PDA

View Full Version : Balrak Enters The Tournament



Wheelie
15-09-2014, 19:28
https://www.youtube.com/watch?v=8KICqy27nIs&feature=youtu.be

Conditie heeft die nog wel ;)

Kemal
15-09-2014, 20:07
Dat ziet er misschien niet zwaar uit maar is echt bikkelen daaro.

blackadder
15-09-2014, 20:16
:thown:
Wie zijn tegenstander ook mag zijn, ik hoop dat ie m loeihard KO slaat.

e-type
15-09-2014, 20:48
https://www.youtube.com/watch?v=8KICqy27nIs&feature=youtu.be

Conditie heeft die nog wel ;)


maar hij rent alsof ie bolletjes moet schijten...

Richelieu
15-09-2014, 21:13
Succes Balrak.

Pahlavan
15-09-2014, 22:04
:thown:
Wie zijn tegenstander ook mag zijn, ik hoop dat ie m loeihard KO slaat.

x2

cornelus
15-09-2014, 22:50
maar hij rent alsof ie bolletjes moet schijten...
meer als hele kilo's :lol:

The Doctor
16-09-2014, 01:55
Bolletjes schijten is pas na de terugweg, maar misschien heeft hij daar in zo een barretje even flink ruimte laten maken.
Anyway, hij moet tegen Brice Guidon hoorde ik.

blackadder
16-09-2014, 03:29
WAR Guidon!!

Pride_187
16-09-2014, 07:44
https://www.youtube.com/watch?v=CRKb6x_Rb4E

Die Guidon slikt ze wel weg zeg, wat een incasseringsvermogen

Justinian
16-09-2014, 07:56
Mensen zullen altijd kritiek hebben op hem, het maakt niet uit wat zijn vervolgstap zal zijn. Gaat hij bij de Mc Donalds werken dan lachen mensen hem uit, gaat hij het criminele pad op dan is hij fout en nu hij een sportieve terugkeer maakt is hij nog steeds fout. Ik hoop dat hij gaat knallen en geslaagde comeback maakt!

milton felter
16-09-2014, 08:56
Mensen zullen altijd kritiek hebben op hem, het maakt niet uit wat zijn vervolgstap zal zijn. Gaat hij bij de Mc Donalds werken dan lachen mensen hem uit, gaat hij het criminele pad op dan is hij fout en nu hij een sportieve terugkeer maakt is hij nog steeds fout. Ik hoop dat hij gaat knallen en geslaagde comeback maakt!

x2

Lionheart
16-09-2014, 09:18
Mensen zullen altijd kritiek hebben op hem, het maakt niet uit wat zijn vervolgstap zal zijn. Gaat hij bij de Mc Donalds werken dan lachen mensen hem uit, gaat hij het criminele pad op dan is hij fout en nu hij een sportieve terugkeer maakt is hij nog steeds fout. Ik hoop dat hij gaat knallen en geslaagde comeback maakt!

X3

RedDawn
16-09-2014, 10:45
Ik vraag me af wie zijn koffers draagt. ;)

blackadder
16-09-2014, 11:31
Mensen zullen altijd kritiek hebben op hem, het maakt niet uit wat zijn vervolgstap zal zijn. Gaat hij bij de Mc Donalds werken dan lachen mensen hem uit, gaat hij het criminele pad op dan is hij fout en nu hij een sportieve terugkeer maakt is hij nog steeds fout.
Wat zielig voor hem. Terwijl hij toch eigenlijk helemaal niks gedaan heeft die arme knul.

RedDawn
16-09-2014, 12:07
Wat zielig voor hem. Terwijl hij toch eigenlijk helemaal niks gedaan heeft die arme knul.

Misschien moeten we slachtofferhulp voor hem inschakelen?

Justinian
16-09-2014, 13:10
Wat zielig voor hem. Terwijl hij toch eigenlijk helemaal niks gedaan heeft die arme knul.
Hoezo zielig, wat moet hij volgens jou dan gaan doen? Hij heeft zijn straf gehad als ik het goed heb begrepen, dus wat staat er volgens jou in de weg aan een nieuwe carrière? Volgens mij vraagt Balrak niet om medelijden.

blackadder
16-09-2014, 13:24
Hoezo zielig, wat moet hij volgens jou dan gaan doen? Hij heeft zijn straf gehad als ik het goed heb begrepen, dus wat staat er volgens jou in de weg aan een nieuwe carrière? Volgens mij vraagt Balrak niet om medelijden.
Van Os heeft een redelijk prominente drugs crimineel, die vroeger altijd als voorbeeld van dat het ook anders kan diende, een redelijk prominente rol in zijn show gegeven. En dat vind ik gezien de situatie waar de sport in zit niet fijn.
Als het nou iets van 10-15 jaar geleden was en hij al die tijd braaf is gebleven ok. Maar dit is toch wel aardig recent. En van Os geeft bij een volgende ronde inmeppen-op-t-kickboksen alle tegenstanders alvast een dikke, roestvrij, stalen honkbal knuppel om mee te slaan.
Een nieuwe carriere prima, maar hou je op de achtergrond.

Justinian
16-09-2014, 15:05
Van Os heeft een redelijk prominente drugs crimineel, die vroeger altijd als voorbeeld van dat het ook anders kan diende, een redelijk prominente rol in zijn show gegeven. En dat vind ik gezien de situatie waar de sport in zit niet fijn.
Als het nou iets van 10-15 jaar geleden was en hij al die tijd braaf is gebleven ok. Maar dit is toch wel aardig recent. En van Os geeft bij een volgende ronde inmeppen-op-t-kickboksen alle tegenstanders alvast een dikke, roestvrij, stalen honkbal knuppel om mee te slaan.
Een nieuwe carriere prima, maar hou je op de achtergrond.
Tja, dat mag je natuurlijk vinden en op zich begrijp ik je standpunt wel, alleen heb ik een totaal andere mening. Ik vind het juist mooi wanneer iemand die helemaal de verkeerde kant op is gegaan zich zo terug knokt (letterlijk en figuurlijk). Daar heb ik juist respect voor!

blackadder
16-09-2014, 16:08
Tja, dat mag je natuurlijk vinden en op zich begrijp ik je standpunt wel, alleen heb ik een totaal andere mening. Ik vind het juist mooi wanneer iemand die helemaal de verkeerde kant op is gegaan zich zo terug knokt (letterlijk en figuurlijk). Daar heb ik juist respect voor!
Daar zou ik op zich wel respect voor kunnen hebben als hij had gedaan wat hij heeft gedaan uit nood en niet zoals bij hem uit gierigheid. Iemand die zo iets doet omdat ie aan de grond zit, deurwaarders, etc.... dat is een ding, maar niet op hem van toepassing.

Justinian
16-09-2014, 17:21
Daar zou ik op zich wel respect voor kunnen hebben als hij had gedaan wat hij heeft gedaan uit nood en niet zoals bij hem uit gierigheid. Iemand die zo iets doet omdat ie aan de grond zit, deurwaarders, etc.... dat is een ding, maar niet op hem van toepassing.
Ok, maar omdat hij die fout heeft gemaakt zou hij dus nooit meer een sportieve carrière kunnen maken? Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen; hij is afgestraft en mag het opnieuw gaan proberen.

bryan
16-09-2014, 17:31
Denk dat het niet zo zeer een persoonlijk ding is naar Balrak, maar meer een punt want WEER iemand die de sport in een slecht daglicht zet. En dat wij als "vechtsport gemeenschap" totaal geen zelfreinigend vermogen blijken te hebben. Ik ken bijna geen andere sport waar moordenaars, drug dealers, overvallers etc zo verheerlijkt worden en waar iedereen zo snel zegt, nou die heeft z'n straf gehad en laten we het maar weer proberen met hem. En dan maar zeiken dat we niet serieus worden genomen, we niet erkend worden als topsporters etc... Ik snap dat heel goed namelijk als we dit blijven doen.

Dus niet persoonlijks tegen deze gasten want ik zou het ook doen als ik hen zou zijn.

Marco (scheids)
16-09-2014, 18:31
Mensen zullen altijd kritiek hebben op hem, het maakt niet uit wat zijn vervolgstap zal zijn. Gaat hij bij de Mc Donalds werken dan lachen mensen hem uit, gaat hij het criminele pad op dan is hij fout en nu hij een sportieve terugkeer maakt is hij nog steeds fout. Ik hoop dat hij gaat knallen en geslaagde comeback maakt!

X100

e-type
16-09-2014, 18:51
Denk dat het niet zo zeer een persoonlijk ding is naar Balrak, maar meer een punt want WEER iemand die de sport in een slecht daglicht zet. En dat wij als "vechtsport gemeenschap" totaal geen zelfreinigend vermogen blijken te hebben. Ik ken bijna geen andere sport waar moordenaars, drug dealers, overvallers etc zo verheerlijkt worden en waar iedereen zo snel zegt, nou die heeft z'n straf gehad en laten we het maar weer proberen met hem. En dan maar zeiken dat we niet serieus worden genomen, we niet erkend worden als topsporters etc... Ik snap dat heel goed namelijk als we dit blijven doen.

Dus niet persoonlijks tegen deze gasten want ik zou het ook doen als ik hen zou zijn.


Precies. Sommige mensen willen gewoon geen schone sport. Die vinden het allang okay als ie maar lekker staat te knallen in de ring, zonder zich zorgen te maken over de lange termijn van de sport.

Facade
16-09-2014, 19:04
Denk dat het niet zo zeer een persoonlijk ding is naar Balrak, maar meer een punt want WEER iemand die de sport in een slecht daglicht zet. En dat wij als "vechtsport gemeenschap" totaal geen zelfreinigend vermogen blijken te hebben. Ik ken bijna geen andere sport waar moordenaars, drug dealers, overvallers etc zo verheerlijkt worden en waar iedereen zo snel zegt, nou die heeft z'n straf gehad en laten we het maar weer proberen met hem. En dan maar zeiken dat we niet serieus worden genomen, we niet erkend worden als topsporters etc... Ik snap dat heel goed namelijk als we dit blijven doen.

Dus niet persoonlijks tegen deze gasten want ik zou het ook doen als ik hen zou zijn.

exact, reps.

de Stiep
16-09-2014, 20:23
Probleem met onze sport is dat het niet iets is als synchroonzwemmen of gemengd korfbal. Ergo het trekt testosterongasten aan, net zoals ik ben en veel anderen. Zie je VIP tafels bij het NK korfbal tussen pak um beet PKC en trutjeshuizen ? Gevolg is dat daar een berg gasten tussen zitten die best wel " normaal" zijn en figuren die status vinden door daarbij aanwezig te zijn. Dan heb je uiteraard de acteurs die er voor zorgen dat mensen naar hen komen kijken. Live of op tv. Daartussen heb je dus een aantal mensen die de fout in gaan. Ballie, Badr en ga maar zo door. Het is o zo gemakkelijk om vanaf de zijlijn daar iets van te vinden zonder dat je kennis draagt van de inhoud. Ken Ballie al wat jaartjes en was of zijn zachts gezegd behoorlijk teleurgesteld door wat hij gedaan heeft. Maar zoals Roy al een aantal malen hier geschreven heeft, je moet ook kunnen vergeven en iemand een kans geven. Eens een dief, altijd een dief is gewoon niet waar. Ik blijf geloven in het goede van de mens en het goede in en van Ballie. Noem mij een sukkel, prima, maar ik blijf dus niet veroordelen. Gun Balrak dus een 2e kans en al het goede vanaf nu.

cornelus
16-09-2014, 20:30
Probleem met onze sport is dat het niet iets is als synchroonzwemmen of gemengd korfbal. Ergo het trekt testosterongasten aan, net zoals ik ben en veel anderen. Zie je VIP tafels bij het NK korfbal tussen pak um beet PKC en trutjeshuizen ? Gevolg is dat daar een berg gasten tussen zitten die best wel " normaal" zijn en figuren die status vinden door daarbij aanwezig te zijn. Dan heb je uiteraard de acteurs die er voor zorgen dat mensen naar hen komen kijken. Live of op tv. Daartussen heb je dus een aantal mensen die de fout in gaan. Ballie, Badr en ga maar zo door. Het is o zo gemakkelijk om vanaf de zijlijn daar iets van te vinden zonder dat je kennis draagt van de inhoud. Ken Ballie al wat jaartjes en was of zijn zachts gezegd behoorlijk teleurgesteld door wat hij gedaan heeft. Maar zoals Roy al een aantal malen hier geschreven heeft, je moet ook kunnen vergeven en iemand een kans geven. Eens een dief, altijd een dief is gewoon niet waar. Ik blijf geloven in het goede van de mens en het goede in en van Ballie. Noem mij een sukkel, prima, maar ik blijf dus niet veroordelen. Gun Balrak dus een 2e kans en al het goede vanaf nu.

Mooi gezegd wederom, reps.
(when possible)

blackadder
16-09-2014, 21:10
Maar zoals Roy al een aantal malen hier geschreven heeft, je moet ook kunnen vergeven en iemand een kans geven.
En zoals ik al zei, als hij de komende 10, 15 jaar netjes blijft zul je mij niet horen. Maar hij komt praktisch net uit de bak en krijgt gelijk weer een redelijk prominente rol. Alsof er niks is gebeurt. Dat is waar ik mij aan stoor. Ik heb van Os in deze relatie geloof ik ook al een paar keer genoemd?

bryan
17-09-2014, 16:40
Probleem met onze sport is dat het niet iets is als synchroonzwemmen of gemengd korfbal. Ergo het trekt testosterongasten aan, net zoals ik ben en veel anderen. Zie je VIP tafels bij het NK korfbal tussen pak um beet PKC en trutjeshuizen ? Gevolg is dat daar een berg gasten tussen zitten die best wel " normaal" zijn en figuren die status vinden door daarbij aanwezig te zijn. Dan heb je uiteraard de acteurs die er voor zorgen dat mensen naar hen komen kijken. Live of op tv. Daartussen heb je dus een aantal mensen die de fout in gaan. Ballie, Badr en ga maar zo door. Het is o zo gemakkelijk om vanaf de zijlijn daar iets van te vinden zonder dat je kennis draagt van de inhoud. Ken Ballie al wat jaartjes en was of zijn zachts gezegd behoorlijk teleurgesteld door wat hij gedaan heeft. Maar zoals Roy al een aantal malen hier geschreven heeft, je moet ook kunnen vergeven en iemand een kans geven. Eens een dief, altijd een dief is gewoon niet waar. Ik blijf geloven in het goede van de mens en het goede in en van Ballie. Noem mij een sukkel, prima, maar ik blijf dus niet veroordelen. Gun Balrak dus een 2e kans en al het goede vanaf nu.

Ook dit snap ik volledig, maar je mist het punt. Dit is voor jou persoonlijk, dat jij hem vergeeft prima ! Zou ik ook doen bij vrienden. Maar een serieuze sport moet een zelf reinigend vermogen hebben. Zoals ze bij de NFL nu Rice schorsen voor misschien levenslang na een mishandeling van z'n vrouw. Zou jij bv Real Madrid nog serieus nemen als Ronaldo zoiets geflikt zou hebben ? Ik niet namelijk. Dus niet persoonlijk naar Balrak, ik heb ook weleens met hem getraind en vond het super aardig maar voor de sport zijn dit soort dingen zelfmoord. En jouw reactie van "het trekt ook andere mensen aan" moet JUIST een reden zijn om strenger op te treden om het binnen de perken te houden, niet het dan maar laten varen.

Bosnier91
17-09-2014, 23:32
Ik denk dat Balrak een levenslange stempel kreeg toen hij gepakt werd. Nu hij vrij is en weer de vechtsport ingaat is eigenlijk wel een beetje logisch. Ik heb er afgezien van vechtsportliefhebbers niets over gehoord. Of het goed is dat hij een prominente rol krijgt in deze show, ik zie niet echt waarom niet. Dat Balrak bekend staat als drugscrimineel is nu wel duidelijk, en ik denk eerlijk gezegd dat het er niet erger op wordt nu hij weer iets met vechtsport doet. Ik denk dat we ons meer druk moeten maken om dingen die de vechtsport echt beschadigen, en niet op dingen die al bekend zijn of die we al weten. Hij heeft de sport wellicht schade toegebracht door zijn daad toen, maar als hij zich nu met de sport bezig gaat houden dan zal hij het niet meer beschadigen. Dus ik zie eigenlijk het grote probleem niet.

Willem033
18-09-2014, 00:13
Wie weet er eigenlijk buiten de hardcore fans om wie Balrak is?
Vroeg het net aan me oom en tante die wel eens kickboksen op tv kijken maar geen van beide kende Balrak.
Topics als dit worden door journalisten weer opgepakt om een mooi verhaal te schrijven

blackadder
18-09-2014, 08:26
Ik denk dat we ons meer druk moeten maken om dingen die de vechtsport echt beschadigen.
Zoals drugscriminelen die net de bak uitkomen en tot team captains worden gebombardeerd. Leg me de logica daarvan eens uit? Als promoter zou je je in het huidige klimaat ver van zo iemand moeten willen houden.

Wheelie
18-09-2014, 13:04
https://www.youtube.com/watch?v=rLHsZJ3xYi8&feature=youtu.be

"Bally" vermaakt zich wel ;)

RedDawn
18-09-2014, 14:34
https://www.youtube.com/watch?v=rLHsZJ3xYi8&feature=youtu.be

"Bally" vermaakt zich wel ;)

Als ze nu echt humor hadden bij Enfusion, dan hadden ze Balrak met een zak coke naar die dames laten lopen.

Bosnier91
18-09-2014, 19:19
Zoals drugscriminelen die net de bak uitkomen en tot team captains worden gebombardeerd. Leg me de logica daarvan eens uit? Als promoter zou je je in het huidige klimaat ver van zo iemand moeten willen houden.

Je leest wel heel selectief. Het is al heel lang bekend wie Ashwin Balrak is. Het is bekend dat hij kickbokser is, maar ook een drugscrimineel. Die stempel zal hij levenslang dragen. Of hij nou ging midgetgolfen in plaats van kickboksen, zou jij hem alsnog veroordelen. Maar nu is hij weer bezig met kickboksen, en hij heeft zijn straf uitgezeten. Moeten we daar nou nog echt moeilijker om gaan doen?

blackadder
18-09-2014, 19:50
Moeten we daar nou nog echt moeilijker om gaan doen?
Als het om de perceptie die mensen, niet harddcore fans, van de sport hebben gaat ja. Dan mogen we best wat moeilijker gaan doen. En dan past het gewoon niet dat een recentelijk ontslagen crimineel, die niet voor kattepis zat, meteen een leidende rol krijgt.

Turboknecht
18-09-2014, 22:25
Als het om de perceptie die mensen, niet harddcore fans, van de sport hebben gaat ja. Dan mogen we best wat moeilijker gaan doen. En dan past het gewoon niet dat een recentelijk ontslagen crimineel, die niet voor kattepis zat, meteen een leidende rol krijgt.

Ja echt, hoe moeilijk is het nou om dat te begrijpen. Mensen hoeven het maar te horen en het beeld is verziekt.