PDA

View Full Version : The Conor McGregor Show (UFC 178 Post Press)



Wheelie
30-09-2014, 10:40
At a time when MMA needed a hero, in came a brash witty young man from Ireland. The Conor McGregor phenomena is "bigger than anything I've ever seen before," said UFC president Dana White at the UFC 178 post-fight press conference.

After the event, where 10-percent of the tickets sold in Las Vegas were to fans from Ireland, McGregor held court fielding questions from the punch – was it legit or not – to his injured hand going into the fight to holding the championship belt.

You would think that McGregor was already the champ and the main eventer as even the champion, Demetrious Johnson – arguably the best pound-for-pound fighter in the world – was only asked one question at a press conference for an event he headlined, only to sit in Conor McGregor's shadow.


https://www.youtube.com/watch?v=zAAC34JzxS0

mario the count
30-09-2014, 11:36
Hij weet de aandacht wel naar zich toe te trekken, hij had net zo goed de persconferentie in zijn eentje kunnen doen.

Overhand Right
30-09-2014, 12:08
Ik vraag me af of het geknipte stukjes zijn met alleen maar vragen voor hem, of dat er echt alleen maar vragen voor hem waren.
Zit je dan met je belt zonder enig interesse van t publiek, haha.

Ik geniet van elk woord wat er uit zijn mond komt. Ik vind het ook mooi dat hij zegt dat het allemaal puur bussinus is nothing personal. En nog is er een enorme hype rondom hem.

Ik hoop nu niet dat ie "af gaat" wanneer hij binnenkort verliest. Hoop dat ie al z'n woorden waar maakt.

cornelus
30-09-2014, 14:26
Ik geniet van elk woord wat er uit zijn mond komt. Ik vind het ook mooi dat hij zegt dat het allemaal puur bussinus is nothing personal. En nog is er een enorme hype rondom hem.


Ik hoop nu niet dat ie "af gaat" wanneer hij binnenkort verliest. Hoop dat ie al z'n woorden waar maakt.
ik ook man, ik ook

Amsterdam'r
30-09-2014, 17:04
Ik vraag me af of het geknipte stukjes zijn met alleen maar vragen voor hem, of dat er echt alleen maar vragen voor hem waren.
Zit je dan met je belt zonder enig interesse van t publiek, haha.

Ik geniet van elk woord wat er uit zijn mond komt. Ik vind het ook mooi dat hij zegt dat het allemaal puur bussinus is nothing personal. En nog is er een enorme hype rondom hem.

Ik hoop nu niet dat ie "af gaat" wanneer hij binnenkort verliest. Hoop dat ie al z'n woorden waar maakt.

Is idd gewoon geknipt en geplakt, hier de hele press conference:


http://www.youtube.com/watch?v=m6ea-reBkSE