PDA

View Full Version : Judo Bond NL laat onderzoek doen naar sexueel misbruik Beverwijkse judoleraar



Ellen
22-09-2014, 21:58
http://www.round1network.com/news/31018/onderzoek-seksueel-misbruik-beverwijkse-judoleraar-3.html

Bron: Round 1 Network

Interessant stuk over sexueel misbruik binnen de martial arts wereld. Vraag me af of dit ook voorkomt in het kickboksen...?
Er komen steeds meer van dit soort verhalen naar boven. Bespreekbaar maken is stap 1.

BB
22-09-2014, 22:09
http://www.round1network.com/news/31018/onderzoek-seksueel-misbruik-beverwijkse-judoleraar-3.html

Bron: Round 1 Network

Interessant stuk over sexueel misbruik binnen de martial arts wereld. Vraag me af of dit ook voorkomt in het kickboksen...?
Er komen steeds meer van dit soort verhalen naar boven. Bespreekbaar maken is stap 1.

Nee, hoor. Alleen veroordeelde drugshandelaren, overvallers, mishandelaars, moordenaars, maar zeker geen kindermisbruiker:pimp:

lopez86
23-09-2014, 00:21
Ze grijpen echt alles aan om vechtsport in NL kapot te maken.
Wat een kotsneigingen krijg ik ervan.

leks
23-09-2014, 00:47
Sexueel misbruik komt altijd en overal voor, het is natuurlijk extra triest als het kinderen betreft. De persoon in kwestie lynchen zal er in ieder geval voor zorgen dat er eentje minder rondloopt.

elpappi
23-09-2014, 12:23
Ze grijpen echt alles aan om vechtsport in NL kapot te maken.
Wat een kotsneigingen krijg ik ervan.

Ja dit hadden ze echt in de doofpot moeten stoppen. Denk ff na man. Als het bij hockey gebeurt komt dat ook in het nieuws. Als er één vechtsport geaccepteerd is in Nederland dan is het wel Judo en dat zal door dit bericht echt niet veranderen.

Pansier
23-09-2014, 13:33
Dit is toch een goede zaak dat er onderzoek naar wordt gedaan op initiatief van de Nederlandse Judo Bond.

lopez86
23-09-2014, 16:03
Ja dit hadden ze echt in de doofpot moeten stoppen. Denk ff na man. Als het bij hockey gebeurt komt dat ook in het nieuws. Als er één vechtsport geaccepteerd is in Nederland dan is het wel Judo en dat zal door dit bericht echt niet veranderen.

Ow nee ik ben voor dat onderzoek, alleen dat men er de titel vechtsport als algemeen aan gegeven word zit me dwars.
Noem het dan judo, ipv vechtsport als algemeen weer zo in het nieuws te zetten.
Met alle badr hari's, schietpartijen en bondengeneuzel hebben we al genoeg voor de kiezen lijkt me.

Facade
23-09-2014, 16:53
Lijkt me oorzaak en gevolg verwarren. Als die mafkezen zich gedragen, krijg je die koppen niet.

mario the count
23-09-2014, 17:58
niet echt netjes om judoleraren te misbruiken, of lees ik de titel verkeerd?

e-type
23-09-2014, 18:57
Ik mag toch hopen dat ie na het uitzitten van z'n straf gewoon weer mag beginnen als Judo leraar? hij verdient ten slotte een tweede kans, niet?

RedDawn
23-09-2014, 19:02
Ja, dat hoop ik ook. Dan kan hij de kinderen voorlichten hoe het niet moet. Hij is dan toch al gestraft door de rechters?

Kemal
23-09-2014, 21:26
kapot slaan als het zo is..

BB
23-09-2014, 22:40
Ik mag toch hopen dat ie na het uitzitten van z'n straf gewoon weer mag beginnen als Judo leraar? hij verdient ten slotte een tweede kans, niet?

Hij kan altijd nog coach worden bij Enfusion

remco pardoel
24-09-2014, 01:16
Ook het stuk in round1 is niet echt om over naar huis te schrijven.
Alsof alle leraren die geen ouders langs de kant willen
(omdat die het vaak veel beter weten dan welke leraar dan ook en zich nadrukkelijk met de les gaan bemoeien) meteen ook maar in het hoekje gezet mogen worden van verdacht ....

Er zullen wel meer (judo) leraren volgen vrees ik.
Het is een deel van de maatschappij en ook ons treft het helaas dat er ziekelijke mensen rond lopen

Kameleon
24-09-2014, 20:44
Dit is toch een goede zaak dat er onderzoek naar wordt gedaan op initiatief van de Nederlandse Judo Bond.

x 2 Vaak veegt men z'n eigen straatje schoon...