PDA

View Full Version : UFC Fight Night 51 Results: Bigfoot vs. Arlovski *spoiler*



Wheelie
14-09-2014, 11:25
Main card
Andrei Arlovski def. Antonio Silva via first-round KO (2:59)
Gleison Tibau def. Piotr Hallmann via split decision (28-29, 29-28 x 2)
Leonardo Santos def. Efrain Escudero via unanimous decision (29-28 x3)
Santiago Ponzinibbio def. Wendell Oliveira via first-round TKO (1:20)
Iuri Alcantara def. Russell Doane via unanimous decision (29-28 x3)
Jessica Andrade def. Larissa Pacheco via submission (guillotine) (R1, 4:33)

Undercard
Godofredo Castro def. Dashon Johnson via submission (armlock) (R1, 4:29)
George Sullivan def. Igor Araujo via second-round KO (2:31)
Francisco Trinaldo def. Leandro Silva via unanimous decision (29-28 x3)
Sean Spencer def. Paulo Thiago via unanimous decision (30-27 x3)
Rani Yahya def. Johnny Bedford via submission (kimura) (R2, 2:04)

Pahlavan
14-09-2014, 11:58
Heerlijk om Andrei te zien winnen! Ben al sinds zijn eerste paar gevechten in de UFC jaren geleden fan van hem. Helaas ging het een tijdje alles behalve goed met hem dus ben blij dat hij een klein streakje heeft opgebouwd. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij dit gevecht zou winnen.

the boxer
14-09-2014, 12:46
Ik geloof dat tibau won via split decision

BvdB
14-09-2014, 12:47
Heerlijk om te zien hoe Andrei dat publiek stil kreeg.

T15Boxing
14-09-2014, 16:11
Altijd mooi als iemand die gore bek van Bigfoot snoert.

Klassikl
14-09-2014, 16:25
Mooie overwinning van The pitbull. Maar vond wel dat Tibau een cadeautje kreeg. Hallmann imo 2-1

Turboknecht
15-09-2014, 00:11
Bigfoot leek op eens niet zo'n agressieve vechter meer te zijn, vreemd... :rolleyes: Mooie win voor Arlovski hoor.

LightHeavyWeight
15-09-2014, 11:35
Ik heb staan juichen als een gek voor Arlovski, die Bigfoot kreeg nog een paar lekkere hammer punches op die grote kop.
Normaal ben ik sportief maar deze match even niet.

Kemal
15-09-2014, 15:44
Wel mooi voor Arlovski

Emilio
15-09-2014, 16:58
Bigfoot leek op eens niet zo'n agressieve vechter meer te zijn, vreemd... :rolleyes: Mooie win voor Arlovski hoor.

mooi is dat he. ene gevecht neemt hij 5 rondes alles van Mark Hunt en nu al in de eerste ronde KO. ;)

rene37
15-09-2014, 20:04
mooi is dat he. ene gevecht neemt hij 5 rondes alles van Mark Hunt en nu al in de eerste ronde KO. ;)

Dat is idd net zo raar als een rotwell die z'n arm breekt en 'm hoort breken maar met diezelfde arm Alistair ko slaat.;)

Maar nu zeg ik wat raars want op mf zeiken we alistair het liefst af. Hmm...zullen we dat rotwell dingetje dan maar gewoon adrenaline noemen?

Vast wel..:)

Pahlavan
15-09-2014, 20:28
Dat is idd net zo raar als een rotwell die z'n arm breekt en 'm hoort breken maar met diezelfde arm Alistair ko slaat.;)

Maar nu zeg ik wat raars want op mf zeiken we alistair het liefst af. Hmm...zullen we dat rotwell dingetje dan maar gewoon adrenaline noemen?

Vast wel..:)

Raar he?! Dat men Alistair wel 'afzeikt' maar bijvoorbeeld Mousasi of Struve niet...
Zou het misschien komen doordat Alistair lange tijd een arrogante zak was die veel grote praatjes had terwijl hij volgespoten zat met uhm, paardenvlees?!

Natuurlijk, er zijn veel meer vechters die aan de juice hebben gezeten maar ik kan me weinig vechters herinneren die zo'n grote transformatie hebben doorgemaakt als Alistair. Van een matige LHW naar een monster waar menig bodybuilders op jaloers waren, weer terug naar een matige HW die in 3 van zijn laatste 4 partijen KO is gegaan.

rene37
15-09-2014, 20:50
Raar he?! Dat men Alistair wel 'afzeikt' maar bijvoorbeeld Mousasi of Struve niet...
Zou het misschien komen doordat Alistair lange tijd een arrogante zak was die veel grote praatjes had terwijl hij volgespoten zat met uhm, paardenvlees?!

Natuurlijk, er zijn veel meer vechters die aan de juice hebben gezeten maar ik kan me weinig vechters herinneren die zo'n grote transformatie hebben doorgemaakt als Alistair. Van een matige LHW naar een monster waar menig bodybuilders op jaloers waren, weer terug naar een matige HW die in 3 van zijn laatste 4 partijen KO is gegaan.

Mousasi en Struve hebben nog niet zo gewonnen als Alistair. Mocht dat gebeuren dan komt dat afzeiken echt wel, dus die argumentatie gaat niet op. Dat hij arrogant zou zijn vind ik ook niet sterk, denk nl dat 98% hem niet eens kent daar komt bij dat in het Nederlands elftal ook genoeg, en zeker in het verleden, arrogante voetballers zitten en toch worden ze niet zo afgezeken.
Juice hoort bij topsport maar dat argument haal je zelf al onderuit. Nee is helaas vechtsport "liefhebber" eigen. En is gewoon jammer.
Maar terug ontopic hoe kwamen we hier ook alweer op? Ohja de adrenaline van Rothwell.;)

TOON
15-09-2014, 21:29
Zeg luitjes....vecht jullie overeem beef eens uit in n overeem topic....

Leuk om Arlovski weer op niveau te zien!!

rene37
15-09-2014, 23:17
Leuk om Arlovski weer op niveau te zien!!

Zeker! Die had ook een lekkere adrenaline rush.;) Z'n laatste partij, ik meen tegen schaub?, leek tie wel 60 en was het van beide kanten om te huilen. Maar zeker leuk!

Boxingfan
15-09-2014, 23:29
Wat wil je nou zeggen? Iedereen zit aan de juice? Oke. Jij je zin. Iedereen zit aan de juice. Verzacht dat nu je pijn die je blijkbaar heb gekregen nadat overeem meerdere keren is verkracht in de ufc?

lopez86
16-09-2014, 01:13
Wat wil je nou zeggen? Iedereen zit aan de juice? Oke. Jij je zin. Iedereen zit aan de juice. Verzacht dat nu je pijn die je blijkbaar heb gekregen nadat overeem meerdere keren is verkracht in de ufc?

Wat men wil zeggen is dat je opmerkelijk vaak opduikt alleen maar om Overeem af te zeiken.
Prima, heel dapper blijven doen vanachter je keyboard maar doe dat lekker in een Overeem topic die zijn er genoeg.
Behalve negatieve shit spuwen in een topic dat over UFC Fight Night 51 ging, waar Overeem niet vocht trouwens, voeg je helemaal niks toe hier en ga je gewoon offtopic.
Geld ook voor Pahlavan, maar die onderbouwt z'n posts tenminste nog ietwat.

Tony
16-09-2014, 10:12
Wat men wil zeggen is dat je opmerkelijk vaak opduikt alleen maar om Overeem af te zeiken.
Prima, heel dapper blijven doen vanachter je keyboard maar doe dat lekker in een Overeem topic die zijn er genoeg.
Behalve negatieve shit spuwen in een topic dat over UFC Fight Night 51 ging, waar Overeem niet vocht trouwens, voeg je helemaal niks toe hier en ga je gewoon offtopic.
Geld ook voor Pahlavan, maar die onderbouwt z'n posts tenminste nog ietwat.

[Mod break] Inderdaad. Lopez heeft helemaal gelijk in deze. Maak een nieuw topic aan over Alistair (mocht het iets nieuws toevoegen). Of ga verder in het Poll topic over Overeem. Maar hou dit topic aub schoon en ontopic.

LightHeavyWeight
16-09-2014, 10:15
Wat wil je nou zeggen? Iedereen zit aan de juice? Oke. Jij je zin. Iedereen zit aan de juice. Verzacht dat nu je pijn die je blijkbaar heb gekregen nadat overeem meerdere keren is verkracht in de ufc?

Je hebt ze op elk forum dit soort gasten, zelfs op bloemschikken.com lopen ze rond.

On topic, Die Pool had trouwens die split decision win ook wel mogen krijgen maar ja, vecht in het hol van de leeuw he.

rene37
16-09-2014, 13:42
nadat overeem meerdere keren is verkracht in de ufc?

Zozo dat is een geciviliseerde uitspraak..

hankmoody
18-09-2014, 01:31
Zielig die random Overeem haters hier, maargoed mooie overwinning voor Arlovski. Maakt de heavyweigt devision weer wat interessanter.