PDA

View Full Version : NO GUTS NO GLORY 8 SUPERFIGHT!! WIE WORDT DE KONING VAN HELLEVOETSLUIS???



NO GUTS NO GLORY
26-10-2014, 01:34
NO GUTS NO GLORY 8 CLIMAX: WIE WORDT DE KONING VAN HELLEVOETSLUIS?
Op zaterdag 1 november zal sporthal de Fazant weer op zijn grondveste gaan trillen, want het is weer tijd voor het grootste sportevenement van Hellevoetsluis. Het kickboksgala No Guts No Glory zal dan voor de 8e keer zijn opwachting maken en ook dit jaar staat er weer veel op het spel. De hoofdpartij van de avond wordt een echte kraker van de bovenste plank tussen Hellevoeter Mac Rakkong (SS Ommoord)en Dennis Kabbedijke (Full- Kick). Hier wordt gevochten om de titel: De koning van Hellevoetsluis! De winnaar mag zich een jaar lang “de koning “ noemen van Hellevoetsluis. In dit artikel zullen wij uitgebreid aandacht besteden aan deze 2 professionele kanjers, die voor de Koninklijke titel strijden.
Interview Dennis Kabbedijk
Ik heb met Dennis afgesproken bij sportschool Full-kick. Op het moment dat ik de deur van de sportzaal open doe heb ik het gevoel dat ik regelrecht een sauna in loop. Links, rechts, links, rechts en spuuuurrrtje. In de hoek zie ik hoe Dennis zich verschrikkelijk uitleeft op een boks zak, waarbij de zweetspetters letterlijk van de handschoenen afschieten. Na een paar doffe dreuen, gevolgd door wat prehistorische oerkreten, besluit Dennis de boks zak met rust te laten. Even douchen en ik kom eraan. Een paar minuten later komt Dennis fris en fruitig de zaal in en het interview kan beginnen.
1.Ben je er klaar voor?
Jazeker! Ik heb nog nooit zoveel getraind voor een partij. Ik heb mijzelf de afgelopen 6 weken goed voorbereid en alles gelaten. Werken, trainen, eten en slapen, waarbij ik 1 dag in de week mijn rust pakte.
2.Hoe gaan de voorbereidingen?
Goed, zoals ik al vertelde. Ik train 3x per week bij mijn eigen trainer/coach Ed Bruin. Daarnaast train ik 2x per week bij Jan Oosterbaan Rotterdam in Roten 1x in de week laat ik mij begeleiden door Sander van Dongen van ABC personal training.
3.Wat vind je van No Guts No Glory?
Leuk initiatief en uitstekend gala. Ik heb er jarenlang altijd willen vechten, maar iedere keer was er wel iets waardoor ik niet kon draaien. Blessures, tegenstanders te zwaar of ik was jammer genoeg ergens anders geplaatst. Maar nu ben ik er en iedereen zal dat ook weten!
4.Waarom wordt jij de koning van Hellevoetsluis?
Ja, want het is toch heerlijk om te winnen in je eigen trainingstad! Er ligt enorm veel druk op deze partij en die wil ik dan ook voor mijn familie, vrienden en supporters winnen. Er heerst gezonde spanning in mijn lichaam en ik ben scherp, vlijmscherp!
5.Uitslag op 1 november?
Winnen! Maakt niet uit hoe. Op punten, op TKO of KO. Ik wil en ik ga winnen. Let maar op!
Interview Mac Rakkong
Ik heb met Mac een interview bij TTC in Rotterdam. Dit Cross-fit en conditiecentrum is een plek waar meerdere gerenommeerde kickboksers en boksers hun heil zoeken op weg naar de ultieme top. Terwijl ik binnen kom lopen, zie ik Mac zijn laatste parcours training afronden, waarbij de Ketllebells, touwen en halters je om de oren vliegen. Dit gaat op een zo hoog angstaanjagend tempo, dat ik denk dat Mac ieder moment van zijn graatje gaat. Niets is minder waar. Zo?? Lekker bezig!!! wordt er geroepen en als blijk van onverwoestbaarheid knalt Mac er nog een flinke combinatie op de zak achteraan. Ik wacht Mac beneden op in de lobby van TTC en het interview kan beginnen.
1.Ben je er klaar voor?
Wat denk jij? Natuurlijk ben ik er klaar voor. Heb ruim 2 jaar moeten wachten op deze partij en nu ga ik het voor eens en altijd rechtzetten. Dennis kan er niet meer onderuit, neem dat maar van mij aan!
2.Hoe gaan de voorbereidingen?
Super! Train gemiddeld nu 2/3 per dag in Rotterdam en Hoogvliet. Daarnaast train ik veel bij TTC voor mijn conditie en moet ik zeggen, dat ik nu zo de marathon van Rotterdam zou kunnen lopen en daarna alsnog Dennis 3 rondes lang door de ring laat vliegen! Ik ben er echt klaar voor!
3.Wat vind je van No Guts No Glory?
Mooi gala! Professioneel opgezet met spectaculaire partijen. Dit evenement moet iedereen in Hellevoetsluis komen bezoeken. Al is het alleen maar om te zien hoe ik de koning van Hellevoetsluis wordt. Daarnaast vind ik het super dat ze ook goede doelen ondersteunen en daardoor ook laten zien, dat wij als kickboksers ook ons hart op de goede plek hebben zitten.
4.Waarom wordt jij de koning van Hellevoetsluis?
Ik woon in Hellevoetsluis. Wie denkt da,t iemand uit Zuidland, zomaar de kroon uit Hellevoetsluis kan meenemen heeft het mis. Ik zorg er persoonlijk voor, dat deze kroon in Hellevoetsluis blijft, waar hij hoort.
5.Uitslag op 1 november?
In mijn ogen zijn er maar 3 scenario’s. 1: Dennis gaat zwaar KO 2: Dennis geeft tijdens de partij op 3: Hij besluit om toch maar niet op te komen dagen. Hoe dan ook. Die kroon blijft in Hellevoetsluis. Ga er maar vanuit dat het vuurwerk dit jaar iets eerder komt dan met Oud & Nieuwjaar. Waarom? Dat zal je zaterdag 1 november bij No Guts No Glory gaan zien!
Belangrijke informatie m.b.t. Reünie Witte school en No Guts No Glory 8.
Op zaterdag 1 november wordt er gelijktijdig met No Guts No Glory 8 in het GSG Helinium gebouw een reünie gehouden van de Witte school. Beide evenementen zullen uiteraard druk bezocht worden, wat ook overlast met zich mee kan brengen voor omwonende in de Vogelbuurt. Namens de organisaties van No Guts No Glory en de reünie Witte school willen wij alle bezoekers uit Hellevoetsluis vriendelijk verzoeken, om zoveel mogelijk met de fiets te komen naar de evenementen. U kunt misschien ook carpoolen of gebruik maken van het OV. Bij voorbaat danken wij u allen.
Informatie No Guts No Glory 8
Locatie No Guts No Glory 8: Sporthal de Fazant. Adres: Fazantenlaan 4, 3222 AM te Hellevoetsluis. Start Jeugdgala: 13.30 uur Start hoofdgala: 17.00 uur. Einde gala: 22.30 uur. Entree t/m 12 jaar = €15 (alléén aan de deur en op vertoon van een geldig legitimatie bewijs). Entree 13 jaar en ouder = € 25,- Vip vanaf €125,- p.p. : 06- 39273777. Op de website van ng-ng.nl kunt u nog aanvullende informatie vinden betreffende het evenement. Wij hopen iedereen van harte te verwelkomen op zaterdag 1 november bij de 8e editie van No Guts No Glory.