PDA

View Full Version : Tim Kennedy over doping bij de UFC



Wheelie
11-07-2014, 22:46
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10492087_706224036091816_6982196005759873884_n.png

ijsbier
12-07-2014, 00:42
Hoop dat ze een manier vinden om echt eens af te rekenen met al die shit, maakt uiteindelijk de sport kapot!

Pahlavan
12-07-2014, 00:52
Hoop dat ze een manier vinden om echt eens af te rekenen met al die shit, maakt uiteindelijk de sport kapot!

Random out of competition blood testing.
Persoonlijk vind ik het ook puur genieten hoe de laatste tijd veel vechters door de mand vallen.

GSP zal nu ergens met een grijns op zijn gezicht toekijken. Toen hij het over strengere doping controles had, werd hij door ome Dana een beetje voor gek verklaard maar zo zien we maar wat de strengere controles wel niet opleveren...

hankmoody
12-07-2014, 02:06
GSP zal eerder grijzen omdat hij op het juiste moment is gepeerd.

Kemal
12-07-2014, 04:43
Fuck Dana! Hij moet gewoon zorgen dat ze net zo veel gecontroleerd worden als de wielrenners een heel jaar lang.

Jeru
12-07-2014, 10:07
Doping in de UFC? Nee joh, deze tweets gaan over de Tour de France :whistling:

Rougemonkey
12-07-2014, 10:33
Hoop dat ze een manier vinden om echt eens af te rekenen met al die shit, maakt uiteindelijk de sport kapot!
Ik denk dat 'die shit' een van de redenen is dat jij de sport juist zo leuk vindt. Als opeens iedereen stopt met gebruiken worden de gevechten een stuk saaier denk ik. Minder agressie, minder explosiviteit, minder uithoudingsvermogen. Ik keur het niet goed, maar de dat is denk ik dan de realiteit.

Waarom denk je dat pride zo vet was? Geen dopingcontrole.

Pahlavan
12-07-2014, 11:50
Ik denk dat 'die shit' een van de redenen is dat jij de sport juist zo leuk vindt. Als opeens iedereen stopt met gebruiken worden de gevechten een stuk saaier denk ik. Minder agressie, minder explosiviteit, minder uithoudingsvermogen. Ik keur het niet goed, maar de dat is denk ik dan de realiteit.

Waarom denk je dat pride zo vet was? Geen dopingcontrole.

Ik hoor mensen dat vaker zeggen (en het kan ook best kloppen) maar dan heb ik toch liever dat vechters clean zijn, al is er dan misschien minder actie, dan dat ze volgespoten zitten met troep en het een kwestie wordt van wie de betere ped's kan betalen en beter door de tests kan gluipen.
Maar dat is ook puur mijn eigen voorkeur. Ken ook wel mensen die het allemaal niks boeit dusja, to each his own.

Wiseguy
12-07-2014, 12:22
Laat ze zich maar lekker volspuiten, daarom was Pride zo awesome.

ijsbier
12-07-2014, 13:20
Ik denk dat 'die shit' een van de redenen is dat jij de sport juist zo leuk vindt. Als opeens iedereen stopt met gebruiken worden de gevechten een stuk saaier denk ik. Minder agressie, minder explosiviteit, minder uithoudingsvermogen. Ik keur het niet goed, maar de dat is denk ik dan de realiteit.

Waarom denk je dat pride zo vet was? Geen dopingcontrole.


euh ik denk dat je dan toch echt voor je zelf spreekt hoor; Ik wil gewoon zien wie van nature de beste vechter is, dan gaat het maar wat langzamer... gewoon kijken wie het hardste traint de meeste aanleg en karakter heeft etc.. ik kan niet begrijpen hoe een partij tussen twee aan elkaar gewaagde vechters dan ooit saai kan zijn. Voordat er doping was konden mensen ook prima van sport genieten hoor!

En denk eens wat verder: over een aantal decennia is de wetenschap waarschijnlijk zo ver dat we mensen in halve robots kunnen veranderen, ja allemaal heel spectaculair enzo maar dan kun je toch net zo goed een computer spelletje gaan spelen. Dat is toch gewoon geen sport meer?

ijsbier
12-07-2014, 13:27
Laat ze zich maar lekker volspuiten, daarom was Pride zo awesome.

In glory spuiten ze zich ook allemaal vol, is dat zo awesome dan? sorry hoor maar vind dit allemaal zo simpel. Wordt een marathon interessanter als dankzij de doping de renners niet in 1.5 uur finishen, maar in 1 uur? al gaan ze aan de paardendoping en rennen ze hem in een kwartier, dat is misschien een keer leuk, maar uiteindelijk is het de competitie en niet de prestaties op zich die een sport interessant maken!

Bovendien zou sport nog altijd iets moeten zijn wat gezond is, of iniedergeval niet zo slecht voor je dat je op je 35ste al dood kunt neervallen; voor normale mensen dus en niet voor dat handje vol gekken dat denkt gelukkig te worden van een jaartje beroemdheid en daarvoor maar alles opoffert.

Echt jammer dat kennelijk een groot deel van de mensen dat niet inziet, zo sloop je uiteindelijk elke sport!

Rougemonkey
12-07-2014, 16:04
euh ik denk dat je dan toch echt voor je zelf spreekt hoor; Ik wil gewoon zien wie van nature de beste vechter is, dan gaat het maar wat langzamer... gewoon kijken wie het hardste traint de meeste aanleg en karakter heeft etc.. ik kan niet begrijpen hoe een partij tussen twee aan elkaar gewaagde vechters dan ooit saai kan zijn. Voordat er doping was konden mensen ook prima van sport genieten hoor!

En denk eens wat verder: over een aantal decennia is de wetenschap waarschijnlijk zo ver dat we mensen in halve robots kunnen veranderen, ja allemaal heel spectaculair enzo maar dan kun je toch net zo goed een computer spelletje gaan spelen. Dat is toch gewoon geen sport meer?

Je kijkt te veel sci-fi man:).

Rougemonkey
12-07-2014, 16:07
In glory spuiten ze zich ook allemaal vol, is dat zo awesome dan? sorry hoor maar vind dit allemaal zo simpel. Wordt een marathon interessanter als dankzij de doping de renners niet in 1.5 uur finishen, maar in 1 uur? al gaan ze aan de paardendoping en rennen ze hem in een kwartier, dat is misschien een keer leuk, maar uiteindelijk is het de competitie en niet de prestaties op zich die een sport interessant maken!

Bovendien zou sport nog altijd iets moeten zijn wat gezond is, of iniedergeval niet zo slecht voor je dat je op je 35ste al dood kunt neervallen; voor normale mensen dus en niet voor dat handje vol gekken dat denkt gelukkig te worden van een jaartje beroemdheid en daarvoor maar alles opoffert.

Echt jammer dat kennelijk een groot deel van de mensen dat niet inziet, zo sloop je uiteindelijk elke sport!

Gast, topsport is per definitie niet gezond, en zeker niet vechtsport op hoog niveau. De gemiddelde 35-jarige vechter heeft minimaal 1 kapotte knie en minimaal 1 operatie aan het bewegingsapparaat ondergaan. En dan niet te spreken over de schade die je niet meteen ziet.

Sport gaat over competitie. Wie is de snelste, sterkste, grootste, slimste, gevaarlijkste. Niet over gezondheid.

Wandelen is gezond.

Pahlavan
12-07-2014, 16:36
Sport gaat over competitie. Wie is de snelste, sterkste, grootste, slimste, gevaarlijkste. Niet over gezondheid.

Je kunt ook kijken wie de snelstem sterkste, grootste, slimste, gevaarlijkste is zonder dat iedereen aan de doping zit...

Zoals ik in mijn andere post al zei, dat sommigen het niet erg vinden of juist beter vinden als vechters zwaar aan de doping zitten is hen goed recht, ieder heeft zo zijn voorkeur. Maar gelukkig zijn er ook nog altijd mensen die wél willen dat de vechters clean zijn.

ijsbier
12-07-2014, 16:36
Gast, topsport is per definitie niet gezond, en zeker niet vechtsport op hoog niveau. De gemiddelde 35-jarige vechter heeft minimaal 1 kapotte knie en minimaal 1 operatie aan het bewegingsapparaat ondergaan. En dan niet te spreken over de schade die je niet meteen ziet.

Sport gaat over competitie. Wie is de snelste, sterkste, grootste, slimste, gevaarlijkste. Niet over gezondheid.

Wandelen is gezond.

Ja een kapotte knie, toch wat anders dan een hartstilstand of een verotte lever... Tuurlijk geef het maar vrij, wat je zult gaan zien is dat de gek die de dikste naald in zich zet zal winnen; sommige mensen doen nou eenmaal rare dingen om zich de 'beste' te kunnen noemen.

En sci fi? haha echt niet vriend, vorige week las ik nog een stuk over hoe artsen een chip hadden geimplanteerd in een man zijn hersenen zodat hij op die manier zijn arm weer kan bewegen: http://www.sciencedaily.com/releases/2014/06/140625130137.htm

Het is gewoon een kwestie van tijd voordat de code van het menselijk lichaam wordt gekraakt en dan is echt de sky de limit; denk maar aan gen doping. Mensen konden zich 200 jaar geleden zich ook niet voorstellen dat we ooit zouden kunnen vliegen, toch is dat nu de gewoonste zaak van de wereld.

Rougemonkey
12-07-2014, 19:18
Ja een kapotte knie, toch wat anders dan een hartstilstand of een verotte lever... Tuurlijk geef het maar vrij, wat je zult gaan zien is dat de gek die de dikste naald in zich zet zal winnen; sommige mensen doen nou eenmaal rare dingen om zich de 'beste' te kunnen noemen.

En sci fi? haha echt niet vriend, vorige week las ik nog een stuk over hoe artsen een chip hadden geimplanteerd in een man zijn hersenen zodat hij op die manier zijn arm weer kan bewegen: http://www.sciencedaily.com/releases/2014/06/140625130137.htm

Het is gewoon een kwestie van tijd voordat de code van het menselijk lichaam wordt gekraakt en dan is echt de sky de limit; denk maar aan gen doping. Mensen konden zich 200 jaar geleden zich ook niet voorstellen dat we ooit zouden kunnen vliegen, toch is dat nu de gewoonste zaak van de wereld.

Ik ben benieuwd;).

Rougemonkey
12-07-2014, 19:20
Je kunt ook kijken wie de snelstem sterkste, grootste, slimste, gevaarlijkste is zonder dat iedereen aan de doping zit...

Zoals ik in mijn andere post al zei, dat sommigen het niet erg vinden of juist beter vinden als vechters zwaar aan de doping zitten is hen goed recht, ieder heeft zo zijn voorkeur. Maar gelukkig zijn er ook nog altijd mensen die wél willen dat de vechters clean zijn.

ik zou het ook willen, maar denk niet dat het haalbaar is.

Pahlavan
12-07-2014, 19:31
ik zou het ook willen, maar denk niet dat het haalbaar is.

Het zal idd veel geld en tijd kosten, bovendien is het nog maar de vraag of de UFC dat zelf wel wilt...

Rougemonkey
12-07-2014, 20:01
Het zal idd veel geld en tijd kosten, bovendien is het nog maar de vraag of de UFC dat zelf wel wilt...

Precies. Ik denk het niet. En het zou me niets verbazen als Dana zelf ook een beetje snoept. Zou wel z'n driftigheid verklaren;). En als we toch bezig zijn met beschuldigen verdenk ik Joe Rogan er ook van.

Edit:Even gegoogled en lees dat hij op z'n podcast heeft toegegeven dat hij steroids en groeihormonen gebruikt:).

Turboknecht
12-07-2014, 20:03
Precies. Ik denk het niet. En het zou me niets verbazen als Dana zelf ook een beetje snoept. Zou wel z'n driftigheid verklaren;). En als we toch bezig zijn met beschuldigen verdenk ik Joe Rogan er ook van.

:confused:

Rogan heeft meermaals verteld dat hij HGH en testosteron gebruikt.

Rougemonkey
12-07-2014, 20:05
Ja net m'n post ge-edit:).

Pahlavan
12-07-2014, 20:31
Ome Dana heeft in een interview ook toegegeven dat hij in zijn jonge jaren aan the juice heeft gezeten. Volgens hem voel je je als Superman zolang je gebruikt maar zodra je stopt voel je je als Lois Lane.

blackadder
13-07-2014, 03:18
Ome Dana, fuck him, zal nu ook wel nog de nodige supplementen gebruiken. En wat dacht je vd Fertility brothers?

MMA-Joey
15-07-2014, 03:13
Ome Dana, fuck him, zal nu ook wel nog de nodige supplementen gebruiken. En wat dacht je vd Fertility brothers?

Met alle respect natuurlijk, maar wat maakt het uit wat dana of de fertitta bros. gebruiken.. Mogen ze helemaal zelf weten natuurlijk. Ze zijn geen prof. sporters.

Maar ik moet je toegeven dat ze soms wel echt buff zijn man die Fertitta bros. ;)

sportfan
15-07-2014, 12:27
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10492087_706224036091816_6982196005759873884_n.png

Ok dus als Tim Kennedy echt een schone sport zou willen dan maakt hij 'zijn lijst' toch even openbaar? Zo niet dan is het een losse flodder en nutteloze opmerking.

Harrie Nak
15-07-2014, 14:29
Random out of competition blood testing.
Persoonlijk vind ik het ook puur genieten hoe de laatste tijd veel vechters door de mand vallen.

GSP zal nu ergens met een grijns op zijn gezicht toekijken. Toen hij het over strengere doping controles had, werd hij door ome Dana een beetje voor gek verklaard maar zo zien we maar wat de strengere controles wel niet opleveren...GSP lacht zeker nu...

http://www.titocouture.com/wp-content/uploads/2014/07/Screen-Shot-2014-07-08-at-7.45.43-AM.png

Nelisje
17-07-2014, 10:30
Ik denk dat je er van uit mag gaan dat elke vechter die na zijn 30e levensjaar duidelijk beter wordt aan de rotzooi zit. De enige vechter waarvan ik 99% zeker weet dat hij geen troep heeft gebruikt is Fedor, die vertoonde een duidelijk verval na zijn 30e levensjaar, en de manier waarop hij in het leven stond komt niet overeen met de gemiddelde "gebruiker". Voor de rest zullen ze allemaal wel rotzooi gebruiken (tenminste dat is mijn uitgangspunt).

blackadder
17-07-2014, 10:39
Bob Sapp heeft er ook nooit aangezeten. Anders had ie niet zo vaak verloren.

Turboknecht
17-07-2014, 10:40
Bob Sapp heeft er ook nooit aangezeten. Anders had ie niet zo vaak verloren.

Die ademde gewoon te veel. Anders was ie nooit zo bol geworden.