PDA

View Full Version : Wederom twee hele 'stoere' jongens die graag vrouwen slaan



Pahlavan
19-09-2014, 08:21
Fucking lowlifes.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6617646/eab3275f/zoek_zoek._lichtgetinti_rs_slaan_meisje_k.o.html

Pahlavan
19-09-2014, 08:22
http://www.dumpert.nl/mediabase/6617663/f9b88189/lichtgetinti_rs_slaan_meisje_k.o._2.html

alsof op haar hoofd stampen niet genoeg was, jat die gele kutjoch ook eens vrolijk haar telefoon.

king
19-09-2014, 11:19
Moeten deze jongens niet naar Syrië om voor IS te vechten?

Facade
19-09-2014, 11:23
Ze moeten een tweede kans hebben vind ik.

king
19-09-2014, 11:45
Ze moeten een tweede kans hebben vind ik.

Idd, misschien moeten we een clubhuis voor ze bouwen.

Bromios
19-09-2014, 12:06
Weet je wat ik nou niet begrijp ? Die jongens die dit staan te filmen horen denk ik bij de daders. Hoe dom ben je om dit dan online te zetten. Je weet toch dat het viral gaat en dat de pakkans 100% is ?

Als je dit soort kansloze dingen doen wil je toch niet gepakt worden ? Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd ?

Pahlavan
19-09-2014, 12:13
Weet je wat ik nou niet begrijp ? Die jongens die dit staan te filmen horen denk ik bij de daders. Hoe dom ben je om dit dan online te zetten. Je weet toch dat het viral gaat en dat de pakkans 100% is ?

Als je dit soort kansloze dingen doen wil je toch niet gepakt worden ? Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd ?

Ten eerste overschat je de types die staan de filmen (en idd waarschijnlijk bij de daders horen). Dat zijn jochies met een IQ van een baksteen die hoogstwaarschijnlijk niet eens over dat soort zaken nadenken bij het plaatsen van een filmpje.

Ten tweede denk ik juist dat zij dit niet als een kansloze streek zien maar juist al iets 'stoers'. Maar dat zegt alweer genoeg over dit soort types.

king
19-09-2014, 12:59
Weet je wat ik nou niet begrijp ? Die jongens die dit staan te filmen horen denk ik bij de daders. Hoe dom ben je om dit dan online te zetten. Je weet toch dat het viral gaat en dat de pakkans 100% is ?

Als je dit soort kansloze dingen doen wil je toch niet gepakt worden ? Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd ?

Je denkt toch niet dat dit soort gasten zich druk maakt over die tik op hun vingers die ze van de rechter krijgen?!

blackadder
19-09-2014, 13:10
Maar dat zegt alweer genoeg over dit soort types.
Ik vond dit toch wel een aardig stigmatiserende uitspraak. Jij kunt niet eens in hun schaduw staan.

Brainthief
19-09-2014, 13:30
Types die filmen dat iemand door meerdere mensen inelkaar gemept wordt stigmatiseren? Oja het was natuurlijk vastleggen voor rechtsvervolging !

blackadder
19-09-2014, 13:49
Types die filmen dat iemand door meerdere mensen inelkaar gemept wordt stigmatiseren?
Wanneer het weer eens gaat om vertegenwoordigers van een zekere groep wel.

Bromios
19-09-2014, 13:53
Ze was met haar auto tegen de scooter van hun oma aangereden las ik ergens.
Ook een manier om het te regelen.

blackadder
19-09-2014, 14:27
Ze was met haar auto tegen de scooter van hun oma aangereden las ik ergens.
Ook een manier om het te regelen.
Die 15 jarige meisjes met hun auto's ook altijd. Kijken niet op of om.

Pansier
19-09-2014, 14:47
Ze was met haar auto tegen de scooter van hun oma aangereden las ik ergens.
Ook een manier om het te regelen.

moppen.nl?

Kemal
19-09-2014, 15:05
wat een kolere bende

Bromios
19-09-2014, 16:58
moppen.nl?

Ja, precies

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23101711/__Meisje__reed_scooter_aan___.html

blackadder
19-09-2014, 17:24
Staat niks in over een auto. En volgens de politie zijn er geen aanwijzingen dat er überhaupt een aanrijding heeft plaatsgevonden.

e-type
19-09-2014, 19:36
Ze had ook gewoon in de keuken moeten blijven. Dan was er niets gebeurd. Eigenlijk is het toch altijd nog haar eigen schuld.

Nosferatu187
19-09-2014, 20:34
klopt je kunt niet zomaar de keuken verlaten en ook nog eens gaan klagen als er iets gebeurd.

fifi23
20-09-2014, 10:57
Zelfs als iemand tegen de scooter van je Oma aanrijd dan ga je naar die persoon met een schadeformulier, niet even tegen de grond slaan, daar wordt die scooter niet beter van

cornelus
20-09-2014, 11:19
Fucking lowlifes.


Dat. Dus.

Willem033
21-09-2014, 23:24
Schooiers denken waarschijnlijk dat ze stoer zijn.
Een jongen durven ze niet te pakken stel katvangers.
Ik hoop zo dat dit nooit gebeurt bij 1 van mijn kinderen.

Nosferatu187
22-09-2014, 00:28
stel katvangers.

blackadder
22-09-2014, 00:32
https://www.youtube.com/watch?v=qFJ3VKnwmJw

LightHeavyWeight
22-09-2014, 17:07
Als je tot dit in staat bent is de kans nihil dat het later beter wordt. 20 jaar vastzetten en verplicht laten werken in de bak, niet werken is geen eten. In principe moet iedereen een 2e kans krijgen maar dit heeft geen zin meer.
Ik heb nog geen kind maar ik hoop dit nooit mee te maken. Je kunt 100 broers en neven hebben, ik zou je pakken en je zou smeken voor je leven.
Ik weet weer waarom ik dit soort filmpjes nooit meer keek, ik kan er niet tegen.

Pahlavan
22-09-2014, 22:04
De twee jongens van 14 en 15 jaar die donderdag zijn aangehouden voor mishandeling van een 15-jarig meisje in IJmuiden, zijn weer op vrije voeten. Dat maakte de rechtbank in Haarlem maandag bekend.

De rechter-commissaris besloot ze onder voorwaarden te laten gaan. Ze zijn nog wel verdachten. Voor het tweetal geldt een avondklok en een contactverbod met het slachtoffer. Ook komen ze onder toezicht van de reclassering.


De mishandeling werd gefilmd door een 15-jarige jongen uit Heemskerk, die het filmpje op internet zette. Hij is zondag aangehouden en zit nog vast, aldus de politie. De jeugdige filmer had zich donderdag al bij de politie gemeld, maar mocht toen naar huis. Het Openbaar Ministerie in Haarlem ziet hem nu ook als verdachte en wil precies weten wat zijn rol is geweest in de mishandeling, zei een woordvoerster.


De twee jongens sloegen en schopten het meisje tegen het hoofd. Ze werd met een zware hersenschudding opgenomen in het ziekenhuis, maar is inmiddels weer thuis. De politie kan nog niets zeggen over de toedracht.

blackadder
23-09-2014, 02:32
Als je tot dit in staat bent is de kans nihil dat het later beter wordt. 20 jaar vastzetten en verplicht laten werken in de bak, niet werken is geen eten. In principe moet iedereen een 2e kans krijgen maar dit heeft geen zin meer.
Ik heb nog geen kind maar ik hoop dit nooit mee te maken. Je kunt 100 broers en neven hebben, ik zou je pakken en je zou smeken voor je leven.
Ik weet weer waarom ik dit soort filmpjes nooit meer keek, ik kan er niet tegen.
Zo erg was Destiny's Child ook weer niet.

Willem033
23-09-2014, 02:58
De twee jongens van 14 en 15 jaar die donderdag zijn aangehouden voor mishandeling van een 15-jarig meisje in IJmuiden, zijn weer op vrije voeten. Dat maakte de rechtbank in Haarlem maandag bekend.

De rechter-commissaris besloot ze onder voorwaarden te laten gaan. Ze zijn nog wel verdachten. Voor het tweetal geldt een avondklok en een contactverbod met het slachtoffer. Ook komen ze onder toezicht van de reclassering.


De mishandeling werd gefilmd door een 15-jarige jongen uit Heemskerk, die het filmpje op internet zette. Hij is zondag aangehouden en zit nog vast, aldus de politie. De jeugdige filmer had zich donderdag al bij de politie gemeld, maar mocht toen naar huis. Het Openbaar Ministerie in Haarlem ziet hem nu ook als verdachte en wil precies weten wat zijn rol is geweest in de mishandeling, zei een woordvoerster.


De twee jongens sloegen en schopten het meisje tegen het hoofd. Ze werd met een zware hersenschudding opgenomen in het ziekenhuis, maar is inmiddels weer thuis. De politie kan nog niets zeggen over de toedracht.

Dit bevestigd weer dat voor eigen rechter spelen altijd beter is dan de daders voor het "gerecht" te brengen.

Ik kan hier zo kwaad op worden damnn.
Een aantal forumleden zal me wel weer belachelijk maken gaan maken om wat ik nu ga zeggen maar ik zweer het als dit meisje geen broers of familie heeft die die schoften aanpakken dan wil ik graag met die familie in contact komen en bied ik aan om ze op te laten knappen.

Brainthief
23-09-2014, 10:07
Die knaapjes moeten nog naar het gerecht he. Dat wordt een taakstrafje....wat ik overigens voor dit soort shit geen straf vind.
taakstraf vind ik meer voor verkeersovertreders of andere onnozelen ipv criminelen. Tenzij tijdens de taakstraf de crimineel geen contact heeft met andere criminelen.

blackadder
23-09-2014, 12:17
Ik kwam trouwens dit net tegen. Of het klopt? Weet niet.

http://i58.tinypic.com/27zzy1k.jpg

Nosferatu187
23-09-2014, 13:12
zoiets was de vorige keer ook hadden ze het verkeerde adres gepost van een onschuldige vrouw.