PDA

View Full Version : UFC Fight Night: Overeem vs Struve 13 *spoiler*



Pages : [1] 2

dennisyzf
18-09-2014, 07:18
Lees het net op mma fighting... Jammer dat er altijd een verliest!

weks
18-09-2014, 07:38
niet verwacht dit

sat de beste mag winnen dan maar

pwie
18-09-2014, 07:39
Ja ik las het net ook, jammer inderdaad dat er altijd 1 verliest

carlo1
18-09-2014, 08:09
Hoewel ik echt niet wil dat 1 van beide verliest, ben ik toch echt voor struve. Gast heeft tot nu toe sportief gezien alles goed gedaan. Zeker een sportman in hart en nieren.

Justinian
18-09-2014, 08:20
Een jaar geleden zou ik zonder enige twijfel mijn geld op Overeem hebben gezet. Nu ligt het toch echt anders; de dekking van Alistair is ver te zoeken en zijn combinaties ook. Op zich jammer dat de twee nu tegen elkaar vechten, maar mijn geld durf ik op geen van beide te zetten om eerlijk te zijn.

Harrie Nak
18-09-2014, 08:30
Jammer dat ze tegen elkaar worden gezet, maar ik zet mijn geld op Struve.

Dubbel jammer dat het in Phoenix is, had er graag heengegaan als het in Vegas zou zijn gehouden.

Kemal
18-09-2014, 08:35
Wel een mooie pot, het is idd jammer dat deze 2 tegen elkaar moeten..

Pr00f
18-09-2014, 08:38
Nou lekker dan, houden we er eentje over ...

Willem033
18-09-2014, 08:40
Struve word echt niet gecut bij ee. Loss.
Alistair wel. Anyway, Struve can take a sshot.
Ik denk struve op sub.

Pr00f
18-09-2014, 08:42
Dat klopt, maar als Struve KO gaat zie ik zijn toekomst ook niet zo rooskleurig in.

Willem033
18-09-2014, 08:49
Hij is 4-1. In zijn laatste 5 gevechten.
Ook bij een KO loss cutten ze hem denk ik niet hoor, denk je wel??
Heb altijd het gevoel dat Dana Struve hoog heeft zitten.
Dat hij een aantal zware KO s heeft geleden is zo en is zeker stof tot nadenken als hij weer een keer zwaar KO gaat.
Als hij gecut zou worden zou dat zijn voor zijn gezondheid en niet om zijn prestaties.
Kijk ook tegen wie hij Ko is gegaan. Browne, jds, Hunt en Nelson. Als die je raken is het einde oefening.

Emilio
18-09-2014, 09:01
Vette matchup.
Altijd al benieuwd geweest naar deze matchup.
Komt toch een hoop eer bij kijken en mogelijk dat ze het beste uit elkaar halen.

Struve wordt echt niet gecut bij een loss hoor. Struve komt uit een haast onmogelijke situatie terug. Dana White kan daar alleen maar respect voor hebben. Voor de rest brengt Struve het altijd wel in de kooi.

S.B.
18-09-2014, 09:12
Sorry hoor maar als Stefan hier zijn reach niet goed gebruikt is het binnen een minuut klaar. Struve traint ook gewoon maar in Nederland en heeft echt geen enorme voorsprong op Alistair.

S.B.
18-09-2014, 09:22
Overigens lijkt de UFC een beetje de laatste paar maanden goed te maken op deze manier mits alles doorgaat.
Komende drie maanden op de agenda:
Cerrone - Alvarez
Poirier - Mcgregor
Aldo - Mendes
Velasquez - Werdum
Weidman - Belfort
Pettis - Melendez
Struve - Overeem

En in januari Cormier - Jones en Silva - Diaz.

Mooie shit :rolleyes:

stiffler
18-09-2014, 09:58
Overigens lijkt de UFC een beetje de laatste paar maanden goed te maken op deze manier mits alles doorgaat.
Komende drie maanden op de agenda:
Cerrone - Alvarez
Poirier - Mcgregor
Aldo - Mendes
Velasquez - Werdum
Weidman - Belfort
Pettis - Melendez
Struve - Overeem

En in januari Cormier - Jones en Silva - Diaz.

Mooie shit :rolleyes:

podverdikkie daar zitten mooie partijen tussen :-D

Ontopic. lastige om te voorspellen.. Hoop Struve, die jongen gun je alles. Maar goed tegen heavy hitters legt hij het meestal af. En dat kan Overeem wel, hard slaan..

cornelus
18-09-2014, 10:07
Jee... matchup, mashup.. catchup.. ketchup... Ome Dana wat doe je nou.

Tony
18-09-2014, 10:12
Ai wat een kut matchup. Ik gun Struve de wereld... maar als Struve wint, dan lijkt het me een klote situatie voor Overeem. Mogelijk zelfs een exit voor hem in de ufc (lijkt me?).

Moge de beste winnen dan maar...

LJ Silver
18-09-2014, 10:44
http://i59.tinypic.com/2bbma9.jpg

Overhand Right
18-09-2014, 11:00
Van mij mag Struve echt winnen, alleen geef ik hem niet zo veel heel kans. Zijn dekking is nou ook niet geweldig.
En Alistair, tja... Hem wil ik niet eens meer in de UFC zien. Te pijnlijk om 'm telkens KO te zien gaan. Ga maar lekker aan de juice in Bellator of breng wat leven in de kickbokswereld ofzo :D

Sato
18-09-2014, 11:28
Anders dan dat er boven mij gesuggereerd wordt traint Stefan niet alleen in Nederland maar ook in Miami, daar laat Antoni Hardonk wel ruige jongens invliegen. Daarnaast is de teammaat van Stefan, Hracho Darpinyan ook geen watje en sloeg laatst nog zijn tegenstander heel de ring door. Nu Stefan met Sem Schilt aan het werk is gegaan heb ik betere hoop voor hem, werken met reach.

We kennen de heavy weights goed genoeg, na één klap kan het over zijn kijk maar naar Arlovski. Stefan heeft minder trainingsfaciliteiten, dat ontken ik ook niet maar Stefan wordt zwaar onderschat. We hebben hem nog steeds niet op zijn max gezien na de operatie en toestanden.

Al met al blijft het een klote match-up. De verliezer overlijdt, krijgt permanente hersenschade of wordt gecut, lekker Joe Silva.

lopez86
18-09-2014, 11:46
Wat een klote matchup.
Naast dat Nederland hoe dan ook verliest, zie ik er het nut niet van in.
Struve heeft anderhalf jaar eruit gelegen, en er zijn genoeg heavyweights die tegen de top 15 aanzitten en waarmee er meer build-up gebaat is dan bij deze partij.
Voor Alistair idem, niemand heeft hier wat aan, het is een lose-lose situatie voor zowel Struve als Overeem.

tom92
18-09-2014, 12:12
Struve met KO.

Alistair is aan het einde van zijn Latijn.
Struve moet meer met zijn reach en lengte doen, dan kan het echt nog wat worden, hij heeft nog heel wat jaar voor de boeg.

Tykill
18-09-2014, 12:21
Onderhand ben ik meer fan van Stuve dan Overeem.

Jammer dat er een moet verliezen.

WAR STRUVE!

Vandaan
18-09-2014, 12:24
Wat een ontzettende kut match up!! Echt de laatste partij die ik wil zien. Hier komen voor ons alleen maar verliezers uit. Struve wil ik absoluut niet KO zien gaan na alles wat hij al mee heeft gemaakt qua trauma. En Allistair wordt gecut als hij dit verliest vermoed ik. Dus die wil ik ook zeker niet zien verliezen. Dus ja...

Maar hopen op een goede harde / technische partij waarbij beiden veel respect winnen en niet te veel schade oplopen. En dat Alistair dan maar wint met een split decision

Lionheart
18-09-2014, 12:25
Klote matchup, maar denk wel dat Alistair binnen Struve zn reach weet te komen en m dan KO slaat.

overeemfanboy
18-09-2014, 12:45
zulke matchups moet je alleen maken als de winnaar een titleshot krijgt. echt een klote matchup, totaal onnodig!

kendamac
18-09-2014, 13:52
Mooie match up. ik denk dat Struve wint. Hoop dat hij eindelijk zijn lengte gaat gebruiken.

Naj85
18-09-2014, 13:57
Wat een klote matchup.
Naast dat Nederland hoe dan ook verliest, zie ik er het nut niet van in.
Struve heeft anderhalf jaar eruit gelegen, en er zijn genoeg heavyweights die tegen de top 15 aanzitten en waarmee er meer build-up gebaat is dan bij deze partij.
Voor Alistair idem, niemand heeft hier wat aan, het is een lose-lose situatie voor zowel Struve als Overeem.
mee eens
wat een klote match up zeg

Willem033
18-09-2014, 14:01
Struve is nooit bang om te brawlen, moet die bij Alistair ook doen.
Alistair gooit toch geen combinaties.

Sato
18-09-2014, 15:03
Struve is nooit bang om te brawlen, moet die bij Alistair ook doen.
Alistair gooit toch geen combinaties.

Haha serieus, volgens mij heb jij ook een tikje van de molenwieken gehad. Struve kan beter alles doen behalve brawlen. Aan de buitenkant blijven en jabs en uppercuts slingeren wanneer hij te dicht bij komt. Overeem mag dan wel niet meer in zijn vroegere shape zijn maar Rothwell, Big Foot en Lesnar waren het er overeens dat hij de hardste klappen gaf die ze ooit hebben gehad.

S.B.
18-09-2014, 15:15
Het gerucht gaat dat Bendo en Wanderlei ook zullen vechten op deze card. Niet tegen elkaar natuurlijk,

MB667
18-09-2014, 15:21
Lang geleden dat we een Nederlands mma onderonsje hebben gezien op het hoogste niveau. Ik denk toch dat Alistair op dit moment een maat te groot is voor Struve. Wordt wel een leuke pot!

blade
18-09-2014, 15:31
mooi kan niet wachten en ja dat ze tegen elkaar moeten is voor ons Nederlanders niet leuk maar het zit er in als je voor de zelfde organisatie werkt niet zeiken daar over

Tony
18-09-2014, 15:38
Strategisch gezien zou het goed zijn als Overeem wint. Struve wordt never nooit niet gecut... En Overeem mag dan ook in de UFC blijven.

Maar ja, dan wel aub op punten of via een snelle sub, zonder blessures achteraf.

Pr00f
18-09-2014, 16:02
Op sherdog bracht iemand het mooi: The retirement match nobody asked for.

jantje11
18-09-2014, 16:37
Struve wint dit.
Alistair is mentaal heel zwak, zogauw Stefan hem aan valt weet Cees alweer hoelaat het is. Octagon nappie time.

Stefan zal gebrand zijn om te winnen en te laten zien dat die weer helemaal terug is.

LightHeavyWeight
18-09-2014, 17:37
Struve wint dit.
Alistair is mentaal heel zwak, zogauw Stefan hem aan valt weet Cees alweer hoelaat het is. Octagon nappie time.

Stefan zal gebrand zijn om te winnen en te laten zien dat die weer helemaal terug is.

Begrijp me niet verkeerd maar Struve zijn mentale weerbaarheid is momenteel ook niet optimaal he. Paniekaanvallen weet je nog.

king
18-09-2014, 17:42
Alistair zal Stefan begraven onder een lawine van keiharde hoeken, loepzuivere knieën en vernietigende lowkicks.

Dan plaatst Stefan een jab en gaat Alistair KO.

Nosferatu187
18-09-2014, 18:36
Alistair zal Stefan begraven onder een lawine van keiharde hoeken, loepzuivere knieën en vernietigende lowkicks.

Dan plaatst Stefan een jab en gaat Alistair KO.

lawl

Willem033
18-09-2014, 19:00
Haha serieus, volgens mij heb jij ook een tikje van de molenwieken gehad. Struve kan beter alles doen behalve brawlen. Aan de buitenkant blijven en jabs en uppercuts slingeren wanneer hij te dicht bij komt. Overeem mag dan wel niet meer in zijn vroegere shape zijn maar Rothwell, Big Foot en Lesnar waren het er overeens dat hij de hardste klappen gaf die ze ooit hebben gehad.

Struve kan een stoot hebben, Alistair niet. Feit.
Wanneer is struve aan de buitenkant gebleven om jabs te geven??
Als ik me goed herinner kon zelf Pat fucking Barry hem raken zonder op een kratje bier te gaan staan.
Als struve een slagenwisseling aangaat slaat hij Alistair Ko

Budokan
18-09-2014, 19:05
Alistair zal Stefan begraven onder een lawine van keiharde hoeken, loepzuivere knieën en vernietigende lowkicks.

Dan plaatst Stefan een jab en gaat Alistair KO.
So true

Turboknecht
18-09-2014, 22:18
Kut partij. Ik hoop dat Struve hem pakt. Overeem is toch done en Struve gun ik het meer omdat ik hem een sympatiekere vent vind.

Pansier
18-09-2014, 22:50
Ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar deze partij. Ik hoop dat Struve hem pakt, omdat ik hem een grotere kanshebber zie voor een titlerun gezien zijn leeftijd.

hankmoody
18-09-2014, 23:03
Wat een rotstreek van de UFC.

Ik hoop eigenlijk toch stiekem dat Overeem wint. Als Overeem verliest is het zowat afgelopen, terwijl Struve nog aardig wat potentie heeft. Maar Struve verdient het natuurlijk wel meer.

Emilio
18-09-2014, 23:14
Hoezo een rotstreek? Omdat ze nou toevallig dezelfde Nationaliteit hebben?

Ze hebben er samen mee ingestemd en ik denk dat dit alleen maar meer interesse wekt.

hankmoody
19-09-2014, 01:40
Onder andere, ja.

Willem033
19-09-2014, 03:15
Een rotstreek?
2 zwaargewichten die tegen elkaar gezet worden en het is een rotstreek?
Jij bent een troll nu weet ik het zeker

Tony
19-09-2014, 08:42
Voor ons voelt dit als een 'rotstreek'.. Maar dat is puur omdat we Nederlanders zijn.
In de UFC vechten zo vaak 2 amerikanen, of 2 brazilianen tegen elkaar.

Tykill
19-09-2014, 09:57
We lopen nu allemaal wel te zeiken en aan de ene kant is het jammer ja.

Maar stiekem willen we allemaal deze partij ook zien en zijn we nu helemaal erg benieuwd naar de winnaar.

Ik denk Struve maar ik ben er sowieso niet zeker van.

Fasada
19-09-2014, 10:09
Ik vind het een hele leuke match up om eerlijk te zijn, misschien is de timing wat ongelukkig omdat Struve van een blessure komt en Alistair pas geleden nog KO is gegaan maar het neemt niet weg dat wij kunnen zien wie nou de beste heavyweight van de Nederland is.

Ik denk dat het vroeger niet echt een discussie was omdat Alistair de beste papieren had maar na zijn UFC avontuur waar die 2-3 is zien steeds meer mensen dat Struve wel een kans kan maken. Een ander leuk punt waarom ik deze wedstrijd zo leuk vind is dat beide vechters elkaars tegen polen zijn wat betreft bijna alles

Zelf denk ik dat Alistair technisch de betere vechter is en ook veel ervaring heeft maar aan de andere kant is het Struve die niet bang is om tegen een stoot te lopen en durft te brawlen en een vechtershart heeft waar Alistair jaloers op kan zijn...Daarnaast is het ook een beetje een Rocky verhaal. Alistair (Drago) die speciaal naar Amerika is verhuisd en zich omringd met de beste MMA teams en de beste begeleiding (op papier) tegen een Struve die liever in Nederland blijft om zijn voorbereiding te doen en loyaal is aan zijn trainers Bob en Irma.

Ik zeg het een beetje overdreven natuurlijk maar het contrast tussen beide heren is zo groot dat ik het wel interessant vind.

Al met al kan je stellen dat wij een Nederlandse titelgevecht krijgen te zien en dat vind ik wel mooi... Who's the number one Dutch fighter in the world....

lopez86
19-09-2014, 10:59
Gilbert Yvel is de beste dat weet iedereen toch.

hankmoody
19-09-2014, 11:29
Een rotstreek?
2 zwaargewichten die tegen elkaar gezet worden en het is een rotstreek?
Jij bent een troll nu weet ik het zeker

Troll? lol ik heb je vast ergens op je lulletje getrapt in een ander topic.

joshhgv
19-09-2014, 11:56
Ik vind het een hele leuke match up om eerlijk te zijn, misschien is de timing wat ongelukkig omdat Struve van een blessure komt en Alistair pas geleden nog KO is gegaan maar het neemt niet weg dat wij kunnen zien wie nou de beste heavyweight van de Nederland is.

Al met al kan je stellen dat wij een Nederlandse titelgevecht krijgen te zien en dat vind ik wel mooi... Who's the number one Dutch fighter in the world....
Wie de nummer 1 vechter uit nederland is? Spong doekt hun alletwee op;)

S.B.
19-09-2014, 12:19
Ja zal wel hard gaan met 1 been in de kooi

LightHeavyWeight
19-09-2014, 13:14
Ik kijk hier enorm naar uit (als het doorgaat want je weet maar nooit). Ik hoop wel op een overwinning (op punten) voor Alistair zodat we ze beiden blijven terug zien in de UFC.
Ik zie Struve uiteindelijk de top 5 niet verslaan al heeft hij nog zeker 3 jaar om op topniveau te komen en dan nog een jaar of 5 om echt mee te draaien. Maar ik ben heel erg benieuwd naar zijn boxing tegen Alistair en weet iemand hoe het nu met zijn hart gesteld is? Laatste wat ik las was dat zijn hart weer 90% goed was, dat is toch 10% te weinig.

Willem033
19-09-2014, 17:56
Troll? lol ik heb je vast ergens op je lulletje getrapt in een ander topic.

Nee maar elk topic loop je zo krom te lullen dat je haast wel moet trollen hanky panky

Down under
19-09-2014, 18:09
Na de enorme teleurstelling van o.a Arena 2008 nu wel A. Overeem vs Gilbert Yvel :) Overeem (zonder juice) vs een Yvel die uit z'n retirement komt. Daar wil ik echt wel knaken voor betalen..

Budokan
19-09-2014, 18:31
Ik kijk hier enorm naar uit (als het doorgaat want je weet maar nooit). Ik hoop wel op een overwinning (op punten) voor Alistair zodat we ze beiden blijven terug zien in de UFC.
Ik zie Struve uiteindelijk de top 5 niet verslaan al heeft hij nog zeker 3 jaar om op topniveau te komen en dan nog een jaar of 5 om echt mee te draaien. Maar ik ben heel erg benieuwd naar zijn boxing tegen Alistair en weet iemand hoe het nu met zijn hart gesteld is? Laatste wat ik las was dat zijn hart weer 90% goed was, dat is toch 10% te weinig.

eerst zien hoe hij het doet met een 90% goed hart tov de eerdere 60%. Potentie genoeg. Als Struve wint dan nog eens tegen Stipe en daarna Cain :-)

pronk
19-09-2014, 18:36
Nee maar elk topic loop je zo krom te lullen dat je haast wel moet trollen hanky panky

2x Klopt dat merkte ik ook al

pronk
19-09-2014, 18:39
Struve heeft geen trainings kamp nodig , enkel een frontkick of een jab naar Overeem zijn kin ;)

S.B.
19-09-2014, 18:40
Struve wins by jab to the side of the head

Sato
19-09-2014, 21:10
Gruwelijk dikke card: vooralsnog ziet hij er als volgt uit maar de helft is nog niet officieel bevestigd. Nu ook Mitrione vs Gonzaga erop. Allemaal gruwelijk heavy weight partijen:

Heavyweight: Stefan Struve vs Alistair Overeem
Heavyweight: Junior Dos Santos vs Stipe Miocic
Heavyweight: Matt Mittrione vs Gabriel Gonzaga
Middleweight: Derek Brunson vs Ed Herman
Lightweight: Jake Ellenberger vs Bryan Barbenera
Lightweight: Jamie Varner vs Drew Dober

LightHeavyWeight
19-09-2014, 22:05
Gruwelijk dikke card: vooralsnog ziet hij er als volgt uit maar de helft is nog niet officieel bevestigd. Nu ook Mitrione vs Gonzaga erop. Allemaal gruwelijk heavy weight partijen:

Heavyweight: Stefan Struve vs Alistair Overeem
Heavyweight: Junior Dos Santos vs Stipe Miocic
Heavyweight: Matt Mittrione vs Gabriel Gonzaga
Middleweight: Derek Brunson vs Ed Herman
Lightweight: Jake Ellenberger vs Bryan Barbenera
Lightweight: Jamie Varner vs Drew Dober

Dos Santos vecht een ander event.

StrikeforceRoy
19-09-2014, 22:08
Ik durf geen geld meer op Overeem te zetten. Hij heeft me te vaak teleurgesteld.

StrikeforceRoy
19-09-2014, 22:09
Dos Santos vecht een ander event.

Nee, is hetzelfde evenement. UFC on FOX 13 in Phoenix.

Fasada
19-09-2014, 22:10
Nee hoor JDS staat gepland op het zelfde evenement, de wedstrijd is niet bevestigd maar de nieuws sites zeggen 13 december in Phoenix

LightHeavyWeight
19-09-2014, 22:20
Oke my bad, ik had gelezen dat hij op een ander event zou vechten. En het stond ook niet op wiki.

Overhand Right
20-09-2014, 00:11
Poll toevoegen? iemand?

Willem033
20-09-2014, 07:45
2x Klopt dat merkte ik ook al

Ligt het gelukkig niet aan mij.
Als ik die posts van hem zie denk ik dat het een hooguit 16 jarige knul is die er echt geen mallemoer van snapt

Nelisje
20-09-2014, 22:08
Van mij mag Struve dit winnen, de gun factor is zoveel hoger bij hem na al zijn tegenslagen en ook na wat hij in de ring heeft laten zijn..

Appielwt
24-09-2014, 01:54
De card wordt nog beter, he is back


Nate Diaz ends holdout, meets Rafael dos Anjos at UFC on FOX 13

The UFC's prodigal lightweight is back in the fold.Nate Diaz (http://www.mmafighting.com/fighter/365/nate-diaz) will return from a self-imposed layoff of a year and return to meet Rafael dos Anjos (http://www.mmafighting.com/fighter/796/rafael-dos-anjos) in the co-main event of UFC on FOX 13 (http://www.mmafighting.com/fight-card/633/ufc-on-fox-13) on Dec. 13. UFC.com (http://ufc.com/) broke news of the bout, which will be held in Phoenix.
Diaz (17-9) last fought in the main event of the TUF 18 Finale on Nov. 30 in Las Vegas, where he scored a first-round TKO of Gray Maynar (http://www.mmafighting.com/fighter/70/gray-maynard)d.
After the bout, Diaz decided not to stop fighting, unhappy with his pay. The UFC refused to budge on the on the terms, often noting Diaz had lost his previous two fights before the win over Maynard.
A source close to the Diaz camp confirmed to MMAFighting.com that Diaz will return under the terms of his old contract.
Diaz will face one of the division's hottest fighters in dos Anjos (22-7). The Brazilian has won seven of his past eight fights, most recently a stunning first-round knockout of former lightweight champion Benson Henderson.

S.B.
24-09-2014, 09:11
Jezus wat een card. Waarom zijn deze vaak beter dan die waardeloze ppv's van het laatste jaar?

Pr00f
24-09-2014, 09:32
Ja ze zijn niet echt consistent met de kwaliteit van iedere card. Volgens mij zijn ze vaak later in het jaar ook wel beter. Waarom deze card niet in Nederland houden? :rolleyes:

#teamBADGUY
24-09-2014, 10:36
Wie de nummer 1 vechter uit nederland is? Spong doekt hun alletwee op;)

x2

pronk
24-09-2014, 13:29
Wie de nummer 1 vechter uit nederland is? Spong doekt hun alletwee op;)

Laat spong nog maar eerst wat top tegenstanders verslaan is nu een beetje vroeg om dat te zeggen.
Net als voorheen dat ali en struve wel ff belt zouden pakken

Jamopa
07-10-2014, 16:46
Had altijd gedroomd dat dit ooit het titelgevecht om het HW kampioenschap zou zijn.

kooivechter
08-10-2014, 01:01
Ik kijk hier enorm naar uit (als het doorgaat want je weet maar nooit). Ik hoop wel op een overwinning (op punten) voor Alistair zodat we ze beiden blijven terug zien in de UFC.
Ik zie Struve uiteindelijk de top 5 niet verslaan al heeft hij nog zeker 3 jaar om op topniveau te komen en dan nog een jaar of 5 om echt mee te draaien. Maar ik ben heel erg benieuwd naar zijn boxing tegen Alistair en weet iemand hoe het nu met zijn hart gesteld is? Laatste wat ik las was dat zijn hart weer 90% goed was, dat is toch 10% te weinig.

Hmm discutabel een top 5 niet verslaan. Miocic is nummer 5 en Struve heeft hem op overtuigende manier verslagen.
In goede doen kan Struve iedereen verslaan op dos Santos en Valesquez na. De man is nog niet eens in zijn prime. Hoop alleen dat hij de mentale problemen wat betreft zijn hart kan overwinnen. En 90% is altijd beter dan de 60% waarop het functioneerde. Overeem moet hij van kunnen winnen, als hij degelijk en solide mma laat zien, geen gekke capriolen uit haalt.

Boxingfan
08-10-2014, 11:56
Had altijd gedroomd dat dit ooit het titelgevecht om het HW kampioenschap zou zijn.

is fissa toch

pronk
13-11-2014, 12:58
UFC Beyond The Octagon: met Stefan struve , was een leuke show leuk interview , naar aanleiding van zijn komende partij tegen Overeem.
Hij noemde Overeem zijn partijen een marteling om naar te kijken voornamenlijk tegen Werdum

S.B.
13-11-2014, 14:07
Waar kan je die kijken?

pronk
13-11-2014, 19:12
Waar kan je die kijken?


Je kan hem DL van thepiratebay.

http://i99.photobucket.com/albums/l303/dogo_01/ufc%20beyond%2011nov/11_zps9f61effe.jpg~original

S.B.
14-11-2014, 09:15
Held!

SnerkeL
14-11-2014, 12:10
Ik ben toch wel heel benieuwd naar dit gevecht. Overeem die qua striking en ervaring duidelijk de overhand heeft, maar indien hij dit niet na 1 ronde finished lijkt het mentale voordeel toch bij Struve te liggen.

Tja, dat Struve de partijen van Overeem saai... Ik vind dat Struve ook al snel wankelt in de ring en het vaak maaien wordt ipv boksen. Dat is ook niet echt geweldig technisch, zeker voor iemand uit NL.

jantje11
14-11-2014, 12:45
Overeem moet deze toch wel kunnen winnen.

SnerkeL
14-11-2014, 13:11
ja maar dat dachten we tegen Silva en Rothwell ook..

S.B.
14-11-2014, 13:48
Ik denk dat we niet gek moeten staan kijken als Struve wint.
Alistair staat erom bekend eerst veel uit te delen en vervolgens te verliezen, Struve incasseert eerst veel en wint dan.
Daarbij is Stefan gevaarlijk op de grond, moet hij toch een keer zijn reach gaan gebruiken en heeft hij waarschijnlijk ontzettende honger na anderhalf jaar afzien en niet kunnen doen wat hij het leukst vindt.

R.D.N
14-11-2014, 14:28
ja maar dat dachten we tegen Silva en Rothwell ook..

Precies,ik hoop dat ie wint maar struve is geen pannenkoek.

SnerkeL
14-11-2014, 14:49
Ik heb zelf nog nooit in een ring of kooi gestaan, dus is het makkelijk oordelen, maar ik hoop ook echt dat Alistair geen kopie van Valentijn wordt in het einde van zijn carièrre. Daarin zaten echt een hoop partijen waarvan je dacht: WTF!? blijf dan maar thuis...

Hopelijk pakt AO de draad weer op! Ben benieuwd wat zijn game plan wordt. Zolang hij niet op een zware stoot loopt en niet te snel moe wordt zijn er denk ik weinig problemen. Staand is hij technisch beter en hij heeft een behoorlijke TDD.

pronk
14-11-2014, 20:00
Struve heeft veel meer hart , kijk naar die partij tegen hunt , Overeem zou allang the chicken dans hebben gedaan.

Struve winaar op frontkick, of jab :)

cornelus
14-11-2014, 22:16
Struve heeft veel meer hart , kijk naar die partij tegen hunt , Overeem zou allang the chicken dans hebben gedaan.

Struve winaar op frontkick, of jab :)

Ik weet 't niet hoor... Ze zijn allebei Nederlands.. kennen elkaars reputatie. voor mijn gevoel heeft Alistair Overeem een soort van psychisch voordeel. Misschien wel overwicht. Als hij niet uitglijdt tennminste. Ondanks alle goede intenties vraag ik me ook af hoe het nu is met Stefan zijn gezondheid. Hartklachten, paniekaanvallen... zijn toch tekenen geweest dat iemand niet helemaal optimaal in zijn vel zit. Hart heeft Struve zeker.,, maar hij heeft ook al veel moeten nemen inmiddels. Maar... who knows!! Ik ben wel benieuwd.

Boxingfan
14-11-2014, 22:35
Ik ben voor Struve. Heb het niet zo met nepperds, Struve is wat hij is en hij is een baas met een echte vechtershart. Overeem daarintegen.. :fp:

e-type
15-11-2014, 09:43
ik hoop eigenlijk dat Overeem wint, puur omdat ik denk dat Struve bij een loss toch niet wordt gecut en Overeem wel. 'k Zie graag zoveel mogelijk nederlanders bij de UFC…

carlo1
15-11-2014, 10:43
Een partij en uitslag als bigfoot vs Hunt en dan zonder de nasleep zou de beste optie zijn.

S.B.
15-11-2014, 11:09
Gaat niet gebeuren daarvoor is hun kin te zwak.

mario the count
15-11-2014, 11:50
ik hoop eigenlijk dat Overeem wint, puur omdat ik denk dat Struve bij een loss toch niet wordt gecut en Overeem wel. 'k Zie graag zoveel mogelijk nederlanders bij de UFC…

+1 al gun ik struve die win net zo hard, ik wil overeem niet gecut zien worden.

Wheelie
15-11-2014, 13:08
http://i62.tinypic.com/svnt74.png

e-type
15-11-2014, 13:25
Best foutje in die poster...is dat officieel UFC?

Stannos
15-11-2014, 17:40
Kwam dit filmpje tegen op youtube,
Wat heb ik zin in deze partij zeg!

Stannos
15-11-2014, 18:25
Kwam dit filmpje tegen op youtube,
Wat heb ik zin in deze partij zeg!


http://www.youtube.com/watch?v=c5KFIJE7m3g

S.B.
15-11-2014, 19:40
Hij verkoopt het wel goed, WAR STRUVE!!

Tykill
15-11-2014, 20:58
WAAAARRR STRUVVVEEEEE!!!!! PAK HEEEEMMM!!!!

Ik ga gillen voor mijn laptop. Heb er nu al zin in.

pronk
16-11-2014, 01:45
Kwam dit filmpje tegen op youtube,
Wat heb ik zin in deze partij zeg!


http://www.youtube.com/watch?v=c5KFIJE7m3g

Ik volg hem niet bij 0:40 op wie doelt hij nou ?

Turboknecht
16-11-2014, 02:14
Ik volg hem niet bij 0:40 op wie doelt hij nou ?

Ik denk dat hij Miocic bedoelt. Die staat op dezelfde card als Struve. Dat lijkt me het aankomende gala waar hij op doelt.

S.B.
05-12-2014, 09:32
Nog een kleine 9 dagen heren! Hebben we er zin in en wie schatten we in als winnaar? Nog even de Fight card van het main event:
Junior dos Santos - Stipe Miocic
Rafael dos Anjos - Nate Diaz
Stefan Struve - Alistair Overeem
Gabriel Gonzaga - Matt Mitrione

Kijk persoonlijk vooral uit naar de partij van de Nederlanders en hoop dat Stefan die pakt.

Stannos
05-12-2014, 09:59
Nog een kleine 9 dagen heren! Hebben we er zin in en wie schatten we in als winnaar? Nog even de Fight card van het main event:
Junior dos Santos - Stipe Miocic
Rafael dos Anjos - Nate Diaz
Stefan Struve - Alistair Overeem
Gabriel Gonzaga - Matt Mitrione

Kijk persoonlijk vooral uit naar de partij van de Nederlanders en hoop dat Stefan die pakt.

Ik naar Diaz en Overeem, heb echt zin in deze card!
Hoop ook dat Overeem wint en dos Santos verliest zodat ze eventueel tegen elkaar komen.

Leventdepevent
05-12-2014, 10:08
het zou mooi zijn als iemand even die partijen in het wedkantoor zou aanmaken...dan kunnen we er weer Vcash tegenaan gooien

Marchant
05-12-2014, 10:16
Overeem is denk ik toch nog een maatje te groot voor Stefan,
Deze gaat zeker naar Overeem..


en er hoeft niet altijd 1 te verliezen kan ook een draw worden :whistling:

Stannos
05-12-2014, 10:19
Overeem is denk ik toch nog een maatje te groot voor Stefan,
Deze gaat zeker naar Overeem..

Dat denk ik ook,
Maar dat dacht ik ook bij Bigfoot, Browne en Rothwell....

Marchant
05-12-2014, 10:25
Dat denk ik ook,
Maar dat dacht ik ook bij Bigfoot, Browne en Rothwell....

Ja ik ook, maar Stefan is ook even er uit geweest...is ook maar de vraag hoe hij terug komt.

Tony
05-12-2014, 11:09
Best case scenario is een gevecht die uitmondt in een Draw, maar zo vet is dat het Fight of the Night wordt.

Ik gun Struve zó enorm de win. Maar ik gun Overeem absoluut geen release. Hoop dat Overeem binnen de UFC kan blijven.

ijsbier
05-12-2014, 11:31
Ik denk dat Struve dit wint, stilistisch gezien is hij een hele lastige tegenstander voor Alistair.

Wiseguy
05-12-2014, 11:50
Ik denk dat Overeem dit wint. Hij is te sterk om zich naar de grond te laten werken door Struve en staand heeft Struve niet genoeg power in zijn slagen.

my2cents
05-12-2014, 11:58
Ik denk dat Overeem dit wint. Hij is te sterk om zich naar de grond te laten werken door Struve en staand heeft Struve niet genoeg power in zijn slagen.

Niet genoeg power??? Overeem gaat de laatste tijd redelijk gemakkelijk neer. Kijk maar naar die frontkick waar hij niet al te lang geleden bij ging zitten.

ijsbier
05-12-2014, 12:02
Ik denk dat Overeem dit wint. Hij is te sterk om zich naar de grond te laten werken door Struve en staand heeft Struve niet genoeg power in zijn slagen.

van mij mag je hoor, maar Struve weegt zo rond de 115-120 KG.... Je gaat mij niet vertellen dat een volle beuk van hem niet aankomt.

Marchant
05-12-2014, 14:43
van mij mag je hoor, maar Struve weegt zo rond de 115-120 KG.... Je gaat mij niet vertellen dat een volle beuk van hem niet aankomt.

struve heeft tuurlijk wel kracht in zijn stoten, maar is ook tegen echte strikers neer gegaan

Hunt,Browne,Nelson ,JDS... Alistair past ook wel in dit rijtje

Turboknecht
05-12-2014, 16:42
Struve heeft Miocic toch ook aardig tegen de vlakte weten te tikken, en inderdaad, Overeem pakt stoten sowieso niet zo lekker. Struve kan Overeem wel naar de grond krijgen, maar dan door guard te pullen zoals hij wel vaker gedaan heeft. Maar goed dat deed hij tegen figuren die op de grond niks konden, dus zal dat nu wel niet gebeuren. Misschien is Struve er lang uit geweest, maar het schijnt dat zijn hart een stuk beter functioneert nu. Hij houdt het waarschijnlijk langer vol. Het zou me helemaal niet verbazen wanneer Struve wint. Eerlijk gezegd gun ik het hem ook meer. Er zit ook meer toekomst in hem dan in Overeem. Die is niet meer wat ie geweest is en heeft zijn beste tijd wel gehad.

ijsbier
05-12-2014, 17:41
Struve heeft Miocic toch ook aardig tegen de vlakte weten te tikken, en inderdaad, Overeem pakt stoten sowieso niet zo lekker. Struve kan Overeem wel naar de grond krijgen, maar dan door guard te pullen zoals hij wel vaker gedaan heeft. Maar goed dat deed hij tegen figuren die op de grond niks konden, dus zal dat nu wel niet gebeuren. Misschien is Struve er lang uit geweest, maar het schijnt dat zijn hart een stuk beter functioneert nu. Hij houdt het waarschijnlijk langer vol. Het zou me helemaal niet verbazen wanneer Struve wint. Eerlijk gezegd gun ik het hem ook meer. Er zit ook meer toekomst in hem dan in Overeem. Die is niet meer wat ie geweest is en heeft zijn beste tijd wel gehad.

Die win op Miocic was gelijk ook de gootste tot nu toe, ik denk dat Dos Santos nog een aardige kluif gaat krijgen aan die kerel. Struve heeft vooral moeite met vechters die erg onverwachts en hard kunnen uithalen, ik vrees dat Ali te voorspelbaar is om van zijn niet te geweldige verdediging gebruik te maken.

LightHeavyWeight
05-12-2014, 19:36
Ik hoop op Alistair, Struve is natuurlijk ook 115 kilo maar heeft toch even een ander momentum in zijn slagen dan de echte hardhitters. Na deze partij mag Struve van mij alles winnen.

kooivechter
06-12-2014, 00:09
Als Struve z'n gezondheid goed is, dan zal hij Overeem zeker pakken. Overeem heeft ook geen toekomst meer in de Ufc. Daar redt hij gewoon niet meer, hoe graag ik het hem gun, en hoe getalenteerd hij ook is. Struve is de toekomst

hankmoody
06-12-2014, 02:16
Grappig dat Struve het over de nummer #1/#2 mma vechter van Nederland heeft en daarbij Gegard uitsluit...

blackadder
06-12-2014, 03:06
WAAAARRR STRUVVVEEEEE!!!!!
x2

blackadder
06-12-2014, 03:10
Hij is 4-1. In zijn laatste 5 gevechten.
Ook bij een KO loss cutten ze hem denk ik niet hoor, denk je wel??
Heb altijd het gevoel dat Dana Struve hoog heeft zitten.
Struve komt wel altijd om te knokken. En dat heeft ook invloed erop of iemand word gecut of niet.

pronk
06-12-2014, 18:41
Grappig dat Struve het over de nummer #1/#2 mma vechter van Nederland heeft en daarbij Gegard uitsluit...

Nummer 1,2 zwaargewicht he

Sato
06-12-2014, 18:48
Het is een wedstrijd waarvan alles kan gebeuren, Struve kan een paar klappen handelen maar als Alistair gooit dan gooit hij hard. Ik zou hier geen geld op durven in te zetten. Struve kreeg tegen Hunt flink wat te verduren maar out ging hij niet. Alistair daarentegen werd een paar keer getaggged en ging neer. Struve is beter op de vloer, Alistair ramt harder. Er valt gewoon vrij weinig over te zeggen.

Dos Anjos met zn titanium kin, zie ik wel winnen van Diaz. En verwacht eigenlijk een leuke partij tussen JDS en Miocic, waarbij JDS wint.

S.B.
06-12-2014, 19:34
Hoop op een Diaz show. Dos Anjos is weer zo een hype die na zijn overwinning op Bendo is ontstaan.

Pr00f
06-12-2014, 20:00
Ik zou er ook geen geld op durven inzetten. Staand zijn ze gewaagd aan elkaar met Overeem wel als ervarener, maar allebei genoeg power voor een knockout. Op de grond is Struve sterk maar Alistair heeft ook genoeg submissions op zijn naam staan. In ieder geval een hele leuke pot.

Harrie Nak
07-12-2014, 08:46
Dat grondwerk van Alistair is ook wel voorbij. Die gassed direct.

carlo1
08-12-2014, 08:34
Kan er geen poll gemaakt worden? Ben benieuwd hoe de meningen zijn. Denk zelf dat struve ronde 2 of 3 op ko wint

Bromios
08-12-2014, 08:39
Ik denk toch dat Alistair deze pakt. Wel tegen beter weten in.

Stannos
08-12-2014, 08:55
Ik zeg Alistair 1e ronde TKO

LJ Silver
08-12-2014, 09:40
vanaf 28:00 :


https://www.youtube.com/watch?v=mvTbQOIDQuA

YoMarK
08-12-2014, 10:23
Struve moet niet onderop komen te liggen bij Alistair. Zijn topgame is erg goed, niet in gevaar gekomen bij Werdum en Mir.

pronk
08-12-2014, 12:35
Struve kan heel goed vanuit zijn guardpositie werken dat heeft hij al bewezen meerdere malen , Alistair moet juist oppassen dat hij niet in een triangle of lock terecht komt.

blackadder
08-12-2014, 12:51
Struve moet bij Schilt in de leer om zijn lengte beter te leren gebruiken.

Stannos
08-12-2014, 12:57
Struve moet bij Schilt in de leer om zijn lengte beter te leren gebruiken.

Een tijdje geleden een vraag gesteld via de facebook pagina van UFC Nederland;

UFC NEDERLAND: Denk jij dat je met jouw lange reach veel coordeel gaat hebben tijdens het gevecht tegen Alistair Overeem?
“Ik heb tegen iedereen voordeel. Ik ben er de laatste tijd heel veel mee bezig geweest. Een tijdje terug heb ik nog met Sem schilt getraind. Toen hebben we het er nog over gehad, hoe hij het ziet, en hij heeft mij wat dingen laten zien. Vooral het trapwerk werkt goed. En de laatste tijd gaat het met de jongens tijdens het sparren echt heel goed. Als je als grote lange vechter vooruit vecht, goed je druk en afstand houd. Dan sloop je iemand conditioneel gezien heel snel al. Maar dan moet je wel bezig blijven, bezig blijven met je jab, met je trappen. Dat is ook zwaar. Als je zo een reus op je af ziet komen. En je krijg de hele tijd een trap op je lever, of een jab op je bek. Super zwaar.”

Jamopa
10-12-2014, 08:20
Struve wint op submission.

S.B.
10-12-2014, 10:46
Wat is die Overeem toch een arrogant, dom figuur. Loopt nu alweer in de media te roepen dat hij Stefan binnen 30 seconden KO wil slaan en dat hij echt niet van hem onder de indruk is. Misschien moet hij even bedenken dat hij vooral diegene is die zich moet bewijzen na zijn KO regen tegen Silva, Brown en Rothwell. Tegen Mir deed hij het leuk, maar dit soort stoere praat heeft hem tot nu toe alleen maar pech gebracht. De man staat 1-3 in zijn laatste vier partijen, dat is om te janken en dan hoor je niet zo over je tegenstanders te praten.

cornelus
10-12-2014, 11:33
WTegen Mir deed hij het leuk, maar dit soort stoere praat heeft hem tot nu toe alleen maar pech gebracht. De man staat 1-3 in zijn laatste vier partijen, dat is om te janken en dan hoor je niet zo over je tegenstanders te praten.

Hij valt wel een beetje in de herhaling he... het komt niet zo goed over. Vind ik ook

(the show must go on)

Marchant
10-12-2014, 12:27
Wat is die Overeem toch een arrogant, dom figuur. Loopt nu alweer in de media te roepen dat hij Stefan binnen 30 seconden KO wil slaan en dat hij echt niet van hem onder de indruk is. Misschien moet hij even bedenken dat hij vooral diegene is die zich moet bewijzen na zijn KO regen tegen Silva, Brown en Rothwell. Tegen Mir deed hij het leuk, maar dit soort stoere praat heeft hem tot nu toe alleen maar pech gebracht. De man staat 1-3 in zijn laatste vier partijen, dat is om te janken en dan hoor je niet zo over je tegenstanders te praten.

Dat hoort er toch allemaal een beetje bij, Stefan zegt ook dat hij Overeem KO tikt..
Gun Stefan echt alles alleen niet de partij tegen Alistair, en denk ook dat Alistair deze wint op KO

Marchant
10-12-2014, 12:28
Hij valt wel een beetje in de herhaling he... het komt niet zo goed over. Vind ik ook

(the show must go on)
Hij heeft zijn mediatraining van Bas Boon gehad wat verwacht je :)

pronk
10-12-2014, 12:30
Struve moet Overeem op alle fronten kunnen hebben.

Stannos
10-12-2014, 16:07
De odds op Unibet:
Overeem 1.30 Struve 3.50

Appielwt
10-12-2014, 18:02
Vraagje tussendoor weet iemand of er ook nog een nieuwe aflevering van The Reem deze week online komt?

Ralphie89
10-12-2014, 19:09
Vraagje tussendoor weet iemand of er ook nog een nieuwe aflevering van The Reem deze week online komt?

Dat werd hem dacht ik pas gevraagd in een radio interview en toen antwoordde hij dat het aantal episodes wordt terug gebracht en alleen nog gefilmd zal worden op voor hem speciale momenten en het gevecht met Struve vond hij zelf niet speciaal genoeg om daar een episode over te maken. Zal nog even op zoek gaan naar de bron.

Stannos
10-12-2014, 20:16
Dat werd hem dacht ik pas gevraagd in een radio interview en toen antwoordde hij dat het aantal episodes wordt terug gebracht en alleen nog gefilmd zal worden op voor hem speciale momenten en het gevecht met Struve vond hij zelf niet speciaal genoeg om daar een episode over te maken. Zal nog even op zoek gaan naar de bron.

Volgens mij was het hier in, wel ergens aan het eind.
https://soundcloud.com/frbshow/ep1

Appielwt
10-12-2014, 21:07
Dat werd hem dacht ik pas gevraagd in een radio interview en toen antwoordde hij dat het aantal episodes wordt terug gebracht en alleen nog gefilmd zal worden op voor hem speciale momenten en het gevecht met Struve vond hij zelf niet speciaal genoeg om daar een episode over te maken. Zal nog even op zoek gaan naar de bron.


Volgens mij was het hier in, wel ergens aan het eind.
https://soundcloud.com/frbshow/ep1

Bedankt voor jullie antwoord. Erg jammer....

Willem033
10-12-2014, 21:16
De odds op Unibet:
Overeem 1.30 Struve 3.50

Dat is wel een gokje waard.
Paar tientjes op Struve in een combi met Diaz en je kan leuk winnen

Appielwt
12-12-2014, 01:43
Interview met Struve: http://www.mmafighting.com/2014/12/11/7379313/stefan-struve-on-alistair-overeem-hes-not-the-same-fighter-he-was

Interview met Overeem: http://www.mmafighting.com/2014/12/11/7379239/alistair-overeem-doesnt-think-brock-lesnar-will-return-because-hes

Hij zegt overigens dat er morgen een nieuwe aflevering van the reem uit komt!

S.B.
12-12-2014, 09:09
Holy shit wat een verschil:
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1621912_608189675971081_4782045135142233911_n.jpg? oh=45084db67328fec18c8df17a289c4661&oe=5509FA67

ChingChong
12-12-2014, 10:19
Struve By KO, Linker highkick

Turboknecht
12-12-2014, 11:30
Struve moet toch zeker een paar frontkicks gaan proberen.

S.B.
12-12-2014, 11:40
Struve zou zoveel voordeel moeten halen uit zijn lengte, het is echt eeuwig zonde als hij dat nooit gaat gebruiken.

mario the count
12-12-2014, 13:11
Hij moet gewoon nog vaker bij Schilt gaan trainen.

blade
12-12-2014, 13:15
dit is op zondag toch?

ijsbier
12-12-2014, 13:17
Stefan moet naar Travis Browne kijken, ideale stijl voor hem.

Bosnier91
12-12-2014, 13:49
Weer hele conclusies dat Struve naar Browne moet kijken door 1 frontkick die erop zat. Opeens zijn we vergeten dat een halve minuut daarvoor het weinig scheelde of de scheidsrechter het gevecht staakte omdat Browne een pak slaag kreeg.

ijsbier
12-12-2014, 14:38
Weer hele conclusies dat Struve naar Browne moet kijken door 1 frontkick die erop zat. Opeens zijn we vergeten dat een halve minuut daarvoor het weinig scheelde of de scheidsrechter het gevecht staakte omdat Browne een pak slaag kreeg.

Dus omdat Ali even de overhand had betekent voor jouw dat alles wat Browne doet crap is?

Browne gebruikt z'n reach gewoon heel goed, hij is misschien nog geen UFC kampioen maar maar sommige dingen doet hij echt goed.

Pahlavan
12-12-2014, 15:06
Weer hele conclusies dat Struve naar Browne moet kijken door 1 frontkick die erop zat. Opeens zijn we vergeten dat een halve minuut daarvoor het weinig scheelde of de scheidsrechter het gevecht staakte omdat Browne een pak slaag kreeg.

En dat is precies de reden waarom Alistair nooit de top zal halen in de UFC. Niet omdat hij qua skills tekort komt maar omdat de toppers dat wel kunnen, flink wat incasseren om vervolgens alsnog een partij naar zich toe te trekken. Wat Browne, Bigfoot en Rothwell flikten kan Alistair niet. Alistair is een topper zolang hij aan het uitdelen is alleen moet je helaas op dat niveau ook bereid zijn om te incasseren.

Turboknecht
12-12-2014, 15:35
Plus dat hij zonder paardenvlees gewoon niet meer zo sterk is als vroeger. Zoals hij Lesnar moeiteloos tegen het hek zetten, zo makkelijk ging het hem met Rothwell niet meer af. Die had hij vroeger als een lappenpop door de kooi heen gesmeten.

Pahlavan
12-12-2014, 15:38
Plus dat hij zonder paardenvlees gewoon niet meer zo sterk is als vroeger. Zoals hij Lesnar moeiteloos tegen het hek zetten, zo makkelijk ging het hem met Rothwell niet meer af. Die had hij vroeger als een lappenpop door de kooi heen gesmeten.

http://lolmma.com/wp-content/uploads/2012/04/alistair-overeem-drug-free.jpg

Nosferatu187
12-12-2014, 16:13
:D

Eindbaas
12-12-2014, 17:06
Ik denk dat Struve gaat winnen. Alistair heeft zijn tijd gehad in het MMA. Zou wel leuk zijn als Alistair terug kwam in het Kickboksen, kan hij weer aan de verse paardenvlees.

pwie
12-12-2014, 17:08
Interview met Struve: http://www.mmafighting.com/2014/12/11/7379313/stefan-struve-on-alistair-overeem-hes-not-the-same-fighter-he-was

Interview met Overeem: http://www.mmafighting.com/2014/12/11/7379239/alistair-overeem-doesnt-think-brock-lesnar-will-return-because-hes

Hij zegt overigens dat er morgen een nieuwe aflevering van the reem uit komt!

Top om te zien

Stannos
12-12-2014, 17:14
Mooi om te zien dat er steeds meer gediscussieerd wordt nu het gevecht steeds dichterbij komt.
In de poll ontloopt het elkaar ook niet zoveel, zondag zullen we het weten :rolleyes:

cornelus
12-12-2014, 17:18
Stefan moet naar Travis Browne kijken, ideale stijl voor hem.

Dan moet hij ook nog effe snel zo'n grote kabouterbaard laten groeien!

e-type
12-12-2014, 18:16
Ik denk dat Struve gaat winnen. Alistair heeft zijn tijd gehad in het MMA. Zou wel leuk zijn als Alistair terug kwam in het Kickboksen, kan hij weer aan de verse paardenvlees.

Ubereem was inderdaad wel baas hoor.

LightHeavyWeight
12-12-2014, 18:48
Mooi om te zien dat er steeds meer gediscussieerd wordt nu het gevecht steeds dichterbij komt.
In de poll ontloopt het elkaar ook niet zoveel, zondag zullen we het weten :rolleyes:

Zo is dat, ik kijk i.i.g. enorm uit naar deze card en zeker deze match.

S.B.
12-12-2014, 19:13
https://www.youtube.com/watch?v=x7R81Ceh7XE&list=UUvgfXK4nTYKudb0rFR6noLA

Dat UFC kanaal op youtube is echt goed, veel goede filmpjes, interviews etc.

Stefano~
12-12-2014, 23:07
Ik hoop echt dat Struve gaat winnen ik gun het hem meer dan Overeem, Maar ik ben bang dat Struve het niet gaat redden.:(

Stefano~
12-12-2014, 23:31
http://i58.tinypic.com/2s0l93t.png

S.B.
12-12-2014, 23:54
Overeem zag er niet heel zeker uit...

pronk
13-12-2014, 00:06
UFC Fight Night Phoenix: Official Weigh-Ins
https://www.youtube.com/watch?v=iCvpwqsx9DM&feature=player_embedded

pronk
13-12-2014, 00:10
Stefan kwam heel zelfverzekerd over hij heeft er echt zin in.

ijsbier
13-12-2014, 00:19
Stefan kwam heel zelfverzekerd over hij heeft er echt zin in.

Viel mij ook op, hij komt morgen om wat dingen recht te zetten!

Willem033
13-12-2014, 00:31
Struve gaat deze winnen

Turboknecht
13-12-2014, 00:43
#11 tegen de #15. Wat is die Overeem toch een eind in rang gezakt zeg. Verder verwacht ik dat Struve hem pakt.

T15Boxing
13-12-2014, 01:34
Begint de main card zoals gewoonlijk 4:00? Zijn namelijk eerst heel wat gevechten op Fox.

Bosnier91
13-12-2014, 10:55
Nee hoor, ik heb absoluut niet gezegd dat alles crap is wat Browne doet. Integendeel, Browne heeft zeker de potentie om nog ver te komen. Maar het is nou niet dat Browne Alistair de hele partij heeft gesloopt, dat is wat ik bedoel te zeggen. Dat Alistair snel buiten adem raakte en daardoor zijn dekking liet zakken is echter wel zijn eigen schuld.

Naj85
13-12-2014, 11:52
Wat gun ik de winst aan beide heren.. Klote match up voor in de UFC de. Maar ik hoop toch op Alistair. Anders wordt hij zeker gecut. Voor Struve is het weer een comeback match. Wat een reus is die Stefan
Vond Alistair en strakker uitzien uitzien en voller, beetje net als tegen Brett Rogers

lennard
13-12-2014, 15:41
Hoelaat nl tijd?

Tentakel
13-12-2014, 16:27
Wat gun ik de winst aan beide heren.. Klote match up voor in de UFC de. Maar ik hoop toch op Alistair. Anders wordt hij zeker gecut. Voor Struve is het weer een comeback match. Wat een reus is die Stefan
Vond Alistair en strakker uitzien uitzien en voller, beetje net als tegen Brett Rogers
Vervelend he. Eindelijk weer eens Nederlanders in een gevecht in de UFC, moeten ze tegen elkaar...

Ben dit keer ook voor Overeem omdat het zonde zou zijn als hij er uit wordt geknikkerd. Je hebt toch altijd het idee dat, wanneer de conditie er komt, hij alsnog iedereen onder het tapijt kan vegen.

Overigens wel een hele dikke card zo. Heb er echt zin in.

Marchant
13-12-2014, 19:00
4top partijen....kan niet wachte....

the boxer
13-12-2014, 22:12
Ik geloof 3u30onze tijd

Klassikl
13-12-2014, 22:24
Ik geloof 3u30onze tijd

2 uur begint de maincard. Met gemiddeld een half uur per partij, zal de maincard met 4 partijen tot ongeveer vier uur duren.

breahule
13-12-2014, 23:02
Lekker vroeg!! voor onze begrippen dan...

T15Boxing
13-12-2014, 23:06
Volgens mij klopt daar niets van. Op de UFC site staat de countdown op 4:00 en ik neem aan dat de main card dan begint.

Klassikl
13-12-2014, 23:19
Op de UFC app staat nog 2 uur en 40 minuten te gaan tot start van Main Event. Dus zeg het maar....

breahule
13-12-2014, 23:35
we hebben de partij van Ellenberger al gehad. ---> 2uur main event

breahule
13-12-2014, 23:35
http://firstrowne.eu/watch/306162/1/watch-ufc-on-fox:-preliminaries.html

lennard
14-12-2014, 02:01
Ready for main! http://sportsbun.com

Nosferatu187
14-12-2014, 02:13
morgen download ik wel een hd versie dan kijk ik alleen alistair vs struve.

Naj85
14-12-2014, 02:13
Ready for main! http://sportsbun.com

ik heb geen beeld kunnen krijgen tot nu toe

hankmoody
14-12-2014, 02:24
Wat een kleine kutkooi vechten ze in

Minotauro
14-12-2014, 02:42
Wat was Struve aan het doen? Serieus... Alleen maar op zijn rug liggen met zijn armen in zijn nek. Dit sloeg echt helemaal nergens op. Als je zoiets brengt, heb je niets in de UFC te zoeken

joostje
14-12-2014, 02:44
Had er meer van verwacht, wel mooi vakkundig afgemaakt

pronk
14-12-2014, 02:44
Sloeg idd helemaal nergens op , teleurstellend

hankmoody
14-12-2014, 02:44
Ff snel opstaan lijkt mij niet zo makkelijk met een gemene vechter als Alistair voor je.

Ik denk dat de kleine kooi zeer nadelig was voor Alistair, mooi dat ie naar de grond is gegaan.

SpelPlan
14-12-2014, 02:45
morgen download ik wel een hd versie dan kijk ik alleen alistair vs struve.

Ik zou Meathead vs Gonzaga er ook ff bij pakken.

blackadder
14-12-2014, 02:45
Jammer. Enigste interessante partij. Nou ja. Einde evenement.

FREE MURRAY
14-12-2014, 02:49
Struve had nooit het gevecht naar de grond moeten brengen. Alister kwam staand niet in de buurt van Struve maar die Alister die slaat hard. Leek me niet gezond hoe Struve die klappen op z'n hoofd kreeg. Hij is nog jong maar moet echt slimmer gaan vechten want die jongen heeft alles.

T15Boxing
14-12-2014, 02:49
Mooi gedaan door Overeem. Voortaan gewoon takedowns-GnP gebruiken voor de winst.

lennard
14-12-2014, 02:49
Link2 werkt bij mij perfect, een van mijn vrienden heeft ook haperende stream

http://sportsbun.com

hankmoody
14-12-2014, 02:50
Heb een flinke bet gezet op Alistiar tk.o eerste ronde, dat wordt morgenochtend bij de Mac ontbijten:pimp:

tarantula
14-12-2014, 02:50
mischien teveel vertrouwen gehad in zijn guard. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat overeem hem zo zou aanpakken vanuit de guard vooral met die lange benen van struve, het is niet zo eenvoudig als het leek.

Mr.Geven
14-12-2014, 02:52
Op de iPad en de telefoon doet helemaal niks het!!! Pfff zo vervelend.

SpelPlan
14-12-2014, 02:58
Het is gewoon op UFC fightpass. Nog geen €6,- per maand.

Westpaw
14-12-2014, 03:02
Wat die lange deed daar viel geen zinnig game plan in te ontdekken, teleurstellend.
Je kon vooraf aan Overeem z'n hoofd zien dat ie wist dat ie dit varkentje ging wassen.
Struve had er vanaf het begin hard in moeten knallen dan had ie in elk geval wat kunnen laten zien.

FREE MURRAY
14-12-2014, 03:06
Precies die lange had moeten blijven staan. Alister kan weinig hebben op die kin van m. Alister heeft wel monster knieën en stoten en zijn grond werk is ook gruwelijk top. Zo had ie ook moeten vechten tegen rothwel, Silva en die andere loser. Hij moet gewoon niet recht voor iemand blijven staan dan is ie kwetsbaar.

Minotauro
14-12-2014, 03:13
oh ok

tarantula
14-12-2014, 03:20
Block die lowkicks nou eens een keer diaz.

FREE MURRAY
14-12-2014, 03:27
Dat Diaz nog staat is een wonder met al die low kicks!

pronk
14-12-2014, 03:33
Hoop op een Diaz show. Dos Anjos is weer zo een hype die na zijn overwinning op Bendo is ontstaan.

Oeps!

tarantula
14-12-2014, 03:35
Oprechte medelijden, voor deze sport moet je echt geen genade hebben in je hart.

S.B.
14-12-2014, 03:36
Haha oeps inderdaad. Knappe partij van Dos Anjos, liet niks van Diaz heel
!

guess2007
14-12-2014, 03:39
Haha oeps inderdaad. Knappe partij van Dos Anjos, liet niks van Diaz heel
!


En Diaz gaf geen fuck.
Voor die gast kan je toch niets anders dan respect hebben.
Nog nooit een stap achteruit gedaan.

FREE MURRAY
14-12-2014, 03:40
Die Diaz vocht wel vies met z'n platte handjes dat was onrespectvol. :-)

tarantula
14-12-2014, 03:43
daarnet nog over lowkicks gesproken deze man laat zien dat een kickboksstyle toch zeker effectief kan zijn vooral als je een bb bjj erbij bent doelstelling is niet om perse tko te scoren met lowkicks maar je haalt je tegenstander zeker uit zijn momentum waardoor hij gedwongen is een andere plan te bedenken.

En ook nog deze mannetje gaf ze echt goed vond ik, het zal niet lukken bij elke tegenstander maar het is zeker een goede wapen om te hebben.

tarantula
14-12-2014, 03:51
he er is opeens boksen waar is de mainevent.

pronk
14-12-2014, 04:30
En Diaz gaf geen fuck.
Voor die gast kan je toch niets anders dan respect hebben.
Nog nooit een stap achteruit gedaan.

Diaz kwam niet op gewicht , kwam niet bij de media press , stopte bij interview ermee, niks respect cutten die man.

joostje
14-12-2014, 04:36
Flink incasseringsvermogen van stipe en dos Santos. Zo'n gevecht zie ik alistair niet overleven... Mooi gevecht!

SpelPlan
14-12-2014, 05:16
Flink incasseringsvermogen van stipe en dos Santos. Zo'n gevecht zie ik alistair niet overleven... Mooi gevecht!

Daar zat ik net aan te denken. Maar zou het dan ook zo zijn dat Alistair dan ook een stuk minder schade heeft opgelopen dan bijvoorbeeld deze twee gasten omdat hij bij de eerste goede lel al gaat liggen?

Overigens klinkt dit een stuk minder respectvol dan ik het bedoel. Meer een algemene hypothese, hebben vechters met een glazen kin een flink kleinere kans op hersenbeschadiging? Ten eerste simpelweg minder klappen krijgen. En ten tweede hun vechtstijl gaan aanpassen op hun glazen kin in tegenstelling tot iemand die er best wel eentje wil krijgen als hij ook maar een flinke kan geven.

SpelPlan
14-12-2014, 05:20
Diaz kwam niet op gewicht , kwam niet bij de media press , stopte bij interview ermee, niks respect cutten die man.

Kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Heb echt het idee dat hij alleen maar voor de payday nog komt.

Vond ook dat hij bij het interview met Ariel Helwani de dag ervoor behoorlijk punchdrunk klonk. Nou hebben ze dat allebei van zichzelf al een beetje maar had hier wel het idee dat er meer aan de hand was. Hoop dat de mensen om hem heen hem niet voor de leeuwen gooien zodat ze zelf wat knaken maken.

mario the count
14-12-2014, 10:20
Mooi man , diaz zwaar overklast. Misselijk ventje.

fifi23
14-12-2014, 10:50
Sucks voor Struve, maar goed gedaan van de Reem.

Dos Santos kan toch ook niet oud worden zonder dat ie door een rietje moet gaan eten. Wat een klappen kopt die man weg. Kan niet gezond zijn.

Stannos
14-12-2014, 12:25
Pff dat verschil qua lengte was wel erg bij Overeem en Struve, moest er ff aan wennen..
Knap dat hij Struve naar de grond kon krijgen en het vanaf daar gecontroleerd af heeft kunnen maken.
Ik vond Struve wel erg tegenvallen maar daar waren natuurlijk zijn redenen voor..

Ben ik een van de weinige wie denkt dat Overeem gewoon goede kans heeft tegen Dos Santos?

Bromios
14-12-2014, 12:25
Flink incasseringsvermogen van stipe en dos Santos. Zo'n gevecht zie ik alistair niet overleven... Mooi gevecht!

Zo'n gevecht ziet er heel anders uit als AO tegen 1 van hun staat.

mario the count
14-12-2014, 12:33
Pff dat verschil qua lengte was wel erg bij Overeem en Struve, moest er ff aan wennen..
Knap dat hij Struve naar de grond kon krijgen en het vanaf daar gecontroleerd af heeft kunnen maken.
Ik vond Struve wel erg tegenvallen maar daar waren natuurlijk zijn redenen voor..

Ben ik een van de weinige wie denkt dat Overeem gewoon goede kans heeft tegen Dos Santos?
Ik denk van niet, jds kopt alles weg tot de gastank leeg is bij allistair. Aan de andere kant is een stoot van allistair wel wat anders dan een stoot van miocic. In de eerste ronde zou allistair een redelijke kans hebben, daarna wordt het steeds minder.

hankmoody
14-12-2014, 15:10
JDS gaat het einde van het gevecht niet eens overleven tegen Alistair. Tegen de kooi gedrukt worden door Cain of Miocic is uitputtend, maar Alistair maakt gehakt van hem in de clinch.

king
14-12-2014, 15:41
Dit was Struve zijn eerste partij na bijna twee jaar uit de running te zijn geweest. Hij heeft ondertussen ernstige hartproblemen gehad waardoor het nog maar zeer de vraag was of hij zijn carrière kon voortzetten. Desondanks zien sommigen hem hier blijkbaar als DE test voor de kwaliteiten van Overeem en zou dit bewijzen dat hij weer helemaal terug is. Hij zou nu zelfs gehakt maken van JDS…. :lol::lol::lol: Het blijft bijzonder om te zien dat je hier op mixfight na één verliespartij gelijk als een nobody wordt gekwalificeerd en je tegenstander na één keer winst gelijk weer de stratosfeer in geprezen wordt. :fp:

Pahlavan
14-12-2014, 15:48
JDS gaat het einde van het gevecht niet eens overleven tegen Alistair. Tegen de kooi gedrukt worden door Cain of Miocic is uitputtend, maar Alistair maakt gehakt van hem in de clinch.


Not sure if serious or just trolling.... :confused:

lopez86
14-12-2014, 16:53
Dit was Struve zijn eerste partij na bijna twee jaar uit de running te zijn geweest. Hij heeft ondertussen ernstige hartproblemen gehad waardoor het nog maar zeer de vraag was of hij zijn carrière kon voortzetten. Desondanks zien sommigen hem hier blijkbaar als DE test voor de kwaliteiten van Overeem en zou dit bewijzen dat hij weer helemaal terug is. Hij zou nu zelfs gehakt maken van JDS…. :lol::lol::lol: Het blijft bijzonder om te zien dat je hier op mixfight na één verliespartij gelijk als een nobody wordt gekwalificeerd en je tegenstander na één keer winst gelijk weer de stratosfeer in geprezen wordt. :fp:

Haha ja fantastisch he :lol:

Vandaan
14-12-2014, 17:10
Dit was Struve zijn eerste partij na bijna twee jaar uit de running te zijn geweest. Hij heeft ondertussen ernstige hartproblemen gehad waardoor het nog maar zeer de vraag was of hij zijn carrière kon voortzetten. Desondanks zien sommigen hem hier blijkbaar als DE test voor de kwaliteiten van Overeem en zou dit bewijzen dat hij weer helemaal terug is. Hij zou nu zelfs gehakt maken van JDS…. :lol::lol::lol: Het blijft bijzonder om te zien dat je hier op mixfight na één verliespartij gelijk als een nobody wordt gekwalificeerd en je tegenstander na één keer winst gelijk weer de stratosfeer in geprezen wordt. :fp:


Ik denk dat meer met de partij van JDS te maken heeft. Die leek een schim van de JDS van twee jaar geleden. En daarom denken mensen nu opeens weer dat Overeem hem wel kan hebben. Snap die gedachte wel. Ik denk ook dat Overeem nu een goede kans maakt.
Vond het overigens heel moeilijk om te zien hoeveel klappen JDS weer kreeg. Je ziet hem in zijn laatste partijen gewoon letterlijk dement geslagen worden. Er zit ook geen enkele progressie meer in zijn game. Hij trapt Hunt nog KO met een spinning back kick, maar in deze partij heeft hij niet 1x getrapt in 5 rondes. Snap daar helemaal niks van. Ook zag hij er vanaf de eerste menuut zoveel trager uit. Maar wat een vechters hart, niet normaal.

king
14-12-2014, 17:37
Ik denk dat meer met de partij van JDS te maken heeft. Die leek een schim van de JDS van twee jaar geleden. En daarom denken mensen nu opeens weer dat Overeem hem wel kan hebben. Snap die gedachte wel. Ik denk ook dat Overeem nu een goede kans maakt.
Vond het overigens heel moeilijk om te zien hoeveel klappen JDS weer kreeg. Je ziet hem in zijn laatste partijen gewoon letterlijk dement geslagen worden. Er zit ook geen enkele progressie meer in zijn game. Hij trapt Hunt nog KO met een spinning back kick, maar in deze partij heeft hij niet 1x getrapt in 5 rondes. Snap daar helemaal niks van. Ook zag hij er vanaf de eerste menuut zoveel trager uit. Maar wat een vechters hart, niet normaal.

Welke progressie heeft Alistair gemaakt dan? Zijn dekking hoog houden vindt hij nog steeds niet belangrijk kennelijk;

http://abload.de/img/smart2sk88.gif

Voor wat JDS betreft moet ik je helaas gelijk geven. Zag er traag en eenzijdig uit. Hoop dat hij in de volgende partij weer in zijn oude vorm komt.

Bloeba
14-12-2014, 17:42
Miocic is opkomend,
Alistair is shit,
Struve is nog verre van 100%
JDS is een baas,

Laat ali eens van miocic winnen zonder de chickendance te doen na een ronde en dan kunnen we 't MISSCHIEN over cain en jds hebben...

pronk
14-12-2014, 17:43
Voor Alistair is het gewoon uitstel van executie.

mario the count
14-12-2014, 18:00
Ik denk dat allistair zijn volgende partij tegen miocic vecht, weet hij dat te winnen dan is hij zeker weer op de goede weg terug. Miocic hield goed stand tegen JDS.

Willem033
14-12-2014, 18:01
Voor Alistair is het gewoon uitstel van executie.

Dit.

LightHeavyWeight
14-12-2014, 18:04
Zo sommigen hier hebben echt een enorme hekel aan Overeem zeg. Wordt een beetje zielig.

Turboknecht
14-12-2014, 18:38
Zo sommigen hier hebben echt een enorme hekel aan Overeem zeg. Wordt een beetje zielig.

Ik denk niet dat het bij iedereen per se een hekel is. Overeem is gewoon niet meer wat ie was sinds hij van de roids af is. Zo simpel is het. Verder houdt hij zijn handen laag en z'n kin is van glas. Dat zijn gewoon feiten.

Ik zie hem graag winnen hoor, maar ik denk alleen niet dat het nog veel gaat gebeuren. Kom op zeg, hij verliest van Ben Rothwell nota bene.

mario the count
14-12-2014, 18:48
Bij allistair blijf je wel altijd hoop houden omdat hij de eerste 1 a 2 minuten iedereen zwaar domineert vaak.

pronk
14-12-2014, 19:44
Dit.

Het ufc event

LightHeavyWeight
14-12-2014, 20:57
Ik denk niet dat het bij iedereen per se een hekel is. Overeem is gewoon niet meer wat ie was sinds hij van de roids af is. Zo simpel is het. Verder houdt hij zijn handen laag en z'n kin is van glas. Dat zijn gewoon feiten.

Ik zie hem graag winnen hoor, maar ik denk alleen niet dat het nog veel gaat gebeuren. Kom op zeg, hij verliest van Ben Rothwell nota bene.

Ik vond dat hij er nu goed uitzag, en alles klopt wel wat je zegt maar deze heeft hij gewonnen en meer kon hij niet doen. Ik vond het er goed uitzien tegen een tegenstander die er niet goed uitzag. Het gaat me ook niet om de feiten want zoals jij die hier stelt kloppen die gewoon maar het gaat me om de verzuurde mensen hier met een vertroebeld beeld omdat ze hem niet mogen.

Klassikl
14-12-2014, 21:48
Ik vond dat hij er nu goed uitzag, en alles klopt wel wat je zegt maar deze heeft hij gewonnen en meer kon hij niet doen. Ik vond het er goed uitzien tegen een tegenstander die er niet goed uitzag. Het gaat me ook niet om de feiten want zoals jij die hier stelt kloppen die gewoon maar het gaat me om de verzuurde mensen hier met een vertroebeld beeld omdat ze hem niet mogen.

Overeem is dan ook niet echt een sympathiek persoon. Als hij geen Nederlander was vond waarschijnlijk iedereen hier hem een arrogante klootzak. Dat maakt hem wel tot wie hij is. Maar een vertroubeld beeld, na zijn vorige partijen? Je zou bijna eerder zeggen dat de mensen die hem nu weer naar de top schrijven een vertroebeld beeld hebben. Want tegen de betere uit de divisie zal hij voornamelijk verliezen.

Klassikl
14-12-2014, 21:56
Deze card 2 partijen die beslist werden door een takedown, waarbij degene die de takedown initieerde zichzelf uit het gevecht haalde. Best bizar om 2 keer op 1 card te zien. Vooral Varner was best treurig om hem zo zijn laatste partij ooit te zien beeindigen.

Bromios
14-12-2014, 22:00
Overeem is dan ook niet echt een sympathiek persoon. Als hij geen Nederlander was vond waarschijnlijk iedereen hier hem een arrogante klootzak. Dat maakt hem wel tot wie hij is. Maar een vertroubeld beeld, na zijn vorige partijen? Je zou bijna eerder zeggen dat de mensen die hem nu weer naar de top schrijven een vertroebeld beeld hebben. Want tegen de betere uit de divisie zal hij voornamelijk verliezen.

Ik weet niet wat een vertroebeld beeld is. Alle partijen die hij verloor domineerde hij zwaar. Hij heeft alleen een glazen kin en een lage dekking. En ze werden ook allemaal vrij snel gestopt. Als JDS zijn partijen al zo snel na het aanslaan gestopt zouden worden had hij een hoop losses.

Ik heb toch wel een beetje de indruk dat de scheidsrechters ook wel een beetje bevooroordeeld zijn. Bij JDS denken ze; oh die kan wel wat hebben dus laat maar doorgaan; bij Overeem springen ze er al snel tussen.

Iedereen heeft het ook altijd over het gebrek aan cardio maar dat weten we helemaal niet. Al een hele tijd geen 3 volledige ronden gezien.

Dit was een nette win tegen een misschien wel zwakke tegenstander maar het kan ook wel zijn dat Overeem zoveel druk gaf dat hij gewoon niet beter kon dan dit. Daar hebben wel meer tegenstanders van Overeem last van.

Ik ben geen fan van Overeem maar hij krijgt gezien zijn loopbaan wel een beetje weinig credits.

Ik hoop overigens niet op Stipe want die moet eerst een half jaar genezen en dan een half jaar trainingskamp houden. Ik hoop op iets wat binnen een paar maanden komt.

Pahlavan
14-12-2014, 22:05
Overeem is dan ook niet echt een sympathiek persoon. Als hij geen Nederlander was vond waarschijnlijk iedereen hier hem een arrogante klootzak. Dat maakt hem wel tot wie hij is. Maar een vertroubeld beeld, na zijn vorige partijen? Je zou bijna eerder zeggen dat de mensen die hem nu weer naar de top schrijven een vertroebeld beeld hebben. Want tegen de betere uit de divisie zal hij voornamelijk verliezen.

x2

Klassikl
14-12-2014, 22:22
Ik weet niet wat een vertroebeld beeld is. Alle partijen die hij verloor domineerde hij zwaar. Hij heeft alleen een glazen kin en een lage dekking. En ze werden ook allemaal vrij snel gestopt. Als JDS zijn partijen al zo snel na het aanslaan gestopt zouden worden had hij een hoop losses.

Ik heb toch wel een beetje de indruk dat de scheidsrechters ook wel een beetje bevooroordeeld zijn. Bij JDS denken ze; oh die kan wel wat hebben dus laat maar doorgaan; bij Overeem springen ze er al snel tussen.

Iedereen heeft het ook altijd over het gebrek aan cardio maar dat weten we helemaal niet. Al een hele tijd geen 3 volledige ronden gezien.

Dit was een nette win tegen een misschien wel zwakke tegenstander maar het kan ook wel zijn dat Overeem zoveel druk gaf dat hij gewoon niet beter kon dan dit. Daar hebben wel meer tegenstanders van Overeem last van.

Ik ben geen fan van Overeem maar hij krijgt gezien zijn loopbaan wel een beetje weinig credits.

Ik hoop overigens niet op Stipe want die moet eerst een half jaar genezen en dan een half jaar trainingskamp houden. Ik hoop op iets wat binnen een paar maanden komt.

Ik gebruikte de term van een vertroebeld beeld alleen omdat het eerder ook werd gebruikt. Maar ik denk dat Overeem overschat wordt. En dan niet zozeer wat hij als vechter kan, want hij kan heel erg veel. Hij is heel erg atletisch, sterk, snel en technisch is het vaak ook dik in orde. En toch heeft hij al heel zijn cariere hetzelfde probleem. Namelijk dat hij tegen minder getalenteerde vechters zwaar domineerd maar tegen vechters die qua talent en fysieke giften met hem mee kunnen komen het vaak verliest. Ik twijfel niet aan zijn vechtershart want als dit er niet zou zijn, zou hij niet al zo lang blijven knokken. Maar het lijkt vaak toch iets mentaals te zijn want al heel zijn cariere verliest hij de meeste partijen tegen de toppers.

mario the count
14-12-2014, 22:23
Ik weet niet wat een vertroebeld beeld is. Alle partijen die hij verloor domineerde hij zwaar. Hij heeft alleen een glazen kin en een lage dekking. En ze werden ook allemaal vrij snel gestopt. Als JDS zijn partijen al zo snel na het aanslaan gestopt zouden worden had hij een hoop losses.

Ik heb toch wel een beetje de indruk dat de scheidsrechters ook wel een beetje bevooroordeeld zijn. Bij JDS denken ze; oh die kan wel wat hebben dus laat maar doorgaan; bij Overeem springen ze er al snel tussen.

Iedereen heeft het ook altijd over het gebrek aan cardio maar dat weten we helemaal niet. Al een hele tijd geen 3 volledige ronden gezien.

Dit was een nette win tegen een misschien wel zwakke tegenstander maar het kan ook wel zijn dat Overeem zoveel druk gaf dat hij gewoon niet beter kon dan dit. Daar hebben wel meer tegenstanders van Overeem last van.

Ik ben geen fan van Overeem maar hij krijgt gezien zijn loopbaan wel een beetje weinig credits.

Ik hoop overigens niet op Stipe want die moet eerst een half jaar genezen en dan een half jaar trainingskamp houden. Ik hoop op iets wat binnen een paar maanden komt.
Tegen Mir heeft hij de partij uitgevochten. Was geen heftige partij voor hem maar daar had hij lucht genoeg.

king
14-12-2014, 22:26
Ik weet niet wat een vertroebeld beeld is. Alle partijen die hij verloor domineerde hij zwaar. Hij heeft alleen een glazen kin en een lage dekking. En ze werden ook allemaal vrij snel gestopt. Als JDS zijn partijen al zo snel na het aanslaan gestopt zouden worden had hij een hoop losses.

Ik heb toch wel een beetje de indruk dat de scheidsrechters ook wel een beetje bevooroordeeld zijn. Bij JDS denken ze; oh die kan wel wat hebben dus laat maar doorgaan; bij Overeem springen ze er al snel tussen.

Iedereen heeft het ook altijd over het gebrek aan cardio maar dat weten we helemaal niet. Al een hele tijd geen 3 volledige ronden gezien.


http://img.over-blog-kiwi.com/0/55/77/66/20140702/ob_17c710_michael-jordan-lol.gif

yuko
14-12-2014, 22:56
Behalve Cain is heel die heavy weight divisie best zwak. Zoals eerder gezegd lijkt JDS zwakker te worden. Misschien ligt het aan mij maar hij leek ook zwaarder dan voorheen. Ali kan best meekomen in deze divisie, kan van bijna iedereen winnen maar er zullen ook losses tussen zitten. Dat hij er de laatste tijd wat meer heeft dan voorheen heeft ook een beetje met pech te maken. Zowel tegen Brown als tegen Bigfoot had hij ook zomaar kunnen winnen en dan had iedereen hem fantastisch gevonden.