PDA

View Full Version : overval loopt toch anders af!



Duijm
27-07-2014, 15:39
http://www.dumpert.nl/mediabase/6610672/901034bd/berovers_krijgen_verrassing.html

de Stiep
27-07-2014, 18:37
Hahaha, slechte beslissing die dag voor de berovers

LightHeavyWeight
27-07-2014, 19:06
Ik keur dit goed en zou het zelf ook doen maar toch is het link, als je hem dood trapt ben je de lul.

Pansier
27-07-2014, 19:15
Ik keur dit goed en zou het zelf ook doen maar toch is het link, als je hem dood trapt ben je de lul.

Ik keur het goed wanneer het met de juiste intenties gedaan wordt. In Nederland ben je hiervoor zwaar de lul.

Ik geloof niet dat de man de juiste intenties had. Hij zegt dat hij hem bleef schoppen totdat hij niet meer bewoog in het geval dat hij een geweer zou hebben, maar hij laat hem eerst alleen op de grond liggen vanaf een meter of 10 en daarna loopt hij nog een keer om een paar schoppen uit te delen...

Pahlavan
27-07-2014, 19:49
Ik keur dit goed en zou het zelf ook doen maar toch is het link, als je hem dood trapt ben je de lul.

In NL zou je idd de lul zijn maar in amerika denken ze er vaak anders over.

Sorry maar persoonlijk kan ik echt geen medelijden hebben met dief die trappen kreeg. Natuurlijk, als je helder nadenkt had hij hem niet na moeten trappen toen die eenmaal op de grond lag maar kan me voorstellen dat hij op dat moment helemaal doorslaat.

Als je met een groepje een onschuldige kerel in elkaar slaat om hem te beroven moet je afloop ook niet gaan janken. Risico's van het vak zou ik zeggen.

LightHeavyWeight
28-07-2014, 09:14
In NL zou je idd de lul zijn maar in amerika denken ze er vaak anders over.

Sorry maar persoonlijk kan ik echt geen medelijden hebben met dief die trappen kreeg. Natuurlijk, als je helder nadenkt had hij hem niet na moeten trappen toen die eenmaal op de grond lag maar kan me voorstellen dat hij op dat moment helemaal doorslaat.

Als je met een groepje een onschuldige kerel in elkaar slaat om hem te beroven moet je afloop ook niet gaan janken. Risico's van het vak zou ik zeggen.

Ja dat is precies wat ik bedoel, ik denk zelf ook behoorlijk rationeel en koel maar in deze situatie zou ik mezelf ook niet meer vertrouwen. Jij mij pijn doen ik jou meer pijn doen, een beetje die oer-agressie die dan komt opspelen.
verhaal van hem achteraf is natuurlijk gelul 1e klas.

fifi23
28-07-2014, 09:56
In Amerika is de geweldsinstructie iets anders.
Daarnaast is de kans dat de overvaller een gun heeft aanzienlijk groter.

LightHeavyWeight
28-07-2014, 10:59
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3693068/2014/07/21/Vader-slaat-misbruiker-zoon-bewusteloos-belt-zelf-politie.dhtml

Een beetje zoals dit dus.

blackadder
28-07-2014, 11:51
Zag ik daar het Golden Glory logo op het broekje bij 1 minuut 11?

de Stiep
28-07-2014, 18:11
Jongens, live by the gun die by the gun. Geen meelij

micha
28-07-2014, 18:35
inderdaad een GG logo