PDA

View Full Version : Shemsi Beqiri gedwongen te vechten tegen voormalig trainer



Wheelie
08-08-2014, 15:05
Shemsi Beqiri's oude trainer kwam samen met handlangers met bivakmutsen op- en honkbalknuppels bij de sportschool van Begiri binnen.

Hier werd Begiri gedwongen om tegen hem te vechten

Dit is al in februari gebeurd en nu zijn er ook beelden van :wacko:

http://bazonline.ch/basel/land/Das-erste-Video-des-KickboxKampfes/story/28956140

Willem033
08-08-2014, 15:31
Ik versta er geen reet van hehe

Tykill
08-08-2014, 15:33
Wow. Hij wint gelukkig nog wel dus?

Wheelie
08-08-2014, 15:41
Wow. Hij wint gelukkig nog wel dus?

Daarna schijnt hij toegetakeld te zijn

Justinian
08-08-2014, 15:52
Wat een trieste gasten... laten ze een op een vechten en als die kneus dan proberen ze het met een gewapende groep. Man man man, wat een sukkels!

Fasada
08-08-2014, 15:55
Wat een ziek verhaal, die tegenstander staat wel voor lul. Stoer iemand zijn gym in lopen met gemaskerde mannen met honkbalknuppels en dan een gevecht aan gaan die hij niet eens zou winnen, wat een held zeg! Was duidelijk dat die Bequiri gewoon ging winnen en dan moeten je 'vriendjes' er ineens mee gaan bemoeien. Weet overigens niet wat hun geschil was maar ik hoop dat die gasten hard worden aangepakt...

leks
08-08-2014, 17:16
Triest, maar wel een leuk concept voor een show.

Atila
08-08-2014, 17:21
Mijn Zwitsers is niet meer wat het geweest is (kuch), maar wat ik begrepen heb is dat Beqiri een leerling was van Paulo en uiteindelijk voor zichzelf begonnen is en succesvol werd. Paulo liep dus inkomsten mis en vond dat hij nog recht had op toekomstige gelden omdat hij aan de basis van Beqiri stond. Hij ging zo ver dat hij on-the-air Beqiri uitdaagde op een 'winner-takes-all' gevecht, maar hij ging hier niet op in. De winnaar zou dus (volgens hem) ook eigenaar van de gym van de tegenstander worden. Beqiri weigerde (begrijpelijk).

Paulo ging toen maar naar zijn gym om zijn gelijk te halen en werd vernederd. En toen brak dus de pleuris uit.

Willm
08-08-2014, 18:02
Zieke beelden. Moet je daar verplicht vechten, met allemaal mannen met honbalknuppels om je heen, waarvan je weet dat die jou achteraf te grazen gaan nemen. Ik hoop dat die Paolo vervolgd wordt of iets.

Anderson
08-08-2014, 18:18
Triest mannetje die ex trainer

blackadder
08-08-2014, 20:14
Mijn Zwitsers is niet meer wat het geweest is (kuch), maar wat ik begrepen heb is dat Beqiri een leerling was van Paulo en uiteindelijk voor zichzelf begonnen is en succesvol werd. Paulo liep dus inkomsten mis en vond dat hij nog recht had op toekomstige gelden omdat hij aan de basis van Beqiri stond. Hij ging zo ver dat hij on-the-air Beqiri uitdaagde op een 'winner-takes-all' gevecht, maar hij ging hier niet op in. De winnaar zou dus (volgens hem) ook eigenaar van de gym van de tegenstander worden. Beqiri weigerde (begrijpelijk).

Paulo ging toen maar naar zijn gym om zijn gelijk te halen en werd vernederd. En toen brak dus de pleuris uit.
Ja. Dat maakte ik er ook soort van uit op. Maar die vete liep al een hele tijd.

blade
08-08-2014, 20:56
Beqiri kan de toko ook wel sluiten want na die actie van Paulo en het tuig wat die bij zich had komt er geen kip meer trainen daar omdat de angst dat het weer kan gebeuren groot is en de leden weg blijven . het schijnt dat Paulo ook nog boksbeugels onder de zwachtels had triest figuur

cornelus
08-08-2014, 21:31
Wat een idioot zeg... en welke idioten doen daar ongestraft aan mee?

https://www.facebook.com/derwahrepaulo


https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10417526_280553312148357_14083805512154882_n.jpg?o h=4dd7da8a8e64f2949631aba6f7107994&oe=547BB04E

Richelieu
08-08-2014, 22:26
Wat een trieste gasten... laten ze een op een vechten en als die kneus dan proberen ze het met een gewapende groep. Man man man, wat een sukkels!

Helemaal een slimme actie was om het geheel te filmen...:fp:

thijss
08-08-2014, 23:22
Echt walgelijk! Trieste figuren! Hoop dat ze hard aangepakt worden..

mario the count
08-08-2014, 23:33
Vaag verhaal ook. Het heeft allemaal een beste tijd geduurd, kon er in die tussentijd geen politie gewaarschuwd worden?(heeft dan niemand die lui buiten de gym gezien?)
Hoeveel leerlingen waren aanwezig en hoeveel lui met knuppels?

tarantula
09-08-2014, 00:06
Aan zijn naam te zien en kapoera handlangers was het een braziliaan en in het gevecht zie je dat hij zeker een grondbasis heeft bjj mischien ook vale tudo gedaan, daarmee had hij een voordeel op de grond in het begin en toen hij paar goede tikken kreeg een take down poging deed omdat hij staand klappen kreeg.

Dat terwijl hij boksbeugels aanhad wat ik net pas zag op de foto wat gruwelijke kerel, zulke dingen leken toch echt van hollywood.
Lekker dat hij een goede ground en pound kreeg op het eind, bivakmutsen en knuppel wat een criminelen.

donalexandro
09-08-2014, 00:37
Wow WTF!? Vorig jaar was ik in Zwitserland op dat gala waar Paolo , Beqiri uitdaagte... Heb nog met die Paolo gesproken, hele relaxte gast en hij bood ons nog een VIP dinner aan na het gala waar we op in gingen...

Schijn bedriegt!

yuko
09-08-2014, 00:49
Beqiri kan de toko ook wel sluiten want na die actie van Paulo en het tuig wat die bij zich had komt er geen kip meer trainen daar omdat de angst dat het weer kan gebeuren groot is en de leden weg blijven . het schijnt dat Paulo ook nog boksbeugels onder de zwachtels had triest figuur

Ik mag hopen dat Paulo zijn vergunning gewoon wordt ingetrokken

fifi23
09-08-2014, 02:51
Ik mag hopen dat Paulo zijn vergunning gewoon wordt ingetrokken

lol 10 jaar cel lijkt me beter.

M3
09-08-2014, 08:40
onvoorstelbaar, reken maar dat de leden met angst hebben gezeten, die 2 dames ook in de hoek, die kaulo moet 15 jaar weg oid, zo iemand hoort niet in een normale maatschappij, met boksbeugels ook.....wat een kneus!

The Doctor
09-08-2014, 11:56
Dit speelt al lang, die groep Brassen uit het Capoeira daar. Een groep BJJ leerlingen van Gym Alkmaar zijn toen ook door ze aangevallen op straat zonder enige aanleiding, met het verzoek daar weg te blijven. Dat waren ook Brazilianen van Gym Alkmaar. Dat is ook geescaleerd. Geen makkelijke jongens.

Ulis-E
09-08-2014, 12:01
Daarna schijnt hij toegetakeld te zijn

Hoe is beqiru er aan toe dan?

fannnn
09-08-2014, 13:12
Helemaal een slimme actie was om het geheel te filmen...:fp:

Nu hun 'generaal' zo zichtbaar vernederd is zal dat zooitje toch snel in mekaar storten.

#teamBADGUY
09-08-2014, 13:59
Nu hun 'generaal' zo zichtbaar vernederd is zal dat zooitje toch snel in mekaar storten.


Wauw , dóoiste gast ever ! Kan me niet voorstellen dat hij na dit nog 1 fan heeft of er nog 1 pupil daar traint . Zal je trainer maar zijn , mongollll

yuko
09-08-2014, 14:18
lol 10 jaar cel lijkt me beter.

minimaal inderdaad. Poging tot moord, gewapende gijzeling, bedreiging mag hij wel voor veroordeeld worden lijkt me.

Proximo
09-08-2014, 19:17
beqiri is een baas gek!!!

DonLino007
10-08-2014, 00:45
Hahhhahahahaha. Zodra die linke paolo einde oefening is, stopt het filmen. Wat een trieste aap.

Tevens sinds wanneer is het zo dat als je relaxed gepraat hebt met iemand en die persoon bied je een VIPdiner kan iemand niet zo een actie uitvoeren? Hahahahhaa. Met alle respect,m.i.: dat is echt posten om te posten.
Mensen blijven mensen, of iemand nou relaxed is of niet. Maar kan ook wel weer begrijpen waarom iemand dan geshockeerd is na zo een ontmoeting. Kom je linke Louis uithangen met boksbeugels krijg je pakkie en moeten je 'soldaatjes' je redden.
HAHAHAHAHAHAHAHA

Respect voor Shemsi

Kemal
13-08-2014, 08:40
Wat een droeftoeters..