?

Richelieu
03-08-2015, 22:04
http://i58.tinypic.com/29nb7gw.jpg