PDA

View Full Version : Jon Jones, Daniel Cormier have vicious off-air exchange before ESPN interview



Pahlavan
08-08-2014, 22:54
http://www.youtube.com/watch?v=j0YkYicPxxM

Pahlavan
08-08-2014, 23:23
Haha de UFC heeft het geblokkeerd. Verstandig van ze, althans als ze niet willen dat anderen zien hoe hun LHW kampioen Cormier dreigt te vermoorden.

Pahlavan
08-08-2014, 23:25
Not long after UFC light heavyweight champion Jon Jones and Daniel Cormier collided in a UFC 178 media day melee on Monday, the two rivals appeared on ESPN's SportsCenter. But the beef continued well after the cameras were off, and now footage has surfaced of Jones and Cormier trading heated words. A transcription of the conversation can be seen below:


JJ: "Hey pu**y, are you still there?"


DC: "I'm here, I'm here. You are just the fakest person. I actually admire that you can actually be this fake, and like, when the TV comes on, how you can just change. It's like you're a chameleon. It's awesome."


JJ: "Hey, listen. I'm a professional. That fact that you're a pu**y --


DC: "It's unbelievable. It's unbelievable."


JJ: "The fact that you're a pu**y hasn't changed, but I am a professional."


DC: "It's unbelievable how fake you can really be. Like, you are just such a f**king pussy. My god, it is amazing. It is amazing. But, you know, hats off to you. You've got a great P.R. person, they do a great job with training you because you are just terrible. You're the f**king scum of the earth. You are a terrible human being, but you can sure turn it on, huh?"


JJ: "Thank you."


DC: "God, you f**king ---


---


DC: "I wish they would let me next door so I could spit in your f**king face."


JJ: "You know I would absolutely kill you if you ever did something like that, right?"


DC: "You could never kill me."


JJ: "Oh, I bet you I could."


DC: "Then you should try, Jon. You really should try, Jon."


JJ: "I would literally kill you if you spit in my face."


DC: "Yeah, let's try that, Jon."


JJ: "Literally kill you."


DC: "Let's try that, Jon."


JJ: "I'm not saying I would fight you. I said I would kill you if you did some silly s**t like that."


DC: "Jon, do you think I'm just going to sit there and let you kill me, Jon? I mean really?"

Naj85
08-08-2014, 23:30
Kan niet wachten op dit gevecht. En ik denk eerlijk gezegd dat Cormier het gaat winnen. Ik hoop ook ook dat Cormier gaat winnen.

Pahlavan
08-08-2014, 23:32
Hier weer een link naar het filmpje, althans voordat de UFC deze ook blokkeert:

http://mmajunkie.com/2014/08/video-hot-mics-catch-daniel-cormier-and-jon-jones-and-a-death-threat

T15Boxing
08-08-2014, 23:48
Hahaha geweldig!

Pr00f
09-08-2014, 00:02
Iets met steekjes en los...

hankmoody
09-08-2014, 00:27
Erg kinderachtig en dom. Ik schaam mij als MMA beoefenaar/fan.

Rougemonkey
09-08-2014, 16:50
Ik denk dat Jones voelt dat hij gaat verliezen en bang is.

Proximo
09-08-2014, 18:13
Ik denk dat Jones voelt dat hij gaat verliezen en bang is.

Niveautje Koba en Caesar

Pansier
09-08-2014, 20:39
Ben ik de enige die dit zo nep vindt van Jon Jones? Puur om zijn gevecht te hypen en zichzelf zo achterlijk te gedragen, want daar kicken schapen op, krijgt hij meer PPV's? Belachelijk hoe het tegenwoordig werkt. Ik vind het geen bal aan en ik gun dit gevecht nog niet één PPV, want het wordt daardoor alleen maar erger.

Pahlavan
09-08-2014, 20:50
Ben ik de enige die dit zo nep vindt van Jon Jones? Puur om zijn gevecht te hypen en zichzelf zo achterlijk te gedragen, want daar kicken schapen op, krijgt hij meer PPV's? Belachelijk hoe het tegenwoordig werkt. Ik vind het geen bal aan en ik gun dit gevecht nog niet één PPV, want het wordt daardoor alleen maar erger.

Je geeft Jones too much credit, dit is niet gespeeld. Dit is gewoon de echte Jon Jones, een eikel.
Ze wisten niet dat het werd opgenomen. Denk je dat Jones zo dom is om voor de 'show' iemand met de dood te bedreigen en risico te lopen dat grotere sponsoren zoals Nike hem laten vallen?!

Jones is gewoon een scumbag zoals Cormier al zei. Het feit dat Greg Jackson na het gevecht tegen Machida tegen hem moest zeggen om te gaan kijken hoe het met Machida gaat is daar wederom een voorbeeld van. 'Go get some fans' waren de de woorden van Greg Jackson als ik me niet vergis.

Zoals ik al eerder zei, Jones is een geweldige vechter en een net zo grote eikel.

Pansier
09-08-2014, 20:59
Je geeft Jones too much credit, dit is niet gespeeld. Dit is gewoon de echte Jon Jones, een eikel.
Ze wisten niet dat het werd opgenomen. Denk je dat Jones zo dom is om voor de 'show' iemand met de dood te bedreigen en risico te lopen dat grotere sponsoren zoals Nike hem laten vallen?!

Jones is gewoon een scumbag zoals Cormier al zei. Het feit dat Greg Jackson na het gevecht tegen Machida tegen hem moest zeggen om te gaan kijken hoe het met Machida gaat is daar wederom een voorbeeld van. 'Go get some fans' waren de de woorden van Greg Jackson als ik me niet vergis.

Zoals ik al eerder zei, Jones is een geweldige vechter en een net zo grote eikel.

Dat het een smeerlap is wist ik al door die eye-pokes en zijn smerige praatjes erover. Maar dit is in mijn ogen een grote poppenkast. Het begint steeds meer op WWE te lijken, niet bepaald waar ik zin in heb.

Chael Sonnen daarentegen vind ik persoonlijk wel geweldig om mijn dubbele standaards te showen. Hij haalt zijn tegenstander uit the game wat Jones nu ook doet. Alleen vind ik Jones gewoon een ontzettende pannenkoek.

hankmoody
10-08-2014, 00:21
Jon Jones heeft zich in het verleden nooit op deze manier gedragen, hij is altijd erg cool geweest. Een vieze vechter zeker weten met zijn knie-trappen, eye pokes en de manier waarop hij Lyoto wurgte en wegliep. Maar hij was wel altijd cool en professioneel.

Een tijd terug heb ik (met de 'echte Jones') nog een interview gezien waarin hij vertelde dat hij serieus bezig was met acteren en ook echt meerdere malen per dag oefende. Zodat hij na of misschien al tijdens zijn MMA carriere in de filmwereld terecht kan. Volgensmij probeert Jones nu gewoon verschillende kanten van zijn karakter extra naar boven te laten komen dat volgensmij met zijn acteer carriere te maken heeft. Een beetje vergelijkbaar met Jason Miller, maar dan anders natuurlijk (ik post zo een link). Maar hier kan je ook al zien hoe Jones te leuke persoon uithangt en zichzelf uit.


https://www.youtube.com/watch?v=fRJfFJOovC8

Hier is Jason Miller trouwens:
https://www.youtube.com/watch?v=_1tIRM160Tc
https://www.youtube.com/watch?v=q-Ir6edEqIU