PDA

View Full Version : HEAT fighting championship



Mesut
24-09-2014, 14:07
Weet iemand of deze nederlandse MMA organisatie nog bestaat en of ze nog gala,s gaan organiseren?
Volgens mij was hun laatste gala in 2010 en verder niets meer van vernomen.
Het laatste gala was Heat 4, zou hier graag beelden van willen, misschien iemand van de organisatie die deze beelden wil delen?

Wheelie
24-09-2014, 14:33
Wiggert Meerman heeft hier een account, ik zal hem op deze topic wijzen ;)

Heat FC
24-09-2014, 14:56
De beelden van HFC 4 zijn grotendeels verloren gegaan. Het camerateam had bedacht dat ze wel direct van de camera naar een laptop (ipv direct op een tape) konden opnemen, welke bij iedere trilling van de tafel storing gaf. Wat resulteerde dat vrijwel iedere partij (grotendeelsdeels) storend beeld geeft.

Er zijn geen actuele plannen voor een nieuwe HEAT FC. Wellicht ooit als ik me verveel ;)

Breugem
24-09-2014, 16:52
De beelden van HFC 4 zijn grotendeels verloren gegaan. Het camerateam had bedacht dat ze wel direct van de camera naar een laptop (ipv direct op een tape) konden opnemen, welke bij iedere trilling van de tafel storing gaf. Wat resulteerde dat vrijwel iedere partij (grotendeelsdeels) storend beeld geeft.

Er zijn geen actuele plannen voor een nieuwe HEAT FC. Wellicht ooit als ik me verveel ;)

Adobe After Effects -> Warp Stabilizer :)

Mesut
25-09-2014, 08:19
Thanks mensen. Ben benieuwd (: