PDA

View Full Version : Alistair Over wil na Rothwel fight JDS



Willem033
16-07-2014, 17:14
Former Strikeforce and K-1 champion Alistair Overeem still wants a piece of former UFC heavyweight titleholder Junior dos Santos, even though his next opponent is already booked.

The Reem briefly mentioned his desire to square off with the Brazilian power puncher when he appeared on Ariel Helwani's The MMA Hour, per Luke Thomas of MMA Fighting.

"I'm focused and I want to really fight," Overeem said. "I'm very optimistic [a bout with dos Santos] is going to come and I want it to come. I could see that fight happening right after this fight, I'd like to fight with Junior."

Recently snapping a two-fight losing streak with a dominant win over Frank Mir at UFC 169 in February, The Demolition Man was supposed to battle JDS for the heavyweight strap at UFC 146 in May 2012.

However, that bout never came to fruition after the new addition to the Greg Jackson's MMA team failed a drug test for elevated levels of testosterone, per MMA Junkie.

Coincidentally, he ended up being replaced by Mir, who lost the championship bout when he was TKO'ed in the second round.

The two were finally going to settle their differences one year later at UFC 160, but again the matchup wasn't meant to be when Overeem withdrew from the matchup due to an undisclosed injury, per MMA Fighting.

After Overeem turned down two separate possible locations and circumstances to fight Dos Santos earlier this year, UFC President Dana White said the hulking heavyweight was clearly ducking his Brazilian counterpart, per Marc Raimondi of Fox Sports.

There is a slight possibility Overeem vs. Dos Santos could occur before the end of the year. Overeem is set to meet Ben Rothwell at UFC Fight Night 50 on September 5, while JDS awaits a matchup since losing a title fight against Cain Velasquez at UFC 166 in October.

Theoretically, that could set up Reem vs. JDS at the UFC's year-end pay-per-view in December, but that would largely hinge on what happens when Overeem faces Rothwell.

At this current juncture, is Overeem vs. Dos Santos still a premier heavyweight matchup that the fans want to see sooner than later?

Soulbringer320
16-07-2014, 17:39
Eerst Ben overleven, maar zie hem nog steeds niet winnen van JDS.

kendamac
16-07-2014, 17:54
Gaat ie weer. Hij heeft blijkbaar niet geleerd van zijn fouten. Hij kijkt weer voorbij zijn tegenstander. Ben wins 1rd k.o

superstucie
16-07-2014, 18:20
laat de ufc dat lekker beslissen

Turboknecht
16-07-2014, 19:30
Repost :sleep1:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?131297-Alistair-Overeem-vs-Ben-Rothwell-added-to-UFC-Fight-Night-in-Connecticut&p=1268288#post1268288

Willem033
16-07-2014, 23:53
Wil je nu een pluim in je reet turboslet.
Volgens mij is het pas een.repost als er een apart topic van is.
Of denk je dat iedereen elk bestaand topic doorleest om.te kijken of t al ergens staat??

Overhand Right
17-07-2014, 06:03
hahaha

Turboknecht
17-07-2014, 09:35
Wil je nu een pluim in je reet turboslet.
Volgens mij is het pas een.repost als er een apart topic van is.
Of denk je dat iedereen elk bestaand topic doorleest om.te kijken of t al ergens staat??

Je post zelf veelvuldig in dat topic, het stond ook al op de portal, en dan kom jij nog even interessant doen anderhalve dag later. Goed idee man, laten we overal lekker dubbel gaan posten, daar wordt het lekker overzichtelijk van.

Maar ga gerust door met je grote bek. Binnen afzienbare tijd zal het wel weer gedaan zijn met een klaploper als jij op dit forum. Zo zijn er wel meer geweest. Wel raar trouwens dat je niet elk bestaand topic doorleest als werkloze prutser. Veel beters heb je toch niet te doen. Of heb je binnenkort een spannende klus in je agenda staan?

http://www.adriaan-homepage.nl/foto_pagina/06_kroon/boeven_01_gr.jpg

e-type
17-07-2014, 12:28
Wil je nu een pluim in je reet turboslet.
Volgens mij is het pas een.repost als er een apart topic van is.
Of denk je dat iedereen elk bestaand topic doorleest om.te kijken of t al ergens staat??

Wahaha! Mijn god...gaat zeker niet goed in de hennepbusiness? Je komt wat gestressed over de laatste tijd.

ReZp
17-07-2014, 13:06
Gaat weer lekker hier. ruzie om een repost.. :D

Bloeba
17-07-2014, 14:44
Pas nou maar op met de famillie van Willem wil je echt geen mot.

http://www.novatv.nl/data/media/db_images/big/1889_67a943.jpg

king
17-07-2014, 15:27
Als het zo door gaat kunnen ze deze site beter omdopen tot bitchfight.nl...

pronk
18-07-2014, 00:06
Gaat ie weer. Hij heeft blijkbaar niet geleerd van zijn fouten. Hij kijkt weer voorbij zijn tegenstander. Ben wins 1rd k.o

Wake-up call :) , die leerd nooit

Turboknecht
18-07-2014, 00:11
Wake-up call :) , die leerd nooit

Hehe.

​(sorry, inkoppertje)

Willem033
18-07-2014, 01:27
Je post zelf veelvuldig in dat topic, het stond ook al op de portal, en dan kom jij nog even interessant doen anderhalve dag later. Goed idee man, laten we overal lekker dubbel gaan posten, daar wordt het lekker overzichtelijk van.

Maar ga gerust door met je grote bek. Binnen afzienbare tijd zal het wel weer gedaan zijn met een klaploper als jij op dit forum. Zo zijn er wel meer geweest. Wel raar trouwens dat je niet elk bestaand topic doorleest als werkloze prutser. Veel beters heb je toch niet te doen. Of heb je binnenkort een spannende klus in je agenda staan?

http://www.adriaan-homepage.nl/foto_pagina/06_kroon/boeven_01_gr.jpg

Turbosletje, is makkelijk he een grote waffel op een forum.
Ik moet me eigen hier maar alles laten zeggen en mag er niks van zeggen.
Heb een hekel aan mannetjes zoals jij die veilig op internet de gangster uit lopen hangen.
Je kan me altijd een pm sturen om langs te komen voor een bak koffie.
En dan mij een werkloze prutser noemen vies hoerenkind dat je er bent
Je kent mij niet dus oordeel niet te snel.
Of kom op de koffie daarna mag je oordelen.

Bloeba
18-07-2014, 04:20
Turbosletje, is makkelijk he een grote waffel op een forum.
Ik moet me eigen hier maar alles laten zeggen en mag er niks van zeggen.
Heb een hekel aan mannetjes zoals jij die veilig op internet de gangster uit lopen hangen.
Je kan me altijd een pm sturen om langs te komen voor een bak koffie.
En dan mij een werkloze prutser noemen vies hoerenkind dat je er bent
Je kent mij niet dus oordeel niet te snel.
Of kom op de koffie daarna mag je oordelen.
Pisventje

Willem033
18-07-2014, 07:01
Pisventje

Je.hoerige moeder

S.B.
18-07-2014, 07:21
Hahaha het lijkt wel een Badr-topic

Boxingfan
18-07-2014, 08:16
Ik heb echt niks met Overeem, maar ga medelijden met hem krijgen als die tegen JDS moet. JDS by rape.

my2cents
18-07-2014, 09:53
Turbosletje, is makkelijk he een grote waffel op een forum.
Ik moet me eigen hier maar alles laten zeggen en mag er niks van zeggen.
Heb een hekel aan mannetjes zoals jij die veilig op internet de gangster uit lopen hangen.
Je kan me altijd een pm sturen om langs te komen voor een bak koffie.
En dan mij een werkloze prutser noemen vies hoerenkind dat je er bent
Je kent mij niet dus oordeel niet te snel.
Of kom op de koffie daarna mag je oordelen.

Willempje..... Je moet je hier zeker niet alles laten zeggen. Het is goed dat je voor jezelf opkomt. Misschien moet je een keer een foto van jezelf posten, zodat iedereen hier weet dat ze niet met je moeten fucken...

Turboknecht
18-07-2014, 09:59
Turbosletje, is makkelijk he een grote waffel op een forum.
Ik moet me eigen hier maar alles laten zeggen en mag er niks van zeggen.
Heb een hekel aan mannetjes zoals jij die veilig op internet de gangster uit lopen hangen.
Je kan me altijd een pm sturen om langs te komen voor een bak koffie.
En dan mij een werkloze prutser noemen vies hoerenkind dat je er bent
Je kent mij niet dus oordeel niet te snel.
Of kom op de koffie daarna mag je oordelen.

Als het je dwars zit dat je niet werkt, kun je altijd een baan gaan zoeken natuurlijk. Ik drink geen koffie, thee ook niet overigens, dus daar heb ik vrij weinig aan.

Maar goed, je gaat naar een forum en vertelt er wat (gênante) details over jezelf, onder andere dat je een boevenjongen bent en dat je niet op een eerlijke manier geld kunt verdienen. Vervolgens krijg je wat commentaar van verschillende forumleden en begin je van je af te schelden. Dan krijg je nog wat bijdehante opmerkingen terug, kun je het met woorden niet meer aan en nodig je mensen bij je thuis uit om ze (waarschijnlijk met familie en vrienden) in elkaar te gaan meppen onder het genot van een bakje koffie. Vind je dat nou zelf ook niet een beetje kansloos? Het verbaast me dat het je blijkbaar zo raakt, en je je zo laat kennen, dat je bereid bent zover te gaan.

En ik ben blij dat je online op een forum als dit gewoon kunt zeggen wat je er van vindt. Dan kun je wel in de slachtoffer rol gaan kruipen en zeggen: "Ik moet me eigen hier maar alles laten zeggen en mag er niks van zeggen", maar wellicht kun je je afvragen hoe dat dan komt. Het zou te maken kunnen hebben met wat je zegt en hoe je dat doet. Afijn, succes d'r mee, en uitkijken dat je caravan niet afbrandt of zoiets haha.

Bloeba
18-07-2014, 12:40
Volgens mij was de laatste "G" om in willem-taal te praten holleeder.

Bij willem033 denk ik meer aan een uitkeringstrekker die zijn zelfvertrouwen verhoogt door op mixfight.nl te roepen wat voor een groot boefje die is.

Erg professioneel om dat te doen als beroepscrimineel

maarja.. scheit aan de poposkotoepolitie man ofzo.... toch ?

Harrie Nak
18-07-2014, 13:07
Übereem terug naar 205?

BB
18-07-2014, 13:20
Als het je dwars zit dat je niet werkt, kun je altijd een baan gaan zoeken natuurlijk. Ik drink geen koffie, thee ook niet overigens, dus daar heb ik vrij weinig aan.

Maar goed, je gaat naar een forum en vertelt er wat (gênante) details over jezelf, onder andere dat je een boevenjongen bent en dat je niet op een eerlijke manier geld kunt verdienen. Vervolgens krijg je wat commentaar van verschillende forumleden en begin je van je af te schelden. Dan krijg je nog wat bijdehante opmerkingen terug, kun je het met woorden niet meer aan en nodig je mensen bij je thuis uit om ze (waarschijnlijk met familie en vrienden) in elkaar te gaan meppen onder het genot van een bakje koffie. Vind je dat nou zelf ook niet een beetje kansloos? Het verbaast me dat het je blijkbaar zo raakt, en je je zo laat kennen, dat je bereid bent zover te gaan.

En ik ben blij dat je online op een forum als dit gewoon kunt zeggen wat je er van vindt. Dan kun je wel in de slachtoffer rol gaan kruipen en zeggen: "Ik moet me eigen hier maar alles laten zeggen en mag er niks van zeggen", maar wellicht kun je je afvragen hoe dat dan komt. Het zou te maken kunnen hebben met wat je zegt en hoe je dat doet. Afijn, succes d'r mee, en uitkijken dat je caravan niet afbrandt of zoiets haha.


Willem is de Gordon van Mixfight. Altijd commentaar op een ander en hij mag dan ook alles zeggen , maar als iemand de bal terugkaatst, moet ie huillie huillie doen.Jankerd is het

YoMarK
18-07-2014, 13:36
Damen en heren, d'r zijn hier ook nog mensen die gewoon voor het vechtsportnieuws komen ipv dit kippenhok.

Volgens mij hebben ze hiervoor de Pit aangemaakt: http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?39-The-Pit

LJ Silver
18-07-2014, 13:39
http://www.endtimesroundtable.com/Smileys/default/icon_popcorn.gif

Brainthief
18-07-2014, 14:10
Op bjpenn ziet Ali er een stuk kleiner uit... Maargoed, tegen mir was ie gewoon 260 lbs

Flabbert
18-07-2014, 14:50
Wahaha! Mijn god...gaat zeker niet goed in de hennepbusiness? Je komt wat gestressed over de laatste tijd.

hij is nog te dom om z'n reet af te vegen, sterker nog ik vraag me af of hij zindelijk is dus ik denk niet dat hij zoiets uberhaupt zou kunnen runnen.

blade
18-07-2014, 15:09
Willempje..... Je moet je hier zeker niet alles laten zeggen. Het is goed dat je voor jezelf opkomt. Misschien moet je een keer een foto van jezelf posten, zodat iedereen hier weet dat ze niet met je moeten fucken...

dat doet Willem toch niet daarom doe ik het maar dit is Willem


http://3.bp.blogspot.com/-TF_qIu4DCuw/UshFgXgGfiI/AAAAAAAAOTc/62HCwKgcvr0/s1600/Nederlander.jpg

mario the count
18-07-2014, 18:55
:lol: altijd leuk, sommige topics bijlezen.

superstucie
19-07-2014, 19:47
Kom op Willem! Wie begon er met turbo en slet?? Wie uitdeelt moet incasseren he

S.B.
19-07-2014, 20:00
WIL-LEM WIL-LEM WIL-LEM


Mag dit naar de pit?

Peter0711
20-07-2014, 07:15
WIL-LEM WIL-LEM WIL-LEM


Mag dit naar de pit?

Nou,ik zou eigelijk nog wel een topic willen over deze wedstrijd hoor. Ik hoop nog steeds dat Allistair nog een keertje gaat knallen in de U.F.C

Wat betreft deze tegenstander,ik vind het wel een beetje een degradatie. Ik hoop dat de U.F.C heb nog een kans gaat geven om zichzelf naar de top te vechten.

pronk
20-07-2014, 13:23
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by Bloeba http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1268398#post1268398)
Pisventje



Je.hoerige moeder

Gaat niet zo goed met je he!

Leventdepevent
20-07-2014, 13:24
leuk topic weer dit zeg

Bloeba
20-07-2014, 16:23
Inderdaad. Ik wil wel even benadrukken dat dit alles onmogelijk was zonder de hulp van willem033 dus bij deze, bedankt willem!

S.B.
20-07-2014, 21:07
WIL-LEM WIL-LEM WIL-LEM WIL-LEM

Willem033
22-07-2014, 14:16
Volgens mij was de laatste "G" om in willem-taal te praten holleeder.

Bij willem033 denk ik meer aan een uitkeringstrekker die zijn zelfvertrouwen verhoogt door op mixfight.nl te roepen wat voor een groot boefje die is.

Erg professioneel om dat te doen als beroepscrimineel

maarja.. scheit aan de poposkotoepolitie man ofzo.... toch ?


Bloebje, je Nederlands is op het forum beter dan in priveberichten.
je koffie is koud geworden pik. Lachertje