PDA

View Full Version : He's back: Nick Diaz ends retirement, signs new three-fight UFC deal



Naj85
25-07-2014, 01:43
Former UFC welterweight title challenger Nick Diaz has ended his retirement and signed a three-fight deal with the promotion.

UFC officials today announced the deal, though financial terms of the contract weren’t disclosed.

He’s targeted for an early-2015 return, though Diaz (26-9 MMA, 7-6 UFC) suggested he could return even sooner.

“I’ve been doing a whole lot of not getting punched around-type stuff,” Diaz stated. “I’ve been staying in shape pretty good, doing a lot of running. It’s been a good experience having this much time off.”

And for his return?

“Next year I guess, whatever though,” he stated. “I can fight tomorrow, tonight. You have to do what you have to do. … [I came today] to sort things out with Dana White and Lorenzo [Fertitta].

“It was hard times for a little bit, but people act like I’ve been doing nothing. I’ve been getting some things done. Just because I’m not getting punched around every day doesn’t mean I’m not focused on what I’m doing. Now, here we are.”

Diaz has been on the sidelines since a failed bid to capture the UFC welterweight title from then-champ Georges St-Pierre in March 2013. UFC President Dana White previously said that Diaz had turned down multiple fight offers since the title loss. At one point, the UFC executive said he hadn’t given up the idea of him returning.

Despite his retirement, Diaz has often stayed in the news. Earlier this year, he suggested a comeback was imminent, though he later backed off the claim:


More recently, White expressed interest in a potential bout between Diaz and injured ex-middleweight champion Anderson Silva, though the talk ultimately fizzled.

Just this past week, while criticizing Nick Diaz’s younger brother, disgruntled UFC lightweight Nate Diaz, White said the elder Diaz was still a “needle-mover.”

Mmjunkie.com

LightHeavyWeight
25-07-2014, 07:38
Als president wil je hem graag erbij hebben vanwege alle aandacht, shine en de karakteristieke persoonlijkheid. Maar van mij hoeft het niet.

Tony
25-07-2014, 09:06
Ik zie hem graag in actie komen hoor. Altijd vuurwerk!

pronk
25-07-2014, 11:05
Als president wil je hem graag erbij hebben vanwege alle aandacht, shine en de karakteristieke persoonlijkheid. Maar van mij hoeft het niet.

2x idd en zeker na zijn afgelopen ufc partijen.

Minotauro
25-07-2014, 11:35
Na zijn afgelopen UFC partijen? GSP domineerde hem met zijn lay n pray en steroids ja, en flink ook. Maar tegen Carlos Condit werd hij bestolen. De partij tegen BJ Penn was geweldig van Diaz' kant. Keiharde dominatie. Heb zelden zo goed iemand zien striken in MMA, die partij ging het boksen perfect bij Diaz. Hou persoonlijk ook wel van de sensatie die hij brengt + hoe hij voor een gevecht erin staat. Waarom succes wensen als je gezondheid op het spel staat? Na de partij wordt er pas gepraat.

Harrie Nak
25-07-2014, 11:42
Mooi, zie Nick (geen kracht, wel cardio) graag tegen Lombard (wel kracht, geen cardio).

Tegen Lawler zou ook gegarandeerd vuurwerk opleveren.

Minotauro
25-07-2014, 11:45
http://youtube.com/watch?v=PAoCvlObXi4

http://youtube.com/watch?v=-0-H2Sh_45k

Genieten dit man..

Overhand Right
25-07-2014, 13:11
Een vechter die ik graag zie, weer in de UFC, altijd goed!

Brainthief
25-07-2014, 13:53
Diaz heeft echt wel kracht. Je kan ook sterk zijn zonder opgepompte spieren te hebben... Ben blij dat ie weer gaat knokken iig.

BIG Lebowski
25-07-2014, 16:22
Echte knokker. Ben benieuwd naar zijn komende partijen.

pwie
25-07-2014, 23:13
Altijd spektakel met de Diaz broeders

Willem033
26-07-2014, 00:05
Hij heeft idd ook aardig wat (t) ko's op zijn naam staan.
Alleen lijkt het of hij niet altijd veel kracht in zijn stoten legt.
Maar hij heeft goed boks werk in huis.
Ik vermoed dat ze hem tegen Silva zetten.
Condit rematch zie ik persoonlijk noet zitten.
Die maakt er weer een hardloop wedstrijd van.
Zie liever een Lawler rematch of tegen Silva.

hankmoody
26-07-2014, 00:54
Ik zie hem liever eerst een gemiddelde top 10 uit MW of WW vechten in plaats van gelijk Anderson Silva. Kijk naar zijn record, daar wil je toch niet nog een verliespartij bij?

Wiseguy
26-07-2014, 12:21
Ik zie hem liever eerst een gemiddelde top 10 uit MW of WW vechten in plaats van gelijk Anderson Silva. Kijk naar zijn record, daar wil je toch niet nog een verliespartij bij?

Bij vechters als Diaz kan record me niets schelen. Ik wil gewoon leuke gevechten zien en tegen Silva lijkt me te gek.

Rougemonkey
26-07-2014, 15:53
Cool dat hij terug is! Goede vechter en hij zorgt altijd voor entertainment.

cornelus
26-07-2014, 16:29
Nou wie had dat gedacht... wel leuk voor de UFC en een karaktervolle topknokker.

Rougemonkey
26-07-2014, 16:49
He back, trust me, he back