PDA

View Full Version : Gratis gesigneerd boek - Biografie : Rayen "Tru Bala" Simson



Wheelie
18-10-2014, 13:45
Wij mogen gratis een door Rayen Simson gesigneerd boek weg geven.

Biografie : Rayen "Tru Bala" Simson


Dit is de biografie van kickbokser Rayen Simson: een van de beste Muay Thai vechters die Nederland ooit gekend heeft. In pakkende bewoordingen vertelt Eddy del Prado zijn verhaal, dat begint aan het einde van de jaren tachtig, wanneer de Nederlanders de Muay Thai wereld domineren. Zelfs tot in Bangkok wisten de middengewicht toppers als Ramon Dekkers, Ivan Hippolyte en Rayen Simson de Thai met hun eigen wapens te verslaan.

Je leest hoe de jonge Simson met behulp van zijn trainer Ome Jan de alomtegenwoordige criminaliteit in de bokswereld weet te weerstaan. Met nimmer aflatende steun van zijn ware liefde, Monique, groeit hij uit tot een wereldkampioen. Dan komt na 130 wedstrijden zijn carriere tot een dramatisch einde. Was het zijn aflatende gezondheid, of de grimmige strijd tegen Joeri Mes? Lees het in dit pakkende verhaal.

http://mixfight.com/uploads/images/Images/ryan%20simson.jpg

Wil jij in aanmerking komen voor dit boek dan hoef je hieronder alleen maar aan te geven waarom je dit boek graag wilt hebben.

Kun je niet wachten dan kun je het boek hier bestellen: http://www.simsongym.nl/koop-het-boek-rayen-tru-bala-simson

Coldcrust
18-10-2014, 17:18
Ik zou het boek graag willen hebben omdat dit een boek is over een echte kampioen, die de sport altijd goed gerepresenteerd heeft en waar nooit negatieve verhalen over de ronde doen.
Ook het verhaal van iemand die een van de toppers was in de tijd dat de -76 kg als de koningsklasse gezien werd, en eigenlijk te vroeg geboren was voor de K1 Max maar daar in zijn nadagen nog een goede gooi naar deed al werd hem dat niet gegund vanuit Japan.
Kortom, een topper die helaas ondergewaardeerd wordt en meer erkenning verdient. Ben wel nieuwsgierig naar zijn verhaal.

Highline
18-10-2014, 19:23
Ik wil heel graag dit boek lezen omdat simson altijd een topper is geweest in toendertijd de koningsklasse: 76 kg! Ook zijn verhalen uit thailand lijken mij enorm boeiend. Ben ook benieuwd hoe hij tegen zijn laatste partij in de arena tegen kaas aan kijkt. Ik was daar bij en vond het zonde dat zijn afscheidspartij zo liep.

Marco (scheids)
18-10-2014, 22:14
Ik wil t boek graag hebben omdat Rayen gewoon een (old school) topper is, en ik het boek vergeten ben te kopen in Almere :-)

gieloe
18-10-2014, 22:36
Is hier ook een ebook van?

Glen
18-10-2014, 22:49
Is hier ook een ebook van?

Yes..

Djani
19-10-2014, 02:52
Hoop dat t op bol.com te kopen zal zijn.

rene37
19-10-2014, 10:51
Enige boeken die ik lees, biografieën van vechtsporters. Wist niet van dit boek dus ja zou 'm zeker graag willen lezen.

e-type
19-10-2014, 11:43
'k Zou het boek graag willen winnen, omdat ik me elke keer als ik zo'n thread lees over de helden van de jaren '80/'90, mezelf voor m'n kop sla dat ik me zo laat in m'n leven ben gaan interesseren voor kickboksen en thaiboksen…
'k Heb nog heel wat in te halen als ik de verhalen hier soms lees over die succesvolle periode.

kentaro
19-10-2014, 20:16
Gewoon omdat het een vette vechter was, een groot kampioen.
Ben benieuwd naar zijn boek, verhaal.

Highline
19-10-2014, 21:44
Ik wil heel graag dit boek lezen omdat simson altijd een topper is geweest in toendertijd de koningsklasse: 76 kg! Ook zijn verhalen uit thailand lijken mij enorm boeiend. Ben ook benieuwd hoe hij tegen zijn laatste partij in de arena tegen kaas aan kijkt. Ik was daar bij en vond het zonde dat zijn afscheidspartij zo liep.

Ben ook benieuwd of hij nog iets heeft geschreven over zijn legendarische partij tegen Ramon. Ik weet dat die twee het ook goed moet elkaar konden vinden. Ramon zal er zelfs nog een seminar gaan geven


http://www.youtube.com/watch?v=VhoBHxdAgiQ

bami112
21-10-2014, 14:21
Ik zou dit boek heel graag willen hebben: omdat ik normaal een hekel aan lezen heb, maar er maar 2 mensen mij kunnen laten lezen dat zijn Ramon dekker, en Ryan simson welke mij enkel interesseren betreft hun vecht carrière: rip Ramon

Wheelie
21-10-2014, 18:29
Ik zou het boek graag willen hebben omdat dit een boek is over een echte kampioen, die de sport altijd goed gerepresenteerd heeft en waar nooit negatieve verhalen over de ronde doen.
Ook het verhaal van iemand die een van de toppers was in de tijd dat de -76 kg als de koningsklasse gezien werd, en eigenlijk te vroeg geboren was voor de K1 Max maar daar in zijn nadagen nog een goede gooi naar deed al werd hem dat niet gegund vanuit Japan.
Kortom, een topper die helaas ondergewaardeerd wordt en meer erkenning verdient. Ben wel nieuwsgierig naar zijn verhaal.

Gefeliciteerd je hebt het boek gewonnen

PM mij even je gegevens en dan sturen wij het gesigneerde boek zsm toe

Highline
21-10-2014, 21:01
Jammer...gefeliciteerd coldcrust

Coldcrust
22-10-2014, 01:05
Jammer...gefeliciteerd coldcrust

Bedankt!

Kemal
22-10-2014, 09:03
Proficiat Coldrust!

Glen
22-10-2014, 11:41
Highline, stuur je adres even. Dan krijg je mijn (gesigneerde) exemplaar. Is maar één keer gelezen.

Kemal
22-10-2014, 18:41
Highline, stuur je adres even. Dan krijg je mijn (gesigneerde) exemplaar. Is maar één keer gelezen.

Dit is erg tof van je Glen! Reps! En Highline veel leesplezier!

Highline
22-10-2014, 18:53
Dat is echt super gaaf! Wil je hem zelf niet graag houden glen? Toch uniek he

Glen
22-10-2014, 19:00
Dat is echt super gaaf! Wil je hem zelf niet graag houden glen? Toch uniek he
Ik kom wel weer aan een nieuw exemplaar..

Wheelie
22-10-2014, 20:06
Wat een topper is die Glen toch

kentaro
23-10-2014, 01:05
Ik ga hem ook bestellen hou van deze verhalen.
Wil ook nog die van enson inoue bestellen.

Highline
23-10-2014, 14:10
Wat een topper is die Glen toch

Dat zeer zeker!