PDA

View Full Version : Mike Passenier beticht tegenstander van Badr Hari af te kopen (met geluidsopname)



RedDawn
06-10-2014, 12:31
https://www.youtube.com/watch?v=Vs7kiTbaF1k

Richelieu
06-10-2014, 13:08
En nu, gaat die pot nu wel of niet door en verzetten ze hem naar het evenement van Kader?

BB
06-10-2014, 13:38
En nu, gaat die pot nu wel of niet door en verzetten ze hem naar het evenement van Kader?

Wat denk je zelf?

stoet
06-10-2014, 13:45
Aan de ene kant begrijp ik het wel, zo`n pot zou mooi tot zijn recht komen in Lyon. Mijns inziens is dit geen afkopen, hij wil het alleen maar verzetten naar een plaats waar het gevecht beter op z`n plaats zou zijn. De topic doet vermoeden als of de Fransman betaald wordt om te verliezen of zo.

Fransman gaat hoe dan ook KO of het nou in Dubai is of in Lyon, hij zal neergaan.

Nosferatu187
06-10-2014, 14:26
oh lawd

RedDawn
06-10-2014, 14:29
Aan de ene kant begrijp ik het wel, zo`n pot zou mooi tot zijn recht komen in Lyon. Mijns inziens is dit geen afkopen, hij wil het alleen maar verzetten naar een plaats waar het gevecht beter op z`n plaats zou zijn. De topic doet vermoeden als of de Fransman betaald wordt om te verliezen of zo.

Fransman gaat hoe dan ook KO of het nou in Dubai is of in Lyon, hij zal neergaan.

Ik schrijf afkopen en geen omkopen. Dat is heel iets anders.

Kemal
06-10-2014, 14:38
wat een zooitje

cornelus
06-10-2014, 14:55
Volgens mij business as usual? .. Tof van Passenier dat hij het beste met zijn vechter voor heeft. Er zijn er ook genoeg geweest die hun 'pupil' jarenlang structureel een poot uitdraaiden. Echt kosher is het allemaal vast niet, maar het opnemen en op de interwebz plaatsen vind ik eigenlijk ook wel een beetje dubieus.

Willm
06-10-2014, 15:01
Patrice ziet de bui natuurlijk al hangen, dus probeert het op deze manier maar.

blackadder
06-10-2014, 15:14
Vet nummer.

tidelot
06-10-2014, 16:30
k. marouf bied zeker meer.
its all about the money.

badr sapp denkt alleen aan money.

Nosferatu187
06-10-2014, 16:35
ik snap er geen reet van dat engels van mike wat zegt hij nou allemaal?

blackadder
06-10-2014, 17:10
k. marouf bied zeker meer.
its all about the money.

badr sapp denkt alleen aan money.
Maar hij ging toch voor de Arab money vd Sheiks?

blackadder
06-10-2014, 17:13
ik snap er geen reet van dat engels van mike wat zegt hij nou allemaal?
Mike wil de partij naar Lyon of een andere datum verplaatsen. En hij stelt voor dat Patrice een briefje van zijn arts haalt dat ie griep heeft. Hij wil hem wel een deel van het gage betalen om de kosten die hun in de voorbereiding gemaakt hebben te dekken. Dat heb ik tenminste verstaan.

BB
06-10-2014, 18:20
Mike wil de partij naar Lyon of een andere datum verplaatsen. En hij stelt voor dat Patrice een briefje van zijn arts haalt dat ie griep heeft. Hij wil hem wel een deel van het gage betalen om de kosten die hun in de voorbereiding gemaakt hebben te dekken. Dat heb ik tenminste verstaan.

Het is wel duidelijk, dat Hari veel meer zou krijgen in Lyon. Zoveel meer, dat hij Patrice iets kan schuiven. Hari is niet bang, maar het is gewoon geldzucht. En gewoon een promotor naaien. Vies spelletje.

tidelot
06-10-2014, 18:49
Het is wel duidelijk, dat Hari veel meer zou krijgen in Lyon. Zoveel meer, dat hij Patrice iets kan schuiven. Hari is niet bang, maar het is gewoon geldzucht. En gewoon een promotor naaien. Vies spelletje.

dit is zwaar promotor naaien, maar ja die zal dit ook zien.
dus als patrice zich ziek meld kan hij een vervanger voor hem regelen die wel tegen badr vecht.
daar had mike nog niet aan gedacht.

Nosferatu187
06-10-2014, 18:50
gaat het nou dus door of niet?

123trisweat
06-10-2014, 19:51
gelukkig komt dit niet vaker voor *sarcasme

Turboknecht
06-10-2014, 21:02
ik snap er geen reet van dat engels van mike wat zegt hij nou allemaal?

Ja dit is toch gvd niet te verstaan joh.

RedDawn
06-10-2014, 21:28
Partij wordt uitgezonden door RTL7!


http://www.rtlxl.nl/#!/generic-promo-PROMO/9a8c2611-5f83-4203-8318-3fa568172427

blackadder
06-10-2014, 21:45
Het is wel duidelijk, dat Hari veel meer zou krijgen in Lyon. Zoveel meer, dat hij Patrice iets kan schuiven. Hari is niet bang, maar het is gewoon geldzucht. En gewoon een promotor naaien. Vies spelletje.
Ja maar de sjeiks en hun Arab money dan?

cornelus
06-10-2014, 22:06
Ja dit is toch gvd niet te verstaan joh.

onthutsende hoeveelheid steenkolen

king
06-10-2014, 23:20
Lekker voor die promotor inderdaad... Die steekt tijd, geld en moeite om het mogelijk te maken en dan wordt hij achter z'n rug om genaaid. Zo is die partij tegen Ismael Londt toch ook gecanceld en dat hele gala verkloot?!

Willem033
06-10-2014, 23:27
Normaal lopen veel promotors te klooien met vechters.
Gage niet betalen dit dat.
Nu gebeurt t een keer andersom.
En die partij tegen Londt ging nirt door omtrent veiligheid ofzo toch.

BB
06-10-2014, 23:36
Normaal lopen veel promotors te klooien met vechters.
Gage niet betalen dit dat.
Nu gebeurt t een keer andersom.
En die partij tegen Londt ging nirt door omtrent veiligheid ofzo toch.


Willem, gefeliciteerd. Je hebt jezelf weer eens overtroffen in het plaatsen van een onnozele opmerking. Echt, heel knap van je.

Fasada
06-10-2014, 23:37
Ik had Mike gebeld om zijn kant van het verhaal te horen want ik vond het maar een vaag verhaal. Nu heeft hij mij het zelf verteld en heb hem gevraagd of hij misschien een verklaring wilde geven wat ik namens hem mag posten dus hij heeft mij onderstaand gemaild.

Verklaring Mike Passenier:

Naar aanleiding van het filmpje waar een telefoongesprek is opgenomen wil ik graag reageren en mij kant van het verhaal vertellen voordat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. De reden voor het gesprek is dat er een groot evenement in de maak is in Marokko. Het mogen duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement in zijn eigen land is dan ook een droom van hem en zullen de verwachtingen erg hoog zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwachte bezoekers aantal van 45.000 a 50.000.

Voor dit evenement waren wij op zoek naar een passende tegenstander. Om de mensen enthousiast te maken in Marokko kwamen wij al snel achter dat een Frans sprekende tegenstander het meest zou aanspreken dit omdat deze taal veel wordt gesproken in Marokko, Engelse taal hebben de meeste toch moeite mee. Daarnaast heeft Patrice ook laten zien niet vies te zijn van trashtalk en wist hij het internet goed te gebruiken om een gevecht persoonlijk te maken. Vandaar dat het ons slimmer leek om een zakelijk voorstel te doen waarbij het gevecht wordt verplaatst want als hij bijvoorbeeld KO zou gaan of hij verliest van een andere tegenstander zou een dergelijke partij moeilijker zijn om te bouwen. Als Badr zelf zou kiezen om zich terug te trekken zou dit voor een organisatie als GFC grote gevolgen hebben. In dat gesprek hebben wij een zeer redelijk aanbod gedaan waar zijn gage verdubbeld zou worden en hij zelfs een voorschot zou krijgen om zijn gemaakte kosten naar aanloop van deze partij te dekken. Niets meer en niets minder. Ondertussen waren wij ook in gesprek met GFC hierover en zij toonde alle begrip en willen dit zo goed en netjes oplossen voor alle partijen.

Dat hun het vervolgens hebben opgenomen en stukken hebben zitten knippen om ons in een slecht daglicht te brengen en het idee proberen te geven dat Badr bang zou zijn is dan ook jammer en zegt meer over hun dan over ons. Ondanks alles zijn wij niet boos of verbitterd en zullen wij gewoon doorgaan om straks het grootste vechtsportevenement van Afrika te organiseren.

Mike Passenier

Richelieu
06-10-2014, 23:39
Normaal lopen veel promotors te klooien met vechters.
Gage niet betalen dit dat.
Nu gebeurt t een keer andersom.
En die partij tegen Londt ging nirt door omtrent veiligheid ofzo toch.

Was veiligheidsverhaal.

RedDawn
07-10-2014, 00:01
Ik had Mike gebeld om zijn kant van het verhaal te horen want ik vond het maar een vaag verhaal. Nu heeft hij mij het zelf verteld en heb hem gevraagd of hij misschien een verklaring wilde geven wat ik namens hem mag posten dus hij heeft mij onderstaand gemaild.

Verklaring Mike Passenier:

Naar aanleiding van het filmpje waar een telefoongesprek is opgenomen wil ik graag reageren en mij kant van het verhaal vertellen voordat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. De reden voor het gesprek is dat er een groot evenement in de maak is in Marokko. Het mogen duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement in zijn eigen land is dan ook een droom van hem en zullen de verwachtingen erg hoog zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwachte bezoekers aantal van 45.000 a 50.000.

Voor dit evenement waren wij op zoek naar een passende tegenstander. Om de mensen enthousiast te maken in Marokko kwamen wij al snel achter dat een Frans sprekende tegenstander het meest zou aanspreken dit omdat deze taal veel wordt gesproken in Marokko, Engelse taal hebben de meeste toch moeite mee. Daarnaast heeft Patrice ook laten zien niet vies te zijn van trashtalk en wist hij het internet goed te gebruiken om een gevecht persoonlijk te maken. Vandaar dat het ons slimmer leek om een zakelijk voorstel te doen waarbij het gevecht wordt verplaatst want als hij bijvoorbeeld KO zou gaan of hij verliest van een andere tegenstander zou een dergelijke partij moeilijker zijn om te bouwen. Als Badr zelf zou kiezen om zich terug te trekken zou dit voor een organisatie als GFC grote gevolgen hebben. In dat gesprek hebben wij een zeer redelijk aanbod gedaan waar zijn gage verdubbeld zou worden en hij zelfs een voorschot zou krijgen om zijn gemaakte kosten naar aanloop van deze partij te dekken. Niets meer en niets minder. Ondertussen waren wij ook in gesprek met GFC hierover en zij toonde alle begrip en willen dit zo goed en netjes oplossen voor alle partijen.

Dat hun het vervolgens hebben opgenomen en stukken hebben zitten knippen om ons in een slecht daglicht te brengen en het idee proberen te geven dat Badr bang zou zijn is dan ook jammer en zegt meer over hun dan over ons. Ondanks alles zijn wij niet boos of verbitterd en zullen wij gewoon doorgaan om straks het grootste vechtsportevenement van Afrika te organiseren.

Mike Passenier

Waarom zou Patrice Quarteron een dubbele gage afslaan? Ik snap dat niet. En verliezen doet hij toch van Badr Hari.

RedDawn
07-10-2014, 00:04
Badr vs. LeBanner zal trouwens ook goed verkopen in Marokko.

king
07-10-2014, 00:19
Badr tegen Ben Sadik in Marokko!

Nosferatu187
07-10-2014, 00:23
Lekker voor die promotor inderdaad... Die steekt tijd, geld en moeite om het mogelijk te maken en dan wordt hij achter z'n rug om genaaid. Zo is die partij tegen Ismael Londt toch ook gecanceld en dat hele gala verkloot?!

ja precies

BB
07-10-2014, 00:26
Ik had Mike gebeld om zijn kant van het verhaal te horen want ik vond het maar een vaag verhaal. Nu heeft hij mij het zelf verteld en heb hem gevraagd of hij misschien een verklaring wilde geven wat ik namens hem mag posten dus hij heeft mij onderstaand gemaild.

Verklaring Mike Passenier:

Naar aanleiding van het filmpje waar een telefoongesprek is opgenomen wil ik graag reageren en mij kant van het verhaal vertellen voordat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. De reden voor het gesprek is dat er een groot evenement in de maak is in Marokko. Het mogen duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement in zijn eigen land is dan ook een droom van hem en zullen de verwachtingen erg hoog zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwachte bezoekers aantal van 45.000 a 50.000.

Voor dit evenement waren wij op zoek naar een passende tegenstander. Om de mensen enthousiast te maken in Marokko kwamen wij al snel achter dat een Frans sprekende tegenstander het meest zou aanspreken dit omdat deze taal veel wordt gesproken in Marokko, Engelse taal hebben de meeste toch moeite mee. Daarnaast heeft Patrice ook laten zien niet vies te zijn van trashtalk en wist hij het internet goed te gebruiken om een gevecht persoonlijk te maken. Vandaar dat het ons slimmer leek om een zakelijk voorstel te doen waarbij het gevecht wordt verplaatst want als hij bijvoorbeeld KO zou gaan of hij verliest van een andere tegenstander zou een dergelijke partij moeilijker zijn om te bouwen. Als Badr zelf zou kiezen om zich terug te trekken zou dit voor een organisatie als GFC grote gevolgen hebben. In dat gesprek hebben wij een zeer redelijk aanbod gedaan waar zijn gage verdubbeld zou worden en hij zelfs een voorschot zou krijgen om zijn gemaakte kosten naar aanloop van deze partij te dekken. Niets meer en niets minder. Ondertussen waren wij ook in gesprek met GFC hierover en zij toonde alle begrip en willen dit zo goed en netjes oplossen voor alle partijen.

Dat hun het vervolgens hebben opgenomen en stukken hebben zitten knippen om ons in een slecht daglicht te brengen en het idee proberen te geven dat Badr bang zou zijn is dan ook jammer en zegt meer over hun dan over ons. Ondanks alles zijn wij niet boos of verbitterd en zullen wij gewoon doorgaan om straks het grootste vechtsportevenement van Afrika te organiseren.

Mike Passenier

Waarom moet Patrice dan een briefje halen bij de dokter?
en waarom onderhandel je dan niet met de promotor ipv met je Patrice?
en wat voor belang heeft Patrice om jullie zwart te maken?

Fasada
07-10-2014, 00:53
Waarom moet Patrice dan een briefje halen bij de dokter?
en waarom onderhandel je dan niet met de promotor ipv met je Patrice?
en wat voor belang heeft Patrice om jullie zwart te maken?

Ik kan natuurlijk niet voor Mike antwoorden dat begrijp je natuurlijk maar kan mij zoiets voorstellen dat je eerst met de vechter praat om te kijken waar die staat en dan eventueel de promotor. In vertrouwelijke gesprekken gebeuren dit soort dingen wel vaker hoor en worden er verschillende scenario's besproken waarbij de ene minder chique is dan de ander maar je moet wel heel naief zijn als je denkt dat zulke dingen niet gebeuren. Politici doen niks anders. Het mogen duidelijk zijn dat het een ongelukkige opmerking is alleen de gehele context is voor mij niet duidelijk omdat er in geknipt is.

Het belang wat Patrice heeft lijkt mij wel duidelijk; het filmpje is puur bedoeld om te suggereren dat Badr bang is, dat kan je zien aan de tekst boven de flyer. Hierdoor probeer je natuurlijk je tegenstander onderuit te halen en er zelf beter uit te komen.

king
07-10-2014, 01:04
Ik kan natuurlijk niet voor Mike antwoorden dat begrijp je natuurlijk maar kan mij zoiets voorstellen dat je eerst met de vechter praat om te kijken waar die staat en dan eventueel de promotor. In vertrouwelijke gesprekken gebeuren dit soort dingen wel vaker hoor en worden er verschillende scenario's besproken waarbij de ene minder chique is dan de ander maar je moet wel heel naief zijn als je denkt dat zulke dingen niet gebeuren. Politici doen niks anders. Het mogen duidelijk zijn dat het een ongelukkige opmerking is alleen de gehele context is voor mij niet duidelijk omdat er in geknipt is.

Het belang wat Patrice heeft lijkt mij wel duidelijk; het filmpje is puur bedoeld om te suggereren dat Badr bang is, dat kan je zien aan de tekst boven de flyer. Hierdoor probeer je natuurlijk je tegenstander onderuit te halen en er zelf beter uit te komen.

Op het moment dat hij én een dubbele gage kan vangen én een partij kan krijgen op het 'grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali-Foreman', waarom zou hij dan hiermee naar buiten komen. Is toch niet logisch?! Het is ook niet logisch dat Patrice dan ineens met een briefje van de dokter moet aankomen?! Is het niet logischer dat Badr geen zin had in deze partij, elders meer kon verdienen en schijt heeft aan die promotor?

Willem033
07-10-2014, 01:36
Willem, gefeliciteerd. Je hebt jezelf weer eens overtroffen in het plaatsen van een onnozele opmerking. Echt, heel knap van je.

Krijg ik dan nu een taart ofzo van je

Bloeba
07-10-2014, 04:43
Krijg ik dan nu een taart ofzo van jeTrailer trash.

Turboknecht
07-10-2014, 10:29
Badr tegen Ben Sadik in Marokko!

Op MMA regels!

Amsterdam'r
07-10-2014, 14:17
Misschien is:

Mike Passenier beticht van afkopen tegenstander Badr Hari (met geluidsopname)

een betere titel?


Dacht bij het lezen van de titel in eerste instantie dat de tegenstander van Badr de vermeende 'afkoper' was :lol:.

Willem033
07-10-2014, 15:56
Trailer trash.

He bloebje. Moet jij geen fietsen stelen ofzo.

pronk
07-10-2014, 16:51
Mike kan wel ff snel een mooi verhaal bedenken wat totaal tegenstrijdig lijkt te zijn , het blijft en is een naai streek.

Nosferatu187
07-10-2014, 17:30
Mike kan wel ff snel een mooi verhaal bedenken wat totaal tegenstrijdig lijkt te zijn , het blijft en is een naai streek.

I agree

R.D.N
07-10-2014, 17:57
Willem, gefeliciteerd. Je hebt jezelf weer eens overtroffen in het plaatsen van een onnozele opmerking. Echt, heel knap van je.

Ja willem je praat weer als een kip zonder kop ahahaha

Myny
07-10-2014, 19:27
Mike kan wel ff snel een mooi verhaal bedenken wat totaal tegenstrijdig lijkt te zijn , het blijft en is een naai streek.

Idd, de dag dat Badr of zijn entourage nog geloofwaardig waren ligt al héééél lang achter ons!

Bloeba
07-10-2014, 19:40
He bloebje. Moet jij geen fietsen stelen ofzo. Ik kan niet fietsen. Word het niet eens tijd dat jij je kinderen leert fietsen?

BB
07-10-2014, 23:21
Was veiligheidsverhaal.

Volgens mij was het anders. De gemeente wilde dat het gala onder auspiciën van de FOG zou vallen, wmta. Echter de gage van Hari en Londt was ruim boven de 10.000 euro. En daarmee gecategoriseerd als prof partij. De WMTA mag die echter niet faciliteren. En daardoor kon de partij niet doorgaan, want de gemeente wilde geen concessies doen aan haar eisen. En laten we wel wezen: het kwam badr niet slecht uit. Hij vocht diezelfde maand in Dubai .

BB
07-10-2014, 23:31
Ik kan natuurlijk niet voor Mike antwoorden dat begrijp je natuurlijk maar kan mij zoiets voorstellen dat je eerst met de vechter praat om te kijken waar die staat en dan eventueel de promotor. In vertrouwelijke gesprekken gebeuren dit soort dingen wel vaker hoor en worden er verschillende scenario's besproken waarbij de ene minder chique is dan de ander maar je moet wel heel naief zijn als je denkt dat zulke dingen niet gebeuren. Politici doen niks anders. Het mogen duidelijk zijn dat het een ongelukkige opmerking is alleen de gehele context is voor mij niet duidelijk omdat er in geknipt is.

Het belang wat Patrice heeft lijkt mij wel duidelijk; het filmpje is puur bedoeld om te suggereren dat Badr bang is, dat kan je zien aan de tekst boven de flyer. Hierdoor probeer je natuurlijk je tegenstander onderuit te halen en er zelf beter uit te komen.

Het is een mooi verhaal, maar klopt natuurlijk niet. Het contract is met de promotor en als je van het contract af wilt dan onderhandel je met de promotor. Maar Badr wilde dat natuurlijk niet, want dan moest ie zwaar dokken. Dus dan maar met een dokters briefje via Patrice. En het feit dat zulke dingen gebeuren, hoeft nog niet te betekenen dat je dat goed moet keuren. En dat staat ook los van wat politici wel,of niet doen. Het gaat hier om deze kwestie. Het is gewoon een promotor naaien om de eigen beurs te spekken. Das mij wel duidelijk in ieder geval.

tidelot
07-10-2014, 23:54
Het is een mooi verhaal, maar klopt natuurlijk niet. Het contract is met de promotor en als je van het contract af wilt dan onderhandel je met de promotor. Maar Badr wilde dat natuurlijk niet, want dan moest ie zwaar dokken. Dus dan maar met een dokters briefje via Patrice. En het feit dat zulke dingen gebeuren, hoeft nog niet te betekenen dat je dat goed moet keuren. En dat staat ook los van wat politici wel,of niet doen. Het gaat hier om deze kwestie. Het is gewoon een promotor naaien om de eigen beurs te spekken. Das mij wel duidelijk in ieder geval.


waarschijnlijk ook niet zo een slimme promotor.
want een vechter van het kaliber badr teken je voor minimaal 3 gevechten, voor een bepaald bedrag.
met een voorschot en een resterend bedrag na het nakomen van het contract.

aan de andere kant zijn promotors ook niet altijd kosjer.
zo heeft k1 de laatste jaren , veel vechters laten vechten. zonder de financiële middelen te hebben om de vechters te betalen.
en dat geld ook voor bv Muaythai Premier League.

BB
08-10-2014, 00:07
waarschijnlijk ook niet zo een slimme promotor.
want een vechter van het kaliber badr teken je voor minimaal 3 gevechten, voor een bepaald bedrag.
met een voorschot en een resterend bedrag na het nakomen van het contract.

aan de andere kant zijn promotors ook niet altijd kosjer.
zo heeft k1 de laatste jaren , veel vechters laten vechten. zonder de financiële middelen te hebben om de vechters te betalen.
en dat geld ook voor bv Muaythai Premier League.

Lekker generaliserend om een promotor van Dubai, af te rekenen op wangedrag van K1 en MPL. Als je zo door redeneert, dan Kun je altijd Je eign verantwoordelijkheid ontlopen. Lekker makkelijk. Mij veel te makkelijk.

tidelot
08-10-2014, 00:12
Lekker generaliserend om een promotor van Dubai, af te rekenen op wangedrag van K1 en MPL. Als je zo door redeneert, dan Kun je altijd Je eign verantwoordelijkheid ontlopen. Lekker makkelijk. Mij veel te makkelijk.

als je goed leest zie je dat ik helemaal niet generaliseer.

#teamBADGUY
10-10-2014, 12:14
waarschijnlijk ook niet zo een slimme promotor.
want een vechter van het kaliber badr teken je voor minimaal 3 gevechten, voor een bepaald bedrag.
met een voorschot en een resterend bedrag na het nakomen van het contract.

aan de andere kant zijn promotors ook niet altijd kosjer.
zo heeft k1 de laatste jaren , veel vechters laten vechten. zonder de financiële middelen te hebben om de vechters te betalen.
en dat geld ook voor bv Muaythai Premier League.


Ik ik weet niet of het goed te praten valt maar ik denk stel dat bijvb. :

badr vs guidon

badr krijgt 500.000
guidon 50.000

nu krijgt badr een bod om de zelfde dag te vechten voor 1.000.000
en biedt guidon 100.000(zijn dubbele gage) om te partij af te blazen .
dan is dat een zakelijk voorstel , dat doctors briefje maakt het wel dubieus , maar dat is omdat de afzegging wel van guidon zijn kant moet komen anders kan badr niet de zelfde dag elders vechten .

als badr guidon ook biedt om de partij (badr-guidon)op een andere datum uit te vechten .... Dan had ik dat gedaan als ik hem was . Maar kan me voorstellen dat mensen hier een probleem mee hebben en dat de promotor zich geboort voelt .



ps bedragen zijn geschat maar ik denk dat dit wel ongv de prijsverhoudingen zijn .

arielhelwani
10-10-2014, 12:22
Ik ik weet niet of het goed te praten valt maar ik denk stel dat bijvb. :

badr vs guidon

badr krijgt 500.000
guidon 50.000

nu krijgt badr een bod om de zelfde dag te vechten voor 1.000.000
en biedt guidon 100.000(zijn dubbele gage) om te partij af te blazen .
dan is dat een zakelijk voorstel , dat doctors briefje maakt het wel dubieus , maar dat is omdat de afzegging wel van guidon zijn kant moet komen anders kan badr niet de zelfde dag elders vechten .

als badr guidon ook biedt om de partij (badr-guidon)op een andere datum uit te vechten .... Dan had ik dat gedaan als ik hem was . Maar kan me voorstellen dat mensen hier een probleem mee hebben en dat de promotor zich geboort voelt .



ps bedragen zijn geschat maar ik denk dat dit wel ongv de prijsverhoudingen zijn .

Klinkt logisch wat je zegt en denk ook wel dat het zo zit.
Wel een correctie, Badr moet niet vechten tegen Bruce Guidon maar tegen Patrice Quarteron.

e-type
10-10-2014, 13:32
Ik ik weet niet of het goed te praten valt maar ik denk stel dat bijvb. :

badr vs guidon

badr krijgt 500.000
guidon 50.000

nu krijgt badr een bod om de zelfde dag te vechten voor 1.000.000
en biedt guidon 100.000(zijn dubbele gage) om te partij af te blazen .
dan is dat een zakelijk voorstel , dat doctors briefje maakt het wel dubieus , maar dat is omdat de afzegging wel van guidon zijn kant moet komen anders kan badr niet de zelfde dag elders vechten .

als badr guidon ook biedt om de partij (badr-guidon)op een andere datum uit te vechten .... Dan had ik dat gedaan als ik hem was . Maar kan me voorstellen dat mensen hier een probleem mee hebben en dat de promotor zich geboort voelt .



ps bedragen zijn geschat maar ik denk dat dit wel ongv de prijsverhoudingen zijn .


Niet alleen de promotor wordt genaaid, maar ook de fans die een kaartje voor Badr kopen. Badr is toch zo gek op zn fans?? Maar blijkbaar is het geen probleem om die met een lege card en een duur kaartje achter te laten.

Fasada
10-10-2014, 14:18
Niet alleen de promotor wordt genaaid, maar ook de fans die een kaartje voor Badr kopen. Badr is toch zo gek op zn fans?? Maar blijkbaar is het geen probleem om die met een lege card en een duur kaartje achter te laten.

Nou dat was dus de hele reden van het gesprek, GFC in Dubai draait grotendeels om Badr vandaar dat hij vanuit zijn positie niet kan afzeggen aangezien dat grote gevolgen zou hebben voor de promoter in Dubai. Het voorstel was dus dat Badr een andere tegenstander zou krijgen (laten we heel eerlijk wezen dat het niet heel veel zou uit maken of hij nou tegen Patrice vecht of een ander zwaargewicht aangezien iedereen komt voor Badr) en dat Patrice niet zou vechten. Dit zou de minste consequenties hebben voor iedereen.

Dus je reactie over "gek zijn op zijn fans en een lege card en duur kaartje" gaat niet op omdat zijn intentie nooit was geweest om niet in Dubai te vechten. Het verhaal dat Patrice dan een blessure moet gaan faken is natuurlijk dubieus maar nogmaals ik heb het hele gesprek niet gehoord en weet dan ook niet de context waar in het is geplaatst maar het is wel duidelijk dat de intenties zo goed mogelijk bedoeld waren.

Facade
10-10-2014, 14:38
Het maakt voor de promotor weinig uit of nou de tegenstander of Badr zelf zich terugtrekt. Het eindresultaat is immers hetzelfde: de partij gaat niet door.

Het is vrij simpel: ze zagen kennelijk Quarteron als een risico en wilden daarom van deze partij af om Badr goed te kunnen hypen voor de partij in Marokko. Dat het zou gaan om dezelfde dag, wordt hier in dit topic ingevuld, maar blijkt noch uit het gesprek noch uit de verklaring van Passenier. Gezien het feit dat nog niet eens een tegenstander is geregeld lijkt deze verklaring onwaarschijnlijk, zeker gezien het feit dat de partij in Dubai 16 oktober a.s. is.

Waarschijnlijker lijkt het me dat Badr min of meer overeen gekomen is met GFC om het op deze manier te doen, zodat Badr op een later moment kan vechten zodat je een win/win hebt:
- GFC krijgt alsnog zijn gevecht (geld) op een later moment
- Badr loopt geen risico om zoveel mogelijk aandacht te kunnen genereren voor zijn partij in Marokko (geld)

Ik denk dat de 'gevolgen' waar Passenier op doelt simpelweg inhouden dat Badr niet meer terug zou keren naar Dubai wanneer hij gedwongen wordt zich terug te trekken. Badr weet dat hij in een sterkere positie zit, dus moet zo'n promotor wel akkoord gaan. Maar goed, dat wordt nu lastig met dit filmpje. Ik denk dat het met dat naaien wel mee zal vallen dus, maar netjes is het ook weer niet.

mokumnised
10-10-2014, 16:11
Badr is toch zo gek op zn fans??

Dat valt dus wel mee, of beter gezegd tegen. Ik heb in Lyon met mijn eigen ogen gezien hoe Badr een touringcar vol met Marokkaanse jongens die speciaal voor hem vanuit Nederland waren gekomen ( en voor hem de zaal op z'n kop zetten) volledig negeerde. Meneer had er duidelijk geen zin in en verdween in een busje als een dief in de nacht. Zijn broertje kwam namens hem deze mensen bedanken voor de moeite, maar Badr had ter plekke 50 fans minder, dat is wel duidelijk. In zijn eigen biografie geeft hij trouwens ook aan dat hij rondom zijn partijen ( dus ook na het gevecht) geen zin heeft in fans. Persoonlijk vind ik dat onbegrijpelijk en ik begrijp niet dat mike hem op zo'n moment niet even aan zijn mouw trekt, maar dat doet hij volgens mij nooit.

e-type
10-10-2014, 16:24
Nou dat was dus de hele reden van het gesprek, GFC in Dubai draait grotendeels om Badr vandaar dat hij vanuit zijn positie niet kan afzeggen aangezien dat grote gevolgen zou hebben voor de promoter in Dubai. Het voorstel was dus dat Badr een andere tegenstander zou krijgen (laten we heel eerlijk wezen dat het niet heel veel zou uit maken of hij nou tegen Patrice vecht of een ander zwaargewicht aangezien iedereen komt voor Badr) en dat Patrice niet zou vechten. Dit zou de minste consequenties hebben voor iedereen.

Dus je reactie over "gek zijn op zijn fans en een lege card en duur kaartje" gaat niet op omdat zijn intentie nooit was geweest om niet in Dubai te vechten. Het verhaal dat Patrice dan een blessure moet gaan faken is natuurlijk dubieus maar nogmaals ik heb het hele gesprek niet gehoord en weet dan ook niet de context waar in het is geplaatst maar het is wel duidelijk dat de intenties zo goed mogelijk bedoeld waren.

Ah check. Ik dacht dat ie er helemaal onderuit wilde, maar hij wil niet tegen Patrice vechten. Ik begrijp nu dat ie Patrice een dienst wil doen door 'm op een andere datum te laten vechten. Stom van me. Toffe peer best wel.

king
13-10-2014, 22:36
Gaat die partij nou nog door?

S.B.
13-10-2014, 22:37
ja

Nosferatu187
13-10-2014, 23:21
zeker want dat is deze week toch?