PDA

View Full Version : Gokhan Saki gaat MMA doen



pwie
11-09-2014, 17:35
Ik las net op instragram dat Gokhan Saki zich op het MMA gaat richten. Ik zag het op de instragram van hmfitnesscenter waar die momenteel traint.

ijsbier
11-09-2014, 17:43
Nou, we zullen het wel zien

RedDawn
11-09-2014, 18:05
Waarom geen Glory meer?

Wheelie
11-09-2014, 18:14
Hij is contract vrij bij Glory

bryan
11-09-2014, 18:20
is tie lekker laat mee.... als je naar het huidige level kijkt op internationaal niveau... gaat hm het niet worden.. De eerste beste worstelaar wrestlefucked hm heel de kooi door

T15Boxing
11-09-2014, 18:21
Als hij dat echt wilt moet hij naar een Amerikaanse mma team gaan. Kijk naar Mousasi die al zijn hele carriere op MMA richt en nog steeds wordt teruggehouden door zijn training in Nederland.

RedDawn
11-09-2014, 18:21
Hij is contract vrij bij Glory

Maar stopt hij nu helemaal met kickboksen? Kan ik me niet voorstellen.

Justinian
11-09-2014, 18:22
is tie lekker laat mee.... als je naar het huidige level kijkt op internationaal niveau... gaat hm het niet worden.. De eerste beste worstelaar wrestlefucked hm heel de kooi door
Zou je in eerste instantie denken, maar als hij het zou doen dan neem ik niet aan dat hij meteen op het allerhoogste niveau instapt tegen een worstelaar. Als je hem 'brengt' zoals ook Tyrone Spong werd gebracht in het MMA dan geef ik hem best een aardige kans.

bryan
11-09-2014, 18:24
Zou je in eerste instantie denken, maar als hij het zou doen dan neem ik niet aan dat hij meteen op het allerhoogste niveau instapt tegen een worstelaar. Als je hem 'brengt' zoals ook Tyrone Spong werd gebracht in het MMA dan geef ik hem best een aardige kans.

Geef hm een kans tegen een mindere god.. maar laten we wel wezen.. zn lichaamsbouw gaat niet mee werken... kijken nu even naar de top van de LHW in de UFC.. zie je hem van iemand winnen dan ?

Justinian
11-09-2014, 18:27
Geef hm een kans tegen een mindere god.. maar laten we wel wezen.. zn lichaamsbouw gaat niet mee werken... kijken nu even naar de top van de LHW in de UFC.. zie je hem tegen iemand winnen dan ?
Nope, maar volgens mij is dat ook precies wat ik schrijf, je zult zo'n vechter moeten brengen. Als hij gaat werken aan zijn takedown defence en grondwerk, wie weet kan hij ons verrassen. Er zijn wel meer kickboksers die een goede overstap hebben gemaakt naar het MMA. Melvin Manhoef draaide een tijd heel goed, Crocop vocht in zijn Pride periode goed en ik vind dat Mark Hunt ook een geslaagde overstap heeft gemaakt. Ik weet niet waar je precies op doelt qua lichaamsbouw om eerlijk te zijn.

bryan
11-09-2014, 18:35
Nope, maar volgens mij is dat ook precies wat ik schrijf, je zult zo'n vechter moeten brengen. Als hij gaat werken aan zijn takedown defence en grondwerk, wie weet kan hij ons verrassen. Er zijn wel meer kickboksers die een goede overstap hebben gemaakt naar het MMA. Melvin Manhoef draaide een tijd heel goed, Crocop vocht in zijn Pride periode goed en ik vind dat Mark Hunt ook een geslaagde overstap heeft gemaakt. Ik weet niet waar je precies op doelt qua lichaamsbouw om eerlijk te zijn.

Ik vind hem redelijk zwaar voor z'n lengte en hij heeft wat problemen gehad met zn gewicht. En de successen van Melvin en crocop waren voornamelijk ook in een ring.. Denk dat Saki daar wel meer kans heeft. In een kooi is hij fucked denk ik.
Mark Hunt ben ik met je eens... al helpt het wel dat je echt alles kan wegtikken op je hoofd maar we zullen zien. Ik denk persoonlijk niet dat hij maar iets van de successen gaan evenaren van het kickboksen.

king
11-09-2014, 19:02
Ben benieuwd.

Kemal
11-09-2014, 19:51
Ik dacht dat hij al eerder wat mma trainingen had meegepakt, maar twijfel daar nu aan.

Hoe dan ook ben ik erg benieuwd en wens hem succes!

mario the count
11-09-2014, 20:46
Ben benieuwd. Staand is hij uiteraard een plaag voor iedereen maar een beetje slimme vechter haalt hem zsm naar de grond. Dit had hij een jaar of 5 geleden moeten doen.

T15Boxing
11-09-2014, 21:30
Tyrone deed het wel op een slimme manier. Hij is al jaren part time aan het trainen voor zn worstelen en jiu jitsu verdediging zelfs voor zn eerste MMA partij. Daarnaast traint hij ook bij Blackzillians, een top MMA gym in Amerika. Dat is een slimme jongen die weet hoe je zoiets aanpakt, en ik vind dat anderen hier wat van kunnen leren

BIG Lebowski
11-09-2014, 21:49
Geweldige vechter die Gokhan! Ik gun het hem zo dat ie zich bij het kickboksen houdt, en zich een afstraffing bespaart.....

Budokan
11-09-2014, 23:03
Dacht dat Saki een paar jaar geleden al wilde over stappen. Marloes Coenen noemde hem toen al de beste striker die ze in mma ooit zouden gaan zien. Hoop dat hij al een paar jaar worsteltraining en bjj heeft gedaan want nu is het te laat om te starten

hankmoody
12-09-2014, 12:47
Niet fulltime, maar Gokhan is al jaren met MMA bezig. Wat extra focus erop nu, trainen in America en dan gaan we echt wel een paar mooie partijen van hem zien. Ik vind Gokhan goede kickbox stijl hebben voor MMA ook. Snelle bokscombinaties en goed voetwerk. Misschien zelfs wel beter dan Tyrone Spong (okal heeft tyrone weer andere sterke punten). Gokhan heeft trouwens ook al veel gespart met hoge level MMA vechters met kleine handschoenen.

Nelisje
12-09-2014, 19:55
Marc Hunt is ook een goede kickbokser die tegenwoordig een goede takedown defense heeft en dus niet zomaar tegen een submission loopt. Gokhan is een topkickbokser die staand niet voor schut zal staan tegen de wereldtop.

Hij heeft bliksemsnelle reflexen en zou dus makkelijk in staat moeten zijn om een takedown te stoppen. Alleen gasten als Cormier zullen serieuze problem geven, maar dan heb je het ook over een top worstelaar.

Anderson
12-09-2014, 20:14
Hopelijk gaat die voor t echie

mario the count
12-09-2014, 21:55
Ik zou proberen 185 te halen als ik Saki was, wordt wel moeilijk denk.

Briant
12-09-2014, 22:25
Saki zou best in het MMA kunnen mee draaien maar verwacht geen UFC voor Saki. Net als Spong trouwens. Als ik hoor hoe hij het grondvechten oppakt. Omdat het kickboksen langzaam steeds minder geld oplevert is een overstap naar MMA niet vreemd, er zijn er maar echter weinig die op het niveau van UFC zullen komen. Dat wil niet zeggen dat ze niet nog een paar leuke partijen kunnen neer zetten in wat kleinere organisaties.