PDA

View Full Version : Spinning Shit



Wheelie
08-10-2014, 20:29
https://www.youtube.com/watch?v=pGD0QFpSNfc

cornelus
08-10-2014, 21:12
Devastating... interessante compilatie

was die spinng back kick van JDS allang weer vergeten!

Minotauro
08-10-2014, 21:37
"So we're throwing spinng shit now?" :lol:

cornelus
08-10-2014, 21:44
"So we're throwing spinng shit now?" :lol:
that's whut you get when shit hits the fan :)

blackadder
09-10-2014, 00:45
was die spinng back kick van JDS allang weer vergeten!

Is ook niet bijster gedenkwaardig.

Overhand Right
09-10-2014, 01:01
Prachtig! Ook mooi op het einde met die mislukte spinning shit en Lesnar haha!

cornelus
09-10-2014, 10:18
Is ook niet bijster gedenkwaardig.
Waarom niet?

Kemal
09-10-2014, 14:07
mooi!

mario the count
09-10-2014, 21:02
Tof!

Coldcrust
13-10-2014, 16:37
Mooie compilatie..maar wat ik persoonlijk smerig om te zien vind is dat heel veel vechters als ze die draaitechniek hebben uitgevoerd..en hij raakt vol en de tegenstander gaat overduidelijk KO..ze het toch nog nodig vinden om voor de kill te gaan en hun bewusteloze en verstijfde tegenstander nog een aantal stoten geven en soms zelfs de scheidsrechter ertussen moet springen..totaal niet nodig. Daarom zal MMA wel nooit mijn spelletje worden denk ik.
Dan Michael Page...die cool blijft staan..dat kan ik veel beter waarderen.

my2cents
13-10-2014, 17:12
Mooie compilatie..maar wat ik persoonlijk smerig om te zien vind is dat heel veel vechters als ze die draaitechniek hebben uitgevoerd..en hij raakt vol en de tegenstander gaat overduidelijk KO..ze het toch nog nodig vinden om voor de kill te gaan en hun bewusteloze en verstijfde tegenstander nog een aantal stoten geven en soms zelfs de scheidsrechter ertussen moet springen..totaal niet nodig. Daarom zal MMA wel nooit mijn spelletje worden denk ik.
Dan Michael Page...die cool blijft staan..dat kan ik veel beter waarderen.

+1

Zoals bijv Hunt vs Nelson. Hunt weet dat ie KO is en doet niets meer na die tik..

Pansier
13-10-2014, 17:45
Mooie compilatie..maar wat ik persoonlijk smerig om te zien vind is dat heel veel vechters als ze die draaitechniek hebben uitgevoerd..en hij raakt vol en de tegenstander gaat overduidelijk KO..ze het toch nog nodig vinden om voor de kill te gaan en hun bewusteloze en verstijfde tegenstander nog een aantal stoten geven en soms zelfs de scheidsrechter ertussen moet springen..totaal niet nodig. Daarom zal MMA wel nooit mijn spelletje worden denk ik.
Dan Michael Page...die cool blijft staan..dat kan ik veel beter waarderen.

Dat is het dubbelzijdige aan MMA... Wanneer je het niet doet en de tegenstander staat op kan je kans zomaar eens verkeken zijn om op KO te winnen. Mocht je hem dan nog verliezen dan voel je je genaaid...

hankmoody
13-10-2014, 18:02
Best ziek dat sommige inderdaad bewust perse moeten doorrammen als de tegenstander duidelijk buiten bewustzijn is, maargoed emotie speelt ook een rol en je wil niet de kans op finishe zo vergooien.


Mooier dan dit kan haast niet btw
http://www.titocouture.com/wp-content/uploads/2013/10/Machida-KO-GIF.gif

Coldcrust
13-10-2014, 18:30
Dat is het dubbelzijdige aan MMA... Wanneer je het niet doet en de tegenstander staat op kan je kans zomaar eens verkeken zijn om op KO te winnen. Mocht je hem dan nog verliezen dan voel je je genaaid...

Maar ik heb het niet over die gevallen..dan snap ik het en zou ik het zelf ook doen,,maar je ziet mensen als een potlood omvallen..soms helemaal verkrampt ook..en het dan toch nodig vinden om erop te duiken en meerdere stoten te geven..dat moet je niet willen want de kans op serieus letsel en zelfs de dood is levensgroot aanwezig. Emotie of niet..het is en blijft sport.

LightHeavyWeight
13-10-2014, 19:57
Maar ik heb het niet over die gevallen..dan snap ik het en zou ik het zelf ook doen,,maar je ziet mensen als een potlood omvallen..soms helemaal verkrampt ook..en het dan toch nodig vinden om erop te duiken en meerdere stoten te geven..dat moet je niet willen want de kans op serieus letsel en zelfs de dood is levensgroot aanwezig. Emotie of niet..het is en blijft sport.

Eigenlijk is dat de taak van de scheidsrechter, vooral bij de UFC heb je wel eens dat gezeik over Herb Dean die te vroeg stopt maar hij is eigenlijk een held. Bij de UFC zijn de stoppages overigens gewoon goed op tijd maar op lager niveau krijg je de scheidsrechter van hetzelfde niveau en wordt het steeds linker.
Maar verder is het ook eigen risico, je weet waar je aan begint. Ik vind mma prachtig om te zien en misschien wel mooier dan kickboksen maar eigenlijk zijn de kickboksregels veel gezonder voor de geest.

S.B.
13-10-2014, 21:36
Machida en Hunt zijn daarin de grootste klasbakken die er zijn!

Coldcrust
14-10-2014, 00:28
Eigenlijk is dat de taak van de scheidsrechter, vooral bij de UFC heb je wel eens dat gezeik over Herb Dean die te vroeg stopt maar hij is eigenlijk een held. Bij de UFC zijn de stoppages overigens gewoon goed op tijd maar op lager niveau krijg je de scheidsrechter van hetzelfde niveau en wordt het steeds linker.
Maar verder is het ook eigen risico, je weet waar je aan begint. Ik vind mma prachtig om te zien en misschien wel mooier dan kickboksen maar eigenlijk zijn de kickboksregels veel gezonder voor de geest.

Natuurlijk moet een scheidsrechter snel ingrijpen maar je hebt ten alle tijde ook je eigen verantwoordelijkheid. Iemand doodslaan moet je niet willen..want dat is in principe wel wat je aan het doen bent. Als dat je instelling is ga ik de tegenstanders van full contact sporten gelijk geven en ben je niets meer dan een beest

Marchant
14-10-2014, 00:41
Die scheids bij 14.36...wat een drop lul, doet er gewoon 6sec over om ze uit elkaar te halen...
hij loopt er opaf alsof hij over de markt loopt

my2cents
14-10-2014, 01:10
Die scheids bij 14.36...wat een drop lul, doet er gewoon 6sec over om ze uit elkaar te halen...
hij loopt er opaf alsof hij over de markt loopt

Eens. Als je als scheids er zo bij loopt moet je nooit meer wedstrijd onder je hoede krijgen. Hij vond het nog vervelend om die 2 meter te lopen leek het wel