PDA

View Full Version : Vitor Belfort (een minder opgeblazen versie) thinks he can beat Weidman



Pahlavan
07-08-2014, 18:04
https://www.youtube.com/watch?v=9RVnKUMtILc#t=99

Pahlavan
07-08-2014, 18:04
Goh wat vreemd, trt wordt gebanned en Vitor ziet er opeens minder opgeblazen uit... :)
Achja, het zal vast wel van jezus gemoeten hebben.

Willem033
07-08-2014, 18:33
Haha ik zag dit filmpje net op sherdog.
Die idioot gaat een zwaar pak slaag krijgen van the Chris.

mario the count
07-08-2014, 20:31
Geen schijn van kans als je het mij vraagt. Dat verschil in fysiek ook met eerst, echt goeie tjak die TRT

hankmoody
08-08-2014, 00:19
Ik snap niet waar deze ''Vitor gaat een pak slaag krijgen'' reacties vandaan komen. Vitor heeft een winning streak van drie knock outs. En in zijn laatste twaalf gevechten heeft hij alleen van Anderson Silva en Jon Jones verloren. Ook van het stand up verwacht ik wel wat nu hij traint met Spong en Harry Hooft.

Vergeet niet dat de overwinningen over Anderson nog altijd heel erg awkward zijn. En ondanks de paar puntjes die Weidman heeft gepakt tegen Machida in de eerste drie ronde, heeft hij toch wel een flink pak slaag van Machida gehad.

Willem033
08-08-2014, 06:25
Ik snap niet waar deze ''Vitor gaat een pak slaag krijgen'' reacties vandaan komen. Vitor heeft een winning streak van drie knock outs. En in zijn laatste twaalf gevechten heeft hij alleen van Anderson Silva en Jon Jones verloren. Ook van het stand up verwacht ik wel wat nu hij traint met Spong en Harry Hooft.

Vergeet niet dat de overwinningen over Anderson nog altijd heel erg awkward zijn. En ondanks de paar puntjes die Weidman heeft gepakt tegen Machida in de eerste drie ronde, heeft hij toch wel een flink pak slaag van Machida gehad.

Heb jij de afgelopen maanden onder een steen geleefd?
Zal je ff helpen, Vitor zonder trt gaat een pak slaag krijgen.
Als je er zeker van bent dat dat niet waar is, pm me maar, misschien kunnen we wedden

Willem033
08-08-2014, 06:48
http://forums.sherdog.com/forums/f2/vitor-belfort-before-after-2799801/


Kijk hier maar even.
Dan kan je zien waarom die een pak slaag krijgt

willy123
08-08-2014, 09:18
Lijkt wel of hij van 90+kilo droge spieren naar 70-kilo vel over been is gegaan... Mocht hij toch van The Chris winnen, dan ga ik bijna in zijn god geloven, maar ik zeg no way.

Willem033
08-08-2014, 10:48
Hij kan zo WW of LW gaan vechten als je hem zo ziet staat.
Er is geen schim meer over van de man die hij 3 maanden geleden was.
Ik vermoed dat de oude leeuw een klein schootkatje is geworden en met pensioen gaat na de Weidman fight.

Soulbringer320
08-08-2014, 11:23
http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=vitor-belfort-08-07-2014-20-41-5-838.png

Soulbringer320
08-08-2014, 11:23
http://cdn.bleacherreport.net/images_root/article/media_slots/photos/000/901/299/VitorTRT_original.jpg?1370571165

YoMarK
08-08-2014, 11:47
Net alsof Vitor gestopt is met TRT, en iemand's fysiek vergelijken op basis van een paar foto's(totaal andere kleding enz..) is echt natte vingerwerk. We zien het straks wel als ie op de schaal staat.

KeobNepo
08-08-2014, 12:27
Zo, compleet andere bouw nu. Duurt nog wel even tot het gevecht, vraag me af wat hij op zal bouwen tot die tijd. Misschien dat ie dan weer een stuk groter is.

Willem033
08-08-2014, 14:21
Net alsof Vitor gestopt is met TRT, en iemand's fysiek vergelijken op basis van een paar foto's(totaal andere kleding enz..) is echt natte vingerwerk. We zien het straks wel als ie op de schaal staat.

Kijk jij met je ogen dicht?
Natuurlijk is hij gestopt.
Ik geloof dst hij de meest geteste man op aarde is op t moment.

Fasada
08-08-2014, 14:37
WOW het verschil is enorm!
Alleen ben nog niet verkocht op het idee dat hij ineens kansloos zou moeten zijn. The Reem heeft ook veel massa moeten inleveren toen hij tegen Mir vocht maar toch merkte je er niet heel veel van in zijn partij. Daarnaast zijn er paar foto's waarbij hij echt heel dun oogte maar 3 weken later zie je weer ineens een foto dat hij even zijn spieren spant dus denk ook dat het nu te vroeg is om hier wat over te zeggen.

Ik ben niet naïef om te zeggen dat het niks uitmaakt, het is vooral denk ik mentaal want als je weet dat je er minder sterk uit ziet kan dat natuurlijk een uitwerking hebben op je mentale toestand maar Belfort heeft nog steeds voldoende ervaring en technieken in huis om het Weidman moeilijk te maken. Met of zonder TRT bleef Weidman toch de favoriet, hij is niet voor niks champ.

Wij zullen pas op 6 december zien welke Belfort we te zien krijgen maar vind het nu allemaal te voorbarige om hier uitspraken over te doen.

Wheelie
08-08-2014, 14:43
WAR BELFORT ;)

YoMarK
08-08-2014, 15:30
Kijk jij met je ogen dicht?
Natuurlijk is hij gestopt.
Ik geloof dst hij de meest geteste man op aarde is op t moment.
So what dat ie zo af en toe getest word.... Als ie maar niet te scheef met z'n T waarden/verhoudingen(testosterone/epitestosterone) komt, dan is er geen probleem.
Hij zal wel en tandje minder moeten doen, maar ik geloof er niks van dat ie gestopt is.

Het zou me verbazen als Belfort als een scharminkel op de weegschaal staat straks.

Pansier
08-08-2014, 17:16
Net alsof Vitor gestopt is met TRT, en iemand's fysiek vergelijken op basis van een paar foto's(totaal andere kleding enz..) is echt natte vingerwerk. We zien het straks wel als ie op de schaal staat.

Op beide foto's staat zijn nek ongeveer in dezelfde positie. Als je dan kijkt naar zijn trapezius zie je een duidelijk verschil.

Rougemonkey
08-08-2014, 17:44
Lijkt ook minder vocht vast te houden. Wie weet doet hij nog even een kort kuurtje met spul dat snel uit z'n bloed is. Denk niet dat hij zo gek is om totaal clean met weidman in de kooi te stappen;).

appelsap
08-08-2014, 18:15
Als je er zeker van bent dat dat niet waar is, pm me maar, misschien kunnen we wedden

Is geen PM voor nodig, maar het is nog ver weg, dus laten we het een maandje voor de partij over bedragen hebben.

Willem033
08-08-2014, 22:42
Is geen PM voor nodig, maar het is nog ver weg, dus laten we het een maandje voor de partij over bedragen hebben.

Geen probleem. Zeg het maar tegen die tijd.

Naj85
08-08-2014, 23:24
Zou toch wat zijn als vitor het flikt weidman ko te slaan met een kick en dikke ground en pound erna. Ben voor vitor iig. Mag die weidman echt niet

Pahlavan
08-08-2014, 23:29
Zou toch wat zijn als vitor het flikt weidman ko te slaan met een kick en dikke ground en pound erna. Ben voor vitor iig. Mag die weidman echt niet

Ik ben zelf ook ver van een Weidman liefhebber maar ik hoop wel dat hij die vieze TRT junkie even een flink pak slaag geeft. Die Vitor zit al sinds zijn 18e ofzo aan de juice en dat gecombineerd met alle onzin wat uit zijn smoel komt over jezus en leeuwen in een jungle blabla, om ziek van te worden.

kooivechter
09-08-2014, 12:46
Je ziet toch duidelijk het verschil zonder TRT. Met die TRT was hij echt idd een leeuw. Zijn lichaam en hoofd was zo opgepomt en afgetraind. Lijkt ook wel of hij veel agressiever en scherper vecht de laatste partijen. En vond Belfort ook mentaal veel sterker dan een aantal jaren terug. Maar zondder TRT gaat hij niet winnen van Weidman, dat zie ik echt niet gebeuren. Helemaal niet in de latere rondes. Dan zou dat gelijk in ronde 1 of 2 moeten gebeuren voor belfort, met zijn explosiviteit

e-type
09-08-2014, 14:02
Tegen een Belfort zonder TRT hoeft Weidman het maar twee ronden uit te houden. Dan gassed Vitor en is het afgelopen met 'm.
Vitor the lion turns into a thermometer.

Lionheart
09-08-2014, 23:06
Ben benieuwd!
Maar hoop dat Vitor m oldskool sloopt!!

Iggy
10-08-2014, 09:22
Geloof nooit dat je zover terug kunt vallen zo kort nadat hij gestopt is met trt. Hij heeft gewoon flink lopen te kuren op hoge doseringen. Met trt word je echt niet zo een monster zoals hij was

Willem033
11-08-2014, 23:25
Heel eerlijk gezegt denk ik dat dit gevecht niet doorgaat.
Belfort trekt zich terug en doet daarna nog wat partijen in Brazilië waar die ongestoord aan het paardenvleesch kan zitten.

Ulis-E
12-08-2014, 09:36
Tegen een Belfort zonder TRT hoeft Weidman het maar twee ronden uit te houden. Dan gassed Vitor en is het afgelopen met 'm.
Vitor the lion turns into a thermometer.

eerlijk gezegd denk ik dat ook (of eigenlijk, daar ben ik ook bang voor)