PDA

View Full Version : UFC Fight Night: Overeem vs Struve 13 *spoiler*



Pages : 1 [2]

Stannos
15-12-2014, 09:24
Behalve Cain is heel die heavy weight divisie best zwak. Zoals eerder gezegd lijkt JDS zwakker te worden. Misschien ligt het aan mij maar hij leek ook zwaarder dan voorheen. Ali kan best meekomen in deze divisie, kan van bijna iedereen winnen maar er zullen ook losses tussen zitten. Dat hij er de laatste tijd wat meer heeft dan voorheen heeft ook een beetje met pech te maken. Zowel tegen Brown als tegen Bigfoot had hij ook zomaar kunnen winnen en dan had iedereen hem fantastisch gevonden.

Precies, het is ook gewoon te verklaren.
Eerst dat gezeik met doping wat niet echt bepaald in zijn voordeel werkte.
En in die 2 partijen tegen Bigfoot en Browne heeft hij gewoon pech gehad, hij was beter maar heeft het niet goed kunnen afmaken.
Het verlies tegen Rothwell had hij zelf een reden voor, hij dacht dat z'n arm gebroken was.
Voor dat hij naar de ufc kwam had hij een win streak van 10 gevechten en was hij de Strikeforce champ.
Het lijkt er op dat hij zichzelf nu herpakt heeft en als het geluk in de toekomst wat meer aan zijn zijde is zie ik hem nog wel een gooi naar te top doen.
Voor hem zou het ook beter zijn om tegen iemand te vechten die hoger gerankt staat want bv van Mitrione kan je alleen maar verliezen in mijn ogen.

YoMarK
15-12-2014, 10:34
Behalve Cain is heel die heavy weight divisie best zwak. Zoals eerder gezegd lijkt JDS zwakker te worden.
Je kan het op meerdere manieren zien denk ik.
Cain heeft de afgelopen jaren alleen gevochten tegen Bigfoot en tegen JDS. JDS kan niet zo goed tegen clinchwerk, dat hebben we gisteren ook nog eens gezien tegen Miocic. Cain is natuurlijk de meester van de clinch. Bigfoot is heeft ook z'n goede en slechte dagen, dus ik weet niet of winnen van Bigfoot nu zo uitzonderlijk is.
Ik kan me ook Cain's partij tegen Congo nog herinneren. Alhoewel terecht gewonnen, heeft hij veel weg moeten koppen en is het een kwestie van geluk geweest dat hij niet op KO verloren heeft.
Misschien zijn JDS en Cain wel gewoon niet zo uitzonderlijk goed als iedereen(door alle Hype) denkt.

Ik denk dat Cain echt wel z'n zwakke punten heeft, ik ben benieuwd hoe z'n partij tegen Werdum gaat verlopen.

123trisweat
15-12-2014, 13:56
Hoe zit de payroll van deze UFN eruit??