PDA

View Full Version : Ismael Lazaar



gravenbeek
17-10-2014, 00:15
Badr maak je borst maar nat,Ismael Lazaar zal je slope.

mario the count
17-10-2014, 00:18
Vond hem niet indrukwekkend ondanks zijn KO wins. Twee matige vechters als tegenstanders gehad. Zowel badr als ismael zouden in glory afgeslacht worden.

Sadix
17-10-2014, 03:02
waar basseer je dat op? ismael heeft alles schoongeveegd wat er op zijn pad is gekomen. Ik ken hem niet persoonlijk maar ik vind dat die jongen zich nu echt wel een keer mag meten met de grote jongens. Ik denk dat hij een kans maakt tegen iedereen.

milton felter
17-10-2014, 09:24
vergeet niet jongens ismael is opkomend dus waar hebben we het over
en ja mischien als hij bij glory zou zitten zou hij een pot verliezen wat zou moeten kunnen zoals bij alle top vechters
maar ik denk dat hij voor veel vechters/top vechters een ware nachtmerrie zal zijn

mario the count
17-10-2014, 10:15
Ik geloof er niet in. Ik denk dat hij letterlijk en figuurlijk te kort komt tegen de grote jongens. Dat betekend niet dat ik het hem niet gun, en bij iedere organisatie hebben ze ook subtop en hekkensluiters nodig. Wat partijen zou hij wel kunnen winnen maar bij de top zal hij niet gaan horen ben ik bang.

marster
17-10-2014, 12:32
Ik zie hem ver komen.

gravenbeek
17-10-2014, 12:45
Prima vechter die Lazaar ik heb het van tevoren al gezegd ,maar werd voor gek verklaard door sommige van jullie.Ik wil niet zeggen dat hij echt wereld klasse is,maar vele grote jongens zullen verrast worden door hem.

R.D.N
17-10-2014, 14:09
Inderdaad aardige knokker,en hij kan goed incasseren ook.

Tony Galento
17-10-2014, 14:14
volgens mij heeft de 'top' van glory zelfs een hele kluif aan lazaar.

is tien keer beter dan z'n postuur doet vermoeden.

Fasada
17-10-2014, 14:17
Ik moet zeggen dat ik ook onder de indruk ben, denk zowaar dat dit een soort Mark Hunt kan gaan worden. Die jongen is pas 23 dus daar zit zoveel groei in en ook al lijkt het op lomp rammen hij is toch aan het combineren en dan is het helemaal mooi te zien dat hij deze afrond met een lowkick. Echt eentje uit de Nederlandse school..

Types als hem zijn gewoon moeilijk te verslaan, een kop als beton en veel volume draaien en de tegenstander moedeloos maken. Hoewel ik denk dat hij vroeg of laat een knie gaat eten waar die toch echt een keer neer op moet gaan is dat vooralsnog nog geen 1 keer gebeurt (hij is volgens mij ongeslagen toch??)

Lazaar was dan voor mij het enige lichtpuntje van de avond hoewel het niveau twijfelachtig is. Nu hopen dat Saki in toernooi 3 gaat vechten en Spong in toernooi 4 dan hebben we toch een mooie super finale met

Saki, Spong, Lazaar en Badr die vechten voor de 1 miljoen prijzengeld...

Gezien de ontwikkelingen ben ik bang dat dit een utopie is

Wheelie
17-10-2014, 14:35
Ik heb Lazaar al een paar keer zien vechten en hij gaat er elke keer vol voor. Geen wereld top maar zeker een vechter die ik graag zie vechten.

Hij kan incasseren en ik ben zeer benieuwd hoe hij het tegen de echte top gaat doen.

Sadix
17-10-2014, 15:40
Ik heb Lazaar al een paar keer zien vechten en hij gaat er elke keer vol voor. Geen wereld top maar zeker een vechter die ik graag zie vechten.

Hij kan incasseren en ik ben zeer benieuwd hoe hij het tegen de echte top gaat doen.

Daar is iedereen benieuwd naar dus promoters make it happen.

pwie
17-10-2014, 19:24
Ismael Lazaar vs Badr Hari zou ik graag zien, ik denk dat Badr dan echt aan de bak moet.

Lazaar vs Zimmerman lijkt me ook mooi

e-type
17-10-2014, 19:54
Zimmerman inderdaad, hopelijk wordt Lazaar geen tweede Ben Saddik die toch een beetje door de mand is gevallen. Al heeft Lazaar nu al een beter record dan Saddik ooit zal hebben.

Sadix
17-10-2014, 21:18
Zimmerman inderdaad, hopelijk wordt Lazaar geen tweede Ben Saddik die toch een beetje door de mand is gevallen. Al heeft Lazaar nu al een beter record dan Saddik ooit zal hebben.

lazaar is een karakter vechter. Ben saddik moet het vooral hebben van zijn grootte. Die vergelijking gaat dus echt niet op. Lazaar is veel te klein voor een super hw en toch ramt hij ze er uit.

mrtweakbox
17-10-2014, 21:35
De gezamenlijke conclusie is in ieder geval dat we meer van hem willen zien: is zn volgende gevecht al bekend?

BTW heeft hij met Daniel Sam niet al tegen een Glory vechter gestaan?

Mattie73
17-10-2014, 22:03
BTW heeft hij met Daniel Sam niet al tegen een Glory vechter gestaan?

Ja dat klopt. En die heeft hij KO geslagen.

Anderson
17-10-2014, 22:33
Lazaar vs Zimmerman lijkt me ook mooi

Dat wordt een ko. zeker weten voor wie geen idee, 50% kans voor ieder,

R.D.N
17-10-2014, 22:50
Zimmerman is inderdaad een goede ja voor hem.

Willm
17-10-2014, 23:54
Ik zeg doen, ik denk dat die er wel klaar voor is. Heeft een kin die bij heel veel zogenaamde toppers ontbreekt en de top stelt tegenwoordig ook niet heel veel voor.

Fightfan
18-10-2014, 01:42
Geweldige vechter qua moed, inzet en beleving en conditie is ook top. Dit is al meer dan de helft.
Vergelijk dat met die nepperds die tegen D-categorie vechters vechten. Lazaar ontloopt niemand.
Misschien is dat al genoeg voor nog meer respect.

faysal
18-10-2014, 04:31
Lazaar vs Verhoeven de Glory 'wereld' kampioen(de absolute top!!!)

kruikenstad goes bjj
18-10-2014, 11:18
Lazaar vs Verhoeven de Glory 'wereld' kampioen(de absolute top!!!)
je kan ook overdrijven meteen tegen verhoeven

e-type
18-10-2014, 11:49
…sympathieke gozer ook trouwens, afgaande op dit interview.


http://www.youtube.com/watch?v=03CRlOM3v5g

Coldcrust
18-10-2014, 22:01
Ik vind hem nog zeker geen wereldklasse maar hij heeft een punch,gaat ervoor en heeft de goeie kin..bovendien heeft hij de gunfactor

faysal
19-10-2014, 01:23
je kan ook overdrijven meteen tegen verhoeven

tja ik zag /vs. Badr, vs. Zimmerman staan enz enz. , die schat ik persoonlijk toch echt hoger in dan een Verhoeven.

mario the count
19-10-2014, 11:59
tja ik zag /vs. Badr, vs. Zimmerman staan enz enz. , die schat ik persoonlijk toch echt hoger in dan een Verhoeven.

Volgens mij heeft verhoeven zimmerman nu 2x achter elkaar verslagen en heeft badr in zijn laatste partijen verloren van een subtopper die eigenlijk niet op heavyweight thuis hoort, gewonnen van ignashof die ze twee flessen vodka hadden beloofd als hij niks terug zou doen, daarna gewonnen van twee opgewarmde lijken waarvan een vaker in slaap valt van een KO dan van op bed liggen, en gewonnen van een 1.96m lange onvoorbereide gast die zo mager was dat ethiopiers naar hem wijzen als hij langs loopt en die daarnaast ook nog eens was vergeten dat je ook mag slaan en schoppen in het kickboksen.

Waar baseer je in godsnaam op dat hun beter zijn dan verhoeven, die van saki en ghita wint?

Fighterone
21-10-2014, 10:25
Niet normaal Ismael Lazaar die blijft mensen knock out slaan

The Doctor
21-10-2014, 14:17
Lazaar vecht op 21 december op de christmas edition van Enfusion in Oss tegen Geatan Sautron.

Anderson
21-10-2014, 15:54
Wie?

VetteVis
21-10-2014, 16:03
Badr zal nooit tegen Lazaar durven vechten joh.

Wheelie
21-10-2014, 18:27
Lazaar vecht op 21 december op de christmas edition van Enfusion in Oss tegen Geatan Sautron.

We zijn er weer bij ;)

Boxingfan
21-10-2014, 18:57
Heb die gast ff bekeken.. D-klasse tegenstander, zet hem nou tegen een fatsoenlijke tegenstander.

mario the count
21-10-2014, 19:16
Heb die gast ff bekeken.. D-klasse tegenstander, zet hem nou tegen een fatsoenlijke tegenstander.

Die klasse heb ik denk ik gemist :P

Sluwe Fox
21-10-2014, 19:17
We zijn er weer bij ;)


Staat helemaal niet vast.

Anderson
21-10-2014, 19:37
Heb die gast ff bekeken.. D-klasse tegenstander, zet hem nou tegen een fatsoenlijke tegenstander.

Dat doet me denken in 2012 op kickbox.nl toen Holzken z'n WFCA wereld titel moest verdedigen en er een tegenstander werd gezocht. WFCA kwam toen met een koekenbakker uit verweggistan aanzetten. Er werd toen zz geklaagd door forum leden op kickbox.nl dat Holzken z'n team maar zelf gingen zoeken naar een tegenstander werd toen uiteindelijk Karapet.

de Stiep
21-10-2014, 20:53
Vind Lazaar een leuke gast (althans in de ring). Een kop van schokbeton en leuk om te zien vechten, zeker voor een zo jonge gozer. Kan het imo ver schoppen.

Fighterone
24-10-2014, 09:56
Vind Lazaar een leuke gast (althans in de ring). Een kop van schokbeton en leuk om te zien vechten, zeker voor een zo jonge gozer. Kan het imo ver schoppen.

Ismael Lazaar is goed bezig, niemand kan hem stoppen. Hij blijft doorgaan, super.

tarantula
24-10-2014, 11:59
Wat mij wel opvalt bij de partijen van lazaar is dat hij zijn tegenstanders voordurend tegen de touwen dwingt en daar op tempo bezig blijft waardoor er vaak rake harde opstoten of achter de dekking klappen doorheen komen.

Mischien dat het een soort van zwakte kan zijn van hem, ik vraag me af wat als hij een slimme vechter tegen komt die goed weet van de touwen te blijven en puntjes kan maken of iemand die de centrum van de ring goed beheerst en niet eens de touwen bereikt en zijn reach goed gebruikt.

Ik zeg niet dat het werkelijk zo is mischien zijn veel partijen van hem toevallig zo geknokt en weet hij ook met zulke vechters om te gaan, maar het is gewoon iets wat mij opviel.

Wat mij ook opvalt is zijn tempo voor zo een postuur hele tijd 100% 80% dan 100% en zo blijft hij hele tijd zijn tegenstanders drukke met zware stoten.

Mattie73
24-10-2014, 15:31
Ik zou Ismael (Lazaar) wel graag een keer tegen Ismael (Londt) zien knokken. Dat lijkt me echt een mooie pot.

Of tegen Hesdy Gerges zou ook mooi zijn.

Anderson
24-10-2014, 17:11
Londt zou wel leuk zijn, Gerges is denk ik te snel.

lukashenko
24-10-2014, 23:29
beste anderson ben je vergeten wat londt met gerges gedaan heeft ?? leek wel of gerges door een auto was aangereden zo zag hij eruit na de pot tegen londt

lukashenko
24-10-2014, 23:30
https://www.youtube.com/watch?v=8M-aBnEvkvI