PDA

View Full Version : Interview met Conor Mcgregor



hankmoody
25-09-2014, 15:37
https://www.youtube.com/watch?v=2gzBk6uTpTY

Westpaw
25-09-2014, 16:25
Bescheidenheid lijkt hem vreemd. Zelfvertrouwen is goed maar hoogmoed komt voor de val. Dat zou jammer zijn want hij is een heel interessante vechter. Hij lijkt erg gericht op veel geld verdienen en status. Zijn volgende tegenstander zit op een zuiverder spoor als je het mij vraagt en zou wel eens een zware dobber kunnen worden voor McGregor. Neemt niet weg dat ik hem ver wil zien komen want hij kan uitgroeien tot een fenomeen. Ben benieuwd of hij nog net aan de goede kant van de streep zit op de grens tussen veel zelfvertrouwen en hoogmoed.

S.B.
25-09-2014, 16:43
Ik zou poirier graag een goede kans geven, maar denk dat mcgergor heb pakt. Zou de ufc hem dan al voor de titel laten vechten? Of eerst tegen Swanson / Mendes als hij verliest van Aldo?

Pr00f
25-09-2014, 16:47
Achja, hij heeft een duidelijk doel voor ogen en volgens mij is hij altijd al zo geweest. Zie hem inderdaad niet snel verliezen, maar zeg nooit nooit tegen jongens als Poirier die hebben altijd een goede kans.

kendamac
25-09-2014, 16:58
Ik word een beetje moe van deze gast. Hij lult elke keer hetzelfde. Hij zegt ook dat hij na deze partij en title shot wil. Hij denkt met zijn grote smoel gasten zoals Swanson Edgar lamas en Mendez kan passeren. Laat hem maar gewoon knokken voor de belt. Denk dat hij het bij de top 3 aflegt.

YoMarK
25-09-2014, 17:04
Hij denkt met zijn grote smoel gasten zoals Swanson Edgar lamas en Mendez kan passeren.
We weten allemaal hoe het met ene C. Sonnen ging. Sonnen had een grote smoel, en was net als McGregor gewoon een kijkcijferkanon. De vraag is of de UFC hem rustig wil brengen(ofwel melken) of niet....

hankmoody
25-09-2014, 17:04
''I know I'm late, but how do I look'' haha wat een held.

jantje11
25-09-2014, 17:45
Goede vechter met een aparte persoonlijkheid.
Hij komt om te knokken en heeft een duidelijk doel waar die naar toe wil.
Ik geef hem veel kans om ver te komen en Dustin Poirier is toch al de nummer 5 op de rankings.
Mocht hij deze overtuigend winnen dan zou ik hem wel tegen Edgar of Lamas willen zien voor die een Titleshot krijgt.

Emilio
25-09-2014, 18:57
interessante gast, maar ik hoop dat Poirier hem gaat pakken. Te grote bek en mans gedoe etc...

Toch denk ik dat t een hele zware pot gaat worden voor Poirier. Hij wordt nog wel eens geraakt aan het begin van de partij en ik denk dat hij dat tegen Mc Gregor niet kan veroorloven.

my2cents
25-09-2014, 20:23
Hij is dom niet dom, maar hij klinkt wel heel erg cocky. Kan ook tegen hem gaan werken, maar toch hoop ik dat ie wint ;-)

lopez86
25-09-2014, 21:05
Aan de bovenstaande reacties te lezen is Nederland overduidelijk te nuchter voor dit soort types :)

S.B.
25-09-2014, 21:36
Wel eindelijk een vechter met wat meer kleur dan Weidman, velasquez en Dillashaw

hankmoody
25-09-2014, 21:42
Aan de bovenstaande reacties te lezen is Nederland overduidelijk te nuchter voor dit soort types :)

Eerder dat veel mensen hier alles te serieus nemen en zich direct persoonlijk aangevallen voelen. Totaal niet nuchter dus.

cornelus
25-09-2014, 22:49
Ik ken die gast.. werkt die niet in een of andere kapsalon in Rotterdam??

kendamac
26-09-2014, 09:19
Eerder dat veel mensen hier alles te serieus nemen en zich direct persoonlijk aangevallen voelen. Totaal niet nuchter dus.
Jij snapt er echt niks van. Hoe moeten we ons aangevallen voelen als hij ons niet aanvalt. Wat een domme opmerking. De meeste nuchtere mensen zijn meer van geen worden maar daden. Dus niet al over een title shots beginnen en kampioenen uitdagen als je nog niet eens iemand uit de top 10 hebt verslagen.

lopez86
26-09-2014, 11:33
Jij snapt er echt niks van. Hoe moeten we ons aangevallen voelen als hij ons niet aanvalt. Wat een domme opmerking. De meeste nuchtere mensen zijn meer van geen worden maar daden. Dus niet al over een title shots beginnen en kampioenen uitdagen als je nog niet eens iemand uit de top 10 hebt verslagen.

Nou aan je reactie te lezen voel jij je overduidelijk wel aangevallen :)
Volgens mij heeft McGregor tot nu toe alles waargemaakt wat hij gezegd heeft.
En dit bedoel ik met typisch Nederlands... het is nooit goed.
Doe je respectvol ala Sem Schilt ben je te saai, maar probeer je wat te promoten dan heb je ineens een te grote mond ofzo :lol:

Minotauro
26-09-2014, 22:37
Nou aan je reactie te lezen voel jij je overduidelijk wel aangevallen :)
Volgens mij heeft McGregor tot nu toe alles waargemaakt wat hij gezegd heeft.
En dit bedoel ik met typisch Nederlands... het is nooit goed.
Doe je respectvol ala Sem Schilt ben je te saai, maar probeer je wat te promoten dan heb je ineens een te grote mond ofzo :lol:

Ja klopt

Peete
26-09-2014, 22:40
Ik heb Conor wel eens ontmoet. Aardige kerel met enorme vuisten.
Bij zijn partij in dublin was ik er ook bij.
Ben al bij 10 ufc events geweest met partijen zoals bv een titel gevecht tussen rampage en hendo.
Maar heb nog nooit zoiets meegemaakt met een opkomst en als iemand de kooi instapt als met Conor.
zelden zo ergens van onder de indruk geweest.
Notorius is hij zeker,
morgen doe ik mooi mijn fanboy mcGreggor dethrone shirt aan.
mc greggor winner by spinning kick.

mario the count
26-09-2014, 23:50
Ik heb Conor wel eens ontmoet. Aardige kerel met enorme vuisten.
Bij zijn partij in dublin was ik er ook bij.
Ben al bij 10 ufc events geweest met partijen zoals bv een titel gevecht tussen rampage en hendo.
Maar heb nog nooit zoiets meegemaakt met een opkomst en als iemand de kooi instapt als met Conor.
zelden zo ergens van onder de indruk geweest.
Notorius is hij zeker,
morgen doe ik mooi mijn fanboy mcGreggor dethrone shirt aan.
mc greggor winner by spinning kick.

ik trek mijn st patrick's day shirt aan :D

Pansier
27-09-2014, 00:15
ik trek mijn st patrick's day shirt aan :D

Ik trek morgen mijn nieuwe lingeriesetje aan.

Pansier
27-09-2014, 00:19
Haha lol nu ik even op de site kijk van Conor:
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0186/7718/products/WMN-HotShorts-FUS-BK_large.jpg?v=1392835867

cornelus
28-09-2014, 02:18
:)

Wat een verschil.. DIT is echt een veel leuker interview:


http://youtu.be/AaZQw3Dh0K0
(relaxed toch)

BC1983
28-09-2014, 02:22
Geweldige kerel die McGregor! Denk dat ie gehakt gaat maken van porier

hankmoody
28-09-2014, 22:33
Zo McGregor heeft even een paar miljoenen mensen de mond gesnoerd.

cornelus
29-09-2014, 00:32
Zo McGregor heeft even een paar miljoenen mensen de mond gesnoerd.
Behalve die paar sukkels die vandaag reageerden of de facebookpost van Mixfight nl.
Godsamme krijgen we hier in NL ook van dat (online) publiek die overal fixed fight op roepen...

Tony
29-09-2014, 09:45
Ik krijg een Charles 'Crazy horse' Bennett gevoel bij deze McGregor.

mario the count
29-09-2014, 11:04
Behalve die paar sukkels die vandaag reageerden of de facebookpost van Mixfight nl.
Godsamme krijgen we hier in NL ook van dat (online) publiek die overal fixed fight op roepen...
Dat zijn van die gasten die nooit klappen gevangen hebben, en denken dat je alleen KO kan gaan van een stoot op het gelaat.

cornelus
30-09-2014, 14:33
http://youtu.be/3VHkNxmbvR8

mario the count
30-09-2014, 17:07
http://youtu.be/3VHkNxmbvR8

Mooi om te zien dat die motivatie er nog steeds is en dat hij toen al zoveel vertrouwen had in zijn kunnen.