PDA

View Full Version : Anthony Johnson wil tegen Overeem vechten



Willem033
01-08-2014, 00:23
http://www.bjpenn.com/anthony-johnson-will-fight-overeem-at-any-weight/

T15Boxing
01-08-2014, 02:02
Overeem die zn knie door Johnson's laffe kop boort is iets wat ik zeer graag zou willen zien.

lopez86
01-08-2014, 03:35
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, schijnbaar heeft Overeem al een keer een pak slaag gehad van Johnson in de tijd dat hij nog bij de Blackzilians trainde.
Een wedstrijd is anders i know, maar toch.. Johnson is een flinke LHW en behoorlijk on a roll.

T15Boxing
01-08-2014, 04:38
^^Oh ja, net als een die andere nobody die zogenaamd met een blessure en maar 1 hand kon gebruiken tijdens het sparren toch Overeem een pak slaag gaf. HAHAHA. Die Zillians zijn een stelletje clowns(behalve Spong) die je niet kunt geloven.

Pahlavan
01-08-2014, 10:24
Overeem die zn knie door Johnson's laffe kop boort is iets wat ik zeer graag zou willen zien.

Ik blijf het raar vinden waarom sommigen Alistair nog steeds zo hoog hebben zitten.

Anyway, als Rumble op dit moment tegen Alistair moest dan zou ik mijn geld op Rumble. Hij is een flinke lhw en is de afgelopen tijd veel indrukwekkender dan Alistair geweest.

Willem033
01-08-2014, 11:48
Easy pay day voor.Alistair.

YoMarK
01-08-2014, 12:02
Ik blijf het raar vinden waarom sommigen Alistair nog steeds zo hoog hebben zitten.
Hij heeft z'n zwakke punten, namelijk z'n conditie en misschien z'n kin(alhoewel dat altijd gebeurd als ie al conditioneel op is), maar hij heeft de potentie om tegen iedereen te winnen en dat maakt het extra spannend. Dus waarom niet?

BvdB
01-08-2014, 12:57
^^Oh ja, net als een die andere nobody die zogenaamd met een blessure en maar 1 hand kon gebruiken tijdens het sparren toch Overeem een pak slaag gaf. HAHAHA. Die Zillians zijn een stelletje clowns(behalve Spong) die je niet kunt geloven.

Klopt, sinds Harry Hooft daar striking coach is gaat het echt slecht met ze.....:rolleyes:

KeobNepo
01-08-2014, 13:06
Johnson pakt deze zeker!

Pahlavan
01-08-2014, 13:14
Hij heeft z'n zwakke punten, namelijk z'n conditie en misschien z'n kin(alhoewel dat altijd gebeurd als ie al conditioneel op is), maar hij heeft de potentie om tegen iedereen te winnen en dat maakt het extra spannend. Dus waarom niet?

Omdat hij in MMA (dus niet kickboksen) nog vrij weinig heeft bewezen. Zijn grootste win de afgelopen tijd in MMA was tegen brock en daar blijft het zo'n beetje bij. En laten we niet vergeten dat we het over een heel andere Alistair hebben dan die beest die veel paardenvlees at een paar jaar geleden.

Hij kan idd van velen (niet iedereen) winnen maar mede door de punten die jij al noemde kan hij ook net zo goed van ze verliezen. Vandaar dat ik niet snap waarom men nog over hem praat alsof het een zekerheidje is dat hij gevechten wint.

Willem033
01-08-2014, 14:08
Die Johnson mag Alistair zijn schoenen nog niet poetsen.
Wat heeft die gozer nu bereikt?
Een versleten Nog KO geslagen en een beslissing tegen David.
Zelfs een versleten Arlovski kon die niet finishen.
Alistair vermoord hem in een partij.

Niek-S
01-08-2014, 14:12
Lijkt me wel een vette pot, is wel beladen. Alleen voor Overeem niks te behalen, hij wil zich weer terug vechten in de HW

YoMarK
01-08-2014, 14:16
Omdat hij in MMA (dus niet kickboksen) nog vrij weinig heeft bewezen.
Dat vind ik echt flauwekul. Kijk b.v. eens naar z'n laatste 10 MMA partijen en z'n record in het algemeen. D'r zitten een boel cans tussen, maar ondertussen heeft hij altijd op het hoogste niveau gedraaid en veel meer partijen dan vrijwel alle zwaargewichten. Ja hij heeft een paar keer verloren, maar ook in die partijen was hij gewoon aan het winnen(maakt het natuurlijk niet onterecht, maar de potentie is er).


Vandaar dat ik niet snap waarom men nog over hem praat alsof het een zekerheidje is dat hij gevechten wint.
Wie doet dan dan in dit topic(behalve Willem die na jou gereageerd heeft)? Jij bent gewoon zo'n azijnzeiker die hetzelfde doet alleen dan omgekeerd. Feit is dat Alistair gewoon een top 10 zwaargewicht is die echt wel wat kan.

Pahlavan
01-08-2014, 15:00
Dat vind ik echt flauwekul. Kijk b.v. eens naar z'n laatste 10 MMA partijen en z'n record in het algemeen. D'r zitten een boel cans tussen, maar ondertussen heeft hij altijd op het hoogste niveau gedraaid en veel meer partijen dan vrijwel alle zwaargewichten. Ja hij heeft een paar keer verloren, maar ook in die partijen was hij gewoon aan het winnen(maakt het natuurlijk niet onterecht, maar de potentie is er).


Wie doet dan dan in dit topic(behalve Willem die na jou gereageerd heeft)? Jij bent gewoon zo'n azijnzeiker die hetzelfde doet alleen dan omgekeerd. Feit is dat Alistair gewoon een top 10 zwaargewicht is die echt wel wat kan.

Dus ik ben een azijnzeiker omdat ik Alistair niet heel hoog heb zitten? Sterk argument man!

Je kunt heel mooi woorden verdraaien maar ik heb nergens gezegd dat Alistair er niks van kan. Ik heb gezegd dat hij net zo goed (in dit geval van Johnson) kan winnen als verliezen (je hebt zelf zijn zwakke punten al aangegeven dus dat hoef ik niet meer te doen, dank je) en dat ik niet snap waarom men zo vaak (en voordat jij zelf de azijnzeiker uit gaat hangen moet je ook ff andere topics mbt Alistair lezen want er zijn meer mensen die het doen) dingen zegt van: 'Alistair gaat hem slopen, Alistair is te goed voor hem blabla'.

Nogmaals, van welke grote namen in MMA heeft Alistair de laatste jaren gewonnen behalve Brock en een partij tegen Werdum waar beide heren zich voor moeten schamen. Met bijna winnen kom je er niet hoor, aangezien ik dat argument wel vaker hier lees van: 'Hij won bijna van Browne en bijna van Bigfoot'.

Kijk als jij gewoon een Overeem fan bent en je gekwetst voelt dat ik de feiten op een rijtje zet dan is dat niet erg, iedereen heeft zo zijn favorieten dus to each his own. Maar Alistair is nadat hij was gepakt voor ped's gewoon niet de beest die hij 'opeens' een paar jaar geleden was.

Kan hij van iemand als Johnson winnen? Ja. Heb ik enige reden om te denken dat hij dat ongetwijfeld gaat doen? Nee.

Ps: je moet voor de lol eens de threads voor het gevecht tegen bigfoot en browne lezen. Daar sprak men ook met woorden zoals: Alistair vouwt hem op, Alistair zal hem KO slaan blabla. Je zou denken dat men inmiddels iets realistischer is qua verwachtingen. Maar nee, ik ben gewoon de azijnzeiker.

Brainthief
01-08-2014, 15:59
Alistair heeft binnenkort veeeeeeel meer bloedplaatjes om zuurstof te bezorgen waar nodig door lekker op hoogte te trainen...
laat maar komen imo. Alistair is een top knokker maar een slecht strateeg.

YoMarK
01-08-2014, 16:06
Pahlavan: je hebt ook wel gelijk, maar waar het me om gaat is dat het niet verkeerd is om gewoon eens positief te zijn over "onze" mannen.
Zoveel hebben we er niet op dat niveau, en ik kijk toch uit naar z'n gevechten.

e-type
01-08-2014, 16:33
Die Johnson mag Alistair zijn schoenen nog niet poetsen.
Wat heeft die gozer nu bereikt?
Een versleten Nog KO geslagen en een beslissing tegen David.
Zelfs een versleten Arlovski kon die niet finishen.
Alistair vermoord hem in een partij.

Als Willem030 geen mensen aan het bedreigen is, zegt ie nog best zinnige dingen gelukkig. ;--)
Alistair is letterlijk een maatje te groot. Drie wedstrijden gedomineerd en in zn laatste partij laten zien dat ie weer het UFC niveau aan kan tegen een top 10 HW.
Niet meer als een testosteronmonster de ring induiken, maar gewoon beheerst slopen.
Johnson moet dit niet gaan doen.

pronk
02-08-2014, 01:13
Easy work for , Anthony Johnson.

T15Boxing
02-08-2014, 03:38
Johnson is de grootste lafaard in MMA geschiedenis. Een heavyweight die cut naar Middleweight en zelfs Welterweight. LOL. Ik vind het een wonder dat hij lef heeft gevonden om tegenwoordig te vechten zonder een belachelijk grote size advantage the hebben.

De enige gevaarlijke tegenstander die hij ooit heeft gevochten(Vitor) dwong hem om binnen 1 ronde als een kitten op te geven. Ik kan niet wachten tot hij weer tegenover een echte killer staat, zoals Jones, Glover en Gus. Hij klapt weer binnen 1 ronde dicht omdat ze niet 2 koppen kleiner/10-20 kilo lichter zijn.

lopez86
02-08-2014, 10:13
Johnson is de grootste lafaard in MMA geschiedenis. Een heavyweight die cut naar Middleweight en zelfs Welterweight. LOL. Ik vind het een wonder dat hij lef heeft gevonden om tegenwoordig te vechten zonder een belachelijk grote size advantage the hebben.

De enige gevaarlijke tegenstander die hij ooit heeft gevochten(Vitor) dwong hem om binnen 1 ronde als een kitten op te geven. Ik kan niet wachten tot hij weer tegenover een echte killer staat, zoals Jones, Glover en Gus. Hij klapt weer binnen 1 ronde dicht omdat ze niet 2 koppen kleiner/10-20 kilo lichter zijn.


Wat een onzin, dus als je het spelletje slim speelt ben je ineens een lafaard?
De UFC is heel strikt als het op deelname en gewichtsklasses aankomt.
Je kan niet zomaar ff schuiven tussen gewichtsklasses als je daar behoefte aan hebt, soms zit een gewichtsklasse gewoon vol en moeten er mensen weg om erin te kunnen.
Johnson had indertijd geen keuze dan weight cutten, er is maar plek voor een beperkt aantal mensen in een bepaalde gewichtsklasse tenzij je Conor McGregor heet ofzo en anders kan je gewoon wieberen.
De UFC is gewoon een werkgever, en het staat het ook op je contract.

mario the count
02-08-2014, 11:25
Overeem moet dit gewoon negeren en zich concentreren op tegenstanders in de heavyweight. Als Johnson zo graag tegen overeem vecht moet hij maar naar heavyweight. Overeem heeft niks te winnen tegen Johnson, behalve dat het hem misschien een lekker gevoel zou geven als hij hem KO mept (mocht hem dat lukken). Ik denk overigens wel dat overeem kan winnen van Johnson, tegen overeem is Johnson plotseling niet meer the big Guy.

LightHeavyWeight
02-08-2014, 11:34
Overeem roept bij sommigen wel enorm veel weerstand op zeg. Die Rumble zit nu in de prime van zijn loopbaan maar knokken tegen een ervaren wereldklasse zwaargewicht die toch nog wel 20 kg zwaarder zal zijn is andere koek.
Eigenlijk zou de UFC het moeten organiseren, Rumble pakt even zoveel mogelijk kg's erbij (als zijn natuurlijk gewicht al niet boven de 93 kg zit) en gaan. Gewoon de daad bij het woord voegen en tegenover Alistair gaan staan i.p.v. tof gaan doen met je Camp.
Ik heb die Rumble hoog zitten maar in deze zou ik hopen dat hij heeeeuuul hard neer gaat.
Al gaat dit hele verhaal nergens over want het komt er toch niet van.

T15Boxing
02-08-2014, 14:35
Wat een onzin, dus als je het spelletje slim speelt ben je ineens een lafaard?
De UFC is heel strikt als het op deelname en gewichtsklasses aankomt.
Je kan niet zomaar ff schuiven tussen gewichtsklasses als je daar behoefte aan hebt, soms zit een gewichtsklasse gewoon vol en moeten er mensen weg om erin te kunnen.
Johnson had indertijd geen keuze dan weight cutten, er is maar plek voor een beperkt aantal mensen in een bepaalde gewichtsklasse tenzij je Conor McGregor heet ofzo en anders kan je gewoon wieberen.
De UFC is gewoon een werkgever, en het staat het ook op je contract.

Dit is lachwekkend. Dus Johnson had geen keus? Had hij geen keus toen hij zn gewicht niet haalde in 07 tegen Clementi? En nogmaals in 09 tegen Yoshida? En nogmaals tegen Vitor en daarna nogmaals in dezelfde jaar? Hoeveel bewijs heb jij nodig dat Johnson een lafaard is die een oneerlijke voordeel nodig had?

Nogmaals ik vind het belachelijk dat jij iedereen behalve Johnson de schuld geeft. En je hebt ook totaal geen bewijs laten zien, dus ik zal wachten tot jij bewijs laat zien dat Johnson alleen in WW en MW kon vechten omdat de UFC geen 'ruimte' had voor HW/LHW.

lopez86
02-08-2014, 16:56
Dit is lachwekkend. Dus Johnson had geen keus? Had hij geen keus toen hij zn gewicht niet haalde in 07 tegen Clementi? En nogmaals in 09 tegen Yoshida? En nogmaals tegen Vitor en daarna nogmaals in dezelfde jaar? Hoeveel bewijs heb jij nodig dat Johnson een lafaard is die een oneerlijke voordeel nodig had?

Nogmaals ik vind het belachelijk dat jij iedereen behalve Johnson de schuld geeft. En je hebt ook totaal geen bewijs laten zien, dus ik zal wachten tot jij bewijs laat zien dat Johnson alleen in WW en MW kon vechten omdat de UFC geen 'ruimte' had voor HW/LHW.

Nou ik durf te garanderen dat ik dichter op het vuur zit dan jij.
En dan nog, hoe is gewichtsvoordeel hebben "laf"?
Waar slaat dat in godsnaam op, het is een legitiem onderdeel van het spel en werkelijk waar iedereen in de UFC doet het.
Enig idee hoeveel hendriks op fightnight weegt? boven de 200 pond, dus waarom is Johnson ineens een lafaard naar jou zeggen als hij het spel gewoon speelt.
Leg me dat ff uit aub want die bekrompen gedachtengang begrijp ik niet, en ik heb sterk het vermoeden dat ik hier niet de enige in ben.

Fasada
02-08-2014, 19:27
Mensen die denken dat het een walkover wordt voor Overeem die denken niet helder na. Het is een wedstrijd die beide niet makkelijk zullen winnen maar wat ik wel weet is dat AJ een beest is. Hij heeft zijn volle potentie nog niet eens bereikt en was jaren lang niet serieus met zijn carrière bezig. Nu hij zich comfortabel voelt op LHW en hij serieus traint met de juiste mensen om zich heen zie je gewoon dat hij een hele grote kans maakt om title contender te worden. Jongens als Mike Kyle, Arlovski, Phil Davis en Lil Nog zijn geen koekenbakkers en degene die nu loop te roepen dat Lil Nog een oude washed up vechter is had deze opmerking moeten maken toen de partij was aangekondigd want ik heb niemand horen roepen wat een mismatch het wel niet was. En ook al is het zo een pannenkoek is het nog knap dat je hem binnen 40 seconde KO slaat. Het is dan ook zwak om zoiets te zeggen want was het niet Alistair die tegen Mir vocht laatst en is Mir dan niet washed up?? (Mir en Nogueira broers zijn identiek qua carrière)

Het is gewoon een feit dat Overeem nooit een teamgenoot is geweest van die jongens en zijn eigen ding deed in dezelfde gym. Dat kan kwaad bloed zetten bij sommige, AJ is niet altijd even handig in zijn uitspraken en zegt wat hij denkt en hierdoor komt hij niet altijd even slim over. Net als deze opmerking dat hij tegen Overeem wilt vechten is onhandig. Ik begrijp dat hij hem niet mag maar dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn maar zoiets roepen terwijl hij niet eens in zijn gewichtsklasse vecht is onnodig en onzinnige als je het mij vraagt

Willem033
02-08-2014, 21:08
Mir brak laatst nog een arm van een washed up Big Nog.
Dus washed is Mir nog niet ;)
Mir zijn laatste 4 partijen waren Ali, Barnett, Cormier en JDS.

Fasada
02-08-2014, 23:49
Mir brak laatst nog een arm van een washed up Big Nog.
Dus washed is Mir nog niet ;)
Mir zijn laatste 4 partijen waren Ali, Barnett, Cormier en JDS.

Lil Nog zijn laatste wedstrijd was tegen Rashad Evans (en won die ook nog), ook niet bepaald kinderachtig ;)

T15Boxing
03-08-2014, 00:31
Nou ik durf te garanderen dat ik dichter op het vuur zit dan jij.
En dan nog, hoe is gewichtsvoordeel hebben "laf"?
Waar slaat dat in godsnaam op, het is een legitiem onderdeel van het spel en werkelijk waar iedereen in de UFC doet het.
Enig idee hoeveel hendriks op fightnight weegt? boven de 200 pond, dus waarom is Johnson ineens een lafaard naar jou zeggen als hij het spel gewoon speelt.
Leg me dat ff uit aub want die bekrompen gedachtengang begrijp ik niet, en ik heb sterk het vermoeden dat ik hier niet de enige in ben.

Als je niet kunt zien dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is heb je gewoon totaal geen kennis over vechtsport. Het is overigens niet alleen puur gewicht maar ook lengte en lichaamsbouw. Met een lengte van 6'2, 78 inch reach en zijn brede shouders en dikke botten is hij veel groter dan de gemiddelde middleweight en zelfs LHW, laat staan die kleine Welterweights waar hij ruim 5 jaar vocht. En dit is geen geval van "als je het gewicht haalt wat is de probleem?". Zoals ik zei, hij heeft VIER KEER zn weight gefaald dus dit is een grote indicatie dat hij totaal niet bij WW/MW hoort. Hij is gewoon een gemiddelde zwaargewicht en grote LHW, dat was duidelijk te zien toen hij tegen Arlovski vocht. Prima dat hij nu tegen LHW's vecht, maar hij blijft een lafaard en nogmaals zodra hij een echte killer vecht zul je zien hoe zwak hij mentaal is.

En als jij nog met je bewijs kan komen over dat de UFC geen ruimte had voor hem in HW/LHW zou ik dat graag willen zien. LOL. Midden tot eind jaren 2000 had de UFC juist een zwaar zwakke HW divisie. Als Johnson ballen had zagen we hem mischien tegen een paar top zwaargewichten.

Fasada
03-08-2014, 01:03
Als je niet kunt zien dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is heb je gewoon totaal geen kennis over vechtsport. Het is overigens niet alleen puur gewicht maar ook lengte en lichaamsbouw. Met een lengte van 6'2, 78 inch reach en zijn brede shouders en dikke botten is hij veel groter dan de gemiddelde middleweight en zelfs LHW, laat staan die kleine Welterweights waar hij ruim 5 jaar vocht. En dit is geen geval van "als je het gewicht haalt wat is de probleem?". Zoals ik zei, hij heeft VIER KEER zn weight gefaald dus dit is een grote indicatie dat hij totaal niet bij WW/MW hoort. Hij is gewoon een gemiddelde zwaargewicht en grote LHW, dat was duidelijk te zien toen hij tegen Arlovski vocht. Prima dat hij nu tegen LHW's vecht, maar hij blijft een lafaard en nogmaals zodra hij een echte killer vecht zul je zien hoe zwak hij mentaal is.

En als jij nog met je bewijs kan komen over dat de UFC geen ruimte had voor hem in HW/LHW zou ik dat graag willen zien. LOL. Midden tot eind jaren 2000 had de UFC juist een zwaar zwakke HW divisie. Als Johnson ballen had zagen we hem mischien tegen een paar top zwaargewichten.

Wil hier toch even op reageren want je uitleg klopt niet helemaal. Toen hij WW vocht had hij eigenlijk om MW moeten vechten en de meeste UFC vechters komen uit het worstelen en daar is het heel normaal een flinke weight cut te doen. Immers wordt er gewoon een dag voor de wedstrijd gewogen. Dat is nou eenmaal toegestaan en dat jij het als laf bestempeld moet jezelf weten maar dit is iets wat door elke top atleet wordt toegepast deze dagen. Jongens als GSP en Hendricks kunnen makkelijk 200lbs wegen. Kijk naar Jones/Gustafsson en Anderson Silva dat zijn ook beesten die gewoon een goede cut van 20lbs doen. Dat AJ misschien een weight cut van 30lbs doet is zijn goed recht.

Johnson heeft van zijn fouten geleerd en precies zijn verliespartijen had te maken door zijn grote weightcut en heeft daar de prijs voor betaald (gecut door de UFC). Dus laf is het niet eerder dom. Hij had veel grotere successen kunnen boeken als hij vanaf het begin MW was gaan vechten en dan later LHW. Verder is hij vrij jong en dan gaat weight cutten je makkelijker af en net als bij Alistair bleek zijn lichaam het niet meer aan te kunnen en dan vecht je gewoon een gewicht hoger. Zo raar is het niet. Hij is na WW gewoon MW gaan vechten en toen hij merkte dat hij bij een mindere weight cut beter kon presteren heeft hij zelfs HW vechters gevochten in Arlovski en Kyle. Dus als je nu zegt "Als Johnson ballen had zagen we hem misschien tegen eeen paar top zwaargewichten" gaat naar mij mening niet echt op, hij ging zelfs zwaargewichten uitdagen omdat er niemand op LHW vocht buiten de UFC die interessant waren. Moet bijvoorbeeld nu Jon Jones ineens HW gaan vechten omdat hij rondloopt op hetzelfde gewicht waar Cain op vecht?

Verder zeg je dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is nou dan heb ik voorbeelden voor je van vechters die dat vele malen meer hebben; qua lengte kom ik dan bij Schilt, Struve, Jones en Gustafsson en bij gewicht komen gasten als Lombard, Hendricks en Alves even naar boven. Of moeten wij ook een lengte restrictie gaan invoeren.

Punt is; zolang er een dag van te voren weegt maakt niet uit hoe groot, lang, sterk of breed je ben als je het gewicht maar haalt dan is dan prima en dan mag je de volgende dag gewoon 100kg zwaarder wegen for all I care...Ik ben het met je eens dat 4 keer je gewicht niet halen zwaar gestraft mag worden en dat is hij ook zowel financieel als sportief. Hij heeft een fout gemaakt wat meerdere vechters doen en hij is daardoor verandert.

Dat je AJ een klootzak vindt is prima en dat is goed recht maar vond je uitleg gewoon niet sterk vandaar mijn reactie.

lopez86
03-08-2014, 05:07
Als je niet kunt zien dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is heb je gewoon totaal geen kennis over vechtsport. Het is overigens niet alleen puur gewicht maar ook lengte en lichaamsbouw. Met een lengte van 6'2, 78 inch reach en zijn brede shouders en dikke botten is hij veel groter dan de gemiddelde middleweight en zelfs LHW, laat staan die kleine Welterweights waar hij ruim 5 jaar vocht. En dit is geen geval van "als je het gewicht haalt wat is de probleem?". Zoals ik zei, hij heeft VIER KEER zn weight gefaald dus dit is een grote indicatie dat hij totaal niet bij WW/MW hoort. Hij is gewoon een gemiddelde zwaargewicht en grote LHW, dat was duidelijk te zien toen hij tegen Arlovski vocht. Prima dat hij nu tegen LHW's vecht, maar hij blijft een lafaard en nogmaals zodra hij een echte killer vecht zul je zien hoe zwak hij mentaal is.

En als jij nog met je bewijs kan komen over dat de UFC geen ruimte had voor hem in HW/LHW zou ik dat graag willen zien. LOL. Midden tot eind jaren 2000 had de UFC juist een zwaar zwakke HW divisie. Als Johnson ballen had zagen we hem mischien tegen een paar top zwaargewichten.

Haha ik hoef helemaal geen bewijs te laten zien om mn standpunt kracht bij te zetten knul, en dan nog zou ik zeker geen vertrouwelijke documenten online zetten, dat is strafbaar, erg slim ben je ook niet.
Ik zeg ook nergens dat Johnson geen voordeel heeft want dat heeft hij natuurlijk wel, dat is het punt niet.
Lezen is ook nogal een opgave voor je.
Daarbij geef je geen antwoord op mn vraag, dat is blijkbaar ook te moeilijk voor je.
Ga nu maar weer een selectief antwoord op deze reply bedenken want blijkbaar is dat het enige waar je wel goed in bent.

T15Boxing
03-08-2014, 05:18
Haha ik hoef helemaal geen bewijs te laten zien om mn standpunt kracht bij te zetten knul, en dan nog zou ik zeker geen vertrouwelijke documenten online zetten, dat is strafbaar

Wat een mafkees, impliceer je nu dat je voor Zuffa werkt en toegang hebt tot geheime documenten??:lol:

Waar ik om vroeg is totaal redelijk. Dana en zelfs Lorenzo bespreken dit soort details wekelijks in de media. Ik heb zoveel details gelezen over gewicht klasses, divisies en vechters zelf dat dit gewoon een belachelijke excuus is om niet voor schut te staan aangezien je gewoon geen bewijs hebt voor je uitspraken.

Nogmaals, UFC/Dana heeft altijd aangegeven hoe het zit, bijvoorbeeld dat ze meer zwaargewichten willen hebben, dat ze teveel vechters op hun rooster hebben en daardoor meer vechters moeten cutten etc. Jij zegt dat Johnson alleen op WW kon vechten in de midden/eind jaren 00 terwijl daar totaal geen bewijs of indicatie voor is(integendeel als je kijkt naar de heavyweights van toen). Ik zal erop blijven wachten, mischien dat het ooit uit je reet komt aangezien je wel meer van je info eruit haalt.

Fasada
03-08-2014, 13:50
T15boxing en Lopez86 halen twee dingen door elkaar;

Het eerste is dat T15boxing gelijk heeft dat er altijd behoefte is aan zwaargewichten en dat light heavyweights ook niet genoeg van kunnen hebben, hoewel er een punt was na de overname van Pride dat men genoeg LHW had maar dat terzijde.

Lopez86 heeft wel weer gelijk dat UFC weldegelijk een stem heeft op welk gewicht je gaat vechten. Recentelijk nog is een goede vechter die ik ken gevraagd buiten zijn gewicht te vechten namelijk op WW omdat ze te veel LW hebben rondlopen. Dus hij had de keus; of je tekent bij de UFC maar dan vecht je wel WW of je wacht tot er weer plek is. Veel kiezen het eerste want een plek in de UFC is wat ze willen ook al betekent dit dat zij op een ander gewicht moeten vechten.

Alleen bij AJ gaat die vlieger niet op want toen hij namelijk WW vocht (midden/eind jaren 00) woog hij rond de 200lbs, dat betekent dat LHW of HW toen totaal niet aan de orde was. Je praat wel over 8 jaar geleden dus het roepen dat hij maar LHW of HW moest vechten was niet eens een optie als je eigen gewicht rond de 200lbs is. Verstandig was geweest om op MW te vechten alleen was het zo dat in die tijd de WW divisie erg populair was en dat GSP de bekendste vechter was en ook de meeste PPV nummers wist te halen en de UFC op zoek was naar uitdagingen voor hem. Daarnaast als je denkt het gewicht te kunnen halen of al eerder gehaald heb kan je soms koppig zijn en perse op het laagste gewicht willen vechten. Dat is toch typisch het Amerikaanse manier van denken. Neem nou Machida en Mousasi; die vochten jarenlang op LHW omdat zij zich er prettig in voelde maar constant kregen ze te horen (van Amerikanen) dat ze makkelijk een gewicht lager kunnen vechten. Alleen daar hoort een goed dieet bij en dat is niet altijd even makkelijk en het resultaat; twee goede vechters die een gewicht lager vechten. Zijn ze dan laf?? Nee denk het niet, eerder slim.

Voor AJ werkte het juist andersom, toen hij merkte dat hij zijn lichaam kon laten groeien en krachttraining en voeding kon gaan eten zonder te letten op een bepaald dieet kwam dat als een bevrijding en voelt hij zich thuis in de LHW divisie.

Lionheart
04-08-2014, 02:05
Johnson een lafaard noemen en iemand zonder ballen!! LOL!!!

lopez86
04-08-2014, 02:06
Dat krijg je als je een bord voor je kop hebt :lol:
Verder legt Fasada mijn standpunt precies goed uit, alleen is er dus 1 klein verschil en dat is in de tijd dat AJ op WW vocht de status van de UFC totaal anders was dan vandaag
Geen grote tv deals, minder evenementen, minder sponsoring en noem het maar op waardoor het mogelijke aantal vechters onder contract veel kleiner was dan het vandaag was, toentertijd 300 nogwat.
In de tijd dat AJ terugkwam waren in alle gewichtsklasses meer plekken vulbaar, en is hij in de tussentijd doorgegroeid naar LHW.
Inmiddels zijn het er meer dan 500.
Tadaa, zo moeilijk was dat toch niet T15boxing?

Kemal
04-08-2014, 19:36
Wat een gezellig topic is dit.

T15Boxing
04-08-2014, 22:17
Verder legt Fasada mijn standpunt precies goed uit

Oh heb je steun nodig? Blijkbaar heb je zelf niet genoeg hersencellen om zo'n standpunt te maken. Enige wat je tot nu toe hebt gedaan is beweren dat de UFC geen ruimte had voor Johnson op LHW/HW zonder bewijs te posten. Daarintegen heb ik feiten gepost(bijv. dat lafaard Rumble 4 keer zn gewicht niet haalt) om mijn standpunt te maken.



alleen is er dus 1 klein verschil en dat is in de tijd dat AJ op WW vocht de status van de UFC totaal anders was dan vandaag

Inderdaad, er was juist nog meer incentief voor AJ om bij zn natuurlijke gewicht te vechten, dat heb ik al aangegeven. Maar blijf jij maar zeggen (zonder bewijs, als een schaapje die alles gelooft) dat de UFC hem dwong om 40-60 pounds te cutten terwijl hij steeds zn gewicht niet haalt:lol:

Hahaha, ofnie Lopez. De grote slechte UFC dwingt vechters om onmenselijk veel te cutten door rooster redenen, zelfs als hij herhaaldelijk zn gewicht niet haalt en daarmee business en de imago van de UFC schaadt. Wat een geweldige argument. Wat kun je meer verwachten van een trol die juist stoer doet dat ie een trol is(leuke avi).




Geen grote tv deals, minder evenementen, minder sponsoring
en noem het maar op waardoor het mogelijke aantal vechters onder contract veel kleiner was dan het vandaag was, toentertijd 300 nogwat.

Alle reden om juist te zorgen dat vechters niet belachelijk veel cutten (voor een oneerlijke voordeel) en daarmee dreigen om hun gewicht niet te halen en evenementen verkloten. Dit is blijkbaar te moeilijk te volgen.



In de tijd dat AJ terugkwam waren in alle gewichtsklasses meer plekken vulbaar

Zoveel "plek" dat nadat de UFC Strikeforce overnam teveel vechters had en veel mensen moest cutten(en hier heb ik wel bewijs voor als je wilt, of is je MMA geheugen zo zwak?). Sterke logica.



en is hij in de tussentijd doorgegroeid naar LHW.

Of hij heeft eindelijk een beetje lef gevonden. Niet dat dat zichtbaar zal zijn als hij eens tegen een echte vechter moet staan.

lopez86
04-08-2014, 22:28
Hahaha duurde wel lang voordat je reageerde, maar je steekt er nogal een hoop tijd en energie in om je gelijk te krijgen, daar hou ik wel van.
Moest je alleen zolang nadenken :lol:
En nogsteeds kan je niet lezen :lol:

T15Boxing
04-08-2014, 22:30
http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2012/134/a/6/trolol_by_stevesjobes-d4zp8kp.jpg

Yup, te makkelijk.

En ja, soms ben ik wel eens laat met het vuilnis buiten zetten maar ik doe het tenminste wel, zoals je hier kunt zien.;)