PDA

View Full Version : Tim Kennedy vs Yoel Romero backstage *UFC 178 spoiler*



Wheelie
28-09-2014, 18:44
Tim Kennedy confronteerd Yoel Romero backstage: "if you can’t get off the stool, it is the end of the fight"

UFC middengewicht Tim Kennedy had na hun partij nog wat te zeggen tegen zijn tegenstander Yoel Romero. Romero had de partij tegen Kennedy in de derde ronde op TKO gewonnen, maar de partij had een controversiële 'stilstand' tussen de tweede en derde ronde. Terwijl 'seconds out' werd geroepen voor het begin van de derde en laatste ronde, bleef Romero met zijn hoek op zijn kruk zitten. Dit duurde bijna 30 extra en zo had Romero extra tijd om te herstellen aangezien hij nauwelijks het einde van de tweede ronde overleefde.

Nu is er een video opgedoken waar Kennedy zijn tegenstander Romero nog even wat te zeggen heeft.

http://mixfight.com/2014/09/Tim-Kennedy-confronteerd-Yoel-Romero-backstage-if-you-can-t-get-off-the-stool-it-is-the-end-of-the-fight

T15Boxing
28-09-2014, 19:17
Fucking hypocriet. Kijk eens wat hij zn stoten land waarmee hij bijna een TKO kreeg:

http://pictures.se/bilder/YyMpz.gif
handschoenen grijpen is illegaal

en dan ga je nog zeuren naar Romero die er niets mee te maken had(UFC cutman was de schuldige) en hem niet eens kan verstaan. Hopelijk slaat Kennedy's volgende tegenstander hem weer KO zodat de UFC hem cut.

S.B.
28-09-2014, 19:49
Kennedy is de grootste kwal van de UFC. Ik hoop dat ze hem matchen tegen Mousasi, daar had hij ook wat stoere verhalen over.

ijsbier
28-09-2014, 19:58
Wat een janker!

steftheboxer
28-09-2014, 20:19
Ik snap Kennedy zijn frustraties wel, hij blijft bijna 40 seconden langer zitten nadat hij bijna KO was aan het einde van ronde 2.

Het staat duidelijk in het reglement dat als een vechter niet kan of weigert op te staan bij het geluid van de bel er automatisch een tko wordt toegekend. Fout ligt dus imo bij de scheidsrechter...

M3
28-09-2014, 20:49
Heeft iemand al een link naar werkende video's van de wedstrijden, kan nog niets vinden.

LightHeavyWeight
28-09-2014, 20:49
Ik snap Kennedy zijn frustraties wel, hij blijft bijna 40 seconden langer zitten nadat hij bijna KO was aan het einde van ronde 2.

Het staat duidelijk in het reglement dat als een vechter niet kan of weigert op te staan bij het geluid van de bel er automatisch een tko wordt toegekend. Fout ligt dus imo bij de scheidsrechter...


Zo is dat, Romero was mijn favoriet maar hij kon gewoon nog niet vechten na de bel.

M3
28-09-2014, 20:51
Heeft iemand al een link naar werkende video's van de wedstrijden, kan nog niets vinden.

Gevonden voor de liefhebbers http://mmavstemp.blogspot.nl/2014/09/tim-kennedy-vs-yoel-romero-ufc-178.html

T15Boxing
28-09-2014, 21:07
Ik snap Kennedy zijn frustraties wel, hij blijft bijna 40 seconden langer zitten nadat hij bijna KO was aan het einde van ronde 2.

Het staat duidelijk in het reglement dat als een vechter niet kan of weigert op te staan bij het geluid van de bel er automatisch een tko wordt toegekend. Fout ligt dus imo bij de scheidsrechter...

28 seconden niet 40, en de scheids en inspector hebben beiden gezegd dat hij moest blijven zitten.

En enige reden dat Kennedy hem zo hard kon raken was doordat hij Romero's handschoen vast had en naar zich toe trok om zn uppercuts te landen. Dat is ook tegen de regels.

Pahlavan
28-09-2014, 21:13
28 seconden niet 40, en de scheids en inspector hebben beiden gezegd dat hij moest blijven zitten.

En enige reden dat Kennedy hem zo hard kon raken was doordat hij Romero's handschoen vast had en naar zich toe trok om zn uppercuts te landen. Dat is ook tegen de regels.

x2
Kennedy had in het hele gevecht 5 seconden succes en dat was toen hij zijn handschoen vasthield. Vond het heerlijk om die blaaskaak een goed pak slaag te zien krijgen.

steftheboxer
29-09-2014, 13:22
28 seconden niet 40, en de scheids en inspector hebben beiden gezegd dat hij moest blijven zitten.

En enige reden dat Kennedy hem zo hard kon raken was doordat hij Romero's handschoen vast had en naar zich toe trok om zn uppercuts te landen. Dat is ook tegen de regels.

Heb ik ook gezien maar dat vind ik in de categorie fench grabbing, nutshots. Dat soort dingen gebeuren in het heetst van de strijd maar het blijven zitten zag eruit of hij echt niet meer kon.

Ik vond trouwens dat de wedstrijd aan het kantelen was in het voordeel van Kennedy. Romero is echt een huge 185ér en al die spieren zuigen alle lucht uit je lichaam. Kreeg het idee dat de tank leeg was bij Romero halverwege de tweede ronde.

Tony
29-09-2014, 14:37
Heb ik ook gezien maar dat vind ik in de categorie fench grabbing, nutshots. Dat soort dingen gebeuren in het heetst van de strijd maar het blijven zitten zag eruit of hij echt niet meer kon.

Mee eens ja. Je moet direct op je poten kunnen staan om door te vechten. Niet bijna 30 seconden langer uitrusten. 30 seconden is lang op zo'n moment.

Willem033
29-09-2014, 14:49
Ik las net ergens dat hij moest blijven zitten om een teveel aan vaseline van zijn gezicht te halen.

Verder is die Kennedy de grootste jankerd in de ufc die gun ik nog een aantal zware ko s mrt ze gepiep

Proximo
29-09-2014, 23:15
Verder is die Kennedy de grootste jankerd in de ufc die gun ik nog een aantal zware ko s mrt ze gepiep

Dat vind ik heel gul van jou, als je ze nou ook nog zelf even gaat uitdelen ben je helemaal een echte weldoener.

hankmoody
29-09-2014, 23:23
Ik moet zeggen dat ik het wel een leuk gevecht vond, ze waren wel aan elkaar gewaagd. Direct rematches vind ik dikke onzin, ik snap niet waarom mensen dat willen zien. Er zijn genoeg andere leuke matches te maken. Zoals Tim Kennedy vs Gegard Mousasi en Yoel Romero vs Lyoto machida.

Willem033
29-09-2014, 23:32
Rematches zijn goed voor de kassa van de ufc.

Willem033
29-09-2014, 23:32
Dat vind ik heel gul van jou, als je ze nou ook nog zelf even gaat uitdelen ben je helemaal een echte weldoener.

dat is een bijzonder informatieve post van je.
heb je er lang over na moeten denken??