PDA

View Full Version : White: I will sign Carano next week



Naj85
12-07-2014, 16:13
By: Chris Palmquist
Jul 12, 2014 8:45 AM EST
Earlier this week the UFC announced the signing of highly touted prospect Holly Holm who will likely fight once and, with a win, earn a title shot. Now with Holm under contract, UFC President Dana White has his sights set on the potential biggest draw of an opponent for champion Ronda Rousey, Gina Carano:
White told ESPN.com he and UFC CEO Lorenzo Fertitta will look to add another major piece to the roster in Carano next week, when the two are scheduled to meet with her in Los Angeles.
"One down, one to go," White said. "I'm going to meet with Gina next week and get that f---ing thing done. Next week, man.
"It's just a matter of me and Lorenzo going to jump on a plane to Los Angeles, get in a room with her and her lawyer and get this thing done."

Naj85
12-07-2014, 16:15
Eindelijk krijgt ronda wat meer uitdaging. Holly holm, carano en binnenkort waarschijnlijk cyborg die op 135 gaat vechten ergens in december

blackadder
12-07-2014, 16:29
Gina heeft voor het laatst 2009 gevochten. Over ring roest gesproken.

Pahlavan
12-07-2014, 16:31
Eindelijk krijgt ronda wat meer uitdaging. Holly holm, carano en binnenkort waarschijnlijk cyborg die op 135 gaat vechten ergens in december

Carano wordt puur binnengehaald door de ufc om te cashen. Ze is erg populair en zal veel kijkers trekken en dus veel ppv's verkopen. Ze heeft al jaren niet meer gevochten (tenzij men haar gevechten in the fast en furious meerekent lol) dus ik snap ook niet waarom sommigen haar als een uitdaging voor Ronda zien.

Persoonlijk wil ik alleen cyborg tegen Ronda zien, de rest geef ik geen kans.

Turboknecht
12-07-2014, 16:58
Mee eens. Cyborg tegen Rousey. Maar ja, Cyborg staat in December pas op 135 en vecht dan waarschijnlijk nog een keer op 135 voor Invicta las ik. Daarna dan wellicht naar de UFC, maar dan zijn we inmiddels een jaar verder. :sleep1:

Klassikl
12-07-2014, 19:41
Ohh Gina. Niet dat ik verwacht dat ze potten gaat breken maar alleen al de weighins maakt het waard.