PDA

View Full Version : Iemand beelden All Access 24/7 mayweather vs maidana 2?



Sluwe Fox
31-08-2014, 02:52
Mocht iemand een linkje naar de beelden hebben wil je die dan hier posten? Alvast dank.

Pahlavan
31-08-2014, 09:27
http://www.youtube.com/watch?v=IM57JIKelk0&list=UUFPoJNd0d4k1H9A6UOlikcg

Sluwe Fox
31-08-2014, 11:52
Dank je wel Pahlavan!!

Pahlavan
31-08-2014, 12:12
Dank je wel Pahlavan!!

No problem. Je kunt de afleveringen altijd de volgende dag (op zondag dus) op Shosport's youtube kanaal vinden.

new_world_order
31-08-2014, 14:51
WAR Mayweather!!

Minotauro
31-08-2014, 20:24
Fuck Mayweather. Hoop dat Maidana hetgeen doet wat niemand voor mogelijk houdt

new_world_order
31-08-2014, 20:58
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20081126173842/uncyclopedia/images/7/72/Orly.jpg

Pansier
31-08-2014, 21:08
Fuck Mayweather. Hoop dat Maidana hetgeen doet wat niemand voor mogelijk houdt

Ik houd het wel degelijk voor mogelijk. Mayweather ziet er geintimideerd uit en had de vorige keer een blik van ''ik heb verloren'' op zijn gezicht. Al ben ik er ook bang voor dat Mayweather hem pakt, omdat hij het beter deed in de latere ronden.

new_world_order
31-08-2014, 22:19
ik snap niet dat mensen dachten dat floyd verloren had, als je eerlijk bent en die partij goed bekeek dan was het duidelijk dat mayweather won, zeker niet overtuigend maar wel een duidelijke win.

Anderson
31-08-2014, 22:39
Regilio Tuur zei bij Esnews dat het beter is om de laatste 3 rondes te winnen dan de eerste 3. De laatste rondes herinneren de jury leden wel maar de eerste rondes niet. Dat was ook zo bij Maidana.

Facade
31-08-2014, 22:55
Er wordt per ronde gescoord, dus wat maakt dat uit?

Anderson
31-08-2014, 22:57
Hopelijk blijft 50 cent, Floyd dissen. Hij vindt het echt niet leuk meer.

Pahlavan
31-08-2014, 23:21
Hopelijk blijft 50 cent, Floyd dissen. Hij vindt het echt niet leuk meer.

Klopt. Floyd is het niet gewend om belachelijk gemaakt te worden. En hij kan niet terugvallen op zijn standaard 'I got money' praatjes want die 50 cent is ook niet bepaald de armste.

Wiseguy
01-09-2014, 10:02
Die vrouwen van Mayweather :wub:

whoopy
01-09-2014, 14:13
Wel raar van die coach van Maidana dat hij de kracht trainer ontslaat omdat die maidana ( is geen twintiger meer) teveel rust gunt. Om iemand in te huren die hem zo weinig mogelijk rust geeft. Ik ben bang dat Maidana overtraint zal zijn voor aanvang van de partij..

Pahlavan
01-09-2014, 14:47
Wel raar van die coach van Maidana dat hij de kracht trainer ontslaat omdat die maidana ( is geen twintiger meer) teveel rust gunt. Om iemand in te huren die hem zo weinig mogelijk rust geeft. Ik ben bang dat Maidana overtraint zal zijn voor aanvang van de partij..

Dat is niet de enige reden. Ariza die probeert wel vaker zich met alle aspecten te bemoeien en kent zijn grens niet, daardoor kreeg hij ook problemen met freddie roach en moest ie daar weg (hij trapte freddie laatst ook tijdens een opstootje). Die ariza is volgens mij sowieso een smerig ventje. Nu is hij ook opeens mayweather aan het helpen tijdens zijn voorbereiding.

whoopy
01-09-2014, 17:47
Dat is niet de enige reden. Ariza die probeert wel vaker zich met alle aspecten te bemoeien en kent zijn grens niet, daardoor kreeg hij ook problemen met freddie roach en moest ie daar weg (hij trapte freddie laatst ook tijdens een opstootje). Die ariza is volgens mij sowieso een smerig ventje. Nu is hij ook opeens mayweather aan het helpen tijdens zijn voorbereiding.

Oh ja dat klopt dat was toch bij de partij van Pacquiao vs Rios? Overigens vind ik de coach van Maidana tactisch zwak. Hij wilt Maidana laten knokken en zorgen dat hij hem tegen de touwen vastzet terwijl Mayweather dan juist in zn element zit om van uit de touwen te counteren. Hij liet Rios hetzelde doen tegen Pacquiao en die was kansloos..

Anderson
01-09-2014, 17:57
Heb jij het eerste gevecht wel gezien?

Minotauro
01-09-2014, 18:08
Ik hoop dat 50 cent hem zo gek maakt, dat Mayweather echt een keer knapt zoals tegen zijn pa toen. Mayweather blijft gewoon een ontzettend naar mannetje, die heel goed kan boksen en tegen veel mensen goed is met woorden. Zodra 50 cent iets tegen hem zegt, weet hij dat hij het verbaal verliest, daarnaast heeft 50 ook veel inside informatie over het hele ontlopen van Pacquiao bijv.

Boxingfan
01-09-2014, 18:32
Ik hoop dat 50 cent hem zo gek maakt, dat Mayweather echt een keer knapt zoals tegen zijn pa toen. Mayweather blijft gewoon een ontzettend naar mannetje, die heel goed kan boksen en tegen veel mensen goed is met woorden. Zodra 50 cent iets tegen hem zegt, weet hij dat hij het verbaal verliest, daarnaast heeft 50 ook veel inside informatie over het hele ontlopen van Pacquiao bijv.

wat was er toen precies gebeurd ?

Pahlavan
01-09-2014, 19:14
wat was er toen precies gebeurd ?

https://www.youtube.com/watch?v=U8dAjF5KvEs

whoopy
02-09-2014, 12:14
Heb jij het eerste gevecht wel gezien?

Jawel Maidana begon sterk pakte de eerste paar rondes Mayweather vond zn draai rond de 5e ronde. Maar voor zn doen bewoog hij weinig waardoor het een knokpartij werd hij pakte wel netjes zn puntjes. Hij gaf ook in een interview aan dat hij bewust bleef staan om aan de fans te laten zien dat hij ook kan knokken als dat nodig is. Ik verwacht dat hij Maidana gewoon zal gaan schoolen.

Pahlavan
02-09-2014, 12:26
Jawel Maidana begon sterk pakte de eerste paar rondes Mayweather vond zn draai rond de 5e ronde. Maar voor zn doen bewoog hij weinig waardoor het een knokpartij werd hij pakte wel netjes zn puntjes. Hij gaf ook in een interview aan dat hij bewust bleef staan om aan de fans te laten zien dat hij ook kan knokken als dat nodig is. Ik verwacht dat hij Maidana gewoon zal gaan schoolen.

Dus omdat Floyd dat zegt is het ook zo? Floyd zegt wel meer.
Mensen moeten ook niet vergeten dat Floyd ook inmiddels wat ouder is geworden he, hij is ook maar eens mens. Het zou niet vreemd zijn als hij iets minder snel op zijn voetjes is dan vroeger bijvoorbeeld. Ik geloof namelijk niet dat hij bewust bleef staan tegen Maidana.

Zegt trouwens wel weer veel over hoe goed hij is dat een 'mindere' Floyd alsnog van iemand als Maidana wist te winnen. Ik wil Floyd hierna eindelijk weer eens tegen iemand zien die snelheid heeft, lijkt me een leuke uitdaging voor Floyd.

Facade
02-09-2014, 13:06
Ik geloof ook niet dat dit nou de partij was die Floyd in gedachten had. Ik ben benieuwd of Maidana om kan gaan met de druk voor de tweede partij. Tegen Broner en Mayweather 1 werd niks van hem verwacht. Nu verwacht iedereen toch min of meer dat ie het Mayweather lastig gaat maken. Maidana zei zelf dat ie juist graag in de underdog positie zit. Hij blijft natuurlijk wel de underdog, maar er zijn wel hogere verwachtingen dan eerst. Niet iedereen kan daarmee omgaan.

Nosferatu187
02-09-2014, 19:44
ik geloof het wel want hij bewoog veel minder dan wat hij normaal doet, ik hoop dat hij deze keer wel gewoon het midden van de ring gaat opzoeken wat hij anders normaal ook altijd doet, ik geef maidana weinig kans en houd er ook rekening mee dat de scheids hem de vorige match minstens 1 punt had moeten aftrekken hij greep helemaal niet in en mayweather gaf ook aan dat hij niet meer die scheids wil hebben.

Anderson
02-09-2014, 21:15
Dit is een van de beste scheids op boksgebied. Mayweather wilt deze scheids niet omdat deze man niet partijdig is maar neutraal is en niet luistert naar Mayweathers huil gedrag.

appelsap
02-09-2014, 21:59
Vind Maidana een symphatieke gozer, maar denk dat hij max 2 rondes wint.

Die 50 moet echt zijn bek houden. Kan geen goed nummer meer maken en heeft dus publiciteit nodig. Laat hem eerst maar een honkbal 10 meter rechtdoor gooien voordat hij weer praatjes heeft over zogenaamde gebreken van anderen.
Alleen als ie door gaat over Nelly en Ms Jacksn zie ik Floyd nog wel een keer echt gek worden. Ok, genoeg TMZ.

Floyd tikt Maidana zoek in 10 ronde, TKO, doctor stoppage en dan in Mei 2015 Pacman.....

Pahlavan
02-09-2014, 22:34
Vind Maidana een symphatieke gozer, maar denk dat hij max 2 rondes wint.

Die 50 moet echt zijn bek houden. Kan geen goed nummer meer maken en heeft dus publiciteit nodig. Laat hem eerst maar een honkbal 10 meter rechtdoor gooien voordat hij weer praatjes heeft over zogenaamde gebreken van anderen.
Alleen als ie door gaat over Nelly en Ms Jacksn zie ik Floyd nog wel een keer echt gek worden. Ok, genoeg TMZ.

Floyd tikt Maidana zoek in 10 ronde, TKO, doctor stoppage en dan in Mei 2015 Pacman.....

Ik denk (helaas) ook wel dat Floyd wint maar niet dmv TKO. Maidana is nog nooit ko gegaan en denk niet dat floyd en zijn pillow punches daar verandering in gaan brengen. Overigens denk ik ook niet dat hij in mei tegen manny zal vechten maar hoop dat ik het fout heb...

Facade
03-09-2014, 12:09
Floyd heeft natuurlijk wel vaker gehad dat ie de eerste ronde(s) verrast wordt of het moeilijk heeft waarna hij een aanpassing maakt en wint. Denk bijvoorbeeld aan Mosley die in ronde 2 em bijna twee keer een knockdown gaf waarna Mosley alsnog elke ronde daarna verloor. Zab Judah bood ook iets van 5 rondes goed partij. Toen Floyd het eenmaal in de gaten had, was het eenrichtingsverkeer. Zelfs DLH deed het aan het begin goed, waarna het steeds minder werd. Zijn kracht is niet zozeer zijn snelheid, maar meer dat hij zich aan kan passen aan zijn tegenstander. Ik denk dat die aanpassing langer duurde, omdat hij ook nog die cut kreeg waarna hij even van slag leek.

Maidana had overigens wel een punt aftrek gekregen voor die kopstoot. Hij had er daarnaast nog een verdiend om die (poging tot) knie naar Mayweather.

Pahlavan
07-09-2014, 09:32
www.youtube.com/watch?v=eFSs5UlKfy4

campnou
08-09-2014, 11:03
Weet een van jullie op dit forum waar je de wedstrijd Mayweather Maidana 2 kan kijken? Wordt dit uitgezonden op televisie? Zo niet, wat is dan de beste website om de bout te bekijken?