PDA

View Full Version : Kan Josh Koscheck zo rijk zijn gewordenij de UFC ?



Wheelie
12-08-2014, 00:04
https://www.youtube.com/watch?v=LtVzZlE1mtI


(https://www.youtube.com/watch?v=LtVzZlE1mtI)

Willem033
12-08-2014, 00:23
Wat insinueer jij ;)

T15Boxing
12-08-2014, 00:24
In Amerika ligt het wel aan de locatie. Zo kun je in New York in een kleine flat wonen terwijl je voor hetzelfde geld ergens anders een prachtige grote huis kunt verkijgen.

YoMarK
12-08-2014, 11:14
Koscheck heeft voor zover ik even snel geteld heb 23 partijen gevochten in de UFC, waarbij hij ook voor de titel heeft gevochten en meerdere fights of the night, KO en submission bonussen heeft gewonnen. Hij zal nooit geen mega salarissen hebben verdient, maar vaste sponsoropbrengsten, bonussen en het totaal aantal partijen tegen een redelijke payday zal best wel een aardig centje opgebracht hebben.

Ik vind het mooi. Hopelijk heeft ie ook voor de toekomst genoeg.

tom92
12-08-2014, 14:28
Koschek kreeg zijn laatste twee (verloren) wedstrijden 78.000 per keer.
Een winst verdubbeld dat en hij heeft er aardig wat gewonnen. (laatste gewonnen partij verdiende hij 143.000)
Daarbij komen nog fight of the night bonussen.
En huizen in America zijn doorgaans van hout, dus stukken goedkoper.
Plus sponsorinkomsten etc.
Legit.

lukashenko
12-08-2014, 15:57
mischien is hij wel heel slim met beleggen .
of mischien heeft hij een goed hypotheekje .
hij heeft de naam mee vanaf tuf 1
kan ook een dikke vette sponsor zijn
23 partyen rond een ton per party is ook tussen 1 a 2 miljoen dollar .
mischien is hij met een rijke chick getrouwt.
punt is alleen hij weet het zelf maar hij heeft er wel keihard voor moeten trainen en knokken, hij heeft alleen de geluk gehad van de juiste plek op de juiste ogenblik.

appelsap
12-08-2014, 20:28
Volgens verschillende sites is zijn net worth tussen de USD 1,5 mio en USD 2 mio. Fresno is niet goedkoop, maar misschien wat goeie sponsors en het huis in de crisis gekocht......

kendamac
13-08-2014, 08:41
Kan in mijn ogen niet alleen van de UFC en Sponser zijn. De bedragen zoals 1 a 2 miljoen die hier boven genoemd worden daar moet nog belasting van af. En het wagenpark alleen kost een hoop en dan zo'n kasteel van een huis en een boot in een dure buurt. Misschien heeft hij er andere zaken bij waar hij zijn brood mee verdiend.

Emilio
13-08-2014, 12:09
Misschien gebruikt hij dat vliegtuigje wel voor vluchtjes naar Colombia ;)

Pr00f
13-08-2014, 17:08
Ik denk dat zijn bijdrage aan de The ultimate fighters en dan ook vooral seizoen 12 van hem tegen GSP wel het nodige hebben opgeleverd. Dat en waarschijnlijk sponsor geld. Verder geloof ik die cribs zooi nooit helemaal, zo wilde mtv cribs nog wel eens verschillende automerken op de parkeerplaats zetten van die celebs puur als reclame.

Bromios
13-08-2014, 18:35
Bij cribs zaten veel huurwoningen of woningen van bevriende sporters die wel echt knaken hadden zoals basketballers etc.

appelsap
13-08-2014, 19:13
Ik denk dat zijn bijdrage aan de The ultimate fighters en dan ook vooral seizoen 12 van hem tegen GSP wel het nodige hebben opgeleverd. Dat en waarschijnlijk sponsor geld. Verder geloof ik die cribs zooi nooit helemaal, zo wilde mtv cribs nog wel eens verschillende automerken op de parkeerplaats zetten van die celebs puur als reclame.

Klopt. Hij gaf zelf trouwens al aan dat die Range Rover van de UFC komt. Dat kan wel kloppen want ik weet van Minotauro dat hij een Escalade had gekregen voor zijn TUF coaching.

Het blijft de US....believe nothing you hear and half of what you see...

Klassikl
13-08-2014, 21:51
Hij heeft toch ook zijn eigen gym? Althans dat was wel in de serie die hem volgde wel het geval.

Als hij ppv cut kreeg tijdens zijn partij tegen GSP, heeft hij alleen met die partij al erg veel geld verdiend. Met 800,000 buys hark je toch al richting het miljoen binnen. Partij tegen rumble, al hij toen ook op een 78k contract zat is dat 150k plus 100k bonus. Is 250k aan inkomsten exclusief sponsorinkomsten en mogelijk extra UFC geld. Niet verkeerd lijkt me.

Lijkt me best mogelijk dat Koscheck een (hele) goede boterham heeft verdiend in de UFC..

blackadder
14-08-2014, 01:32
http://www.celebritynetworth.com/articles/entertainment-articles/richest-mma-fighters-world/