PDA

View Full Version : Poirier vs McGregor fightvideo *spoiler*



Overhand Right
28-09-2014, 12:23
http://mmavstemp.blogspot.nl/2014/09/dustin-poirier-vs-conor-mcgregor-ufc-178.html













Vind dat Joe Rogan het goed probeert uit te leggen wat er gaande was. Ongelukkig op het achterhoofd/achter het oor. Mooi gefinisht tho!

Pansier
28-09-2014, 13:37
Spoiler: !!!







































JUST LIKE THAT!

Godamn wat wordt ik hier vrolijk van! Wat een spanning voor deze partij! Conor wordt de nieuwe champ!

Minotauro
28-09-2014, 15:04
Vind de laatste twee partijen van Conor wel raar. Beide in de eerste ronde gefinished, maar toch niet echt overtuigend. Ben een groot fan van McGregor, maar toch..

thijss
28-09-2014, 15:05
Niet overtuigend? Ben ik benieuwd wat ie moet doen om je wel te overtuigen..

Pansier
28-09-2014, 15:45
Niet overtuigend? Ben ik benieuwd wat ie moet doen om je wel te overtuigen..

x2. Hij had zeer duidelijk de overhand, niet te greedy, maar wel gecontroleerd. Jammer dat die eerste trap er niet op zat, dat zou helemaal overtuigend zijn geweest! :)

S.B.
28-09-2014, 16:14
In de persconferentie zei Mcgregor:
The division seems to be full of rookies and has-beens.

Waarin hij eigenlijk wel een eng goed punt heeft. Ik weet niet wie ik hem zie stoppen. Cub Swanson, Chad Mendes en Lamas zeker niet en om heel eerljk te zijn denk ik dat Edgar hem eerder verslaat dan Jose Aldo.

LightHeavyWeight
28-09-2014, 16:21
Was een perfect gevecht, in tegenstelling tot wat je van hem verwacht als je hem buiten de ring ziet is hij heel berekend en rustig, heel doelmatig en uiterst precies. En ik vond hem achteraf ook heel sympathiek bij Joe, hij zegt gewoon precies hoe het is en doet niet aan beleefdheidsvormen. Hij vind zichzelf echt de beste, niet uit zelfvertrouwen maar vanuit een puur rationeel oogpunt.

Is zijn kin weleens goed getest de afgelopen jaren?

Willem033
28-09-2014, 18:36
Hij word goed gebracht.
De UFC heeft weer een tijdelijke melkkoe.
Mendez, Aldo en Lamas vermoorden hem.

S.B.
28-09-2014, 18:48
Zeker niet. Mcgregor is de weidman van de FW division.

S.B.
28-09-2014, 18:51
Maar dan niet oer en oer saai

mario the count
29-09-2014, 11:12
Mcgregor is een beest. Tegen Aldo zou een mooie partij zijn, ik zie hem niet zomaar winnen van Aldo. Ik gun het hem overigens wel.

Overhand Right
29-09-2014, 13:00
McGregor vecht altijd wel overtuigend, maar ik ben niet zo bekend met Poirier en McG's oude tegenstanders, dus ik weet niet goed of hij nou echt getest is of niet.

Ik vind hem een beest en houd van zijn vechtstyle en alles wat hij met zich meebrengt, maar denk dat Aldo toch out of his league is, maar hoop dat ik ernaast zit.

jantje11
29-09-2014, 13:06
Ik hoop dat ze McGregor begin volgend jaar laten vechten tegen de winnaar van Edgar - Swanson.

En de winnaar daarvan een Titleshot.
McGregor is een goede knokker maar tot nu toe door niemand echt getest.

lopez86
29-09-2014, 13:16
Idd.
Hij moet nu gewoon een top 5 FW voor z'n kiezen krijgen, daarna tegen de titelhouder.

e-type
29-09-2014, 14:53
Ik hoop dat ze McGregor begin volgend jaar laten vechten tegen de winnaar van Edgar - Swanson.

En de winnaar daarvan een Titleshot.
McGregor is een goede knokker maar tot nu toe door niemand echt getest.

Heel veel vonden het al te vroeg dat ie tegenover Poirier gematched werd, maar hij heeft laten zien dat ie zeker top 5 is. Nog één match tegen een top5 vechter en dan voor de belt lijkt me idd een mooie route.

Ronald
29-09-2014, 18:07
Idd.
Hij moet nu gewoon een top 5 FW voor z'n kiezen krijgen, daarna tegen de titelhouder.
Poirier was top 5.

kooivechter
30-09-2014, 02:26
Was een perfect gevecht, in tegenstelling tot wat je van hem verwacht als je hem buiten de ring ziet is hij heel berekend en rustig, heel doelmatig en uiterst precies. En ik vond hem achteraf ook heel sympathiek bij Joe, hij zegt gewoon precies hoe het is en doet niet aan beleefdheidsvormen. Hij vind zichzelf echt de beste, niet uit zelfvertrouwen maar vanuit een puur rationeel oogpunt.

Is zijn kin weleens goed getest de afgelopen jaren?

X2 hij zei hele zinnige dingen in dat interview. Dat mma verandert. Qua gevechtshouding, voetenwerk etc.

Djani
01-10-2014, 22:05
X2 hij zei hele zinnige dingen in dat interview. Dat mma verandert. Qua gevechtshouding, voetenwerk etc.

Interessant is dat om te zien die verandering idd. Ik vraag me af of de meer zijwaartse houding een trent gaat worden binnen mma omdat het voor veel meer laterale beweging kan zorgen en het meer inspeelt op het 'hit and don't get hit' principe wat ook binnen het boksen gehanteerd wordt, of dat het toch te nadelig zal zijn i.v.m. het vangen van lowkicks.

lopez86
01-10-2014, 22:30
Poirier was top 5.

Nog een top 5 dan. Daarna voor titel.
Edgar of Cub blijven over, dat zouden mooie partijen zijn.
Winnaar daarvan tegen titelhouder.
Lamas zie ik niet winnen van McGregor.

Boutsen83
02-10-2014, 09:58
Hij post dat hij tegen Diego Sanchez vecht

mario the count
02-10-2014, 10:57
Hij post dat hij tegen Diego Sanchez vecht

Dat zou echt een onlogische match zijn. Ik weet niet in hoeverre deze ranking klopt maar sanchez staat op featherweight niet eens geranked in de top 50
http://www.fightmatrix.com/mma-ranks/featherweight/

En in de lightweight staat hij 17e geranked.

http://www.fightmatrix.com/mma-ranks/lightweight/

Niet echt een waardige partij om richting een featherweight titlefight te gaan, ook al is sanchez een goede vechter.

Minotauro
02-10-2014, 11:07
Laten we niet vergeten dat Conor het liefst meerdere keren per half jaar vecht, dus tussentijds een partij tegen Sanchez, om daarna tegen winnaar Swanson vs Edgar te vechten wellicht? Ik zie Conor van iedereen winnen, behalve van Aldo op dit moment, maar wie weet. Weidman verraste ons allemaal ook (en ik ook met mijn voorspelling haha) door Anderson Silva in de tweede ronde KO te slaan. McGregor is in iedergeval een grote melkkoe voor de UFC, zoals hierboven beschreven. Elke partij een nieuw wedstrijdshirtje en ze gaan als warme broodjes. Denk daarnaast ook dat Conor nu al tegen top 10 PPV staat.

mario the count
02-10-2014, 11:15
Laten we niet vergeten dat Conor het liefst meerdere keren per half jaar vecht, dus tussentijds een partij tegen Sanchez, om daarna tegen winnaar Swanson vs Edgar te vechten wellicht? Ik zie Conor van iedereen winnen, behalve van Aldo op dit moment, maar wie weet. Weidman verraste ons allemaal ook (en ik ook met mijn voorspelling haha) door Anderson Silva in de tweede ronde KO te slaan. McGregor is in iedergeval een grote melkkoe voor de UFC, zoals hierboven beschreven. Elke partij een nieuw wedstrijdshirtje en ze gaan als warme broodjes. Denk daarnaast ook dat Conor nu al tegen top 10 PPV staat.
Dan ga je uit van winst, waar ik ook wel vanuit ga overigens. Maar verliezen tegen iemand die niet geranked is in deze gewichtsklasse en 17e in een gewichtsklasse hoger is dodelijk voor de hype rond McGregor. Ik zie hem liever tegen de nummer 2 of 3 om vervolgens voor een titelgevecht tegen Aldo te staan. Van de nummer 2 of 3 verliezen is minder erg, ook al zie ik hem niet van hun verliezen.

Overhand Right
02-10-2014, 13:23
Aah gemengde gevoelens bij deze partij! Aan de ene kant een absolute knalpartij, aan de andere kant wil ik ze beide niet zien verliezen! Kut match-up dus.

Appielwt
02-10-2014, 17:18
Volgens mij zijn er rond het weekend van UFC 181 nog meer events van andere organisaties. Nu Conor een grote star is/wordt. Lijkt het mij vooral een kwestie van meer publiciteit, meer verkochte ppv's en een antwoord op de andere organisaties. Voor Conor is het weer een moment om zijn Hype train gaande te houden. Als er te veel tijd tussen zijn gevechten zit, dan is het moeilijker voor hem om iedereen bij de les te houden en dit zou een makkelijke win voor hem moeten zijn. Ook kan hij met een extra gevecht makkelijker een title shot claimen. Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog tegen cub of frankie moet gaan vechten voordat hij voor de title mag. Dit hangt naar mijn mening van het feit af of aldo wint. Bij een easy win kan Aldo snel terug keren en Conor zal dan beschikbaar zijn. Als Mendez wint is de kans aanwezig dat Aldo een rematch verdient, dan zal Conor sowieso tegen Frankie of Cub moeten vechten. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, maar ik zit in de Hype Train #ConorArmy

S.B.
02-10-2014, 17:37
Gaat niet door, Dana heeft het afgeblazen.

Overhand Right
03-10-2014, 04:24
Mooi!