PDA

View Full Version : Spong vraagt aan Dana White voor een UFC Fight



largo0
20-07-2014, 13:43
Als het goed is om 1 partij. Zou wel wat zijn als Dana hem een contract aanbiedt.

S.B.
20-07-2014, 13:50
Ik bedoel dit niet vervelend maar moet Spong zich niet eerst even op een goed herstel richten en kijken of hij ooit uberhaupt met de top mee kan draaien?

largo0
20-07-2014, 14:11
Niks mis mee om het te vragen.

Daar heb je gelijk in, maar je moet altijd van het positieve uitgaan he. Zie het al voor me, al die wannabee mma stand up fighters to the ground.

blackadder
20-07-2014, 14:13
Zolang het bij 1 partij blijft. Wil hem wel vaker zien knallen dan 2x per jaar.

largo0
20-07-2014, 22:55
http://www.sherdog.com/news/news/Tyrone-Spong-Attends-UFC-Fight-Night-Dublin-Asks-Dana-White-to-Sign-Him-70805

hankmoody
21-07-2014, 02:34
Een rare actie vind ik het wel. Waarom zou Spong één partij in de UFC willen? Als hij nou puur op kickboken focussede en voor de grap een mma partijtje erbij zou willen, oke. Maar hij is met Rashad serieus bezig met MMA.. Beter dan nog een paar mensen knock out slaan en vragen om een serieuze deal bij de UFC. Lijkt mij..

fifi23
21-07-2014, 10:01
Ik denk dat het meer een reactie was van: "oh damn!!! Ierland is te gek!!! Hier wil ik vechten!!"

e-type
21-07-2014, 10:19
Ik denk dat het meer een reactie was van: "oh damn!!! Ierland is te gek!!! Hier wil ik vechten!!"

Denk ik inderdaad ook.
En wat heeft ie nou te zoeken in de UFC na twee kickbox partijen in de WSOF?
Ik gun het 'm van harte, maar Dana denkt vast: laat eerst maar eens wat zien tegen een serieuze tegenstander.

de Stiep
21-07-2014, 16:27
Denk ik inderdaad ook.
En wat heeft ie nou te zoeken in de UFC na twee kickbox partijen in de WSOF?
Ik gun het 'm van harte, maar Dana denkt vast: laat eerst maar eens wat zien tegen een serieuze tegenstander.

Volgens mij heeft Tyrone tegen zat serieuze tegenstanders gevochten. Vraag is alleen hoe goed zijn herstel zal zijn na zijn beenbreuk en de opbouw van zijn training. Standup is geen probleem, maar hij zal het nodige moeten trainen op zijn grondwerk. Hé, zijn mindset is oké en hij gaat de ring of kooi in om te winnen en wil daar alles voor doen. Los daar van is de gun factor van mijn kant erg hoog. Hoop dat hij de kans krijgt, al is het voorlopig maar voor één partij, om in de UFC zijn skills te tonen.

ChingChong
21-07-2014, 17:02
Het gaat niet goed met GLORY en Spong wil direct naar de UFC

e-type
21-07-2014, 18:14
Volgens mij heeft Tyrone tegen zat serieuze tegenstanders gevochten. Vraag is alleen hoe goed zijn herstel zal zijn na zijn beenbreuk en de opbouw van zijn training. Standup is geen probleem, maar hij zal het nodige moeten trainen op zijn grondwerk. Hé, zijn mindset is oké en hij gaat de ring of kooi in om te winnen en wil daar alles voor doen. Los daar van is de gun factor van mijn kant erg hoog. Hoop dat hij de kans krijgt, al is het voorlopig maar voor één partij, om in de UFC zijn skills te tonen.

In de kickboks wereld heeft ie inderdaad z'n lauweren verdiend, maar ik bedoel het MMA gedeelte. Daar gaat het nu toch effe om?
De twee partijen die hij heeft laten zien was van Tyrone z'n kant geen MMA maar puur kickboksen. Daar had ie ook prettige tegenstanders voor, maar daar gaat ie het in de UFC niet mee redden.

Budokan
21-07-2014, 19:14
Denk je dat Spong meer kans maakt als hij om een wedstrijd vraagt of direct om drie? Wat zou je zelf doen als je weet dat je nog geen MMA topper bent. Had het ook gevraagd als ik Spong was

thijss
21-07-2014, 19:33
Ik denk dat het meer een reactie was van: "oh damn!!! Ierland is te gek!!! Hier wil ik vechten!!"

Idd het was uit reactie op het publiek in Ierland. Hij was er bij en dacht wauw voor dit publiek wil ik ook knokken!! In de post fight press conference zegt spong het ook nog een keer.

sportfan
21-07-2014, 23:35
Het gaat niet goed met GLORY en Spong wil direct naar de UFC

Dat is ook mijn eerste gedachte. Ik dacht dat de Glory contracten een clausule hadden mbt UFC en K1?

onne1983
22-07-2014, 14:05
Ik had dat intervieuw gezien met Dana. En hij bracht het als volgt: Tyrone told, if you sign me for even 1 fight, i want to fight in Dublin.

Denk dat het een beetje uit die zin is ontstaan.

Ger Maan
22-07-2014, 20:06
http://www.youtube.com/watch?v=7OPF8okAFLo&list=UUtmNMELOiogKLbX1xqK3jqA

hankmoody
23-07-2014, 01:20
http://www.youtube.com/watch?v=7OPF8okAFLo&list=UUtmNMELOiogKLbX1xqK3jqA

Misleidende kuttitels altijd bij sherdog.

En wat stellen ze altijd van die domme vragen.

onne1983
23-07-2014, 15:41
Zag dit ook op sherdog:


From Lar Bynres Facebook page:

Happy to say I was right in the middle of this Conversation. I turn to Tyrone... "bet you've never had this before".. he said "I fucking love this, I want this, I fucking want to fight in Ireland.... where's fucking Dana?" We go over to Dana... 3 of us standing at the Cage...

Tyrone: "You want me to fight for you! I'll tell you what... I'll sign a one fight contract.. I'll fight whoever the fuck you want me to fight... but its got to be in Ireland.. thats the deal, I fucking want this" (points at the fans)

Dana White: "Yeah? you really want it?"
Tyrone: "I'm fucking fighting in Ireland.. I don't care if it's karate, boxing, kickboxing, sumo wrestling, MMA or fucking **** fighting..get your people to call my people Monday!"
I ask Dana "you think it'll happen??'
Dana: "Why not?, anythings possible".
I turn to Tyrone and ask "You really gonna do this?"
Tyrone "Fuck yeah I'm gonna do it"
Dana was loving it.
We went out back and he start saying the same to all the reporters.