PDA

View Full Version : Jon Jones, Daniel Cormier fight at UFC 178 media day



Wheelie
04-08-2014, 23:43
http://www.mmafighting.com/2014/8/4/5968131/jon-jones-daniel-cormier-fight-at-ufc-178-media-day

Soulbringer320
05-08-2014, 00:00
http://m.youtube.com/watch?v=ii6RVMwvRKc

thijss
05-08-2014, 00:07
Het zit Jones zo te zien allemaal wel hoog.. Jammer dat ie zich niet in kan houden en na die duw begint te slaan. Maar goed het werkt wel want ik heb nu nog meer zin in die partij! :)

Wiebe
05-08-2014, 00:39
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Put some ice on that face DC, you got lots of interviews tomorrow</p>&mdash; Jon Bones Jones (@JonnyBones) <a href="https://twitter.com/JonnyBones/statuses/496374059266232320">4 augustus 2014</a></blockquote> <script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

https://twitter.com/JonnyBones/status/496374059266232320

hahaha wel humor

yuko
05-08-2014, 00:41
Wat een primaten, beide zouden finaciele straf moeten krijgen. -40% van de gages..

Willem033
05-08-2014, 00:41
Wat hoop ik toch dat DC die JJ molesteert.

K-1sunstarr
05-08-2014, 01:11
Kan niet wachten tijdens de weigh in.:cool2:

K-1sunstarr
05-08-2014, 01:21
Reactie van Dana:

https://pbs.twimg.com/profile_images/3592316706/186f22e8e63863281d35771c59879659_bigger.jpeg
Dana WhiteGeverifieerd account‏@danawhite (https://twitter.com/danawhite)

I just landed in Bora Bora for my first vacation in a while and it's starting off perfect!!! @dc_mma (https://twitter.com/dc_mma) and @JonnyBones (https://twitter.com/JonnyBones)

lopez86
05-08-2014, 01:34
Lol wat pas echt grappig is, is hoe die gast met die baard aan het begin van het filmpje in het midden nog probeert om Jones uit alle macht tegen te houden en Jones dwars door hem heen loopt alsof hij er niet is.
Hij kijkt m niet eens aan, ben benieuwd wat er dan door je kop gaat als je ertussen stond :lol:

Willem033
05-08-2014, 01:40
Had dit eigenlijk van DC niet verwacht.
T is wel goed voor de PPV verkoop denk ik.
Jammer dat DC niet 15 centimeter langer is.

SpelPlan
05-08-2014, 03:52
Ik hoop dat DC hem sloopt. Maar Jones is wel fantastisch op z'n zenuwen aan het werken. In het interview achteraf zie je ook dat DC echt gefucked is. Hopelijk gaat dat niet tegen hem werken op de dag zelf.

Overigens als Jones DC pakt alleen maar reps. Al moet ik hem niet als persoon valt niet te ontkennen dat hij tot nu toe de terechte en welverdiende champ is.

Overhand Right
05-08-2014, 04:05
Jon Jones staat al voor op punten. Easy win.

jantje11
05-08-2014, 10:23
Jon Jones staat al voor op punten. Easy win.

Op punten wel ja maar Cormier KO'ed hem toch.

Soulbringer320
05-08-2014, 10:33
Zwak van Jones, een gepaste straf zou wel op z'n plaats zijn.

Vreemd vind ik ook, het gevecht is pas eind september, en nu al met interviews enz...

Pahlavan
05-08-2014, 11:27
Ik neem aan dat Jon Jones nu uit de UFC wordt gekickt toch?! Net zoals dat bij Daley het geval was.
Maar nee tuurlijk niet, dat er met 2 maten wordt gemeten spreekt voor zich.

Ik snap niet dat sommigen op amerikaanse sites Cormier de schuld geven. Volgens mij was het toch echt Jones die met zijn vuisten begon te wapperen.

T15Boxing
05-08-2014, 11:34
Cormier is degene die hem keihard duwt(Wat overigens de tweede keer is voor Cormier om buiten de ring zoiets te doen). Als iemand zn gezicht in de van jouw duwt geeft je niet het recht om zo te duwen. Zo'n staredown doen vechters zo vaak.

Cormier moet leren zn vette, korte armpjes thuis te houden. Ik zeg ontsla hem van zijn Fox baantje en pak een stuk van zijn fight purse.

Pahlavan
05-08-2014, 11:54
Cormier is degene die hem keihard duwt(Wat overigens de tweede keer is voor Cormier om buiten de ring zoiets te doen). Als iemand zn gezicht in de van jouw duwt geeft je niet het recht om zo te duwen. Zo'n staredown doen vechters zo vaak.

Cormier moet leren zn vette, korte armpjes thuis te houden. Ik zeg ontsla hem van zijn Fox baantje en pak een stuk van zijn fight purse.

We hebben mensen elkaar al vaker zien duwen tijdens face offs maar nog nooit dat iemand met zijn vuistjes gaat wapperen.

je vindt dat ze Cormier moeten ontslaan en zijn purse moeten afpakken maar Jones die begint met meppen en op de grond doorgaat zeg je niks over?! Beetje raar.

cornelus
05-08-2014, 11:55
Ik had 'm hoog zitten DC.... maar hij heeft zich wel laten kennen. Niet dat dat erg is, maar Jon Jones speelt dat mindfuck spelletje net iets beter. Hij is ook jonger dus kan nog een beetje de kwajongen uithangen of zoiets. Gek genoeg merk ik aan mezelf dat ik voor Jones ben, had ik niet verwacht.

BvdB
05-08-2014, 12:00
Zie Conor Mcgregor ook genieten. :lol:

lukashenko
05-08-2014, 12:09
het is aan !!!
wat een insane match up .. een ronde winnen van dc of bones is al bijna onmogelijk.
2 onverslagen ego,s die geen stap aan de kant willen zetten voor elkaar en respect is ver te zoeken..
ik ben helemaal warmed up voor deze pot..
ik hoop echt dat cormier een pak slaag uitdeelt aan bones ,, en we een gekke rematch krijgen ..
ik heb het wel een beetje gehad met jon jones . en zijn marathon naast zijn schoenen .. tis tijd dat iemand hem op zn plekje zet ..
ben benieuw wat dana zijn reactie is

T15Boxing
05-08-2014, 12:17
We hebben mensen elkaar al vaker zien duwen tijdens face offs maar nog nooit dat iemand met zijn vuistjes gaat wapperen.

je vindt dat ze Cormier moeten ontslaan en zijn purse moeten afpakken maar Jones die begint met meppen en op de grond doorgaat zeg je niks over?! Beetje raar.

Dat is zelf verdediging. Cormier begon met de 'assault'. In amerika met een goede advocaat is bijna alles wat je als reactie doet veel minder strafbaar. Geef Jones een boete zou ik zeggen, maar Cormier is degene die de grotere straf moet krijgen want hij begon ermee, hij heeft hiervoor al eens zoiets gedaan en hij heeft nog een commentator bijbaan bij Fox.

mario the count
05-08-2014, 12:26
Jones gebruikte als eerste geweld door met zijn hoofd tegen die van Cormier te botsen. Verder is de partij wel lekker beladen nu. Een stunt van Cormier zou mooi zijn maar denk toch dat Jones deze gaat pakken.

Pahlavan
05-08-2014, 12:26
Dat is zelf verdediging. Cormier begon met de 'assault'. In amerika met een goede advocaat is bijna alles wat je als reactie doet veel minder strafbaar. Geef Jones een boete zou ik zeggen, maar Cormier is degene die de grotere straf moet krijgen want hij begon ermee, hij heeft hiervoor al eens zoiets gedaan en hij heeft nog een commentator bijbaan bij Fox.

Daar ben ik het volledig mee oneens. Als iemand zijn hoofd op zo'n manier in je smoel drukt vind ik dat je dan ook recht hebt om hem weg te duwen. Hoe is het zelfverdediging wanneer je mensen die tussen jullie komen uit de weg duwt om Cormier alsnog te kunnen slaan?

Maar heb zo'n idee dat jij je hier toch niet in zult vinden dus let's agree to disagree.

Willem033
05-08-2014, 12:27
Haha wat een reacties zeg.
Ja ze moeten kei hard gestraft worden hoor, zullen we gelijk van beide heren maar t paspoort innemen en ze 6 jaar naar guantanamo bay sturen.

Als er 1 gestraft moet worden is het Jones.
Hij raakt als eerst zijn tegenstander aan, die is er niet van gediend en duwt hem weg en die zielige Jones moet gaan slaan.

S.B.
05-08-2014, 12:27
Jones is wel echt goed in het mindfuck spelletje, dat is zeker waar. De laatste keer dat Cormier kwaad was, was tegen Cummins. Natuurlijk niet helemaal niveau Jones, maar daar vecht je volgens mij liever niet tegen. De laatste keer dat Jones kwaad was kreeg hij klappen van Gus.

Ben benieuwd, kan niet wachten.

S.B.
05-08-2014, 12:27
https://www.youtube.com/watch?v=tk3-dVafxPM

T15Boxing
05-08-2014, 13:21
Anderson botste zijn gezicht ook tegen Vitor en anderen aan en in het boksen zie ik het ook zo vaak. De reactie die ik 9 van 10 keer zie is dat ze dan met hun voorhoofden tegen elkaar beginnen te duwen totdat iemand ertussen komt, niet dat je gelijk gaat duwen als een kind. Het hoort bij de show en hype. Ook al geef je Jones meer schuld, om Cormier's actie helemaal goed te praten is belachelijk.

Kijk maar eens een paar jaar terug toen Hopkins Winky Wright's gezicht ging weg duwen. Hij kreeg er een boete van tien duizenden dollars voor terwijl Wright geen problemen kreeg ook al ging hij terug duwen, dus niet denken dat Cormier onschuldig is.

Pahlavan
05-08-2014, 13:30
Anderson botste zijn gezicht ook tegen Vitor en anderen aan en in het boksen zie ik het ook zo vaak. De reactie die ik 9 van 10 keer zie is dat ze dan met hun voorhoofden tegen elkaar beginnen te duwen totdat iemand ertussen komt, niet dat je gelijk gaat duwen als een kind. Het hoort bij de show en hype. Ook al geef je Jones meer schuld, om Cormier's actie helemaal goed te praten is belachelijk.

Kijk maar eens een paar jaar terug toen Hopkins Winky Wright's gezicht ging weg duwen. Hij kreeg er een boete van tien duizenden dollars voor terwijl Wright geen problemen kreeg ook al ging hij terug duwen, dus niet denken dat Cormier onschuldig is.

Omdat de ene vechter besluit daar niks tegen te doen betekent niet dat het oke is. En ik zeg nergens dat wat Cormier deed helemaal prima is, beide heren moeten zich schamen voor wat er gebeurde. Maar ik begrijp niet dat jij niks over Jones zegt maar snel de vinger naar Cormier wijst.

En als je er toch over doorgaat, zou ik het fijn vinden als je dan toch op mijn vorige punten reageert, namelijk:
1: wie begon er met zijn vuisten te wapperen (iets wat volgens mij nog nooit eerder in de UFC is voorgekomen)?

2: je noemt het zelfverdediging maar hoe is het zelfverdediging als er inmiddels mensen tussen zijn gekomen en jij duwt ze aan de kant om Cormier te slaan en als hij eenmaal op de grond ligt door blijft gaan?

lukashenko
05-08-2014, 13:33
je kan inderdaad zien hoe nep jones is . in de intervieuws erna
gare gelul van jones . eerst stoer doen op twitter en dan lief poesje spelen voor de camera .. jammer hoor..
zo,n goede vechter heeft die troep niet nodig

T15Boxing
05-08-2014, 13:44
Omdat de ene vechter besluit daar niks tegen te doen betekent niet dat het oke is. En ik zeg nergens dat wat Cormier deed helemaal prima is, beide heren moeten zich schamen voor wat er gebeurde. Maar ik begrijp niet dat jij niks over Jones zegt maar snel de vinger naar Cormier wijst.

En als je er toch over doorgaat, zou ik het fijn vinden als je dan toch op mijn vorige punten reageert, namelijk:
1: wie begon er met zijn vuisten te wapperen (iets wat volgens mij nog nooit eerder in de UFC is voorgekomen)?

2: je noemt het zelfverdediging maar hoe is het zelfverdediging als er inmiddels mensen tussen zijn gekomen en jij duwt ze aan de kant om Cormier te slaan en als hij eenmaal op de grond ligt door blijft gaan?

Je zei niet dat het prima is maar door er niks op te zeggen en alleen wat zeggen over Jones laat je je ook niet van je beste kant zien.

1-Jones 'begon' niets, Cormier begon met duwen. Daarna zie je dat Cormier helemaal wild wordt terwijl er een van Jones' mannen tussen komt. Natuurlijke reactie is om dan aan te vallen, met stoten of duwen.
2-Vervolgens loops Jones ernaartoe en begint dan pas te zwaaien met stoten. Ik betwijfel dat als Cormier gewoon bleef staan na zijn duw dat Jones dan ook stoten zou gooien.

Cormier is een handtastelijke heethoofd. Ik vraag me af hoe vaak ze dit zullen permitteren van hem. Zoals ik zei mischien als ze zijn Fox baantje afnemen zullen ze een DERDE brawl door Cormier vermijden.

dirk5
05-08-2014, 13:57
De script schrijvers van de ufc maken voor overuren zie ik....

Shit just tot real :)

Pahlavan
05-08-2014, 13:59
Je zei niet dat het prima is maar door er niks op te zeggen en alleen wat zeggen over Jones laat je je ook niet van je beste kant zien.

1-Jones 'begon' niets, Cormier begon met duwen. Daarna zie je dat Cormier helemaal wild wordt terwijl er een van Jones' mannen tussen komt. Natuurlijke reactie is om dan aan te vallen, met stoten of duwen.
2-Vervolgens loops Jones ernaartoe en begint dan pas te zwaaien met stoten. Ik betwijfel dat als Cormier gewoon bleef staan na zijn duw dat Jones dan ook stoten zou gooien.

Cormier is een handtastelijke heethoofd. Ik vraag me af hoe vaak ze dit zullen permitteren van hem. Zoals ik zei mischien als ze zijn Fox baantje afnemen zullen ze een DERDE brawl door Cormier vermijden.

Zoals ik al eerder zei, ik ben het daar compleet mee oneens. Mijn invulling qua wie wat deed is heel anders dan de jouwe en ik denk niet dat we elkaar kunnen overtuigen. Vandaar dat ik ook al zei to agree to disagree maar als je er toch nog over door wilt gaan vind ik het ook best.

Cormier is misschien wel een heefhoofd maar Jones is dan weer een two-face die zelf nog niet weet wie die is. Eerst filmpjes op instagram plaatsen en stoer praten over het incident en vervolgens weer heel iets anders zeggen tijdens een interview. Ook het feit dat hij claimt dat hij een 'takedown' op Cormier heeft behaald is natuurlijk belachelijk.

Maarja, we hebben het over dezelfde vechter die vaker dingen op social media post en het vervolgens na een tijdje weer verwijdert. We hebben het over dezelfde vechter die vóór het gevecht tegen Alex van mening was dat Texeira geen title shot verdient maar na het gevecht tegen Alex vond hij dat opeens uit het niets wel...
We hebben het over dezelfde vechter die eerst zei dat Alex geen rematch verdient maar gisteren opeens zei dat Alex nog een 'beating' tegoed heeft. Veel tegenstrijdigheden en zoals hij door zowel Cormier als Rashad werd genoemd: Very fake.

Neemt niet weg dat het een geweldige vechter is die al veel heeft bereikt en erg skilled is, maar zijn karakter is erg onstabiel.

T15Boxing
05-08-2014, 14:26
Lijkt me duidelijk dat je persoonlijke haat voor Jones invloed heef op je argumenten. Dat hij fake is enzo heeft verder niets te maken met wat er hier gebeurde.

Maar goed, alles terzijde want ik wil gewoon een geweldige gevecht zien in September. Met zo'n brawl heb ik er alleen maar meer zin vooral als het oprecht is zoals in dit geval.

Pahlavan
05-08-2014, 14:31
Lijkt me duidelijk dat je persoonlijke haat voor Jones invloed heef op je argumenten. Dat hij fake is enzo heeft verder niets te maken met wat er hier gebeurde.

Maar goed, alles terzijde want ik wil gewoon een geweldige gevecht zien in September. Met zo'n brawl heb ik er alleen maar meer zin vooral als het oprecht is zoals in dit geval.

En het feit dat jij in eerste instantie Cormier's gedrag afkeurde maar niks over Jones' gedrag zei toont aan dat jouw persoonlijke liefde voor Jones (of aan de hand van je commentaar op Cormier, je haat voor hem) invloed heeft op je argumenten dus dat hebben we idd met elkaar gemeen :).

Maar ik denk idd ook dat het een geweldig gevecht zal worden tussen 2 vechters die eigenlijk beide undefeated zijn. Hopelijk raakt er niemand geblesseerd tijdens de voorbereidingen, daar ben ik tegenwoordig altijd ook bang voor in de UFC.

lukashenko
05-08-2014, 14:33
http://www.youtube.com/watch?v=IIfD-Mko_qw

lopez86
05-08-2014, 15:39
Omdat de ene vechter besluit daar niks tegen te doen betekent niet dat het oke is. En ik zeg nergens dat wat Cormier deed helemaal prima is, beide heren moeten zich schamen voor wat er gebeurde. Maar ik begrijp niet dat jij niks over Jones zegt maar snel de vinger naar Cormier wijst.

En als je er toch over doorgaat, zou ik het fijn vinden als je dan toch op mijn vorige punten reageert, namelijk:
1: wie begon er met zijn vuisten te wapperen (iets wat volgens mij nog nooit eerder in de UFC is voorgekomen)?

2: je noemt het zelfverdediging maar hoe is het zelfverdediging als er inmiddels mensen tussen zijn gekomen en jij duwt ze aan de kant om Cormier te slaan en als hij eenmaal op de grond ligt door blijft gaan?

Hij leest/reageert alleen maar op dingen die hij zelf wil lezen en waar hij wel een argument op kan verzinnen :rolleyes:


De script schrijvers van de ufc maken voor overuren zie ik....

Shit just tot real :)

Lijkt me sterk maar al is het zo... ik vind het helemaal niet erg.
Dit wordt een beestenpartij.

T15Boxing
05-08-2014, 15:52
Hij leest/reageert alleen maar op dingen die hij zelf wil lezen en waar hij wel een argument op kan verzinnen :rolleyes:
.

Nog steeds butthurt nadat ik je hebt geschoold over Anthony Johnson? :lol:

Overhand Right
05-08-2014, 19:56
Is dit niet gewoon in scene gezet om het gevecht te hypen?

Rougemonkey
05-08-2014, 20:49
Ik twijfel ook of het echt is, maar ik geloof wel dat Jones zo'n groot ego heeft en zo snel gekrenkt is dat hij in staat is om dit te doen.

S.B.
05-08-2014, 21:17
Dit was echt niet nep, dan verdienen ze echt een oscar

blade
06-08-2014, 00:48
Is dit niet gewoon in scene gezet om het gevecht te hypen?


tuurlijk;)

Soulbringer320
06-08-2014, 01:09
Ook jammer dat die schoen niet raak was voor Jones.....

Harrie Nak
06-08-2014, 09:53
https://scontent-b-ord.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10592688_686291974754117_7044549997654564280_n.jpg

http://111.imagebam.com/download/hZZK3jcCKzhGitNMd1Lk2w/34313/343126785/wasted.gif

leks
06-08-2014, 11:28
Volgens mij op het eind zag ik dat iemand die ik dacht Cormier wilde ontzetten ook nog een dreun verkocht, wie is dat? Verder vond ik Jones duidelijk fouter. Headbutt zie je wellus idd maar dan zit een duw in dezelfde categorie wat mij betreft. Wel een pot waar ik zeeeeer benieuwd naar ben.

Wheelie
09-08-2014, 12:01
Jones: Hey p-ssy, are you still there?
Cormier: I’m here. I’m here. You’re just the fakest person. I actually admire that you can just be this fake, and when like that TV comes on, how you can just change. It’s like you’re a chameleon. It’s awesome.
Jones: Hey listen, I’m a professional.
Cormier: It’s awesome. It is unbelievable.
Jones: The fact that you’re a p-ssy hasn’t changed.
Cormier: It’s unbelievable how fake you can really be. It’s like you’re just such a f-cking p-ssy. My God. It is amazing. It is amazing. But hats off to you. You’ve got a great PR person because they do a great job of training you because you are just terrible. You’re the scum of the f-cking Earth. You are a terrible human being. But you can sure turn it on.
Jones: Thank you.
Cormier: I wish they would let me next door so I can spit in your f–king face.
Jones: You know I would absolutely kill you if you ever did something like that, right?
Cormier: You could never kill me.
Jones: Oh, I bet you I could.
Cormier: Then you should try, Jon. You really should try, Jon.
Jones: I will literally kill you if you spit in my face. Literally kill you.
Cormier: Let’s try that, Jon.
Jones: I’m not saying I would fight you. I said I would kill you if you do some silly sh-t like that.
Cormier: So Jon, do you think I’m just going to sit there and let you kill me, Jon? I mean, really?

Wheelie
09-08-2014, 12:01
Shit gets real

http://mmajunkie.com/2014/08/video-hot-mics-catch-daniel-cormier-and-jon-jones-and-a-death-threat

Pahlavan
09-08-2014, 12:17
Shit gets real

http://mmajunkie.com/2014/08/video-hot-mics-catch-daniel-cormier-and-jon-jones-and-a-death-threat

Come on Wheelie, van jou had ik geen repost verwacht.. :lol:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?131391-Jon-Jones-Daniel-Cormier-have-vicious-off-air-exchange-before-ESPN-interview

mario the count
09-08-2014, 12:20
Shit gets real

http://mmajunkie.com/2014/08/video-hot-mics-catch-daniel-cormier-and-jon-jones-and-a-death-threat
haha precies mijn gedachte.

Appielwt
13-08-2014, 01:05
Teleurstelling van het jaar...


Jon Jones injures ankle; Daniel Cormier fight moved to Jan. 3


Fans will have to wait a little longer than expected for one of the most-anticipated fights in UFC history.

Jon Jones vs. Daniel Cormier (http://www.mmafighting.com/fight/4124/jon-jones-vs-daniel-cormier) for the UFC light heavyweight title has been moved from Sept. 27 to Jan. 3 due to an ankle injury suffered in training by Jones earlier this week. The news was first reported on FOX Sports 1's "America's Pregame."

"It's very disappointing," Cormier told MMAFighting.com. "I started to train very hard. It's a little discouraging, but now I have time to get completely healthy. I don't know how hurt Jon is but we have to remember that I took this fight with a pre-existing injury. I could have fought through it, I just wish he would have done the same."
Jones vs. Cormier was always a fight that interested the MMA community, however, it reached a whole other level of mainstream interest after Jones and Cormier brawled in the lobby of the MGM Grand last week and were then caught on camera threatening each other.

UFC 178 (http://www.mmafighting.com/fight-card/637/ufc-178) has seen several changes over the last few weeks, as well. The event was originally scheduled to take place in Toronto, then it was moved to Las Vegas with Jones vs. Alexander Gustafsson (http://www.mmafighting.com/fighter/164/alexander-gustafsson) as the headliner, and then Cormier replaced Gustafsson after the Swede injured his knee.
According to sources with knowledge of the situation, the UFC felt that the Jan. 3 date -- slated to be UFC 182 (http://www.mmafighting.com/fight-card/619/ufc-182-pettis-melendez) in Las Vegas -- was the earliest date that made sense for the fight. No word just yet on what the new main event for UFC 178 will be.

Bron: http://www.mmafighting.com/2014/8/12/5996465/jon-jones-injures-ankle-daniel-cormier-fight-moved-to-jan-3